Ik wijs je alleen maar op je hypocrisyquote:
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga me eens omkleden. Van geschiedenis heb ik blijkbaar geen kaas gegeten.
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 december 2014 18:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat we een derde wereldoorlog krijgen.
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wijs je alleen maar op je hypocrisy
Was trouwens wel degelijk een economische opleving na de 2e wereldoorlog dus dan telt een soorlog voor jou toch ook mee? Zeker gezien de positieve effecten vergelijkbaar zijn toch?
Niet van mijquote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Faxie het volgende:
Zelfs als ik serieus reageer krijg ik huillachjes
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Koude oorlog, maybe. Maar geen daadwerkelijke oorlog.
En ze houden MH17 maar stil.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dit geval blijkt dat in elk geval voor discussie open te staan ja
[..]
We zijn al een aantal keer de dans ontsprongen, dus je weet het maar nooit
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Ik had het over de effecten van en gevolgen van (net zoals jij), niet de manier waarop.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke hypocresie? Ik heb het over een pandemie, niet het stelselmatig uitroeien van bepaalde bevolkingsgroepen.
Tussen pro- en antipieten?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met al die terreurorganisaties en conflicten? De markt is verzadigd. Vooral in Nederland. Er is onenigheid tussen etnische groeperingen in Nederland. Als er geen derde wereldoorlog komt, komt er wel een burgeroorlog.
Persoonlijk denk ik niet dat NL de veroorzaker van een intercontinentale oorlog zal worden, daar is NL te klein voorquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ze houden MH17 maar stil.
Vertel dat maar aan die Nederlandse (ex-)jihadistenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Nou als er een land is waar ze niet laf en schijterig zijn, is het Nederland wel. Op de regering na.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, voor een burgeroorlog zijn we te laf en te schijterig.
Ik denk dat zoiets wel de aanleiding kan zijn.quote:
Het is jammer dat al die binnenlandse conflicten nooit bij de wortel aangepakt worden. Het is of niks doen, of nukenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh FFS, het duurt nog 1 fokking dag. Als ze erover door blijven drammen dan zijn ze de weg kwijt die ze al kwijt waren.quote:
Succes en sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |