Alles beter dan dit koude weerquote:
Ik zie al weer dubbele cijfers op weeronlinequote:
Ja weeronlinequote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie al weer dubbele cijfers op weeronline
Ik heb dinsdag ongeveer 20 minuten zon gezien. De rest van de week nog nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit. Ik zag vanmorgen voor het eerst in een eeuwigheid weer eens blauwe lucht en de zon.
Magisch.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef alors het volgende:
Het werd hier net eventjes lichter dan het de afgelopen week is geweest, ik zag zelfs de blauwe kleur van de lucht doorschijnen door de wolken
.........AND ITS GONE![]()
Hmm nee doe maar niet..quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Utrecht is strakblauw luchtje hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Yessssss!!!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
11 graden? Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Beter verschijnen er snel wat goeie beelden op youtube, staat nu nog niet veel bijzonders op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Nice...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-over-Sydney.dhtml![]()
Gelukkig zijn er ook mensen die heeeel blij worden van zulk weer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef alors het volgende:
Storm is ook echt aids, is het nog kaler straks, ik word zo depressief van bomen zonder blad, zit er toch niet uit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |