Wat ben je fel vandaagquote:Op donderdag 4 december 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Niet quoten en kopiëren TS, de OP gaat automatisch mee.
Ook nog lapohunten
Gewoon hier.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Waar nog meer dan, zoveel heb ik niet gepost.
Doen! Ik moet mijn Amerikaan met V6 helaas de hele winter in de garage laten staan want....oldtimer regelingquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zal ff doorstampen met de v6 diesel, broeikaseffect
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 16:47 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Gratis supertip: Vraag gewoon een modje of hij de boel wil terugzetten.
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weerquote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
U is niet buiten geweest gisteren? Een windchill van -9 is gewoon koud, de kabel was overduidelijk al niet meer goed maar dit zijn can die ongemakken die je alleen in de winter hebt.
Denk dat de ijzel icm de koude wind het laatste zetje is geweest.
Oh daarom was het zo warm in Udenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weer
hardlopen en dan zeggen dat je het niet koud had, joh fo real son?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gewoon 12,5km gaan hardlopen met deze temperaturen, nu U weer
Maar is het droog en schijnt de zon, dat vind ik belangrijkerquote:
nog steeds ja. Of het hier echt tot storm komt is nog afwachten.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
We zouden toch storm krijgen? Ligt die een beetje op koers?
Alles beter dan dit koude weerquote:
Ik zie al weer dubbele cijfers op weeronlinequote:
Ja weeronlinequote:Op donderdag 4 december 2014 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie al weer dubbele cijfers op weeronline
Ik heb dinsdag ongeveer 20 minuten zon gezien. De rest van de week nog nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:28 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit. Ik zag vanmorgen voor het eerst in een eeuwigheid weer eens blauwe lucht en de zon.
Magisch.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef alors het volgende:
Het werd hier net eventjes lichter dan het de afgelopen week is geweest, ik zag zelfs de blauwe kleur van de lucht doorschijnen door de wolken
.........AND ITS GONE![]()
Hmm nee doe maar niet..quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Utrecht is strakblauw luchtje hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Yessssss!!!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
11 graden? Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 gradennu de zon nog.
Beter verschijnen er snel wat goeie beelden op youtube, staat nu nog niet veel bijzonders op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:31 schreef Frutsel het volgende:
Nice...
http://www.hln.be/hln/nl/(...)en-over-Sydney.dhtml![]()
Gelukkig zijn er ook mensen die heeeel blij worden van zulk weer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:29 schreef alors het volgende:
Storm is ook echt aids, is het nog kaler straks, ik word zo depressief van bomen zonder blad, zit er toch niet uit man.
Flyboarden.jpgquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:32 schreef hangtime het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die heeeel blij worden van zulk weer.
Heerlijk door de weilanden flyboarden, wind heeft nu vrij spel nu de bomen kaal zijn.
Tevens heerlijke temperatuur om buiten te sporten!
Ik bedoel het 'oude' flyboarden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Flyboarden.jpg
[ afbeelding ]
Tussen de weilanden, met dit weer of storm, tuurlijk![]()
Buiten sportenJe spieren koelen vies hard af met dit weer. Niets zo ranzig als zweten in 3 lagen kleding en tegelijk koud worden van die ijzige wind. Ik weiger buiten te sporten met dit weer.
Weerplaza heeft het over heel lage gevoelstemperaturen volgende week. Klopt dat wel?quote:
stormachtig met een graad of 5/6 voelt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:53 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Weerplaza heeft het over heel lage gevoelstemperaturen volgende week. Klopt dat wel?
Ah natuurlijk. Ik zat in mijn hoofd met de windrichting die 'warm' was qua richting voor mijn idee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
stormachtig met een graad of 5/6 voelt niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Minder koud is een betere omschrijvingquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:56 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Ik zat in mijn hoofd met de windrichting die 'warm' was qua richting voor mijn idee.
Stop je dan nu met zeiken als een wijfquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit de zon schijnt! Wat een verschil gelijk zeg, wat zonlicht met je gemoedstoestand kan doen!
Omdat ik geen autist ben zoals jij die houdt van grijs depri weer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Stop je dan nu met zeiken als een wijf?
Of je hebt enorme koukleumen als buren of stiekem toch iets van een verwarming aan gehadquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:33 schreef pietkanarie het volgende:
26,5 graden hier in huiszonder de verwarming aan te hebben.
Tijd om de ramen open te zetten dan maar.
De verwarming staat op 15... dus het zullen de buren wel zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je hebt enorme koukleumen als buren of stiekem toch iets van een verwarming aan gehad
Hoeft niet per se een verwarming te zijn geweestquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
De verwarming staat op 15... dus het zullen de buren wel zijn
Dat klinkt cryptisch. Volgens mij snap ik 'm nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se een verwarming te zijn geweest
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
stormachtig met een graad of 5/6 voelt niet echt lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch eigenlijk ook een k*t land ook hé qua temperaturen... Alles richting het oosten in de vries kou en bij ons stopt het gewoon op die kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |