Bitchfight op FOK!quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:42 schreef static het volgende:
[..]
Echt hč, je was een tof wijf, maar je bent gedecimeerd tot een inftantiel stukje maandverband dat elke dag ik de fik staat.
Jammer.
Albert op Fok!?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bitchfight op FOK!
Vindt overigens wel tof dat Ruud hier op FOK! zit, waar zijn Patty, Albert Beau, Bridget & de rest? Komen die ook wel eens op FOK!?
Zou wel vaker mogen wmb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Bitchfight op FOK!
Vindt overigens wel tof dat Ruud hier op FOK! zit, waar zijn Patty, Albert Beau, Bridget & de rest? Komen die ook wel eens op FOK!?
Geen idee, voor mij een vraag en wellicht voor jou een weet?quote:
Zoals jij doet? Nee, dankje.quote:
Tuurlijk.quote:
Let een beetje op je woorden "zoon"quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor, blijkt dat je een irrationele sufkut bent die je een paar maanden wenst te profileren ook daadwerkelijk zo blijkt te zijn. Je bent afgeschreven.
Ik denk een kloon van Onno.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wacht even. Ben jij Albert die hier post onder Ruud zijn naam?
een gate in een gatequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
Dit topic is nu al boeiender dan de hele gate zelf.
matroesjka-gatequote:
quote:
Je mag team zijn voor wie je wilt hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef FANN het volgende:
Sorry maar ik ben Team Ruud ...
Ik zou me ook wel willen verdedigen als ik in zijn schoenen stond eigenlijk
Gelukkigquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Je mag team zijn voor wie je wilt hoor
Ik ook hoor en een boek hoeft niet per sé smakeloos te zijn zoals hier wordt geďmpliceert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef FANN het volgende:
Sorry maar ik ben Team Ruud ...
Ik zou me ook wel willen verdedigen als ik in zijn schoenen stond eigenlijk
Ruud, allereerst welkom. Ik vind het van lef getuigen dat je hier komt meepraten onder je eigen naam.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:28 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Ik kan niet toveren maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Maar uit dit soort opmerkingen blijkt dat je inderdaad geen idee hebt wie ik ben, waar ik vandaan kom en wat mijn beweegredenen zijn. Aannames op basis van een paar tv-fragmenten en krantenknipsels. En als ik de moeite neem om dat beeld bij te stellen ben ik uit op aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |