We wachten niet voor niets. En het wordt geen dubbel dikke Privé.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb vorig jaar (toen nog nét Prins) Willem Alexander ontmoet en een paar woorden met hem gewisseld. Als ik een beetje kon schrijven, en het gevoel had dat er iemand op zat te wachten, schreef ik er ook een boek over.
Als je iets 'bijzonders' meemaakt, mag je daar wat mij betreft, zeker als dat ruimschoots ná de betreffende gebeurtenis is, en dan óók nog eens zonder al teveel moddergooien, best een boek over schrijven.
Toch?
Echt hč, je was een tof wijf, maar je bent gedecimeerd tot een inftantiel stukje maandverband dat elke dag ik de fik staat.quote:
wtfquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:42 schreef static het volgende:
[..]
Echt hč, je was een tof wijf, maar je bent gedecimeerd tot een inftantiel stukje maandverband dat elke dag ik de fik staat.
Jammer.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:42 schreef static het volgende:
Echt hč, je was een tof wijf, maar je bent gedecimeerd tot een inftantiel stukje maandverband dat elke dag ik de fik staat.
Jammer.
We weten jouw mening nou wel, die van Leandra ook. En de visie van Ruud is ook duidelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mocht je vannacht niet op je toyboy kruipen?
Oh jee! Ik keur iets af in SHO! Ongestelde kut die'k ben. Met mijn mening!
Misschien kun je beter energie steken in het opkrikken van SHO, ipv in dit soort sneue aanvalletjes.
Fuck me! Een beetje discussiëren op een discussieforum, what was I thinking?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:50 schreef computergirl het volgende:
We weten jouw mening nou wel, die van Leandra ook. En de visie van Ruud is ook duidelijk.
Misschien energie steken in iets anders dan jezelf steeds herhalen?
Doe niet zo kinderachtig, je hebt je zegje nu toch wel al 30 keer gedaan of niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck me! Een beetje discussiëren op een discussieforum, what was I thinking?
Dertig keer nog wel?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef computergirl het volgende:
Doe niet zo kinderachtig, je hebt je zegje nu toch wel al 30 keer gedaan of niet?
Een discussie waarbij de partijen zich steeds herhalen is voor niemand boeiend.
Ik begrijp het probleem inderdaad ook niet zo. De gevoerde discussie liep toch prima? Verschillende meningen, maar is het een regel dat je die hooguit twee keer mag noemen, ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck me! Een beetje discussiëren op een discussieforum, what was I thinking?
Dank je voor het bevstigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Mocht je vannacht niet op je toyboy kruipen?
Oh jee! Ik keur iets af in SHO! Ongestelde kut die'k ben. Met mijn mening!
Misschien kun je beter energie steken in het opkrikken van SHO, ipv in dit soort sneue aanvalletjes.
Ik vind eigenlijk dat hij keurig -en welbespraakt- uitleg komt geven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
Ruud is zijn 15 minutes of fame wel heel erg aan het uitmelken.
mee eensquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat hij keurig -en welbespraakt- uitleg komt geven.
Kan mij voorstellen dat je daar behoefte toe voelt als je op een bepaalde manier wordt neergezet
Nee hoor, blijkt dat je een irrationele sufkut bent die je een paar maanden wenst te profileren ook daadwerkelijk zo blijkt te zijn. Je bent afgeschreven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef Copycat het volgende:
Man, man. Je laat je wel erg kennen als de valse pisnicht die je bent.
Midlife crisis getting the best of you?
Faalhaasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |