Succes!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Thanks! Kwart over 5 in de bus naar de start is wel erg vroeg, zelfs voor een echt ochtendmens zo als ik maar goed... redelijk goed geslapen dus ik voel me aardig uitgerust. Even douchen en ontbijten en dan er op aan.De weersvrwachtingen zijn oke tot een uur of 4 dus als alles goed gaat kom ik droog binnen.
Das wel fijn!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Thanks! Kwart over 5 in de bus naar de start is wel erg vroeg, zelfs voor een echt ochtendmens zo als ik maar goed... redelijk goed geslapen dus ik voel me aardig uitgerust. Even douchen en ontbijten en dan er op aan.De weersvrwachtingen zijn oke tot een uur of 4 dus als alles goed gaat kom ik droog binnen.
En ik vond mijn start van vorige week om 8:00 al onmenselijk vroegquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
En anders loop je maar een beetje harder het laatste stukquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wat liep je vorig jaar? Ik baseer het op jouw 7HL, die vanwege de laatste 4 kilometers sneller is dan de BGL.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Goh. Vorig jaar durfde ik zelfs sneller dan jouw geschatte eindtijd. Ik vind dit wel weer een grove onderschatting
Maar liefst 1u31quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat liep je vorig jaar? Ik baseer het op jouw 7HL, die vanwege de laatste 4 kilometers sneller is dan de BGL.
Maar balen dat je een longontsteking hebt en niet mee kunt doen. Pittig. Doe kalm aan en blijf binnen.
Ik ben zo ontzettend blij als iemand gewoon zonder opsmuk toegeeft dat het om een goede tijd lopen gaat bij wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal nog geen zin om zondag in de slagregens in het donker over die schijtbruggen te gaan lopen draven voor een uiteindelijk deprimerend teleurstellende tijd.
Nette tijd! Dat was 6:04 min/km.quote:
idem hier!quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal nog geen zin om zondag in de slagregens in het donker over die schijtbruggen te gaan lopen draven voor een uiteindelijk deprimerend teleurstellende tijd.
na mijn testrondje daarnet durf ik je opdracht wel aan te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij als iemand gewoon zonder opsmuk toegeeft dat het om een goede tijd lopen gaat bij wedstrijden.
Met Sinterklaas,quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
idem hier!
Vanavond eerst maar eens een flinke haas eten.
Ben jij dezelfde dame die eerder deze week zo ziek was dat ze alleen nog maar kon interniksen en twijfelde aan deelname?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
na mijn testrondje daarnet durf ik je opdracht wel aan te gaan.
1.26 it is!
Nee, dat was mijn zeikerige tweelingzusjequote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben jij dezelfde dame die eerder deze week zo ziek was dat ze alleen nog maar kon interniksen en twijfelde aan deelname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |