Dat hij al bijna 10 jaar hardloopt? Ja, dat vind ik ook bewonderenswaardig. Moeten wij nog zien te halenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik krijg steeds meer respect en bewondering voor pijll.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik krijg steeds meer respect en bewondering voor pijll.
Heerlijk sarcasme.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:28 schreef pijll het volgende:
Ik ben er ontzettend blij mee dat Murm haar kansen realistisch inschat, en niet al te optimistische verwachtingen heeft voordat ze een testrondje heeft gelopen.
Tja, de vraag is of ik die tijd ooit zal aantikken. De kans dat dat zondag gaat gebeuren is erg klein.quote:Zorg jij nou eerst maar eens dat je zelf een 1:16 loopt.
Als wij niet voortijdig overlijden of een ernstige blessure oplopen moet dat lukken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat hij al bijna 10 jaar hardloopt? Ja, dat vind ik ook bewonderenswaardig. Moeten wij nog zien te halen
Zeg zwabber, ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heerlijk sarcasme.
[..]
Tja, de vraag is of ik die tijd ooit zal aantikken. De kans dat dat zondag gaat gebeuren is erg klein.
[..]
Als wij niet voortijdig overlijden of een ernstige blessure oplopen moet dat lukken.
Lijkt wel een beetje op mijn racevest van nathan.. Al kan hier meer in denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Van Mrs.RD toch nog, op de valreep een vervroegd, kerstkadootje gekregen....
[ afbeelding ]
voordelen t.o.v. mijn Camelbak: goed overzicht op hoeveel je drink en makkelijk bij te vullen en veel ruimte aan de voorkant voor gels, bars, handschoenen en muts (dus je hoeft je pack niet meer af te doen)
Ik volg al dagenlang de computerberekeningen voor zondagmiddag en al dagenlang besef ik dat ik niet weet waar ik poncho's kan kopen.quote:
Wibra.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik volg al dagenlang de computerberekeningen voor zondagmiddag en al dagenlang besef ik dat ik niet weet waar ik poncho's kan kopen.
Actionquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik volg al dagenlang de computerberekeningen voor zondagmiddag en al dagenlang besef ik dat ik niet weet waar ik poncho's kan kopen.
In de winkel. Dat kun je kopen met geld. Dat zijn van die ronde metalen muntjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik betaal altijd met plastic.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de winkel. Dat kun je kopen met geld. Dat zijn van die ronde metalen muntjes
AH is voor vuilniszakken he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik betaal altijd met plastic.
Maar bedankt voor alle tips. De action is overigens wel een plek die ik normaliter op zaterdag mijd als de pest. Ik zal eens buurten bij de AH, of de Blokker. Of de Xenos.
Mocht ik poncho's vinden dan is de kans meteen een stuk groter dat het zondag droog is.
Ik heb ook ooit poncho's gekocht bij de Appie, met voorgeknipte armgaten en capuchon.quote:
Laat geen lucht door. Zweet me dood. Na 1x nooit meer aangehad. Ik regen wel gewoon nat en heb wat jassen die water een beetje tegenhoudenquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:49 schreef wyccie het volgende:
Geen hardloopregenjack? Prima investering in dit land.
Jeutje, dan heeft die persoon wel zijn eigen portable broeikas effect gecreëerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef Quoi het volgende:
Ik vind een poncho in Nederland ok voor het warm blijven in het startvak. Daarna moet dat ding uit. Bij de 7HL liep iemand nog vlak voor de finish te wapperen met dat ding
Ik sluit me aan bij de tipgevers:quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is inderdaad alleen voor de warmingup en het startvak. Daarna niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:52 schreef Quoi het volgende:
Ik vind een poncho in Nederland ok voor het warm blijven in het startvak. Daarna moet dat ding uit. Bij de 7HL liep iemand nog vlak voor de finish te wapperen met dat ding
Check! Dat lijkt me de winnende! Thanks!quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:56 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij de tipgevers:
bij de Kruidvat voor 0,99 !
Kunnen we elkaar de hand gevenquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Check! Dat lijkt me de winnende! Thanks!
In de oranje bak voor plastic afval natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand gevenHeb er donderdag 1 gekocht. De Kruidvat heeft een hele bak van die dingen staan. Puur voor in t startvak en daarna dumpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |