abonnement Unibet Coolblue
pi_147295756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Misschien is wat we voor oorlel of vinger aanzien een wond. Als je geen spiegels hebt kan je alleen een foto er van maken om te zien hoe het er uit ziet.
Goeie.
pi_147295765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef Perico het volgende:

[..]

Foto's 1 april 2013 [sic!]
[ code verwijderd ]

Foto's 8 april
[ code verwijderd ]

Dank!
Dit komt uit die tv-uitzending?

Interessant;
• 31 foto's gemaakt op 1 april (waarvan 1 gewist) - we hebben er hier 7 van gezien
• 0 foto's gemaakt (of gewist?) tussen 1 april 14:00 en 8 april 01:00 = bijna 6,5 dag!
• 90 foto's gemaakt op 8 april (eerste foto was toch veel eerder dan half 2?) - hier hebben we er 5 van gezien: de 2 klassieke nachtfoto's, deze _543-549 onder een andere hoek, de pollenfoto (ook rond _543+) en de foto van Kris heur haar
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147295867
Best knap om 100 foto's te maken waar geen enkele concrete aanwijzing op staat waar rechercheurs wat mee kunnen. Of is dat geen toeval maar de bedoeling?
pi_147296306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Perico het volgende:
Er werd gisteren in de reportage nog een nieuwe nachtfoto geintroduceerd, trouwens.

Het is de evenknie van IMG_542, maar de hoek is veel vlakker, dichterbij de stenen ondergrond.

Je ziet ook de befaamde "man met rugzak" en een een hoop lichteffecten in de struiken:

[ afbeelding ]
Perico, dit is exact dezelfde foto als IMG_542. De andere hoek lijkt er te zijn doordat de foto van onderaf in beeld wordt gebracht.

Leek me al op het oog en met Photoshop geverifieerd.
pi_147297026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:30 schreef 11en30 het volgende:
Best knap om 100 foto's te maken waar geen enkele concrete aanwijzing op staat waar rechercheurs wat mee kunnen. Of is dat geen toeval maar de bedoeling?
Opvallend is iig. dat de foto wordt gemaakt op een tijdstip dat iedereen normaal wordt geacht te slapen.

Ik denk dat de dames/dame overdag niet bij de rugzak met camera kunnen. En s' nachts Lisanne toch kans zag een fotoreeks te maken. En daarna erin is geslaagd ongezien de camera ook weer terug te stoppen in de rugzak.
pi_147297520
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Opvallend is iig. dat de foto wordt gemaakt op een tijdstip dat iedereen normaal wordt geacht te slapen.

Ik denk dat de dames/dame overdag niet bij de rugzak met camera kunnen. En s' nachts Lisanne toch kans zag een fotoreeks te maken. En daarna erin is geslaagd ongezien de camera ook weer terug te stoppen in de rugzak.
Dan zouden ze die kans wel benut hebben om een duidelijke boodschap op te slaan.
Wat ik eerder zei, je kan met takjes letters maken, of ze zouden duidelijker hun verblijfplaats in beeld brengen.
Ik denk eerder dat ze hun dag en nachtritme omgedraaid hebben. Overdag slapen dan is het minder koud en veiliger i.v.m. roofdieren.
Maar het blijft een raadsel in alle gevallen, waarom ze niets als aanwijzing vastgelegd hebben.
  vrijdag 5 december 2014 @ 00:15:19 #182
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147297532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef 11en30 het volgende:

1s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:07 schreef Domnivoor het volgende:

Nee, dat schreef Perico ;)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_147297736
We zien niet de hele foto maar al zagen we die wel dan zagen we nog niet meer.
Als de instanties niet eens zeker weten of het hier om Kris gaat wie zijn wij dan om daar zeker van te zijn?
Natuurlijk denk ik ook dat dit het haar van Kris is. Maar of ze hier leeft of niet..I don't know.

Als dit inderdaad Kris is die nog leeft dan zal het ook wel Lisanne zijn die de foto heeft gemaakt.

Vragen die dan bij mij rijzen zijn:
- Waarom hebben ze de weg niet terug gevonden?
- Waarom zijn ze niet gevonden terwijl ze toch op het pad/bij de rivier waren?
- Waarom hebben ze in die dagen geen foto's gemaakt?
- Waarom een foto van de achterkant van Kris?
- Waarom nog steeds geen berichtjes/appjes niet bellen naar huis?
(en hou op over accu sparen want dat kost nog geen 1%. Bovendien is op 11 april de telefoon nog meer dan een uur aan gelaten)
- Waarom van 5 april tot 11 april de telefoon niet aan gedaan?
- Waarom van 1 april tot 8 april geen foto's ?
- Waarom is Kris opeens haar pincode vergeten op 5 april terwijl ze dus op 8 april nog leeft??

Verder zijn ze dus niet van de kabelbrug gedonderd, hebben ze niet beiden een ongeluk gehad en zijn ze niet gegrepen door de aanzwellende rivier op 4 april.

Het meest opmerkelijk voor mij is echter niet die foto maar dat er dus klaarblijkelijk foto's zijn gemaakt vanaf 11.15 uur.
Mij is verteld door iemand die het NFI rapport kent dat de tijd 11.05 uur begin Pianista NIET is gebaseerd op foto's van het begin van de Pianista maar op het Panamese rapport die de ouders nog niet kennen.(vandaar mijn 4x4)
Nu toch blijkt dat er foto's zijn gemaakt op dat tijdstip ben ik heeeeeeel erg nieuwsgierig wat daar dan wel op staat.
pi_147298346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 00:23 schreef jackie12 het volgende:
We zien niet de hele foto maar al zagen we die wel dan zagen we nog niet meer.
Als de instanties niet eens zeker weten of het hier om Kris gaat wie zijn wij dan om daar zeker van te zijn?
Hebben ze daar iets over gezegd dan?
quote:
Natuurlijk denk ik ook dat dit het haar van Kris is. Maar of ze hier leeft of niet..I don't know.
Lijkt me wel. Als ze dood was, had Lisanne echt wel een duidelijker foto gemaakt, lijkt me.
Ze lijken in ieder geval samen te zijn. Onmogelijke hoekselfies zoals Domnivoor als mogelijkheid openhoudt, nou nee.
quote:
Als dit inderdaad Kris is die nog leeft dan zal het ook wel Lisanne zijn die de foto heeft gemaakt.
Yup, denk ik ook.
quote:
Vragen die dan bij mij rijzen zijn:
- Waarom hebben ze de weg niet terug gevonden?
Zelfde vraag heb ik. Ik kan me niet voorstellen dat ze al die 6,5 dagen elkaar niet kwijt waren, dan hadden ze makkelijk het pad kunnen terugvinden.
quote:
- Waarom zijn ze niet gevonden terwijl ze toch op het pad/bij de rivier waren?
Waarom ze niet gevonden zijn, lijkt me duidelijk. Ze zaten in een ander gebied dan waar SINAPROC was. Waar die waren weten we niet precies, maar wel sowieso buiten Kris’ en Lisannes vondstengebied.
quote:
- Waarom hebben ze in die dagen geen foto's gemaakt?
Ik denk dat ze elkaar toch kwijt waren en degene met de camera had geen idee om foto’s te maken.
Kort voor die rare nacht vonden ze elkaar weer dan.
quote:
- Waarom een foto van de achterkant van Kris?
Ik denk door Lisanne gemaakt, per ongeluk, tijdens het wandelen die nacht. Camera werd idd gebruikt om de weg bij te lichten.
quote:
- Waarom nog steeds geen berichtjes/appjes niet bellen naar huis?
(en hou op over accu sparen want dat kost nog geen 1%. Bovendien is op 11 april de telefoon nog meer dan een uur aan gelaten)
Goeie vraag. Wat goed zou kunnen, is dat die berichten niet meer uitgelezen konden worden door Panama/NFI/Panama heeft de data gecorrumpeerd? Losse berichten komen niet in een map te staan, zoals de logboeken en de foto’s wel, die berichten krijg je pas te zien als je de telefoon met PIN (of PUK) weer aan de praat hebt. Kan zijn dat dat onmogelijk was.
quote:
- Waarom van 5 april tot 11 april de telefoon niet aan gedaan?
Niet helemaal; op 6 april 13:37 was de laatste keer aanzetten van de iPhone voor die rare nacht en de laatste keer, inderdaad ruim een uur op 11 april 10:50.
quote:
- Waarom van 1 april tot 8 april geen foto's ?
Elkaar kwijt?
quote:
- Waarom is Kris opeens haar pincode vergeten op 5 april terwijl ze dus op 8 april nog leeft??
Hoe kom je daar toch bij? Is dat weer zo’n mooi “feit” van je?? Waarom zou je met lage batterij je telefoon ingaan als je toch al ziet dat je geen bereik hebt?
quote:
Verder zijn ze dus niet van de kabelbrug gedonderd, hebben ze niet beiden een ongeluk gehad en zijn ze niet gegrepen door de aanzwellende rivier op 4 april.
Eerste kan nog steeds (de “theorie” van Pitti), maar dan na 8 april.
Tweede kan ook nog steeds en laatste kan ook bij een latere regenbui gebeurd zijn.
quote:
Het meest opmerkelijk voor mij is echter niet die foto maar dat er dus klaarblijkelijk foto's zijn gemaakt vanaf 11.15 uur.
Mij is verteld door iemand die het NFI rapport kent dat de tijd 11.05 uur begin Pianista NIET is gebaseerd op foto's van het begin van de Pianista maar op het Panamese rapport die de ouders nog niet kennen.(vandaar mijn 4x4)
Nu toch blijkt dat er foto's zijn gemaakt op dat tijdstip ben ik heeeeeeel erg nieuwsgierig wat daar dan wel op staat.
11:05 was geloof ik de eerste foto. Vertrek naar El Pianista vanuit Boquete stelden de ouders op 10:45. Die 4x4 kan dat pad helemaal niet rijden, ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar die kan maar een klein stukje omhoog. Waar het steiler wordt kan je alleen wandelen, niet met de auto komen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:06:47 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147298566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Misschien is wat we voor oorlel of vinger aanzien een wond. Als je geen spiegels hebt kan je alleen een foto er van maken om te zien hoe het er uit ziet.
dat had ik ook al gemeld, maar denk het niet...
pi_147298658
Beste allemaal,

voor jullie ben ik nieuw hier, ik ben een meelezer van het allereerste uur. Elke avond sinds halverwege april kijk ik even/lees ik op deze site. Wat is er in godsnaam gebeurt met deze meiden? De vraag laat mij niet los.

Ik heb alle pagina's/denkwijzes en ideeën over deze zaak gelezen. De verdwaal-theorie kan ik niet helemaal volgen, het scenario dat ze vanaf het eerste moment zijn beland in een overval/moord geloof ik ook niet. Ik reageer nu omdat ik na het zien van de foto's uit de uitzending van gisteren nog meer ben gaan geloven in de combinatie hiervan, dit maakt dat ik nu toch echt ga reageren. Ik weet dat jullie allergisch zijn voor aannames en ondergegronden theorieën. Toch laat mij het volgende scenario mij na gisteren niet los.

Ik denk dat de meiden zijn gaan wandelen en dat zij tot na de top genoten hebben van hun wandelmiddag. Zij zijn wat verder gaan kijken en hebben op een gegeven moment aan het einde van de middag op het pad wat gezien wat zij liever niet hadden willen zien. (afrekening/drugszaken/zoiets)
Vervolgens zijn zij gezien en zijn zij gevlucht waarop zij 112 en 911 hebben gebeld voor hulp. Ik denk dat zij hierna in handen zijn gevallen van deze personen en door hun een aantal dagen zijn vastgehouden.
Deze personen hebben zo ook op gezette tijden de telefoon aan en uit gezet. Dit verklaart dan ook waarom zij geen foto's gemaakt hebben en geen telefoontjes gepleegd hebben naar het thuisfront. Vervolgens denk ik dat Kris en Lisanne hebben kunnen ontsnappen (en de rugzak hebben meegenomen) en in de jungle in de nacht geprobeerd hebben om naar de bewoonde wereld te komen.
Hun kidnappers hebben ze ingehaald en vervolgens vermoordt en de kleding/tassen en lichaamsdelen verspreidt achtergelaten zodat het zou lijken op een verdwaling.
De gevonden tas is inderdaad te schoon en de gevonden spullen/botten zijn te verspreid gevonden, waardoor beide theorien van een verdwaling of een misdaad niet klopten.

Ik denk echt dat het een combinatie is geweest van beide verhalen. Ik heb deze variant nog niet gelezen maar ik krijg deze nu niet uit mijn hoofd.

Ontkracht hem, vul hem aan, graag!
pi_147298726
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Beste allemaal,

voor jullie ben ik nieuw hier, ik ben een meelezer van het allereerste uur. Elke avond sinds halverwege april kijk ik even/lees ik op deze site. Wat is er in godsnaam gebeurt met deze meiden? De vraag laat mij niet los.

Ik heb alle pagina's/denkwijzes en ideeën over deze zaak gelezen. De verdwaal-theorie kan ik niet helemaal volgen, het scenario dat ze vanaf het eerste moment zijn beland in een overval/moord geloof ik ook niet. Ik reageer nu omdat ik na het zien van de foto's uit de uitzending van gisteren nog meer ben gaan geloven in de combinatie hiervan, dit maakt dat ik nu toch echt ga reageren. Ik weet dat jullie allergisch zijn voor aannames en ondergegronden theorieën. Toch laat mij het volgende scenario mij na gisteren niet los.

Ik denk dat de meiden zijn gaan wandelen en dat zij tot na de top genoten hebben van hun wandelmiddag. Zij zijn wat verder gaan kijken en hebben op een gegeven moment aan het einde van de middag op het pad wat gezien wat zij liever niet hadden willen zien. (afrekening/drugszaken/zoiets)
Vervolgens zijn zij gezien en zijn zij gevlucht waarop zij 112 en 911 hebben gebeld voor hulp. Ik denk dat zij hierna in handen zijn gevallen van deze personen en door hun een aantal dagen zijn vastgehouden.
Deze personen hebben zo ook op gezette tijden de telefoon aan en uit gezet. Dit verklaart dan ook waarom zij geen foto's gemaakt hebben en geen telefoontjes gepleegd hebben naar het thuisfront. Vervolgens denk ik dat Kris en Lisanne hebben kunnen ontsnappen (en de rugzak hebben meegenomen) en in de jungle in de nacht geprobeerd hebben om naar de bewoonde wereld te komen.
Hun kidnappers hebben ze ingehaald en vervolgens vermoordt en de kleding/tassen en lichaamsdelen verspreidt achtergelaten zodat het zou lijken op een verdwaling.
De gevonden tas is inderdaad te schoon en de gevonden spullen/botten zijn te verspreid gevonden, waardoor beide theorien van een verdwaling of een misdaad niet klopten.

Ik denk echt dat het een combinatie is geweest van beide verhalen. Ik heb deze variant nog niet gelezen maar ik krijg deze nu niet uit mijn hoofd.

Ontkracht hem, vul hem aan, graag!
Welkom!

Helemaal geen gekke gedachte. En heel eerlijk denk ik dat je niet de enige die die richting in denkt.
Maar idd dat scenario is hier nog niet gepost
pi_147298929
dank je Jackie,

ik vind het zo raar, het klopt steeds niet. Geen van de tot nu toe besproken scenario's en al die rare foto's en de tijdslijn. Ik vond de uitzending en de vrijgegeven foto bijna een noodoproep.
Ook de facebookpagina van die jongen, een paar pagina's geleden besproken hier. Bijna eng zoals die meiden erbij lagen, terwijl ze het blijkbaar zelf erg grappig vinden.

Ik blijf steeds bij de gedachte, wat hebben ze daar gezien? Ze zijn niet "gewoon" verdwaald en ook niet "gewoon" vermoordt. Dat klopt niet bij alle informatie die er tot nu toe is.

Ik denk echt dat ze in blinde paniek zijn ontsnapt die nacht dat er zoveel foto's zijn gemaakt. Ze hebben die nacht een weg gezocht naar de bewoonde wereld. Ook degene die op de foto's mannen met petten zien, hebben dan misschien ook gelijk.

Ik vind het een zeer heftige zaak en spreek hier met veel verschillende personen over. Elk scenario viel te ontkrachten maar voor deze variant heb ik geen passend tegen antwoord.
pi_147298954
quote:
Hebben ze daar iets over gezegd dan?
Ja gisteren zei de officier dat er blond rossig haar te zien is.
Als zij zeker wist dat dit Kris was dan had ze dit wel gezegd.
(kijk maar terug)


quote:
Waarom ze niet gevonden zijn, lijkt me duidelijk. Ze zaten in een ander gebied dan waar SINAPROC was. Waar die waren weten we niet precies, maar wel sowieso buiten Kris’ en Lisannes vondstengebied.
Ik bedoel door Plinio en Feliciano die zogenaamd de hele trail hebben gelopen

quote:
Hoe kom je daar toch bij? Is dat weer zo’n mooi “feit” van je?? Waarom zou je met lage batterij je telefoon ingaan als je toch al ziet dat je geen bereik hebt?
Hoe kom je daar toch bij ?
Ja Mata, de pincode is verkeerd ingevoerd vanaf 4/5 april
http://www.rtlxl.nl/#!/_r(...)99-8408-85908fd15eaa
na 3.57 min

quote:
11:05 was geloof ik de eerste foto. Vertrek naar El Pianista vanuit Boquete stelden de ouders op 10:45. Die 4x4 kan dat pad helemaal niet rijden, ik weet niet wie dat verzonnen heeft, maar die kan maar een klein stukje omhoog. Waar het steiler wordt kan je alleen wandelen, niet met de auto komen.
Ja zeker kun je een heel stuk met een auto komen. Tot t huis van Lorenzo. Maar ik vermoed dat je t Pianistapad hebt en een weg die ongeveer parallel daar aan loopt (zie de search kaart en de video van "retiering in Panama.

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 05-12-2014 01:43:00 ]
pi_147299051
quote:
Beste allemaal,

voor jullie ben ik nieuw hier, ik ben een meelezer van het allereerste uur. Elke avond sinds halverwege april kijk ik even/lees ik op deze site. Wat is er in godsnaam gebeurt met deze meiden? De vraag laat mij niet los.

Ik heb alle pagina's/denkwijzes en ideeën over deze zaak gelezen. De verdwaal-theorie kan ik niet helemaal volgen, het scenario dat ze vanaf het eerste moment zijn beland in een overval/moord geloof ik ook niet. Ik reageer nu omdat ik na het zien van de foto's uit de uitzending van gisteren nog meer ben gaan geloven in de combinatie hiervan, dit maakt dat ik nu toch echt ga reageren. Ik weet dat jullie allergisch zijn voor aannames en ondergegronden theorieën. Toch laat mij het volgende scenario mij na gisteren niet los.

Ik denk dat de meiden zijn gaan wandelen en dat zij tot na de top genoten hebben van hun wandelmiddag. Zij zijn wat verder gaan kijken en hebben op een gegeven moment aan het einde van de middag op het pad wat gezien wat zij liever niet hadden willen zien. (afrekening/drugszaken/zoiets)
Vervolgens zijn zij gezien en zijn zij gevlucht waarop zij 112 en 911 hebben gebeld voor hulp. Ik denk dat zij hierna in handen zijn gevallen van deze personen en door hun een aantal dagen zijn vastgehouden.
Deze personen hebben zo ook op gezette tijden de telefoon aan en uit gezet. Dit verklaart dan ook waarom zij geen foto's gemaakt hebben en geen telefoontjes gepleegd hebben naar het thuisfront. Vervolgens denk ik dat Kris en Lisanne hebben kunnen ontsnappen (en de rugzak hebben meegenomen) en in de jungle in de nacht geprobeerd hebben om naar de bewoonde wereld te komen.
Hun kidnappers hebben ze ingehaald en vervolgens vermoordt en de kleding/tassen en lichaamsdelen verspreidt achtergelaten zodat het zou lijken op een verdwaling.
De gevonden tas is inderdaad te schoon en de gevonden spullen/botten zijn te verspreid gevonden, waardoor beide theorien van een verdwaling of een misdaad niet klopten.

Ik denk echt dat het een combinatie is geweest van beide verhalen. Ik heb deze variant nog niet gelezen maar ik krijg deze nu niet uit mijn hoofd.

Ontkracht hem, vul hem aan, graag!
Beste ootje, welkom hier!
Als ik het goed zie hangt je scenario op 4 feiten:
- Geen foto’s genomen tussen 1 en 8 april
- Geen telefoontjes naar het thuisfront (? Er was geen bereik in dat gebied)
- De schoonheid van de tas (die ongeveer 2 maanden in de stromende regen heeft gestaan)
- De verspreide vondsten van de resten
Het laatste punt is helemaal niet vreemd; de Changuinola zwelt op en daalt in de regentijd, kan sporen makkelijk verspreiden.
Je valse spoor van een aantal criminelen vind ik moeilijk te geloven. Waarom zouden zij die moeite op hun hals halen? Waarom zouden zijn uberhaupt dingen in scene zetten? Het is makkelijker om iets te verbergen/verbranden dan vals uit te zetten.
Dat van die ontsnapping en dan die rare nacht had ik ook ooit es als optie geopperd. Maar waar kunnen ze in dat gebied uberhaupt zijn vastgehouden? Er is daar echt vrijwel niks.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147299086
En luister even weer de uitzending van Umberto terug.
Neem van mij aan dat t klopt: er is 80 keer geprobeerd in te loggen.
pi_147299126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ja gisteren zei de officier dat er blond rossig haar te zien is.
Als zij zeker wist dat dit Kris was dan had ze dit wel gezegd.
(kijk maar terug)
Heb even heeel traag internet, als het weer vloeiend gaat, ga ik die video’s es bekijken.
quote:
Ik bedoel door Plinio en Feliciano die zogenaamd de hele trail hebben gelopen
Plinio niet? Feliciano wel. Maar de trail loopt niet daar waar de meiden waren, maar naar het oosten, langs de route die SINAPROC heeft gezocht. De meiden lijken de snelste weg naar beneden genomen te hebben vanaf de paddocks, dus naar de rivier, niet naar ‘rechts’ (het oosten), het pad volgend.
quote:
Hoe kom je daar toch bij ?
Ja Mata, de pincode is verkeerd ingevoerd vanaf 4/5 april
http://www.rtlxl.nl/#!/_r(...)99-8408-85908fd15eaa
na 3.57 min
Dat fragment is van Humberto Tan? Met Steffens erbij? Volgens mij is er niets ingevoerd, ook geen (foutieve) pin.
quote:
Ja zeker kun je een heel stuk met een auto komen. Tot t huis van Lorenzo. Maar ik vermoed dat je t Pianistapad hebt en een weg die ongeveer parallel daar aan loopt (zie de search kaart en de video van "retiering in Panama.
Het huis van Lorenzo is pas net in het bos, daarna wordt het steiler. Het is hooguit op de helft van het pad tot aan de Mirador en dan nog in tijd onder de helft, door het zwaardere klimwerk erna.
Die auto is een leuke oplossing voor Lisannes frisse gezicht op de top, maar misschien hebben ze eerst even uitgerust, met water gespoeld en drooggemaakt. We weten niet of ze handdoeken bij zich hadden. De foto’s lijken niet te duiden op een lift. De eerste foto met tijdstip is van 11:17, met nog 2 ervoor. Lijkt me logischer dat ze gewoon zijn gaan wandelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147299151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:46 schreef jackie12 het volgende:
En luister even weer de uitzending van Umberto terug.
Neem van mij aan dat t klopt: er is 80 keer geprobeerd in te loggen.
We weten niet wanneer dat precies was. Die 80 vond ik ook erg veel. Hier werd geopperd dat Tan in de war was met de nachtfoto's, maar dat waren er geen 80 maar 90, dus ik denk het niet. Bovendien wordt ie niet door zijn gasten gecorrigeerd.

De vraag is of er 80 keer is geprobeerd in te loggen (een code invoeren) of 80 keer de telefoons aangezet zijn (samen 80 dan). Het laatste is genoeg om bereik te checken en ik denk dan ook dat dat bedoeld wordt, niet 80 keer een foutieve pin invoeren (na een paar pogingen moet je je PUK hebben).

Zelfs als er op de iPhone is geprobeerd in te loggen (door Lisanne?), is dat nog geen bewijs dat "Kris haar pincode vergeten was" zoals jij stelde.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147299193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:20 schreef Perico het volgende:
479 1 april - tijd onbekend
480 1 april - tijd onbekend
481 17:16 - 11:16 Panama
482 17:20
483 17:21
484 17:25
485 17:25
486 17:25:48
487 17:42:14
488 17:42:1x
489 17:42
490 18:02:4x
491 18:03:08
492 18:03
493 18:42:25
494 18:42
495 19:00:2x
496 19:00:5x
497 19:01:00
498 19:01:1x
499 19:01:38
500 19:01:44
501 19:01:xx
502 19:02
503 19:06
504 19:06:20
505 19:20:33
506 19:20:36
507 19:54:50
508 19:54:00 / 19:54:58 - 13:54 Panama
509 -- DELETED --

Foto's 8 april
10 07:29:4x - 01:29 Panama
511 07:30
512 07:30
542 07:38:12
550 07:39:54 - 01:39 Panama
Even in tekst, makkelijker dan die code die weggehaald wordt. Lijkt me zeker goede info voor de OP!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147299216
quote:
Dat fragment is van Humberto Tan? Met Steffens erbij? Volgens mij is er niets ingevoerd, ook geen (foutieve) pin.
In de uitzending vraagt Umberto "welke vragen hebben jullie" en t eerste dat Hans zegt is:
(letterlijk:) "dat er 4 dagen met de juiste pincode is ingelogd en dat er daarna 4/5 dagen is geprobeerd met een onjuiste pincode is geprobeerd in te loggen"

Nogmaals na 3.57 min

http://www.rtlxl.nl/#!/_r(...)99-8408-85908fd15eaa

[ Bericht 23% gewijzigd door jackie12 op 05-12-2014 02:09:38 ]
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:01:12 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147299222
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef agter het volgende:

[..]

Rechts van de boom, achter die witte deksel.


[ afbeelding ]
lijkt mij ook een vrouw, maar daar ligt zeker iemand.
Drogeerfeestje?
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:08:19 #197
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_147299297
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

lijkt mij ook een vrouw, maar daar ligt zeker iemand.
Drogeerfeestje?
Waar komt deze foto vandaan?

edit: eerst even teruglezen voor je gaat vragen Rica

[ Bericht 5% gewijzigd door Rica op 05-12-2014 02:14:50 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_147299307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:00 schreef jackie12 het volgende:

In de uitzending vraagt Umberto "welke vragen hebben jullie" en t eerste dat Hans zegt is:
(letterlijk:) "dat er 4 dagen met de juiste pincode is ingelogd en dat er daarna 4/5 dagen is geprobeerd met een onjuiste pincode is geprobeerd in te loggen"

Nogmaals na 3.57 min

http://www.rtlxl.nl/#!/_r(...)99-8408-85908fd15eaa
Humberto wordt niet gecorrigeerd wanneer hij 80 keer zegt, maar 3 dagen na de uitzending worden de bevindingen van het NFI rapport gepubliceerd en wordt vermeld dat het 4 inlogpogingen met verkeerde pincode betreft.

De iPhone van Kris moet telkens worden ontgrendeld met de viercijferig toestelbeveiligingscode 0556 en daarna met de sim-pincode. Vanaf 1 april tot 5 april is de telefoon telkens aangezet door het invoeren van de juiste twee codes, zegt de NFI-onderzoeker in zijn rapport. Hij concludeert dat de iPhone in bezit en gebruik is geweest van Kris „tot en met de ochtend van 5 april 2014”.

Maar vanaf 5 april 13.37 wordt de iPhone vier keer aangezet zonder of door een foute pincode in te toetsen. Bijvoorbeeld op 6 april om 10.25 uur en om 13.37 uur is de telefoon aangezet zonder juiste code. Maar er worden wel bewuste handelingen uitgevoerd, zoals het openen van het bedieningspaneel door te ’swipen’ met een vinger over het scherm.

De telefoon van Kris heeft geen activiteiten meer geregistreerd tussen 6 april 13.38 uur en 11 april 10.51 uur. Maar dan plotseling wordt de telefoon ineens weer aangezet zonder de sim-pincode in te voeren.


BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #115 - Getuigen # 156
pi_147299388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 02:09 schreef Za het volgende:

[..]

Humberto wordt niet gecorrigeerd wanneer hij 80 keer zegt, maar 3 dagen na de uitzending worden de bevindingen van het NFI rapport gepubliceerd en wordt vermeld dat het 4 inlogpogingen met verkeerde pincode betreft.

Maar vanaf 5 april 13.37 wordt de iPhone vier keer aangezet zonder of door een foute pincode in te toetsen.
Maar dan plotseling wordt de telefoon ineens weer aangezet zonder de sim-pincode in te voeren.


BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #115 - Getuigen # 156
Dit lijkt me de kern van de zaak. Het is helemaal niet zeker of er een foute PIN is ingevoerd, wellicht helemaal geen PIN. Niet nodig, omdat je al ziet dat er geen bereik is.

Die 80 van Humberto lijkt me geen vergissing, anders hadden de 3 tafelgasten echt wel gecorrigeerd. Steffens komt erna zelf aan het woord.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 december 2014 @ 02:32:26 #200
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_147299413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:55 schreef Za het volgende:
Na het zien van de foto van Kris op de grond (voor degenen die het niet zien, pm), vallen imo alle misdrijf scenario's weg.

[...]

Ondanks een groot aantal onverklaarbaarheden, gedragingen en verklaringen, het antwoord op dit raadsel is imo gisteren gegeven.
Voor mij veranderd er niet zoveel aan het totaalbeeld. Twee jonge vrouwen verdwijnen en het is onduidelijk wat er is gebeurd en hoe het heeft kunnen gebeuren.

Deze nieuwe foto geeft geen antwoord. De enige nieuwe toevoeging is dat iemand een foto van een van de meisjes heeft genomen. Als je aanneemt dat er geen derden bij betrokken zijn heeft het andere meisje die gemaakt. Dat is dan het enige nieuwe feit: ze waren nog samen.
(feit tussen aanhalingstekens want er zit een aaname in dat L de foto heeft gemaakt terwijl we dat niet weten)

Waarom dit feit steeds is weggelaten vind ik wel raar. Een serie zwarte foto's met op enkele wat rotsen en begroeiing is steeds gezegd.

Ik wou dat we de hele serie in originele resolutie hadden. Om te kijken welke info er mogelijk uit te halen is.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')