SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 05-12-2014 02:26:58 ]![]()
Kijk Domnivoor, das nou een opening. Foto 509
Die is gewist. En waarom is die gewist?
1- Foto was te schokkend voor de nabestaanden wat K en L hun ouders niet wilden aandoen.
2- Op de foto is een 3e (4e,5e,6e) persoon te zien en daarom gewist
3- het water uit de rivier heeft per ongeluk alleen die foto gewist
4- De Panamesen hebben hem gewist want een foto gemaakt bij de 1e kabelbrug lijkt zo lullig als je de wereld doet geloven dat je zo goed gezocht hebt.
5- ....?![]()
zie je ook het shirt?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:54 schreef Marrije het volgende:
Toni, ik zie die vinger met nagellak, beetje rood op de nagel, ook op mn mobiel als ik vergroot.![]()
Dacht ook nog even aan een hoofdwondje, en daar zelf een foto van genomen... maar denk toch eerder een vinger.![]()
Hier nogmaals het bewijs in de foto metadata dat img_508 als enige bekende foto een notatie had in honderdsten van secondes, als mogelijk onderdeel van een photo burst.
Dat zou kunnen inhouden, dat img_509, die als enige verwijderd is, binnen een seconde op 508 volgt en er dus hetzelfde uitziet.![]()
Dus door hen zelf gewist omdat die er hetzelfde uitzag als de vorige foto?quote:Op donderdag 4 december 2014 02:13 schreef Perico het volgende:
Hier nogmaals het bewijs in de foto metadata dat img_508 als enige bekende foto een notatie had in honderdsten van secondes, als mogelijk onderdeel van een photo burst.
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen inhouden, dat img_509, die als enige verwijderd is, binnen een seconde op 508 volgt en er dus hetzelfde uitziet.![]()
1-, 2- en 4- zijn mogelijk. 3- geloof ik niet: Die rivier is niet slim genoeg om één foto spoorloos te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:55 schreef jackie12 het volgende:
Kijk Domnivoor, das nou een opening. Foto 509
Die is gewist. En waarom is die gewist?
1- Foto was te schokkend voor de nabestaanden wat K en L hun ouders niet wilden aandoen.
2- Op de foto is een 3e (4e,5e,6e) persoon te zien en daarom gewist
3- het water uit de rivier heeft per ongeluk alleen die foto gewist
4- De Panamesen hebben hem gewist want een foto gemaakt bij de 1e kabelbrug lijkt zo lullig als je de wereld doet geloven dat je zo goed gezocht hebt.
5- ....?
Je noemt al een 5e optie:
5- door hen zelf gewist omdat die er hetzelfde uitzag als de vorige foto
6- een foutje van de camera![]()
Kris dus misschien levend op een foto van de achterkant maar op dat moment al 4 dagen zo in de wardat ze haar pincode niet merr wist?![]()
Deze Canon-camera nummert door vanaf de laatste foto die niet verwijderd is. Dus 509 is gewist nadat 510 gemaakt is. 510, 511 en 512 zijn kort na elkaar gemaakt, dus 509 zal na 512 gewist zijn.![]()
En nog iets: er is vandaag een foto opgedoken waar we niets vanaf wisten. Ik krijg het vermoeden dat de familie K. hetzelfde doet als de Panamese media: de info en foto's gedoseerd in het nieuws brengen. Er komt telkens één nieuw detail naar buiten, maar niet alles tegelijk. Zelf hadden ze alle foto's in juni al, ook de foto van het achterhoofd van Kris. Dus ik vraag me af welke onthullingen we nog meer kunnen verwachten?![]()
een cryptische afscheidsboodschap?quote:Op donderdag 4 december 2014 02:38 schreef Domnivoor het volgende:
En nog iets: er is vandaag een foto opgedoken waar we niets vanaf wisten. Ik krijg het vermoeden dat de familie K. hetzelfde doet als de Panamese media: de info en foto's gedoseerd in het nieuws brengen. Er komt telkens één nieuw detail naar buiten, maar niet alles tegelijk. Zelf hadden ze alle foto's in juni al, ook de foto van het achterhoofd van Kris. Dus ik vraag me af welke onthullingen we nog meer kunnen verwachten?
Een foto van een schoen of voet van de meiden tussen de nachtfotos?
Een vinger voor de lens, vaag te zien maar niet te herkennen van wie...![]()
Op het screenshot, geplaatst door agter, lijkt het trouwens of je een bovenaanzicht hebt en je haar neus ziet, ook een gesloten oog.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marrije op 04-12-2014 02:53:24 ]![]()
Ja goed punt... lang werd er melding gemaakt van slechts drie nachtfoto's, foto 542 en 550, ons bekend en dan nog een vaag iets.. die leek dan door Martijn bij Pauw te zijn aangeboden.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:38 schreef Domnivoor het volgende:
Dus ik vraag me af welke onthullingen we nog meer kunnen verwachten?
Maar nu dan de vierde duidelijke foto.. het werkt trouwens wel, de zaak zo onder de aandacht houden, ik ken nu alweer vijf mensen die uit het niets ook in de materie willen duiken, geintrigeerd door de visueel mooi vormgegeven reportage van vanavond.![]()
dat we niet alle info hebben, ok, dat is logisch. Maar die verkeerde info is wel irritant, we hebben 3 duidelijke nachtfotos, de rest is donker. Duikt er nu een vierde op.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja goed punt... lang werd er melding gemaakt van slechts drie nachtfoto's, foto 542 en 550, ons bekend en dan nog een vaag iets.. die leek dan door Martijn bij Pauw te zijn aangeboden.
Maar nu dan de vierde duidelijke foto.. het werkt trouwens wel, de zaak zo onder de aandacht houden, ik ken nu alweer vijf mensen die uit het niets ook in de materie willen duiken, geintrigeerd door de visueel mooi vormgegeven reportage van vanavond.![]()
Zou zomaar kunnen ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:45 schreef Marrije het volgende:
een cryptische afscheidsboodschap?
Een foto van een schoen of voet van de meiden tussen de nachtfotos?
Een vinger voor de lens, vaag te zien maar niet te herkennen van wie...![]()
Er is ook nog een foto van een bootquote:Op donderdag 4 december 2014 03:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat we niet alle info hebben, ok, dat is logisch. Maar die verkeerde info is wel irritant, we hebben 3 duidelijke nachtfotos, de rest is donker. Duikt er nu een vierde op.![]()
![]()
Ziet nog iemand de neus en diepteschaduw van een gesloten oog? Het lukt mij ff niet om er pijltjes bij te zetten.![]()
Nav de foto met het haar vallen de theorie van een indiaan die de camera ergens heeft gevonden en daar in het wilde weg foto's mee liep te maken en de drugs mule versie permanent af wmb.
Welke opties blijven er nu over?![]()
Ja, met getalletjes enzo. Dat was niet de strekking. Niet voor niets noemde ik die er meteen achteraan. Weggevallen in de quotes, zie ik. Dus nog maar eens:quote:Op donderdag 4 december 2014 00:57 schreef Za het volgende:
[..]
In tegendeel het maakt voor de strekking alles uit, je maakte een vergelijking:
"dat een methode die nogal een gedoe is, en riskat bovendien, die ook nog peanuts is vergeleken bij wat in containers verstopt wordt, toch gebruikt blijft worden. Dat je dus niet af kunt leiden uit het veel lagere rendement, dat het niet gebeurt."Ik vergelijk bolletjesslikkers met bulktransport per container: duur en het schiet niet op (relatief uiteraard).quote:Een kilo cocaine middels bolletjesslikkers (7.800 km) gaat van een waarde van 3000 dollar opeens naar 32.000 euro, welke waardevermeerdering van de cocaine zie jij wanneer je het een paar km door de jungle van Panama verplaatst? Of lopen de mannen met hun rugzakken met 20 kg cocaine gelijk door tot halverwege Costa Rica? Is er sprake van een estafette van mules op deze enige route wellicht?
Zo kun je die rugzakdragers (als ze bestaan) vergelijken met vrachtwagens.
Ik hoop dat de strekking nu duidelijk is, van wat ik in de marge nog toevoegde, ter nuancering van de rest.![]()
Mag de foto _509 (??) dik in de OP bitte?
08/04/2014 - 03:54?
Camera maakt 's nachts foto van achterhoofd van Kris, en dit is 509? _542 was om 01:38?
Als dit daadwerkelijk die rare nacht is, denk ik toch dat Kris niet van Lisanne weg was, lijkt me niet dat Kris dit van zichzelf heeft gemaakt of kan hebben en moet het dus Lisanne (of een ander) zijn geweest.
Na bijna 1 volle week (nog/weer?) samen?? En in AL die tijd konden ze de weg niet terugvinden??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Het schijnt dat betreffende foto eerst geblurd is en op het beeld dat wij hebben is het afgedekt. Zoals ik foto nu zie, is haar gezicht onder het afgedekte. De punt van de afdekkende foto zit bij haar oorlel. Foto wel ff wat draaien. Als je m dan goed in positie hebt zie je rechtsboven ook dat daar de haargrens zit.
[ Bericht 13% gewijzigd door Marrije op 04-12-2014 06:01:25 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: