Ik hoop het ookquote:Op donderdag 4 december 2014 01:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar en ik duim voor je dat het wederzijds is en blijft
Vooruit dan. Als ze hier niet post zal ik er niet veel van meekrijgen, links- of rechtsomquote:Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, nee zo bedoelde ik het niet
Maar ik heb haar wel een keertje gemeet, ergens afgelopen zomer
Zij komt IRL tenminste niet zoveel verschillend over tov haar fokgedrag (itt Faxie bijvoorbeeld)
Er komt gelijk een lijnte bij in het schema hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet je hier (en in het algemeen ook wel een beetje, vooruit) niet nog steeds een beetje uitkijken wie je kust? Wegens kans op scheve gezichten en joost-mag-weten-wat-voor-andere-scheve-dingen-meer en zo?
En dat is mijn schuld?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben nu al in m'n eigen huis hoor.
Niet die van mij.quote:
Ze is gewoon echt, jeweet ik heb het niet zo op gefake enzoquote:Op donderdag 4 december 2014 01:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit dan. Als ze hier niet post zal ik er niet veel van meekrijgen, links- of rechtsom
aaahwquote:Op donderdag 4 december 2014 01:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik straalverliefd was..godverdomme ik kon niet eens meer fatsoenlijk denken![]()
Mooi. Ik hou van mannenruggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan geef mij maar de schuld, ik heb een brede rug.
Da's stomquote:Op donderdag 4 december 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
Straks AK proefwerk herkansen. Niet geleerd
Waar gaat 't over?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
Gewoon afkijken bij de leukste meid van de klas en als je betrapt wordt zeg je gewoon dat je naar haar borsten staardequote:Op donderdag 4 december 2014 01:22 schreef Fylax het volgende:
Ja dat gaat helaas niet werkenquote:Op donderdag 4 december 2014 01:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon afkijken bij de leukste meid van de klas en als je betrapt wordt zeg je gewoon dat je naar haar borsten staarde
Atlas.quote:
Ja je had hem mogen masseren nu maar jij moest weer naar je eigen huis he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mooi. Ik hou van mannenruggen.![]()
Daar word je ook niet wijzer van, nee. Ik heb nog geen mensen gemeet die in het echt anders bleken te zijn, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is gewoon echt, jeweet ik heb het niet zo op gefake enzo
Ik ontvang liever, sorry.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je had hem mogen masseren nu maar jij moest weer naar je eigen huis he.
Ik wel een aantal. Van velen had ik vooraf een hele andere indruk maar van anderen bleken mijn verwachtingen aardig ind e buurt te komen van de werkelijkheidquote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar word je ook niet wijzer van, nee. Ik heb nog geen mensen gemeet die in het echt anders bleken te zijn, bedenk ik me nu.
Zeg je nu.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet te beroerd voor.
Maar nu echt slapen.
Welterusten schatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |