ja snap ikquote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hier kreeg ik wel een beetje kriebeltjes van hoor.
De chocomelk, die doet het!quote:
Ik ben inderdaad verliefdquote:Op donderdag 4 december 2014 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahnee, je bent fellieft?
Vreselijk
Ik kreeg geen hap meer door mn keel
Verliefdheid
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg ik net dat de nominatie me toch enigszins bevreemdde...
Maar volgens mij moet ik me zorgen maken dat ik voor mijn beurt heb gesproken.
Nee hoor, dat zou je nog verbazenquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.
De discussie duurt al te lang. Hij doet maar.
Oh??quote:Op donderdag 4 december 2014 01:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoi terug!
Kusje terug zal ik wat voorzichtiger mee zijn.
Mogen meeten? Dat klinkt alsof je het in drievoud moest aanvragen en ze het bij zeer hoge uitzondering heeft toegestaanquote:Op donderdag 4 december 2014 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, heb haar al eens mogen meeten
Ik lig in bed. Waar moet ik precies op wachten?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk je nu, wacht maar tot je in bed ligt
Doe mij ook een kopje!quote:
Ben je bij het verkeerde huis naar binnen gegaan?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Waar moet ik precies op wachten?
schattig, heb je haar al mee uit gevraagd?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
gister ook al niet
hele nacht aan mn crush gedacht
Haha, nee zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 4 december 2014 01:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mogen meeten? Dat klinkt alsof je het in drievoud moest aanvragen en ze het bij zeer hoge uitzondering heeft toegestaan
Moet je hier (en in het algemeen ook wel een beetje, vooruit) niet nog steeds een beetje uitkijken wie je kust? Wegens kans op scheve gezichten en joost-mag-weten-wat-voor-andere-scheve-dingen-meer en zo?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schattig, heb je haar al mee uit gevraagd?
Ben nu al in m'n eigen huis hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je bij het verkeerde huis naar binnen gegaan?
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Moet je hier (en in het algemeen ook wel een beetje, vooruit) niet nog steeds een beetje uitkijken wie je kust? Wegens kans op scheve gezichten en joost-mag-weten-wat-voor-andere-scheve-dingen-meer en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |