quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
Ze is net gaan slapen, mis haar nu al.
Thank you back hottie kusjes liefsquote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks, you're pretty hot yourself
Oh!quote:Op donderdag 4 december 2014 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, neenee, Faxie is genomineerd!
En sowieso is zo'n nominatie met een korrel zout te nemen, ik heb tegenwoordig belangrijkere dingen te doen dan me over een forumnominatie druk te gaan maken
Ik ben wel eens voor gekkere dingen uitgemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Thank you back hottie kusjes liefs
Faxylquote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
als ik fax of faxie lees denk ik meteen aan fylax
Nominatie komt van Cue, nuff said.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh!
Oh...ja, ik vond het al zo gek. Zo'n huilie heb ik je toch nooit gevonden
Maar het blijft een vreemde nominatie, ook al betreft het dan de Faxmasjien. Fax will be Fax, zou ik denken...
quote:
Nou zeg ik net dat de nominatie me toch enigszins bevreemdde...quote:
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
kan weer niet slapenquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
fylax, moet jij niet slapen kleine man?
Ik ken die hele Cue niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nominatie komt van Cue, nuff said.
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik kan het wel begrijpen. Een kleinere kans dan vrijwel onbestaand scheelt toch niet zoveel
Je staat buiten voor mijn raam?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik ging je stalken he.
Hier kreeg ik wel een beetje kriebeltjes van hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je staat buiten voor mijn raam?
Kom maar gewoon binnen dan, krijg je warme chocolademelk en mag je gewoon tegen me aan kruipen.
Veel te koud buiten.
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik schat zijn kansen wel wat hoger in dan dat.
De discussie duurt al te lang. Hij doet maar.
Ahnee, je bent fellieft?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
gister ook al niet
hele nacht aan mn crush gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |