Sorry, was geloof ik mijn schuldquote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Waarom gaat het opeens over mij trouwens?
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, hij is fok dus gewoon zat. Kan ik wel begrijpen. Wel jammer, kon zijn muziek altijd wel waarderen
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Waarom gaat het opeens over mij trouwens?
Ik hoefde niet te faken en het is mij zelfs geluktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?
En omdat je het irritant vindt als mensen je een huilie noemen.
Jammer wel. Ik weet nog dat bij de 1e filmmeet ik 2 kaartjes had weten te bemachtigen en omdat ik het een beetje sneu voor hem vond en omdat ik vond dat hij potentie had, heb ik hem gevraagd om met mij mee te gaan. Zo meette hij gelijk andere fokkers en vond hij wat meer aansluitingquote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het bracht hem niet zoveel positiefs meer geloof ik.
[..]
Omdat je dan misschien meer kans hebt op wat je graag wilt? Dates, seks, weet ik het?
En omdat je het irritant vindt als mensen je een huilie noemen.
De middenweg dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.
En ik ben geen huillie
Garantie heb je nooit, ik had ook gewoon een flinke portie mazzel maar wat in 1e instantie uiteindelijk de doorslag gaf was de indruk die mijn posts op haar hadden gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben lang genoeg serieus geweest. Dat is al zeker een garantie op niks.
En ik ben geen huillie
Ik weet niet of het jammer is. Hij zit nu in een betere mindset.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik weet nog dat bij de 1e filmmeet ik 2 kaartjes had weten te bemachtigen en omdat ik het een beetje sneu voor hem vond en omdat ik vond dat hij potentie had, heb ik hem gevraagd om met mij mee te gaan. Zo meette hij gelijk andere fokkers en vond hij wat meer aansluiting
Gewoon jezelf zijn (ook op fok) wil nog wel eens helpen. Dan heb je gelijk de grootste kans dat je iemand treft die bij je pastquote:
O superquote:Op donderdag 4 december 2014 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het jammer is. Hij zit nu in een betere mindset.
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog op het goede spoor kan komen...
Ach elk nadeel hep ze voordeel he?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.
Ik wil haar niet hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, daar heb je alleen jezelf mee. En Cue.
Toch wel een paar fucks?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil haar niet hebben![]()
En het maakt allemaal geen ene fuck uit. Dat heb ik nu ondertussen wel door.
Kusje op je wondjequote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb een wondje op m'n lip door de kou. Godverdomme.
Of is het herpes?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Winter...de ellende beginterquote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Let een beetje op je taalgebruik jongedame.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |