Nee, en Wolf Alice dus ook niet, stonden al op BKS in 2013.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Norrage het volgende:
Kwabs is wel goed maar niet nieuw tich ? :/
Omdat VARAquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom altijd dj's van 3FM?
Kies dan wat meer muzikale voorkeuren.
Even serieus, luister jij echt elke aids die 3FM voorschotelt of ontdek jij ook zelf nieuwe talenten?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwabs en Wolf Alice zijn wel prima, al vind ik dit niet echt geweldig van Kwabs.
Ik kende deze acts al voordat 3fm hier mee kwam. En ik luister veel meer dan 3fm man, driekwart van wat ik dagelijks luister komt NOOIT op 3fm.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, luister jij echt elke aids die 3FM voorschotelt of ontdek jij ook zelf nieuwe talenten?
ALLEMAAL OPHANGENquote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
GELD VERDIENEN AAN KUNSTGRASVELDEN VANDAAG IN DE KRANT JA TOCH
Belachelijk, nodig dan ook gewoon wat radio 2 dj's uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat VARA
De helft van de tijd zitten ze hun eigen programma's te pluggen.
hoitjes!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is die langharige gast toch een ontzettende mongool met z'n oorbel
Maar hoe ontdek jij dat dan? Jij kent echt elke scheet muziek die wordt uitgebracht.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende deze acts al voordat 3fm hier mee kwam. En ik luister veel meer dan 3fm man, driekwart van wat ik dagelijks luister komt NOOIT op 3fm.
Die komen nog (Top2000)...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Belachelijk, nodig dan ook gewoon wat radio 2 dj's uit.
Misschien dat iemand hier stiekem een woordgrapje kan maken over 3FM en gebitjesquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Jivis het volgende:
Wat hebben al die 3FM-dj's een slecht gebit.
3fm, MUZ hier, last.fm, festivalpagina's volgen, spotify referers, 3VOOR12DRAAIT, MuMe vnl.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe ontdek jij dat dan? Jij kent echt elke scheet muziek die wordt uitgebracht.
een haarquote:
Jij vindt Blur maar niks?quote:
En Solomonica de Winter natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef hmmmz het volgende:
Laatste afleveringen zijn echt matig. Gelukkig haalde Bergkamp (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) het nog een beetje op.
fixedquote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
LOS
jouw huiszolderkamer of op naar Groningen?
quote:
wtfquote:
Dafne Schippersquote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef superniger het volgende:
Gelukkig zijn al onze Nederlandse atleten clean.
co stompequote:Op donderdag 4 december 2014 19:06 schreef superniger het volgende:
Gelukkig zijn al onze Nederlandse atleten clean.
Jan Versteegh is toch ook een POWned gozer?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wauw, POWned bij de Vara.
Dat ik lang genoeg mag leven om dit mee te maken
oh dat is waar ookquote:Op donderdag 4 december 2014 19:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Jan Versteegh is toch ook een POWned gozer?
Appelsapquote:Op donderdag 4 december 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Erben drinkt een glaasje appelsap.
Hij heeft een weekje in het bos gekampeerd. Misschien kan hij binnenkort meedoen in een film als Gandalf.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Hans je ziet er uit als een landloper.
Wat een kutprogramma.quote:
gewoon een stel kanslozen op een kutcamping in Frankrijk die een fucking huis moeten bouwen en dat niet kunnen. Echt een stel josti's.quote:
Ik vind het leuk om te kijken, net als probleemwijken of voetbalfans.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo hoogopgeleid gedrag vertonen
Ik vond het interview met GGMM wel leuk.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik Rutger leert stappen bij een LAN party zag wist ik dat ik me op FOK! wilde registreren.
Ik heb begrepen dat dat de nieuwe Alba moest zijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat vond je van http://instagram.com/thekillapup
Ik kan me geen man met snor herinneren.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het interview met GGMM wel leuk.
Jij bent gekozen als mooiste chick van de camping!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen ik Rutger leert stappen bij een LAN party zag wist ik dat ik me op FOK! wilde registreren.
Toen nog niet. Het was die jongen die riep dat ze elkaar via de computer uitschelden.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me geen man met snor herinneren.
baas is dat inderdaad.quote:
Jij kijkt vrijwillig naar clips van Nicki Minaj.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijken jullie serieus het sinterklaasjournaal?
Ze doen allemaal of ze haar geweldig vinden, terwijl ze haar niet kennen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
beetje jammer ditquote:Op donderdag 4 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je verwart me met GGMM_de_echte.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt vrijwillig naar clips van Nicki Minaj.
Dag Sinterklaas was een bazenserie.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, hoe heet die vlaamse sinterklaasserie? was een tijdje geleden met die vader en ze 2 dochtertjes
Take me to Church is best een mooi liedje Stijnquote:Op donderdag 4 december 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een emotioneel muziekje op de achtergrond.
Ik krijg spontaan vochtige oogjes.
Rens was bij de schepping van de Here Jezus.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je Mani en Rens zien op het plein meteen ME
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar Sinterklaas bestaat toch ook gewoon?
Yep, die loopt nou bij de voedselbank.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat hele idee met die clownspieten was gewoon pure broodroof van clown Bassie.
Of Downpiet!quote:Op donderdag 4 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die clownspieten
Dan nog liever Plaaggeestpiet.
Het is allemaal maar net hoe men het wel zien.quote:
do normal manquote:
Jepquote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef DSVM het volgende:
Ongelofelijk , wat een linkse zelfbestuiving . Niemand die het ook maar een beetje tegenspreekt
Ze vertellen het ook echt allemaal alsof dit de algemene mening is van heel Nederland.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:30 schreef DSVM het volgende:
Ongelofelijk , wat een linkse zelfbestuiving . Niemand die het ook maar een beetje tegenspreekt
Maar hij komt van rechtsquote:Op donderdag 4 december 2014 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Arjen Robben is linksbenig dus even rustig hier aub
nee?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij Kattuk nu een dorp vol mongolen?
Ik heb goede hoop dat ze volgende week vrijdag een originele Fallus2014-compilatie doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wanneer komt er weer Jimmy Falgod
Jimmy Fallonquote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wanneer komt er weer Jimmy Falgod
liedje over bergkampquote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Misschien kan jij daar een liedje gaan zingen.
Minachting van de kijker inderdaad.quote:
Dat lachje van Genee.quote:
Ik cover wel samen met Superniger ''Geef mij je angst''quote:Op donderdag 4 december 2014 19:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Misschien kan jij daar een liedje gaan zingen.
Goed idee.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik cover wel samen met Superniger ''Geef mij je angst''
Ze mogen maar 15 verschillende mensen per jaar uitnodigen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef hmmmz het volgende:
Peter R heeft ook overal verstand van.
Minder zou ook nog wel kunnen, Peter weet alles.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze mogen maar 15 verschillende mensen per jaar uitnodigen.
Gewoon Mathijs wegduwen en Peter als presentator aannemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Minder zou ook nog wel kunnen, Peter weet alles.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst dacht ik even dat ik John van den Heuvel zag.
Einde bericht.
Hij komt van Boven.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Komt André Kuipers uit het Noorden?
Hij komt uit de ruimtequote:Op donderdag 4 december 2014 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Komt André Kuipers uit het Noorden?
Hij duikt echt overal op.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef Szura het volgende:
Pleur toch eens een end op met je Peterrrrr![]()
Peter weet ook alles van duiken.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Wat heeft Peter R de Vries met dit te maken?
Hij duikt weleens.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Wat heeft Peter R de Vries met dit te maken?
9/10quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar waarom ging Peterrrr nou duiken? Nog steeds Natalee Holloway aan het zoeken?
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij past dan wel weer prima tussen de kwallen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar waarom ging Peterrrr nou duiken? Nog steeds Natalee Holloway aan het zoeken?
Ben jij een taal expert?quote:Op donderdag 4 december 2014 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is dat niet 1 woord? dolfijnenexpert
Domienquote:Ook op technologiegebied was 2014 een bewogen jaar. De Apple Watch zag het licht, de deeleconomie nam een grote sprong met bijvoorbeeld taxi-app Uberpop en huizendeelsite AirBnB. Maar onze privacy kwam verder in het gedrang, onder meer door de overname van WhatsApp door Facebook. We vragen Alexander Klöpping naar de hoogte –en dieptepunten van 2014. Op z’n Sillicon Valley’s natuurlijk.
Ook te gast is Steye Hallema, die met zijn band Steye & The Bizonkid de eerste videoclip voor een Oculus Rift maakte.
De dag die je wist dat zou komen: 5 december. Het is misschien wel het meest bewogen jaar ooit voor Sinterklaas geweest, maar toch drukt dat de pret van pakjesavond niet. Vanavond schuift dan ook niemand minder dan de Goedheiligman zelf bij ons aan en vertelt hij ons wat zijn eigen ergernissen de afgelopen tijd eigenlijk zijn geweest!
Heel Nederland is aan de Dubsmash! De hype waarin je gekke bekken trekt en geluiden na playbackt verspreidt zich als lopend vuurtje. Inmiddels zijn ook bekende Nederlanders besmet met het Dubsmash virus. Wat is er zo leuk aan?! We horen het van 3FM DJ Domien Verschuuren.
De 19-jarige Teske de Schepper is jong, maar nu al een fenomeen.
Naast haar razend populaire beauty- en lifestyleblog Teskuh, waar ze per dag ruim 18000 bezoekers trekt en inmiddels ruim van kan leven, besloot Teske zich ook te storten op een muziekcarriere.
En met succes. Haar eerste single ‘Rewritten’ is gisteren gelanceerd en inmiddels al bijna 100,000 keer bekeken op Youtube. Vanavond speelt ze haar allereerste single bij ons in de studio!
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts
BEN JIJ 31??quote:Op donderdag 4 december 2014 22:00 schreef Paul het volgende:
Weblogger Paul bij De Wereld Draait Door
Ben jij ooit al positief geweest?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:58 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het nu al waardeloos. En ls ik 3FM hoor trek ik altijd mijn afstandsbediening.
Bij een bloedtest. Koekoek.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ooit al positief geweest?
Als je al niet tegen wat opbouwende kritiek kan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ooit al positief geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |