Nee, en Wolf Alice dus ook niet, stonden al op BKS in 2013.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Norrage het volgende:
Kwabs is wel goed maar niet nieuw tich ? :/
Omdat VARAquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom altijd dj's van 3FM?
Kies dan wat meer muzikale voorkeuren.
Even serieus, luister jij echt elke aids die 3FM voorschotelt of ontdek jij ook zelf nieuwe talenten?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwabs en Wolf Alice zijn wel prima, al vind ik dit niet echt geweldig van Kwabs.
Ik kende deze acts al voordat 3fm hier mee kwam. En ik luister veel meer dan 3fm man, driekwart van wat ik dagelijks luister komt NOOIT op 3fm.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even serieus, luister jij echt elke aids die 3FM voorschotelt of ontdek jij ook zelf nieuwe talenten?
ALLEMAAL OPHANGENquote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
GELD VERDIENEN AAN KUNSTGRASVELDEN VANDAAG IN DE KRANT JA TOCH
Belachelijk, nodig dan ook gewoon wat radio 2 dj's uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat VARA
De helft van de tijd zitten ze hun eigen programma's te pluggen.
hoitjes!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is die langharige gast toch een ontzettende mongool met z'n oorbel
Maar hoe ontdek jij dat dan? Jij kent echt elke scheet muziek die wordt uitgebracht.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende deze acts al voordat 3fm hier mee kwam. En ik luister veel meer dan 3fm man, driekwart van wat ik dagelijks luister komt NOOIT op 3fm.
Die komen nog (Top2000)...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Belachelijk, nodig dan ook gewoon wat radio 2 dj's uit.
Misschien dat iemand hier stiekem een woordgrapje kan maken over 3FM en gebitjesquote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Jivis het volgende:
Wat hebben al die 3FM-dj's een slecht gebit.
3fm, MUZ hier, last.fm, festivalpagina's volgen, spotify referers, 3VOOR12DRAAIT, MuMe vnl.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe ontdek jij dat dan? Jij kent echt elke scheet muziek die wordt uitgebracht.
een haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |