quote:
Da doe ik toch gewoon via trade bij pssquote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik kan nu nog wel effe een snelle trade hoor.
Ja. Als goed ik heb je al een trade invite.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:13 schreef boik het volgende:
[..]
Da doe ik toch gewoon via trade bij pss
Eerste keer dat ik normaal trade volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2014 23:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ja. Als goed ik heb je al een trade invite.
Die Vaporeon die met 1 hp mijn Shadow Ball overleefde bedoel je?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:35 schreef CapnIzzy het volgende:
Ook 2 keer die net niet KO's, godverdomme flink aan het frusten hier
3quote:Op donderdag 4 december 2014 23:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die Vaporeon die met 1 hp mijn Shadow Ball overleefde bedoel je?
Sub/Disable Gengar, al twee jaar een baasquote:Op donderdag 4 december 2014 23:37 schreef CapnIzzy het volgende:
Had eigenlijk thunderbolt op Gengar verwacht, dan was het gelijk GG
Ik ga even die mega sableye bekijkenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee man ik ga even verder met die Latios
Lijkt me ook echt een stoer ding, bold met def EV's en dan je speciale kant pompen met Calm Mindquote:Op donderdag 4 december 2014 23:38 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik ga even die mega sableye bekijken
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:07 schreef Munchlax het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lievelingspokémongame, vooral door de bidoof trio.
Whut?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Heb 'm niet terug gekregen hoor kerel
dat is toch een gba mod en niet voor de ds?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:07 schreef Munchlax het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lievelingspokémongame, vooral door de bidoof trio.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ruilde ik niet gister met jou dan??
Wel benieuwd wat er getrade was.quote:
Jawel, maar er was een disconnect. Ik werd uit de game gegooid. Heb jij die van mij wel gekregen dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:21 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ruilde ik niet gister met jou dan??
yeah haha mooi manquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Goede tijden op stage. In de baas zijn tijd naar de wc én Pokemon spelen.
Pokémon singleplayer is altijd makkelijk geweestquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:17 schreef zoem het volgende:
Wat zijn die eerste 5 gyms makkelijk zegTot de 3e gym met Grovyle en 4+5 met Hariyama alles eenvoudig gewonnen zonder extra te trainen.
Pfoe ik was al bang! Straks tussen 5 en 6 even opnieuw dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:17 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Jawel, maar er was een disconnect. Ik werd uit de game gegooid. Heb jij die van mij wel gekregen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet heel veel bijzonders om aan te bieden... maar als je een eventuele exclusive oid wilt hebben wil ik je die best gevenBedankt! (sta al in de wiki)
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:57 schreef Cremesoep het volgende:
Iemand die een van de volgende poké's heeft? Nature/level/eventuele evo maakt niet uit, ga ze toch verder breeden. Heb alleen geen pokemon games meer, enkel pokemon AS en diamond.Allemaal wel denk ik, maar waarom kijk je niet op GTS? (op die manier heb ik ook de ~715 pokemon van Gen I tm VI verkregen op XY)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet heel veel bijzonders om aan te bieden... maar als je een eventuele exclusive oid wilt hebben wil ik je die best gevenBedankt! (sta al in de wiki)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
Ben er nu pas, kan je online komen dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Pfoe ik was al bang! Straks tussen 5 en 6 even opnieuw dan?
Ehm... Zal ook wel wat verkeerd doen, maar kan enkel 1 letter intypen haha, daarna laat hij alles zien wat ik ingame gevonden heb wat met die letter begint... Kan me herinneren van diamond/pearl dat je enkel poke's kon traden via GTS die je al gevangen/gezien hebt? Of is dat zoiets als dat wondertrade voortaan? Zo ja.... ik heb al denk ik 400 zigzagoons gehadquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:59 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Allemaal wel denk ik, maar waarom kijk je niet op GTS? (op die manier heb ik ook de ~715 pokemon van Gen I tm VI verkregen op XY)
Na de "Z" kan je ook de naam van de pokémon invoeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:04 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Ehm... Zal ook wel wat verkeerd doen, maar kan enkel 1 letter intypen haha, daarna laat hij alles zien wat ik ingame gevonden heb wat met die letter begint... Kan me herinneren van diamond/pearl dat je enkel poke's kon traden via GTS die je al gevangen/gezien hebt? Of is dat zoiets als dat wondertrade voortaan? Zo ja.... ik heb al denk ik 400 zigzagoons gehad
Bedanktquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Na de "Z" kan je ook de naam van de pokémon invoeren.
Gewoon zelf pokemon deposits doen, wordt best snel geruildquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:07 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
BedanktZal zo eventjes kijken, kan ik weer vooruit
Hopen dat ik heb wat ze zoeken haha.
Edit; Dit bedoel ik dus... voor een level 1 pidgey Mew, mewtwo, shaymin en nog wat andere legendarys, level 91+ pidgey, level 91+ ditto en level 91+ torkoal...
Hmm okayquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:24 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Gewoon zelf pokemon deposits doen, wordt best snel geruild
oh verrek da wist ik ok helemaal nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Na de "Z" kan je ook de naam van de pokémon invoeren.
Zo leren we allemaal wat he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:26 schreef boik het volgende:
[..]
oh verrek da wist ik ok helemaal niet
ja dat blijkt hahaquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:27 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Zo leren we allemaal wat he?Laatste game die ik heb gespeeld is diamond/pearl geweest, hier was dit volgens mij niet mogelijk haha.
Haha, ik speel ook sinds red/blue, maar heb na dia/pearl dan alles overgeslagen, en deze weer in huis gehaald. Alleen GTS valt dan tegen tot nu toe,quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:34 schreef boik het volgende:
[..]
ja dat blijkt haha
ik voelde me diehard pokemonner want speel al vanaf red/blue en heb ze allemaal gedaan maar da valt toch vies tegen
En welke vorm van cosplay pikachu gebruik je?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:42 schreef Syntos het volgende:
Swampert, Cosplay Pikachu, Slakoth, Trapinch en Linoone.
Ga Linoone straks vervangen voor Tropius.
Belle voor nu.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:45 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
En welke vorm van cosplay pikachu gebruik je?Ik heb haar tot 52 meegenomen, met het belle kostuum
6 level 50 Darmanitans op het moment.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:37 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Haha, ik speel ook sinds red/blue, maar heb na dia/pearl dan alles overgeslagen, en deze weer in huis gehaald. Alleen GTS valt dan tegen tot nu toe,
Edit;
Wat zijn jullie teams op het moment? Die van mij;
Level 43 absol, 42 Xatu, 52 kecleon, 59 swampert, 60 Metagross en een level 30 evee die ik wil omtoveren naar Umbreon, maar aan het wachten tot de nacht toeslaat...
En die exp. share voor je gehele team maakt het ook een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
Je team van de Bank halen is toch iets te overpowered. Niks gegrind, toch 20 levels overleveled bij de Champion. Kan me herinneren dat je vroeger toch iets beter je best moest doen.
Nee, hoe werrekt dat?quote:
Eerst internetverbinding maken, dan VS recorder usen, search by code en CRPG-WWWW-WWWF-44FY intypenquote:
Dat ding zei dat ik geen videos had. Meer nie jongquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eerst internetverbinding maken, dan VS recorder usen, search by code en CRPG-WWWW-WWWF-44FY intypen
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom gebruik ik de pokebank ook niet nadeel is wel dat ik nu Pokemons gebruik waar ik anders de moeite niet voor zou nemen.
Bazenteamquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
Mooi team ja!quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
Kom battlequote:
Ben ik wel met je eens wat ook nog eens niet helpt is dat ik de meeste al heb gehad via de dreamworld in black and White 2.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
Gaat dat om die eon ticket?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:23 schreef Syntos het volgende:
Nou, die Nintendo Hotspots die op de Nintendo site staan bestaan blijkbaar ook niet.
Vier verschillende hotspots geweest en ik kon bij geen enkele verbinding maken met de Nintendo Zone.
Yup. Via een hotspot of gewoon via iemand anders?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat dat om die eon ticket?
Die heb ik vrijdag gekregen in de trein.
Via iemand anders denk ik. Ik had de ds op slaapstand staan en gewoon in mijn tas zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:30 schreef Syntos het volgende:
[..]
Yup. Via een hotspot of gewoon via iemand anders?
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het trouwens dat je latios/latias in game krijgt en met die ticket die andere?
Ben e4 doenquote:
Komt omdat je niet online bent denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 03:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat ding zei dat ik geen videos had. Meer nie jong
Die kan je echt meteen al krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:26 schreef Nikmans het volgende:
Maar hoe kun je die VS recorder al hebben als je nog bij de E4 zit?
Ik kreeg hem pas @ battle frontier, misschien moet je even wachtenquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Die kan je echt meteen al krijgen.
Ja, streetpass uitzetten voor ORAS. Kun je doen via systeeminstellingen > data managementquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je het doorgeven van je eon ticket trouwens uitzetten?
Ben nu de enige in mijn groep die hem heeft en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je het doorgeven van je eon ticket trouwens uitzetten?
Ben nu de enige in mijn groep die hem heeft en dat wil ik eigenlijk graag zo houden.
Ga voor de lapoquote:Op zondag 7 december 2014 15:41 schreef Nikmans het volgende:
Mega Gardevoir lijkt btw echt een beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |