Gewoon zelf pokemon deposits doen, wordt best snel geruildquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:07 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
BedanktZal zo eventjes kijken, kan ik weer vooruit
Hopen dat ik heb wat ze zoeken haha.
Edit; Dit bedoel ik dus... voor een level 1 pidgey Mew, mewtwo, shaymin en nog wat andere legendarys, level 91+ pidgey, level 91+ ditto en level 91+ torkoal...
Hmm okayquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:24 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Gewoon zelf pokemon deposits doen, wordt best snel geruild
oh verrek da wist ik ok helemaal nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:05 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Na de "Z" kan je ook de naam van de pokémon invoeren.
Zo leren we allemaal wat he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:26 schreef boik het volgende:
[..]
oh verrek da wist ik ok helemaal niet
ja dat blijkt hahaquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:27 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Zo leren we allemaal wat he?Laatste game die ik heb gespeeld is diamond/pearl geweest, hier was dit volgens mij niet mogelijk haha.
Haha, ik speel ook sinds red/blue, maar heb na dia/pearl dan alles overgeslagen, en deze weer in huis gehaald. Alleen GTS valt dan tegen tot nu toe,quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:34 schreef boik het volgende:
[..]
ja dat blijkt haha
ik voelde me diehard pokemonner want speel al vanaf red/blue en heb ze allemaal gedaan maar da valt toch vies tegen
En welke vorm van cosplay pikachu gebruik je?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:42 schreef Syntos het volgende:
Swampert, Cosplay Pikachu, Slakoth, Trapinch en Linoone.
Ga Linoone straks vervangen voor Tropius.
Belle voor nu.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:45 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
En welke vorm van cosplay pikachu gebruik je?Ik heb haar tot 52 meegenomen, met het belle kostuum
6 level 50 Darmanitans op het moment.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:37 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Haha, ik speel ook sinds red/blue, maar heb na dia/pearl dan alles overgeslagen, en deze weer in huis gehaald. Alleen GTS valt dan tegen tot nu toe,
Edit;
Wat zijn jullie teams op het moment? Die van mij;
Level 43 absol, 42 Xatu, 52 kecleon, 59 swampert, 60 Metagross en een level 30 evee die ik wil omtoveren naar Umbreon, maar aan het wachten tot de nacht toeslaat...
En die exp. share voor je gehele team maakt het ook een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
Je team van de Bank halen is toch iets te overpowered. Niks gegrind, toch 20 levels overleveled bij de Champion. Kan me herinneren dat je vroeger toch iets beter je best moest doen.
Nee, hoe werrekt dat?quote:
Eerst internetverbinding maken, dan VS recorder usen, search by code en CRPG-WWWW-WWWF-44FY intypenquote:
Dat ding zei dat ik geen videos had. Meer nie jongquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eerst internetverbinding maken, dan VS recorder usen, search by code en CRPG-WWWW-WWWF-44FY intypen
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom gebruik ik de pokebank ook niet nadeel is wel dat ik nu Pokemons gebruik waar ik anders de moeite niet voor zou nemen.
Bazenteamquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
Mooi team ja!quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind de selectie van Pokémon in Hoenn voor je de National Dex krijgt vrij zwak. De derde generatie heeft naar mijn mening gewoon niet zo heel veel leuke Pokémon. Vandaar dat ik toch de Bank heb gebruikt. Ik heb mijn Pokémon ook alleen maar gekozen op basis van of ik ze nog nooit gebruikt heb of omdat ik ze grappig vind:
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
Kom battlequote:
Ben ik wel met je eens wat ook nog eens niet helpt is dat ik de meeste al heb gehad via de dreamworld in black and White 2.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Empoleon
Flareon
Ursaring
Eelektross
Scrafty
Klefki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |