abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147242787
Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik voel me al twee weken best klote om een relatie die voorbij is. Graag wil ik dit met jullie delen en ik zou het leuk vinden als jullie je mening en/of tips kunnen geven.

Iets korter dan drie jaar geleden heb ik een super leuk meisje ontmoet toen ik in een café zit met een vriend van me. Ik zag haar en ik vond haar eigenlijk meteen leuk, een praatje met haar gemaakt en meteen een leuke click enzo. Ik had een vriendin maar kon haar niet vergeten, dus had haar opgezocht op facebook. Beetje berichtjes over en weer gestuurd en daarna kreeg ik haar nummer en gingen we appen, etc. Door haar kreeg ik toen ook de kracht om het uit te maken met mijn vriendin die ik op dat moment nog had en toen had uit ging met mijn vriendin ben ik vrijwel meteen met haar gaan daten en na een paar weken hadden we een relatie. Die vriendin die ik voor haar had, daar was ik 3,5 jaar mee samen en alhoewel het een schat van een meid was, was het gewoon niet de ware voor mij.

Enfin, met me nieuwe vriendin dus 2,5 topjaren gehad, het voelde voor mij echt zo goed allemaal. Zij was echt "de ware" voor mij. Na 2,5 jaar ook gewoon nog steeds verliefd, misschien wel verliefder, dan op het begin. Het enige nadeel vond ik dat we elkaar wat weinig zagen, ik zou haar graag wat vaker zien maar zij had nooit tijd. Ook hield ze erg vast aan haar ouders (ze is de oudste thuis en heeft nog twee jongere broertjes) en die ouders hechten nog veel waarde aan die familiemomenten. Totdat ze iets langer dan twee weken geleden ineens langs wilde komen. Normaal spreken we doordeweeks nooit af omdat zij het dan te druk heeft met school maar nu wilde ze langskomen, ik vond dit dus super leuk. Ik maak de deur open en zij stond al huilend voor de deur. Ze vertelde meteen dat ze het uit kwam maken. Twee uur samen met haar zitten huilen en gevraagd waarom ze het dan uitmaakte, bleek het dat ze teveel twijfelde en haar "gevoel" weg is. Ze houdt wel van me, maar als een broer. Ik heb haar verteld dat ik het knap vond dat ze het uitmaakte en vroeg of ik haar gedachten niet kon veranderen, dat kon ik niet dus dat heb ik maar geaccepteerd. Zij ging dus naar huis en op dat moment kwam de klap voor mij. Twee dagen nog zitten appen met d'r dat het wel goed kan komen en dat houden van het belangrijkste is en dat dat verliefde gevoel echt wel terug kan komen enzo. Maar na mezelf twee dagen voorlul te zetten en over te komen als een slappe zak besefte ik al dat het beter was om een tijdje geen contact te hebben. Toen had contact even stopgezet (nog wel een mailtje gestuurd waarin ik mijn gevoelens heb gezet en hoe ik de toekomst voor me zag met haar, etc.). Ik had trouwens echt super erge liefdesverdriet, ik kon bijna niet slapen (omdat ik dan heel de nacht alleen aan haar dacht en over haar droomde), ik kon niet eten, ik kon me niet concentreren op mijn schoolwerk en ik had nergens zin in (levenloos gevoel). Na een week (toen het eigenlijk net ietsie beter ging) nam ze dus weer contact met mij op via whatsapp. Ik natuurlijk super blij want ik dacht dat ze mij ook mistte. Bleek het dat ze alleen maar wilde weten hoe het met mij ging omdat ze het super kut vindt voor mij. Super lief van haar natuurlijk maar ik kreeg meteen verwachtingen. Toen nog een paar dagen contact gehad, maar ik trek dat niet om op zo'n oppervlakkige onemotionele (is dat een woord) manier contact te hebben, dus ik heb het contact weer even stopgezet. Nu wil ik eigenlijk na een maand (met nieuwjaar een appje sturen met "gelukkig nieuwjaar X" weer contact met haar opnemen, maar ik hoop gewoon nog steeds dat het ooit nog goed komt tussen ons. Zij is echt het perfecte meisje voor mij.

Wat ik denk is dat we elkaar gewoon te vroeg ontmoet hebben (zij was 16 en ik was 21 toen we elkaar ontmoette, nu 24 en 19 dus) en dat ze het heeft uitgemaakt omdat ze teveel twijfelt, maar dat die twijfels vooral door haar leeftijd komen ofzo. Ik heb trouwens dat moment na die week geen contact ook gevraagd of ze mij mistte waarop ze antwoordde:"als ik eerlijk ben niet nee" en toen zei ik dat ik hetzelfde gevoel bij mijn ex had en dat dat kwam doordat ze eigenlijk gewoon niet leuk genoeg was en daarop zei ze "je bent wel leuk, maar voor iemand anders". Dit klinkt allemaal behoorlijk hopeloos voor mij.

Als jullie eerlijk zijn, denken jullie dat als ik haar gewoon even vrij laat en met rust laat en af en toe een keer een appje stuur om te laten weten hoe het met mij gaat, dat het dan ooit nog kan werken? Ik heb gewoon in al die jaren heel veel meisjes ontmoet maar niemand is ze leuk als deze, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Denken jullie dat het misschien met de leeftijd te maken heeft en dat als ik haar vrij laat dat ze na een langere tijd dan een week mij wel gaat missen?

Natuurlijk probeer ik door te gaan en er van uit te gaan dat het niet meer goed komt maar ergens heb ik die hoop want dit gevoel was zo speciaal. Toen ik haar ook voor het eerst ontmoette voelde het alsof we elkaar al jaren kende.

Ik hoor het graag van jullie en sorry als mijn verhaal niet echt helemaal lekker loopt, altijd moeilijk om mijn gevoelens uit te typen. Ik wil ook best dingetjes toelichten als ze niet helemaal duidelijk zijn.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:03 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_147242878
Lief... lief dagboek
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:39 #3
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147242895
Einde oefening broeder!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:59 #4
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147242905
Punt één: 'Het perfecte meisje' bestaat simpelweg niet. Daar zul je vanzelf achterkomen als je over het verdriet heen bent.

Punt twee: Bespaar jezelf de moeite en vooral teleurstelling, laat haar gaan en ga verder met je leven.
pi_147242906
Ze wil je niet meer, natuurlijk is dat klote, maar je moet gewoon verder met je leven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:33:17 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147242911
Nee, een gevoel is een gevoel. En zij heeft dat gevoel niet meer voor jou. Dus het maakt niet uit wat jij doet of niet doet of zegt of niet zegt, jij hebt geen invloed op dat zij jou wel of niet leuk vindt.

Wat je nu doet is gewoon naar strohalmen zoeken omdat je dan in ieder geval in je hoofd nog een kans maakt, maar die kans is er niet. Ze is er klaar mee. Hert duurt even om dat te gaan accepteren, maar het is niet anders.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 december 2014 @ 11:34:59 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_147242951
en dooooooooooooooooooooooooooooorrrrr naar de volgende.. .. en dat "we blijven vrienden" of "het komt nog wel goed" is meestal niet van toepassing..

maar that said.. mijn ex is nu mijn vrouw..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_147242980
Hoe perfect is iemand trouwens die geen interesse meer in je heeft?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_147243018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:34 schreef Parzival het volgende:
en dooooooooooooooooooooooooooooorrrrr naar de volgende.. .. en dat "we blijven vrienden" of "het komt nog wel goed" is meestal niet van toepassing..

maar that said.. mijn ex is nu mijn vrouw..
Ik woon ook samen met mijn ex. :') Maar niet mijn eerste ex.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_147243022
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
  woensdag 3 december 2014 @ 11:37:42 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_147243024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef RipMcPants het volgende:
Punt één: 'Het perfecte meisje' bestaat simpelweg niet. Daar zul je vanzelf achterkomen als je over het verdriet heen bent.

Punt twee: Bespaar jezelf de moeite en vooral teleurstelling, laat haar gaan en ga verder met je leven.
Deze man spreekt zeer ware woorden. Vooral punt één is volledig waar.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_147243036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
Nee. Gewoon, nee. Het is klaar. Laat het gaan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:38:49 #13
54408 Parzival
Where it happens
pi_147243062
quote:
Dat zou kunnen.. maar dat moet je gewoon zn beloop laten gaan.. in eerste instantie dit afsluiten voorjezelf .. en wellict over 6maanden+ als jullie elkaar toevallig weer eens spreken dat het wat wordt
  woensdag 3 december 2014 @ 11:40:01 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_147243093
quote:
Tja, hoe leuk vind jij het om steeds weer teleurgesteld te worden? Als dat je hobby is dan moet je het vooral over een tijdje weer proberen. Ik kan je persoonlijk aanraden dat niet te doen. Ga stappen, zoek even een ONS en neuk het eruit. Daarna weer een leuke vaste vriendin zoeken is het allerbeste.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:41:20 #15
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147243134
Misschien was ze wel jong en vond ze je leuk omdat je zo volwassen was?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147243176
quote:
Ik zou daar niet op hopen. Voor hetzelfde geld komt ze over een paar weken iemand tegen op wie ze verliefd wordt, en dan?
  woensdag 3 december 2014 @ 11:44:49 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147243220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:41 schreef peterkailey het volgende:
Misschien was ze wel jong en vond ze je leuk omdat je zo volwassen was?
Dit zou ook kunnen, maar dat leeftijdsverschil wordt natuurlijk ook kleiner, zij zal zich ook volwassen(er) gaan gedragen. Misschien dat ze het daarom heeft uitgemaakt :?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:45:07 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147243234
Als ik een euro kreeg voor alle 16 jarige vriendinnen die rond hun 19e weer weggingen, zou ik rijk zijn. :o
Thinking about thinking of you.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:45:28 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_147243243
quote:
Nee. Je zit nog steeds te zoeken naar strohalmen.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:45:45 #20
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147243250
quote:
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen. Maar nogmaals: Bespaar jezelf de moeite en vooral de teleurstelling. De kans is groter, om niet te zeggen erg groot, dat ze er gewoon helemaal klaar mee is. Doe jezelf een lol en bespaar jezelf die enorme kwelling in de tussentijd. Je hoopt op iets wat waarschijnlijk toch nooit meer gaat gebeuren.
pi_147243288
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:45 schreef shifto het volgende:
Als ik een euro kreeg voor alle 16 jarige vriendinnen die rond hun 19e weer weggingen, zou ik rijk zijn. :o
Echt he :D

Zo voorspelbaar en ik heb dat ook al vaker als theorie hier gepost dat meiden op die leeftijd persé een ouder vriendje willen, om te zeggen dat ze een relatie hebben en om even weg te kunnen van thuis.

Ouder vriendje met auto/woning blablabla.. maar zodra ze ouder zijn kunnen ze dat zelf ook regelen en zijn ze weg. _O-
pi_147243293
quote:
Tijd is inderdaad het probleem. Zij is gegroeid. En zij heeft nu niet meer iets met jou. Geef het op en ga op zoek naar een meid die al wat uitgegroeid is. Rond de 23~24 of zo.
pi_147243326
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tijd is inderdaad het probleem. Zij is gegroeid. En zij heeft nu niet meer iets met jou. Geef het op en ga op zoek naar een meid die al wat uitgegroeid is. Rond de 23~24 of zo.
Dit, want na afronden van haar studie (die ze nu mogelijk gaat doen) gaat ze weer een andere fase in en wordt de volgende good guy gedumpt. :')
  woensdag 3 december 2014 @ 11:50:24 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147243352
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goed advies, mijn huidige vriendin is 2 jaar ouder dan ik en dit is tevens de 1e relatie waarin alles altijd goed gaat. 8-)
pi_147243382
Dan was het dus niet het perfecte meisje, voor jou.
Ja doei.
pi_147243576
quote:
Het heeft vast met leeftijd te maken. Al was het maar omdat de eerste relatie/relatie op jonge leeftijd vrijwel nooit standhouden. Maar dat komt ook doordat mensen zich op die leeftijd nog meer ontwikkelen en ontdekken dat ze iets anders willen. Dus dat betekent niet dat jullie elkaar te vroeg ontmoet hebben.

En ja, vrijlaten is een goed idee. Af en toe contact zoeken juist niet. Constant laten weten dat je beschikbaar bent (want dat is wat je daarmee doet) is niet bepaald een succesformule. Ga, na even flink uitgejankt te hebben, want dat mag best, gewoon verder met je leven. De kans is bizar klein, maar misschien komt het ooit goed. Maar dat gebeurt niet als jij als een hondje om haar aandacht blijft vragen. En ga er ook niet op zitten wachten. Ga gewoon verder. Andere vrouwen ontdekken. Is ook veel leuker dan zitten wachten.
pi_147243612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:47 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Echt he :D

Zo voorspelbaar en ik heb dat ook al vaker als theorie hier gepost dat meiden op die leeftijd persé een ouder vriendje willen, om te zeggen dat ze een relatie hebben en om even weg te kunnen van thuis.

Ouder vriendje met auto/woning blablabla.. maar zodra ze ouder zijn kunnen ze dat zelf ook regelen en zijn ze weg. _O-
TS is gewoon gebruikt. Ik zou me vies voelen als ik hem was.
pi_147243695
Bedankt voor alle reacties weer! Jammer dat het bevestigde waar ik al bang voor was. Nog even wat dingetjes:

Zij was wel 16 toen we elkaar ontmoette, maar het was geen typisch meisje van 16, ze was volwassener dan mijn vriendin van 20 die ik op dat moment had en zeker zo volwassen als ik.

We zitten ook niet in een compleet andere levensfase, ik zit in het 3e jaar van mijn HBO studie en zij ook.

Het is ook niet zo dat we uit elkaar gegroeid zijn ofzo, voor mijn gevoel zijn we eerder juist te dicht naar elkaar toegegroeid en ik dacht in eerste instantie ook dat dat zeg maar de reden is dat ze het uitmaakte, dat ze even niet meer weet wie ze zelf is.
pi_147243725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

TS is gewoon gebruikt. Ik zou me vies voelen als ik hem was.
Ik denk ook zeker niet dat ze mij heeft gebruikt, dankzij haar ben ik juist na het MBO verder gaan studeren en ze heeft me altijd gemotiveerd de dingen te doen die ik leuk vind (misschien juist omdat ze ergens altijd wist dat het uit zou gaan?).
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 12:06:03 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_147243830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:01 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt voor alle reacties weer! Jammer dat het bevestigde waar ik al bang voor was. Nog even wat dingetjes:

Zij was wel 16 toen we elkaar ontmoette, maar het was geen typisch meisje van 16, ze was volwassener dan mijn vriendin van 20 die ik op dat moment had en zeker zo volwassen als ik.

We zitten ook niet in een compleet andere levensfase, ik zit in het 3e jaar van mijn HBO studie en zij ook.

Het is ook niet zo dat we uit elkaar gegroeid zijn ofzo, voor mijn gevoel zijn we eerder juist te dicht naar elkaar toegegroeid en ik dacht in eerste instantie ook dat dat zeg maar de reden is dat ze het uitmaakte, dat ze even niet meer weet wie ze zelf is.
En nog steeeeeds grijp je naar strohalmen, want je wil bereiken dat wij hier vinden dat het toch niet het leeftijdsverschil is, vanwege de dingen die je nu opnoemt.

Overigens lees ik van elke gast die hier een topic opent wel iets in de zin van 'zij was veel volwassener dan haar leeftijd'. Nee, ze is 16. Dat ze veel volwassener was...ik lees dat altijd dat iemand zich bij excuseert voor het feit dat zijn vriendin veel jonger is, alsof je dat verschil goed maakt door te zeggen van 'ja maar ze gedraagt zich veel volwassener hoor!'.

Overigens maakt het helemaal niet uit wat onze conclusie is n.a.v. de dingen die jij noemt. Het enige wat boeit is wat je ex vindt, en je ex vindt jou niet meer goed genoeg. Het maakt ook niet uit welke reden dat ze daarbij opgeeft. Het resultaat is dat ze niet bij je is, en als ze dat wel wilde dan was ze dat wel.

Ze heeft gewoon geen gevoel meer voor je. Dat is kut voor jou om te accepteren, en dat snap ik, maar het is gewoon wel de realiteit. Je kunt wel zoeken naar strohalmen maar ook al bedenk je alle strohalmen in de wereld, in de echte wereld is het nog steeds zo dat het uit is, en dat zij dat wel prima vindt zo.

Klaar. Einde verhaal. Het is over, uit, klaar.
  woensdag 3 december 2014 @ 12:07:45 #31
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147243870
Om nog maar niet te beginnen over die andere jongen(s) die ze nu wel héél interessant vind. :o
pi_147244592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En nog steeeeeds grijp je naar strohalmen, want je wil bereiken dat wij hier vinden dat het toch niet het leeftijdsverschil is, vanwege de dingen die je nu opnoemt.

Overigens lees ik van elke gast die hier een topic opent wel iets in de zin van 'zij was veel volwassener dan haar leeftijd'. Nee, ze is 16. Dat ze veel volwassener was...ik lees dat altijd dat iemand zich bij excuseert voor het feit dat zijn vriendin veel jonger is, alsof je dat verschil goed maakt door te zeggen van 'ja maar ze gedraagt zich veel volwassener hoor!'.

Overigens maakt het helemaal niet uit wat onze conclusie is n.a.v. de dingen die jij noemt. Het enige wat boeit is wat je ex vindt, en je ex vindt jou niet meer goed genoeg. Het maakt ook niet uit welke reden dat ze daarbij opgeeft. Het resultaat is dat ze niet bij je is, en als ze dat wel wilde dan was ze dat wel.

Ze heeft gewoon geen gevoel meer voor je. Dat is kut voor jou om te accepteren, en dat snap ik, maar het is gewoon wel de realiteit. Je kunt wel zoeken naar strohalmen maar ook al bedenk je alle strohalmen in de wereld, in de echte wereld is het nog steeds zo dat het uit is, en dat zij dat wel prima vindt zo.

Klaar. Einde verhaal. Het is over, uit, klaar.
Ik waardeer je eerlijkheid en aan jou reacties heb ik ook echt wat. Dat van die 16 jaar en dat ze veel volwassener is was absoluut geen excuus hoor, dat is gewoon zo. Haar ouders hebben er verder ook nooit een probleem van gemaakt dus dat was wel chill.

Waarschijnlijk heb je ook gewoon gelijk en ben je al een stuk ouder dan ik en heb je veel meer levenservaring, ervaring met vrouwen, etc. dus moet ik jou advies van harte nemen.

Wat ook gewoon kut is, is dat ik niet zo'n "out-going" type ben, festivals en op stap gaan en dat soort dingen vind ik vaak veel te druk. Ik ben totaal niet verlegen hoor, maar ik houd gewoon niet zo van dat op stap gaan met die pubers en opgefokte sfeer. Dus ergens ben ik ook gewoon bang dat ik niemand meer tegen kom en als ik al iemand tegen kom dat ze niet zo leuk is als me ex. Misschien een beetje dom, maar ik kan niet zo goed alleen zijn.
Advies van mensen dat ik "gewoon een beetje moet gaan rondneuken" is ook iets waar ik niet veel aan heb, omdat ik (misschien super onmannelijk) iemand ben die liefde en seks niet los van elkaar kan zien en ik vind dat seks echt bij een relatie hoort.
pi_147244785
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:45 schreef shifto het volgende:
Is dit echt serieus zo? Dat dit vaak gebeurd?
  woensdag 3 december 2014 @ 12:48:21 #34
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147244900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 12:51:04 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_147244958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:35 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid en aan jou reacties heb ik ook echt wat. Dat van die 16 jaar en dat ze veel volwassener is was absoluut geen excuus hoor, dat is gewoon zo. Haar ouders hebben er verder ook nooit een probleem van gemaakt dus dat was wel chill.

Waarschijnlijk heb je ook gewoon gelijk en ben je al een stuk ouder dan ik en heb je veel meer levenservaring, ervaring met vrouwen, etc. dus moet ik jou advies van harte nemen.

Wat ook gewoon kut is, is dat ik niet zo'n "out-going" type ben, festivals en op stap gaan en dat soort dingen vind ik vaak veel te druk. Ik ben totaal niet verlegen hoor, maar ik houd gewoon niet zo van dat op stap gaan met die pubers en opgefokte sfeer. Dus ergens ben ik ook gewoon bang dat ik niemand meer tegen kom en als ik al iemand tegen kom dat ze niet zo leuk is als me ex. Misschien een beetje dom, maar ik kan niet zo goed alleen zijn.
Advies van mensen dat ik "gewoon een beetje moet gaan rondneuken" is ook iets waar ik niet veel aan heb, omdat ik (misschien super onmannelijk) iemand ben die liefde en seks niet los van elkaar kan zien en ik vind dat seks echt bij een relatie hoort.
Een mooie reactie van je. Ik heb gelezen dat jij 21 bent? In dat geval ben ik wel een stukje ouder ja, ik ben voor aan in de 30 :) Ik heb de nodige vriendinnen gehad maar dat betekent niet dat je mijn advies ter harte MOET nemen. Jij moet gewoon doen wat je zelf wil natuurlijk. Kijk, ik snap je heel goed hoor, echt wel, maar ik snap ook dat dat je niets gaat brengen, omdat ik zelf meerdere keren in zo'n situatie ben geweest. Je hebt er niets aan om er achter aan te rennen. Het leven gaat verder hoe vervelend dat ook is op zo'n moment.

Ik ben zelf ook niet zo'n uitgaanstype hoor, van mij hoeft dat ook niet. Natuurlijk heb ik wel een andere leeftijd dan jij, maar toen ik zo oud was als jij (gatver, Opa vertelt hoor :') ) ging ik ook niet vaak uit. Dat betekent niets voor vrouwen tegen komen want die kom je overal tegen. Het gaat ook niet om het tegenkomen, het gaat om het leuk vinden en leuk kúnnen vinden van een meid. Ik snap dat jij dat nu wil afdwingen, en jezelf in situaties wil plaatsen waarin je andere vrouwen tegenkomt, want dat is ook de reden dat je je zorgen maakt dat je niemand meer tegenkomt, omdat die situaties dan inhouden dat je gaat 'stappen', en dat is nou net wat niet je ding is.

Heeft allemaal te maken met dat je nog niet over je ex heen bent, en dat kan ook niet, want daar is het nog te vers voor. Er komt vanzelf iemand over een tijd die jij oprecht leuk vindt. Dat is ook het moment dat je jezelf beseft dat je over je ex heen bent. En dan maakt het helemaal niet uit of die persoon jou dan omgekeerd ook leuk vindt of niet, de eerste stap is weer terug in je normale doen komen, en je komt er meestal pas achteraf achter dat je al een tijdje in je eigen doen was weer, zonder dat je dat zelf doorhad.
pi_147245011
quote:

Ja, dat roepen 20-jarigen wel vaker, dat ze al zo volwassen zijn. Ben ik blijven roepen tot ruim na mijn 30ste. Tegenwoordig besef ik me dat het wel nooit zal gebeuren :Y)
pi_147245046
quote:

Godverdomme, gewoon alle open deuren he. :')
pi_147245061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Soms pas als ze 20~21 zijn.

Maar ja. Gebeurt heel veel. Vrouwen groeien emotioneel enorm in die periode. Mannen minder/anders.
pi_147245072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Godverdomme, gewoon alle open deuren he. :')
Tja, hij is nog gek op haar, dus hij heeft natuurlijk nog die roze bril. "Ze was zo perfect." "Ze was zo volwassen, even volwassen als ik." "Ze was zoveel leuker dan m'n andere ex."
Dus die open deuren zijn ergens wel logisch in deze.
pi_147245133
Sorry mannen, als ik overkom als één of andere vaatdoek of wat dan ook, dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik begrijp dat het nu het beste is om door te gaan, maar misschien had één van jullie ervaringen dat het wel kon ofzo. Vrouwen blijven gewoon vreemde wezens.

Ik ben trouwens 25 op dit moment (ik was 21 toen ik haar ontmoette).

[ Bericht 0% gewijzigd door Klaas-Jan_50 op 03-12-2014 14:06:21 ]
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:01:11 #41
16180 crew  CoolGuy
pi_147245227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:57 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Sorry mannen, als ik overkom als één of andere vaatdoek of wat dan ook, dat is absoluut mijn bedoeling. Ik begrijp dat het nu het beste is om door te gaan, maar misschien had één van jullie ervaringen dat het wel kon ofzo. Vrouwen blijven gewoon vreemde wezens.

:D Ik neem dat het NIET je bedoeling is? :P

Oh je bent 25? Verkeerd gelezen dan, my bad.
pi_147245255
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tja, hij is nog gek op haar, dus hij heeft natuurlijk nog die roze bril. "Ze was zo perfect." "Ze was zo volwassen, even volwassen als ik." "Ze was zoveel leuker dan m'n andere ex."
Dus die open deuren zijn ergens wel logisch in deze.
Ik hoop dat je gelijk hebt man! Ik heb serieus best wel hoge eisen qua vrouwen: ze moeten intelligent zijn en open-minded, dat zijn toch wel de twee dingen die ik het belangrijkst vind. Als je bijv. samen naar een documentaire kijkt of het journaal, dat je toch even samen daarover kunt praten of samen een goede discussie. Ik ben serieus gewoon nog nooit een vrouw tegen gekomen die dat had (ook niet van mijn eigen leeftijd) dus misschien dat ik daarom ook wel bang ben. En noem mij een pussy of wat dan ook, maar ik ben dus 25 en ik ben gewoon bang om alleen te zijn en bang dat ik dus niemand meer tegenkom.
pi_147245318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt man! Ik heb serieus best wel hoge eisen qua vrouwen: ze moeten intelligent zijn en open-minded, dat zijn toch wel de twee dingen die ik het belangrijkst vind. Als je bijv. samen naar een documentaire kijkt of het journaal, dat je toch even samen daarover kunt praten of samen een goede discussie. Ik ben serieus gewoon nog nooit een vrouw tegen gekomen die dat had (ook niet van mijn eigen leeftijd) dus misschien dat ik daarom ook wel bang ben. En noem mij een pussy of wat dan ook, maar ik ben dus 25 en ik ben gewoon bang om alleen te zijn en bang dat ik dus niemand meer tegenkom.
Natuurlijk heb ik gelijk (in dit geval wel! :D) Je komt echt wel weer iemand tegen. Het belangrijkste is dat je dit nu voor jezelf gaat verwerken. En dan bedoel ik ook echt verwerken, dus niet direct in een volgende relatie duiken. Ga lekker wat doen met vrienden, focus je op je studie, en dan komt die leuke vrouw vanzelf wel weer op je pad. En weet je? Zodra je daar eenmaal gek op bent zal je terugdenken aan dit topic en zien dat we gelijk hadden. 8-) Hou je taai ouwe!
pi_147245319
quote:
4s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef shifto het volgende:
Om nog maar niet te beginnen over die andere jongen(s) die ze nu wel héél interessant vind. :o
Ze heeft waarschijnlijk al iemand anders om haar verdriet te verwerken/afleiding, zo rollen die chicks G. :Y
pi_147245372
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze heeft waarschijnlijk al iemand anders om haar verdriet te verwerken/afleiding, zo rollen die chicks G. :Y
Ze is wel gewoon heel eerlijk, ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist. Wat betreft andere jongens zegt ze ook dat die er echt nog niet zijn. Klinkt voor jullie misschien raar of ongeloofwaardig, maar ik weet gewoon dat ze daar niet over gaat liegen. Ze zegt ook dat ze het komende jaar geen vriendje hoeft omdat ze op zoek wil gaan naar zichzelf (ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar ik HOOP dat het waar is). Het is serieus een lief, mooi, onschuldig meisje en ze geeft ook gewoon eerlijk antwoord op mijn vragen, ook als het antwoord heel kut is voor mij.
pi_147245428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik gelijk (in dit geval wel! :D) Je komt echt wel weer iemand tegen. Het belangrijkste is dat je dit nu voor jezelf gaat verwerken. En dan bedoel ik ook echt verwerken, dus niet direct in een volgende relatie duiken. Ga lekker wat doen met vrienden, focus je op je studie, en dan komt die leuke vrouw vanzelf wel weer op je pad. En weet je? Zodra je daar eenmaal gek op bent zal je terugdenken aan dit topic en zien dat we gelijk hadden. 8-) Hou je taai ouwe!
Dankjewel! :) En anders zijn er altijd nog datingsites als ik 30 ben en nog niemand ben tegen gekomen.... LOL
pi_147245444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:08 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ze is wel gewoon heel eerlijk, ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist. Wat betreft andere jongens zegt ze ook dat die er echt nog niet zijn. Klinkt voor jullie misschien raar of ongeloofwaardig, maar ik weet gewoon dat ze daar niet over gaat liegen. Ze zegt ook dat ze het komende jaar geen vriendje hoeft omdat ze op zoek wil gaan naar zichzelf (ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar ik HOOP dat het waar is). Het is serieus een lief, mooi, onschuldig meisje en ze geeft ook gewoon eerlijk antwoord op mijn vragen, ook als het antwoord heel kut is voor mij.
In alle eerlijkheid is er natuurlijk geen enkele garantie dat ze eerlijk tegen je is. Misschien wil ze je geen pijn doen. Dat hele "het komende jaar neem ik geen vriendje" gedoe altijd vind ik zulke nonsens. Evenals dat 'op zoek gaan naar zichzelf'. Gaat ze toevallig ook backpacken in Australië of ZO Azië?

Nah, het klinkt wat hard, maar de tijd is gekomen dat je haar langzaam maar zeker los moet gaan laten nu het uit is. En daar is niets mis mee, alleen dat besef moet nog even komen .Of ze nou wel of geen nieuwe vriend neemt, jij hebt daar geen invloed meer op en je hoeft je er zeker niet naar om te voelen, want bij jou komt het ook wel goed. Je komt op mij niet over als een of andere randdebiel maar eerder als een gozer met het hart op de goede plek. Just my 2 cents.
pi_147245467
quote:

[..]

Op zoek naar zichzelf is synoniem voor: rondneuken :Y

Je komt er nog wel achter hoe eerlijk ze is :D Maar maak je daar niet druk over want het is jouw zaak niet meer en ga aub ook niet op haar social media kijken ofzo, beter verwijder je die allemaal gelijk (ja serieus).

Alle contact verbreken en (laten zien) dat je verder met je leven bent gegaan, ga een sport doen of een cursus of weetikveelwat.
pi_147245507
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid is er natuurlijk geen enkele garantie dat ze eerlijk tegen je is. Misschien wil ze je geen pijn doen. Dat hele "het komende jaar neem ik geen vriendje" gedoe altijd vind ik zulke nonsens. Evenals dat 'op zoek gaan naar zichzelf'. Gaat ze toevallig ook backpacken in Australië of ZO Azië?

Nah, het klinkt wat hard, maar de tijd is gekomen dat je haar langzaam maar zeker los moet gaan laten nu het uit is. En daar is niets mis mee, alleen dat besef moet nog even komen .Of ze nou wel of geen nieuwe vriend neemt, jij hebt daar geen invloed meer op en je hoeft je er zeker niet naar om te voelen, want bij jou komt het ook wel goed. Je komt op mij niet over als een of andere randdebiel maar eerder als een gozer met het hart op de goede plek. Just my 2 cents.
Fijn om te horen dat ik zo niet overkom, want zo voel ik mezelf momenteel wel. :')
Bedankt voor je opbeurende woorden iig!
pi_147245570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Op zoek naar zichzelf is synoniem voor: rondneuken :Y

Je komt er nog wel achter hoe eerlijk ze is :D Maar maak je daar niet druk over want het is jouw zaak niet meer en ga aub ook niet op haar social media kijken ofzo, beter verwijder je die allemaal gelijk (ja serieus).

Alle contact verbreken en (laten zien) dat je verder met je leven bent gegaan, ga een sport doen of een cursus of weetikveelwat.
Kan, dat het daar een synoniem voor is, maar zo is ze (voor mijn gevoel) echt niet. Dan zou ik me 2,5 jaar wel heel erg vergist hebben in haar. Overigens had ze bij mij niet zo heel vaak zin, maar als we het deden was het wel goed.

Ik heb inderdaad al het contact even verbroken omdat ik hier niet mee om kan gaan, zo koel en emotieloos met elkaar praten en bij elke reactie die ze geeft proberen te denken dat er nog wel hoop is.
pi_147245597
Stoppen, kijk waar je je kan verbeteren op bepaalde punten waar je haar waarschijnlijk tekort schoot, en ga door, misschien zal ze nog een keer zien hoe leuk je ineens bent, en dan zullen die seks kwaliteiten misschien ook wel verholpen zijn.
pi_147245603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef ThePast het volgende:
Stoppen, kijk waar je je kan verbeteren op bepaalde punten waar je haar waarschijnlijk tekort schoot, en ga door, misschien zal ze nog een keer zien hoe leuk je ineens bent, en dan zullen die seks kwaliteiten misschien ook wel verholpen zijn.
:?
pi_147245615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Kan, dat het daar een synoniem voor is, maar zo is ze (voor mijn gevoel) echt niet. Dan zou ik me 2,5 jaar wel heel erg vergist hebben in haar. Overigens had ze bij mij niet zo heel vaak zin, maar als we het deden was het wel goed.

Ik heb inderdaad al het contact even verbroken omdat ik hier niet mee om kan gaan, zo koel en emotieloos met elkaar praten en bij elke reactie die ze geeft proberen te denken dat er nog wel hoop is.
Cold turkey afkappen is nu het beste ja. Zeker als je je er zo bij voelt.
pi_147245628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:?
:*
pi_147245643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef ThePast het volgende:

[..]

:*
Jij adviseert TS om door te gaan met proberen haar terug te krijgen - wat niet gaat lukken - of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_147245666
Wat ik gewoon mezelf ook nog afvroeg, en daar heb ik nog geen woord over gelezen, is dat het ook kan zijn dat de klap bij haar later komt? Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?

Ze heeft ook al aangegeven dat als ik nog een gesprekje met haar wil, dat ze alles best wil vertellen maar dat ze wel eerlijk gaat zijn en dat het misschien niet leuk is voor mij en dat ze mij sowieso niet mist op dit moment. Ik denk zelf dat ik dit niet trek, omdat ik haar afgelopen zaterdag tegenkwam op het werk (ze werkt bij hetzelfde bedrijf als ik, mijn pauze begon net en die van haar was net voorbij.) en toen kreeg ik allemaal hartkloppingen, rillingen en ging ik rare dingen zeggen tegen mensen.

Wat denken jullie? Dat gesprekje toch doen over een tijdje? Of gewoon helemaal links laten liggen?
  woensdag 3 december 2014 @ 13:19:49 #57
54408 Parzival
Where it happens
pi_147245671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid is er natuurlijk geen enkele garantie dat ze eerlijk tegen je is. Misschien wil ze je geen pijn doen. Dat hele "het komende jaar neem ik geen vriendje" gedoe altijd vind ik zulke nonsens. Evenals dat 'op zoek gaan naar zichzelf'.

Dit dus.. en wellicht ontmoet jij wel iemand anders volgende week..
pi_147245699
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij adviseert TS om door te gaan met proberen haar terug te krijgen - wat niet gaat lukken - of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee ik adviseer hem om door te gaan en te genieten met die meid, en wellicht zou zn ex het zien dat hij niet zon slappe zak is die hij nu uithangt.
  woensdag 3 december 2014 @ 13:21:10 #59
54408 Parzival
Where it happens
pi_147245712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

Wat denken jullie? Dat gesprekje toch doen over een tijdje? Of gewoon helemaal links laten liggen?
Niet doen.. gewoon nokken.. afscheid nemen en niet nog extra zout op de wonden gooien
pi_147245731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef ThePast het volgende:
Ik snap zeker wat je bedoelt, daarom wilde ik ook nog een gesprekje met haar zodat ze mij misschien uit kan leggen wat ik fout deed. Op het begin was ik bijv. niet zo attent enzo en dat heb ik allemaal wel verbeterd, maar volgens mij was het "too little, too late".
pi_147245756
quote:
Ze zegt ook dat ze het komende jaar geen vriendje hoeft omdat ze op zoek wil gaan naar zichzelf (ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar ik HOOP dat het waar is).
Dat moet je niet hopen. Daar heb je niets aan. Verder moet je het ook niet geloven want dit soort dingen kan ze niet eens van haar zelf weten. Misschien komt ze over een week/maand/kwartaal wel de man van haar dromen tegen.
pi_147245797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:21 schreef Parzival het volgende:

[..]

Niet doen.. gewoon nokken.. afscheid nemen en niet nog extra zout op de wonden gooien
Thanks voor de tip, dat is wat de meeste van mijn kennissen en vrienden ook zeiden. Anderen zeggen dan weer dat het juist wél goed is voor het verwerkingsproces ofzo... :?
pi_147245834
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:24 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, dat is wat de meeste van mijn kennissen en vrienden ook zeiden. Anderen zeggen dan weer dat het juist wél goed is voor het verwerkingsproces ofzo... :?
Ik denk dat door met haar te praten - zij is er al klaar mee en jij nog niet dus jullie zitten niet op een lijn - je het alleen maar moeilijker voor jezelf maakt. Ik ben het met je vrienden eens, kap het af en laat het hierbij. Je zoekt antwoorden, begrijpelijk, maar stel je krijgt ze, je schiet er feitelijk maar heel weinig mee op.
pi_147245871
Maar nou weet ik dus nog steeds niet (misschien is hier wel een meisje) hoe het nu dus zit met het verschil tussen de dumper en gedumpte. Is het verschil misschien dat degene die gedumpt wordt zich eerst een paar weken/maanden kut voelt en dat het daarna beter gaat, maar dat degene die gedumpt heeft zich eerst super vrij voelt, etc. en dan toch wel een beetje spijt krijgt? Is dit bij mannen en vrouwen misschien anders ofzo?
pi_147245893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:26 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Maar nou weet ik dus nog steeds niet (misschien is hier wel een meisje) hoe het nu dus zit met het verschil tussen de dumper en gedumpte. Is het verschil misschien dat degene die gedumpt wordt zich eerst een paar weken/maanden kut voelt en dat het daarna beter gaat, maar dat degene die gedumpt heeft zich eerst super vrij voelt, etc. en dan toch wel een beetje spijt krijgt? Is dit bij mannen en vrouwen misschien anders ofzo?
Ben geen meisje (nee echt niet) maar je hoort vaak wel dat de dumper al langer met die gedachte rond loopt hè. Die heeft zich dus al voor kunnen bereiden, mentaal. Misschien al wel wekenlang. Emotioneel had zij jou dus misschien al grotendeels losgelaten. Voor jou komt het als een donderslag bij heldere hemel.
pi_147245960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ben geen meisje (nee echt niet) maar je hoort vaak wel dat de dumper al langer met die gedachte rond loopt hè. Die heeft zich dus al voor kunnen bereiden, mentaal. Misschien al wel wekenlang. Emotioneel had zij jou dus misschien al grotendeels losgelaten. Voor jou komt het als een donderslag bij heldere hemel.
Ja, daar was ik al bang voor (maar misschien was het bij vrouwen anders). Ze laat wel duidelijk weten dat het echt klote voor me vind en zegt ook dat ze van me houdt en dat soort dingen maar dat ze absoluut geen liefdesrelatie wilt, maar wel graag vrienden wil zijn (blurgh!). Ergens hoopte ik gewoon dat als ze een tijdje vrij is dat ze dan beseft dat veel mannen gewoon eikels zijn en dat ze dan terugkomt naar mij. Want hoe laag mijn zelfbeeld momenteel ook is, ik durf van mezelf te zeggen dat ik niet de spannendste man ben enzo, maar ik ben wel iemand die altijd klaar staat en die altijd respect heeft en veel geduld en die heel lief is. Maarja, dat is niet wat vrouwen willen, die willen een spannende man die met allemaal spannende ideeën komt enzo... ;(
pi_147246021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:30 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al bang voor (maar misschien was het bij vrouwen anders). Ze laat wel duidelijk weten dat het echt klote voor me vind en zegt ook dat ze van me houdt en dat soort dingen maar dat ze absoluut geen liefdesrelatie wilt, maar wel graag vrienden wil zijn (blurgh!). Ergens hoopte ik gewoon dat als ze een tijdje vrij is dat ze dan beseft dat veel mannen gewoon eikels zijn en dat ze dan terugkomt naar mij. Want hoe laag mijn zelfbeeld momenteel ook is, ik durf van mezelf te zeggen dat ik niet de spannendste man ben enzo, maar ik ben wel iemand die altijd klaar staat en die altijd respect heeft en veel geduld en die heel lief is.
Ik herken mezelf wel een beetje in je op zich. Maar vrienden zijn willen vrouwen wel vaker, als jij dat niet kunt (wat logisch is) moet je het niet doen. Dan moet je haar gewoon het beste wensen en laten gaan. Misschien ziet ze ooit wel in wat ze aan je mist, maar tegen die tijd ben jij allang gelukkig met een ander, zo denken we maar hè. :)
pi_147246036
Het laatste deel van je post is niet per definitie waar. Niet elke vrouw wil een man met spannende ideeën. Genoeg vrouwen die liever bank hangen met een film bijvoorbeeld en helemaal niet avontuurlijk zijn. Het is net of je het juiste type tegen komt :)
pi_147246042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Wat ik gewoon mezelf ook nog afvroeg, en daar heb ik nog geen woord over gelezen, is dat het ook kan zijn dat de klap bij haar later komt? Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?

Ze heeft ook al aangegeven dat als ik nog een gesprekje met haar wil, dat ze alles best wil vertellen maar dat ze wel eerlijk gaat zijn en dat het misschien niet leuk is voor mij en dat ze mij sowieso niet mist op dit moment. Ik denk zelf dat ik dit niet trek, omdat ik haar afgelopen zaterdag tegenkwam op het werk (ze werkt bij hetzelfde bedrijf als ik, mijn pauze begon net en die van haar was net voorbij.) en toen kreeg ik allemaal hartkloppingen, rillingen en ging ik rare dingen zeggen tegen mensen.

Zij heeft de klap al gehad. Hoewel het bij haar waarschijnlijk niet echt een klap was maar meer een langzaam proces. Dit zit al maanden in haar hoofd. Twijfel. En op een gegeven moment heeft ze de knoop doorgehakt.

Zo'n gesprek moet je enkel doen als je echt nog met vragen zit waar je een antwoord op kunt verwachten. Dat is bijna nooit het geval. Jij hoopt alleen maar uit dat gesprek hoop te halen. En wil dus van haar weten of het ooit nog goed kan komen. Daarop zal zij waarschijnlijk antwoorden iets in de trant van dat lijkt mij 99,9% uitgesloten. Vervolgens haal jij je hoop uit die 0,1%.
pi_147246163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:33 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zij heeft de klap al gehad. Hoewel het bij haar waarschijnlijk niet echt een klap was maar meer een langzaam proces. Dit zit al maanden in haar hoofd. Twijfel. En op een gegeven moment heeft ze de knoop doorgehakt.

Zo'n gesprek moet je enkel doen als je echt nog met vragen zit waar je een antwoord op kunt verwachten. Dat is bijna nooit het geval. Jij hoopt alleen maar uit dat gesprek hoop te halen. En wil dus van haar weten of het ooit nog goed kan komen. Daarop zal zij waarschijnlijk antwoorden iets in de trant van dat lijkt mij 99,9% uitgesloten. Vervolgens haal jij je hoop uit die 0,1%.
Daar ben ik inderdaad bang voor ja. Maarja, ik heb ergens ook zoiets dat als ik het nu netjes afsluit, dat ik dan later altijd nog een kansje maak. Ik bedoel: ze is toch niet voor niks 2,5 jaar bij me gebleven ondanks dat ze twijfelde, dus ik heb toch iets goeds gedaan. Toch!?
pi_147246235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Daar ben ik inderdaad bang voor ja. Maarja, ik heb ergens ook zoiets dat als ik het nu netjes afsluit, dat ik dan later altijd nog een kansje maak. Ik bedoel: ze is toch niet voor niks 2,5 jaar bij me gebleven ondanks dat ze twijfelde, dus ik heb toch iets goeds gedaan. Toch!?
Natuurlijk heb je goede dingen gedaan joh, niet zo onzeker. Maar de vraag is of je dat wel moet willen, over een tijd nog kans maken. Besef je dat je beter door kunt gaan met je leven - hoe lastig ook en hoe hard je me hier ook voor zal haten :P - want er komt heus iemand anders op je pad.
pi_147246236
Wat zou jij zeggen tegen je ex - toen je eenmaal klaar was met haar - wanneer zij vroeg om nog een kans? Zou je haar hoop geven? Zag je dat zitten?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:41:21 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_147246263
quote:

[..]

Gast alsjeblieft zeg. Je wordt nu een beetje een kleuter die aan het dreinen is. Hou nou eens op met dat grijpen naar strohalmen. Ze wil je nu niet meer! En als ze over een jaar terug zou komen / het licht zou zien dan voel jij je al lang niet meer zo als nu en ben jij verder gegaan.

Ik zeg het wat bot, misschien té bot, maar je moet van dat idee af dat je wat dan ook nog moet doen omdat dan misschien in de toekomst zij jou terug wil blablabla. Kap daar nou eens mee.
pi_147246270
Ik weet dat het allemaal dom klinkt en dat het klinkt alsof ik ontken, etc. Maar hebben jullie dat ooit meegemaakt? Dat je gewoon 100% zeker weet dat dit "the one" is en dat je, toen je haar voor het eerste ontmoette, dat het meteen voelde alsof je elkaar al jaren kent (soort soulmates (hah gaaay!)) en dat je na 2,5 jaar alleen maar nóg verliefder bent dan op het begin? Ik heb zoiets gewoon nog nooit meegemaakt en heb toch al heel wat meisjes ontmoet en relaties gehad. Daarom heb ik zo'n gevoel dat zij "het perfecte meisje" is (die volgens jullie niet bestaat), maar inderdaad, hoe perfect is ze als zij mij niet meer wilt?
pi_147246290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ik weet dat het allemaal dom klinkt en dat het klinkt alsof ik ontken, etc. Maar hebben jullie dat ooit meegemaakt? Dat je gewoon 100% zeker weet dat dit "the one" is en dat je, toen je haar voor het eerste ontmoette, dat het meteen voelde alsof je elkaar al jaren kent (soort soulmates (hah gaaay!)) en dat je na 2,5 jaar alleen maar nóg verliefder bent dan op het begin? Ik heb zoiets gewoon nog nooit meegemaakt en heb toch al heel wat meisjes ontmoet en relaties gehad. Daarom heb ik zo'n gevoel dat zij "het perfecte meisje" is (die volgens jullie niet bestaat), maar inderdaad, hoe perfect is ze als zij mij niet meer wilt?
Ja, ik heb ook wel eens gedacht: goh, hier zou ik wel de rest van m'n leven bij willen blijven. Guess what, didn't happen. Zo perfect waren ze dus niet. Pijnlijk, maar een leermomentje.
pi_147246298
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef zarGon het volgende:
Wat zou jij zeggen tegen je ex - toen je eenmaal klaar was met haar - wanneer zij vroeg om nog een kans? Zou je haar hoop geven? Zag je dat zitten?
Nee, daar heb jij helemaal gelijk in. Ik weet ook genoeg, maar dit gevoel heb ik gewoon nog nooit gehad bij een meisje en ik heb toch al meerdere relaties van 1+ jaar gehad.
pi_147246304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gast alsjeblieft zeg. Je wordt nu een beetje een kleuter die aan het dreinen is. Hou nou eens op met dat grijpen naar strohalmen. Ze wil je nu niet meer! En als ze over een jaar terug zou komen / het licht zou zien dan voel jij je al lang niet meer zo als nu en ben jij verder gegaan.

Ik zeg het wat bot, misschien té bot, maar je moet van dat idee af dat je wat dan ook nog moet doen omdat dan misschien in de toekomst zij jou terug wil blablabla. Kap daar nou eens mee.
Feitelijk gezien zeggen we hetzelfde alleen ben ik de wat zachtere variant :7
pi_147246312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bedankt alweer, serieus! :)
pi_147246332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Feitelijk gezien zeggen we hetzelfde alleen ben ik de wat zachtere variant :7
En jij ook Toto. :)
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:45:21 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_147246355
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ja, natuurlijk, wnat je bent verliefd op zo'n moment / je houdt van iemand op zo'n moment, en dan heb je dat gevoel ja. Maar de realiteit is dat dat meestal door een roze bril bezien is. NU hou je nog van haar, NU zie je alleen de goede dingen aan haar, maar er waren ook heus wel vervelende dingen aan haar, en als je over een tijd OBJECTIEF terug kunt kijken dan zeg je "goh, deze en die eigenschappen waren dermate vervelend dat ik dat in een volgende relatie niet meer wil".

Je leert simpelweg van elke relatie, en achteraf bezien, als je weer rustig bent (en dat kan best heel lang duren hoor) dan heb je weer wat bagage erbij waar je in die toekomst wat aan hebt.
pi_147246387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, wnat je bent verliefd op zo'n moment / je houdt van iemand op zo'n moment, en dan heb je dat gevoel ja. Maar de realiteit is dat dat meestal door een roze bril bezien is. NU hou je nog van haar, NU zie je alleen de goede dingen aan haar, maar er waren ook heus wel vervelende dingen aan haar, en als je over een tijd OBJECTIEF terug kunt kijken dan zeg je "goh, deze en die eigenschappen waren dermate vervelend dat ik dat in een volgende relatie niet meer wil".

Je leert simpelweg van elke relatie, en achteraf bezien, als je weer rustig bent (en dat kan best heel lang duren hoor) dan heb je weer wat bagage erbij waar je in die toekomst wat aan hebt.
Dan ben ik dus op die andere vier meisjes, waar ik langer dan een jaar mee was, niet verliefd geweest?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:48:19 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_147246416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:46 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Dan ben ik dus op die andere vier meisjes, waar ik langer dan een jaar mee was, niet verliefd geweest?
...Nee? Waarom niet? Je was in die relaties toch verliefd op die meisjes (neem ik aan)? Alleen als je achteraf terug kijkt dan heb je daar misschien van geleerd wat je wel en niet wil, je bent ouder geworden, je bent andere dingen belangrijker gaan vinden, misschien staan je nu wel dingen aan die meisjes ontzettend tegen. Dat kan allemaal.

Maar dat zegt niet dat jij op die andere meisjes nooit verliefd bent geweest? dat beweer ik toch ook helemaal niet?
pi_147246450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...Nee? Waarom niet? Je was in die relaties toch verliefd op die meisjes (neem ik aan)? Alleen als je achteraf terug kijkt dan heb je daar misschien van geleerd wat je wel en niet wil, je bent ouder geworden, je bent andere dingen belangrijker gaan vinden, misschien staan je nu wel dingen aan die meisjes ontzettend tegen. Dat kan allemaal.

Maar dat zegt niet dat jij op die andere meisjes nooit verliefd bent geweest? dat beweer ik toch ook helemaal niet?
Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel na verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder. Daarom dacht ik dus dat zei "het perfecte meisje was", maar jullie hebben gelijk. Hoe perfect is ze als ze twijfelt en haar gevoel voor mij over is?
pi_147246472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:49 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel naar verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder.
Plausibel. Elke relatie ontwikkelt zich anders. Bij de ene relatie is de verliefdheid na een jaar weg, bij de ander wordt ie dan alleen maar heviger. Dat zegt niet heel veel over de kwaliteit, dat zit hem vast op hele andere punten. Feit is dat dit meisje loslaten gewoon je enige keuze is. Je kunt nog zolang doordrammen om haar terug te krijgen, maar wat er dan gebeurt is dat je haar enkel verder van je afduwt. Zinloos, dus.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:51:45 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_147246490
quote:

[..]

Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel na verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder. Daarom dacht ik dus dat zei "het perfecte meisje was", maar jullie hebben gelijk. Hoe perfect is ze als ze twijfelt en haar gevoel voor mij over is?
Nee dat denk je misschien, maar verliefdheid is een gevoel dat wordt opgewekt door een stofje in je brein, maar dat houdt op na X tijd. Daarna gaat verliefd zijn over in houden van. DAt je veel van dr hield dat geloof ik wel.
pi_147246495
quote:

[..]

Sowieso is niemand perfect. Helemaal niemand. Elk mens, elk individu, heeft z'n mankementen. Ook dit meisje, ook jij, ook ik, iedereen. Dat ze perfect was, komt door je verliefdheid en is natuurlijk geen kwalijke zaak. Het wordt wel kwalijk als je haar perfect zou blijven vinden, want dat is ze simpelweg niet.
pi_147246512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Plausibel. Elke relatie ontwikkelt zich anders. Bij de ene relatie is de verliefdheid na een jaar weg, bij de ander wordt ie dan alleen maar heviger. Dat zegt niet heel veel over de kwaliteit, dat zit hem vast op hele andere punten. Feit is dat dit meisje loslaten gewoon je enige keuze is. Je kunt nog zolang doordrammen om haar terug te krijgen, maar wat er dan gebeurt is dat je haar enkel verder van je afduwt. Zinloos, dus.
Ja, daar heb je gelijk in. Daarom heb ik ook geen contact meer met d'r. Ik vind het gewoon fijn om het een beetje van me af te kunnen typen en jullie reacties helpen mij ook enorm om te beseffen wat ik eigenlijk al wist.
pi_147246549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat denk je misschien, maar verliefdheid is een gevoel dat wordt opgewekt door een stofje in je brein, maar dat houdt op na X tijd. Daarna gaat verliefd zijn over in houden van. DAt je veel van dr hield dat geloof ik wel.
Nee, serieus. Bij die andere meisjes was dat verliefde gevoel echt over en werd het "houden van", zoals jij ook zegt. Maar hier kreeg ik serieus nog elke keer dat ik haar zag en aan haar dacht kriebels.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:55:16 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_147246577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Nee, serieus. Bij die andere meisjes was dat verliefde gevoel echt over en werd het "houden van", zoals jij ook zegt. Maar hier kreeg ik serieus nog elke keer dat ik haar zag en aan haar dacht kriebels.
Oke. Prima. En nu?
pi_147246591
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:52 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Daarom heb ik ook geen contact meer met d'r. Ik vind het gewoon fijn om het een beetje van me af te kunnen typen en jullie reacties helpen mij ook enorm om te beseffen wat ik eigenlijk al wist.
Contact is dus afgekapt, da's stap 1 en zeker een belangrijke stap. Probeer wat te ontspannen, het weekend staat alweer bijna voor de deur dus dan kan je lekker wat met vrienden ondernemen.
pi_147246666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke. Prima. En nu?
Nu moet ik haar vergeten en verdergaan he! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_147246737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Contact is dus afgekapt, da's stap 1 en zeker een belangrijke stap. Probeer wat te ontspannen, het weekend staat alweer bijna voor de deur dus dan kan je lekker wat met vrienden ondernemen.
Ja, je hebt gelijk. Heb donderdag en vrijdagavond ook wel leuke plannen en zaterdag en zondag ben ik druk aan het werk. Bedankt iig, voel me sowieso al een stuk beter omdat ik dit met jullie kan delen klinkt misschien raar, maar ik voel me ergens toch wel gesteund. Ook fijn om te horen dat er meerdere mensen zijn geweest met dit probleem en die leven allemaal nog :)
  woensdag 3 december 2014 @ 14:02:41 #93
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147246746
quote:
Bord voor je kop weg en laten gaan man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147246794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Heb donderdag en vrijdagavond ook wel leuke plannen en zaterdag en zondag ben ik druk aan het werk. Bedankt iig, voel me sowieso al een stuk beter omdat ik dit met jullie kan delen klinkt misschien raar, maar ik voel me ergens toch wel gesteund. Ook fijn om te horen dat er meerdere mensen zijn geweest met dit probleem en die leven allemaal nog :)
Geen dank joh, daar zijn we voor 8-)
Komt allemaal goed, en anders schrijf je het maar van je af hiero.
pi_147247021
quote:

[..]

Je moet niet later een kansje willen maken. In basis maakt iedereen een kansje bij iedereen, maar jij wil dit kansje zo graag dat je erop gaat zitten wachten. Die fout hebben we denk ik allemaal wel eens gemaakt, daarom weten we het ook allemaal zo goed. En je mag je best een paar maanden kut voelen, zeker na een relatie van 2,5 jaar, maar zorg dat je er niet te lang in blijft hangen. Zonde van je leven.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:38:37 #96
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147247782
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

En we hebben ook allemaal nieuwe vriendinnetjes gekregen (die weer weggingen op hun 20e ;( ) maar daarna weer nieuwe dus komt echt goed. 8-)
pi_147247954
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:38 schreef shifto het volgende:

[..]

En we hebben ook allemaal nieuwe vriendinnetjes gekregen (die weer weggingen op hun 20e ;( ) maar daarna weer nieuwe dus komt echt goed. 8-)
Whahaha, bedankt voor het vooruitzicht man! Maar... jij woonde toch ook samen met wat eerst je ex was? ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 14:47:07 #98
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147248010
Hoe hard het ook klinkt: ze wil nog andere piemels proberen. Op je 19e ben je nog volop student. Feesten, experimenteren etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:48:25 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_147248041
quote:
Ik solliciteer op 20 banen en hoop op 20 reacties :').

Als het ophoud houd het op.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147248181
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe hard het ook klinkt: ze wil nog andere piemels proberen. Op je 19e ben je nog volop student. Feesten, experimenteren etc.
Ik denk niet zozeer "andere piemels", maar ik denk inderdaad dat ze niet goed weet wat ze wil. Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
pi_147248203
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik solliciteer op 20 banen en hoop op 20 reacties :').

Als het ophoud houd het op.
Klopt, het moet ook van twee kanten komen. Maar gewoon kut gevoel, als voor jou alles klopt maar voor die andere niet. Dat is een hele zure, zure, zure appel. Zo eentje met wormen erin enzo.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:22:17 #102
416020 K44S
The bearded man
pi_147249070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:54 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Klopt, het moet ook van twee kanten komen. Maar gewoon kut gevoel, als voor jou alles klopt maar voor die andere niet. Dat is een hele zure, zure, zure appel. Zo eentje met wormen erin enzo.
Bij zulke appels zie je de wormen inderdaad zitten, daarom moet je er ook vanaf blijven en de betere appels uit de boom plukken.

Don't worry, ik ben er geweest.

Meisje dat ik tijden leuk vond( vanaf jeugd af aan) Veel moeite gedaan om d'r te vinden.
Bleek ze al iets van 1.... 2 jaar getrouwd te zijn met 2e kleine onderweg :').
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147251088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer "andere piemels", maar ik denk inderdaad dat ze niet goed weet wat ze wil. Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
Nee. Ze gaat rondkijken en zien dat er nog veel meer anders leuks is. De kans dat die gevoelens terugkomen zijn bijna 0. Als je 35 bent en samen 2 kinderen dan ga je bij twijfel niet uit elkaar en probeer je er samen aan te werken. Als je 19 bent en al een paar maanden twijfelt ga je verder kijken in de wereld. Dat is logisch.
pi_147251921
Jullie komen nooit, maar dan ook nooit meer bij elkaar. Accepteer het. Move on. Ik weet dat het kut is, maar laat (haar) gaan.
pi_147251926
Tja. 19 jaar. Die heeft vast ook best verdriet er van, maar laten we eerlijk zijn. Over een maand of drie opent TS hier een topic dat hij zijn ex zag slettebakken in de kroeg, terwijl ze beloofd had bij hem terug te komen als ze genoeg nagedacht had.
-nee-
pi_147252337
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:50 schreef Marsenal het volgende:
Tja. 19 jaar. Die heeft vast ook best verdriet er van, maar laten we eerlijk zijn. Over een maand of drie opent TS hier een topic dat hij zijn ex zag slettebakken in de kroeg, terwijl ze beloofd had bij hem terug te komen als ze genoeg nagedacht had.
ik vind het fijn dat je meedenkt, maar je kent mij niet en je kent haar niet. Dus ik zou het fijn vinden als je niet te snel oordeelt. Bovendien is zij totaal niet verdrietig, alleen op het moment dat ze het uitmaakte even. Als zij behoefte heeft om te slettebakken moet ze dat doen, dat zou ik inderdaad niet fijn vinden maar daar zou ik geen topic voor openen. Ze heeft ook niet beloofd om terug te komen en daar ga ik niet van uit. Maar als je een relatie hebt gehad waarin voor jou gevoel alles klopte en je na 2,5 jaar nog steeds verliefd bent en dat die andere het dan ineens uitmaakt terwijl jij het niet zag aankomen, dan is het toch normaal dat ik me kut voel?
  woensdag 3 december 2014 @ 17:30:30 #107
431857 peterkailey
pi_147253083
Pics van je ex?
pi_147253794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef peterkailey het volgende:
Pics van je ex?
Haha, dat zou een beetje zielig zijn voor haar en van mij.
  woensdag 3 december 2014 @ 18:22:22 #109
431857 peterkailey
pi_147254820
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Haha, dat zou een beetje zielig zijn voor haar en van mij.
Ben wel benieuwd naar hoe perfect ze is. PM het anders?
pi_147257172
quote:
Twee uur samen met haar zitten huilen en gevraagd waarom ze het dan uitmaakte, bleek het dat ze teveel twijfelde en haar "gevoel" weg is. Ze houdt wel van me, maar als een broer.
Met je broer wil je geen relatie, geen seks. Ze zegt eigenlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelt naar jou toe...en iemand van 19 wil dat, over het algemeen, wel in een relatie.
Dit is nog erger dan in de friendzone komen...een doodsteek voor de relatie.

quote:
Overigens had ze bij mij niet zo heel vaak zin, maar als we het deden was het wel goed.
Mmmm....ik trek hier mijn eigen conclusies uit. Vooral icm het " ik hou van je als een broer"

quote:
Ze is wel gewoon heel eerlijk, ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist.[
Als ze zo eerljk is, dan ,mag je er ook wel vanuit gaan dat ze je echt niet mist. Als ze dat wel doet, dan laat ze door dit te zeggen in ieder geval heel duidelijk weten dat ze je niet terug wilt...of daar zelfs maar over twijfelt.

quote:
Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
Rare beredenatie van jou kant. Die gevoelens komen misschien helemaal niet terug als de twijfel weggaat. Sterker nog, wanneer ze niet meer twijfelt heeft ze je waarschijnlijk volledig afgeschreven.
Ze heeft geen gevoelens meer voor je en ze mist je niet...ze twijfelt over wat ze wel wil in haar leven...niet zozeer over jou. Daar is ze volgens mij aardig duidelijk over.

quote:
Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?
Er hoeft niet altijd een klap te komen. Ze is er duidelijk klaar mee. Als ze heeft gezegd van je te houden zoals ze van een broer zou houden dan is dat waarschijnlijk een gevoel wat in de loop der jaren al ontstaan is. Dat gebeurd niet van de ene op de andere dag.
Dan kan het een heel veilig en vertrouwd gevoel zijn om de relatie (nog) niet te verbreken, maar alle passie ontbreekt...en ontbrak voor haar ws al langer.
pi_147257328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Met je broer wil je geen relatie, geen seks. Ze zegt eigenlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelt naar jou toe...en iemand van 19 wil dat, over het algemeen, wel in een relatie.
Dit is nog erger dan in de friendzone komen...een doodsteek voor de relatie.

[..]

Mmmm....ik trek hier mijn eigen conclusies uit. Vooral icm het " ik hou van je als een broer"

[..]

Als ze zo eerljk is, dan ,mag je er ook wel vanuit gaan dat ze je echt niet mist. Als ze dat wel doet, dan laat ze door dit te zeggen in ieder geval heel duidelijk weten dat ze je niet terug wilt...of daar zelfs maar over twijfelt.

[..]

Rare beredenatie van jou kant. Die gevoelens komen misschien helemaal niet terug als de twijfel weggaat. Sterker nog, wanneer ze niet meer twijfelt heeft ze je waarschijnlijk volledig afgeschreven.
Ze heeft geen gevoelens meer voor je en ze mist je niet...ze twijfelt over wat ze wel wil in haar leven...niet zozeer over jou. Daar is ze volgens mij aardig duidelijk over.

[..]

Er hoeft niet altijd een klap te komen. Ze is er duidelijk klaar mee. Als ze heeft gezegd van je te houden zoals ze van een broer zou houden dan is dat waarschijnlijk een gevoel wat in de loop der jaren al ontstaan is. Dat gebeurd niet van de ene op de andere dag.
Dan kan het een heel veilig en vertrouwd gevoel zijn om de relatie (nog) niet te verbreken, maar alle passie ontbreekt...en ontbrak voor haar ws al langer.
Met alles wat je zegt sla je volgens mij de spijker op zijn kop. Ik denk dat ze het in eerste instantie vooral spannend vond omdat ik ouder was dan zij. En dat daarna inderdaad de spanning weg is gegaan voor haar en dat ze alleen nog maar bij me was omdat ze heel veel van me hield (als een broer :r ).
pi_147257505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Met alles wat je zegt sla je volgens mij de spijker op zijn kop. Ik denk dat ze het in eerste instantie vooral spannend vond omdat ik ouder was dan zij. En dat daarna inderdaad de spanning weg is gegaan voor haar en dat ze alleen nog maar bij me was omdat ze heel veel van me hield (als een broer :r ).
Klinkt zeer aannemelijk. En op die leeftijd wil je toch een beetje spanning in je relatie. En 19 is een hele mooie leeftijd om spannende dingen mee te maken. En dan heb ik het niet direct/alleen maar over andere piemels willen neuken.
pi_147257594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klinkt zeer aannemelijk. En op die leeftijd wil je toch een beetje spanning in je relatie. En 19 is een hele mooie leeftijd om spannende dingen mee te maken. En dan heb ik het niet direct/alleen maar over andere piemels willen neuken.
Ja, dat is gewoon mijn probleem. Ik ben niet zo'n spannend vriendje. Ik ben meer de jongen die je moet hebben als je 2,5 jaar een relatie gehad hebt met een klootzak en toe bent aan een lieve en trouwe jongen. Helaas zijn meisjes van 19 daar nog niet naar op zoek.
pi_147257661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon mijn probleem. Ik ben niet zo'n spannend vriendje. Ik ben meer de jongen die je moet hebben als je 2,5 jaar een relatie gehad hebt met een klootzak en toe bent aan een lieve en trouwe jongen. Helaas zijn meisjes van 19 daar nog niet naar op zoek.
Sommige wel...alleen zij duidelijk niet. Daarom ook niet het 'perfecte meisje' voor jou.
pi_147257912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige wel...alleen zij duidelijk niet. Daarom ook niet het 'perfecte meisje' voor jou.
Ik vond haar wel perfect voor mij omdat we elkaar goed aanvulde en ook gewoon een beetje met elkaar konden discussiëren over politiek, etc. Ook was ze heel open minded naar andere mensen toe, wat ik enorm belangrijk vind in een partner. Qua uiterlijk was het ook precies mijn type, ze was alleen iets avontuurlijk dan ik. Maar, dat vond ik juist fijn want daardoor deed ik ook wat meer, ik vond het wel moeilijk om dingetjes te verzinnen, maar het ging voor mijn gevoel steeds beter. Ik kan echt niks aan haar persoonlijkheid verzinnen wat ik niet fijn vond.

Ook vind ik het ergens niet eerlijk dat ze niet eerder heeft aangegeven dat ze zoveel twijfelde, maar waarschijnlijk deed ze dit juist omdat ze van me hield en mij geen verdriet wilde doen ofzo.
Ze heeft twee keer getwijfeld: de eerste keer toen we een jaar samen waren (vrij normaal moment, ook gezien haar leeftijd) en een keer toen we twee jaar samen waren. Voor mijn gevoel was het toen goed uitgepraat en kwamen we er sterker uit, Schijnbaar heeft zij nog heel de tijd met die twijfels gelopen en niks gezegd en dat neem ik haar ergens wel kwalijk, maar misschien wilde ze zo graag dat het werkte ofzo?

Twee dagen voordat ze het uitmaakte was ze ook dronken op een feestje en stuurde ze nog berichtjes van "jij bent mooi", etc. Als je dronken bent spreek je toch de waarheid?

Nouja, ik denk inderdaad dat jij gelijk hebt en dat ze op sequeel gebied niet tot mij aangetrokken voelde en daardoor de relatie saai vond ofzo.
pi_147259269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:57 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Sorry mannen, als ik overkom als één of andere vaatdoek of wat dan ook, dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik begrijp dat het nu het beste is om door te gaan, maar misschien had één van jullie ervaringen dat het wel kon ofzo. Vrouwen blijven gewoon vreemde wezens.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:28 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
(zij was 16 en ik was 21 toen we elkaar ontmoette, nu 24 en 19 dus)
Je eigen leeftijd vergeten? Of een kloon van Uptastic? Die vergat ook steeds zijn leeftijd en zo.
pi_147259393
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Je eigen leeftijd vergeten? Of een kloon van Uptastic? Die vergat ook steeds zijn leeftijd en zo.
Haha, pas jarig geweest dus even vergeten dat ik 25 ben. :)
pi_147259766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet zeker, dat is wat je wilt denken. Maar zij twijfelt omdat die gevoelens er niet meer zijn en niet andersom. Sterker nog, ik denk dat er al lang een ander is, of ze daar nu iets mee heeft of niet.
pi_147260095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ook vind ik het ergens niet eerlijk dat ze niet eerder heeft aangegeven dat ze zoveel twijfelde, maar waarschijnlijk deed ze dit juist omdat ze van me hield en mij geen verdriet wilde doen ofzo.Ze heeft twee keer getwijfeld: de eerste keer toen we een jaar samen waren (vrij normaal moment, ook gezien haar leeftijd) en een keer toen we twee jaar samen waren. Voor mijn gevoel was het toen goed uitgepraat en kwamen we er sterker uit, Schijnbaar heeft zij nog heel de tijd met die twijfels gelopen en niks gezegd en dat neem ik haar ergens wel kwalijk, maar misschien wilde ze zo graag dat het werkte ofzo?
Ze heeft het dus wel eerder aangegeven maar jij hebt haar overgehaald om toch bij elkaar te blijven. De laatste keer was dus een half jaar voor ze de knoop definitief doorhakte. Je hebt het niet willen horen, niet willen zien en niet willen accepteren en dat breekt je nu op.
Heeft ze het direct na een weekeindje samen weg uitgemaakt?
pi_147261196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet zeker, dat is wat je wilt denken. Maar zij twijfelt omdat die gevoelens er niet meer zijn en niet andersom. Sterker nog, ik denk dat er al lang een ander is, of ze daar nu iets mee heeft of niet.
Ze zegt dat er absoluut niemand anders is en ik geloof dat ook, ze is geen meisje die daarover gaat liegen. Anders heb ik me die 2,5 jaar dat we samen waren wel heel erg in haar vergist. Ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist, dus waarom zou ze dan over een andere jongen liegen?
pi_147261352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ze heeft het dus wel eerder aangegeven maar jij hebt haar overgehaald om toch bij elkaar te blijven. De laatste keer was dus een half jaar voor ze de knoop definitief doorhakte. Je hebt het niet willen horen, niet willen zien en niet willen accepteren en dat breekt je nu op.
Heeft ze het direct na een weekeindje samen weg uitgemaakt?
Ik heb haar niet echt overgehaald. Ik heb alleen gezegt dat het normaal is om te twijfelen op haar leeftijd en zeker gezien de tijd dat we toen samen waren. Ik heb ook gezegt dat als zij denkt dat het niet werkt dat ze het uit moest maken, ik heb hetzelfde namelijk gehad bij mijn ex(toen was ik degene die twijfelde).
Het was ook niet na een weekendje weg ofzo, maar we hebben elkaar het weekend voor het uit ging wel gezien en toen was het eigenlijk heel fijn (ook samen geslapen en lekker tegen dr aangekropen) alleen was er toen wel weinig intimiteit ja.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:33:54 #122
16180 crew  CoolGuy
pi_147261993
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ze zegt dat er absoluut niemand anders is en ik geloof dat ook, ze is geen meisje die daarover gaat liegen. Anders heb ik me die 2,5 jaar dat we samen waren wel heel erg in haar vergist. Ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist, dus waarom zou ze dan over een andere jongen liegen?
Oh alsjeblieft gast. Je bent echt de zoveelste die dat zegt over zijn vriendinnetje, terwijl je simpelweg niet IN haar hoofd kunt kijken. Ze kan daar prima over liegen, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Omdat zeggen tegen je dat ze je niet mist van een hele andere orde is dan tegen je zeggen (nu al) dat ze iemand anders heeft.

Je moet echt even iets minder naïef worden. Ik snap dat je het niet leuk vind om te horen, maar het is gewoon heel erg reëel dat ze iemand anders heeft. Ik zeg niet dát dat zo is, maar de mogelijkheid is er simpelweg wel, of jij haar nu 'een meisje dat daar niet over zou liegen' vindt of niet.
pi_147262148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh alsjeblieft gast. Je bent echt de zoveelste die dat zegt over zijn vriendinnetje, terwijl je simpelweg niet IN haar hoofd kunt kijken. Ze kan daar prima over liegen, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Omdat zeggen tegen je dat ze je niet mist van een hele andere orde is dan tegen je zeggen (nu al) dat ze iemand anders heeft.

Je moet echt even iets minder naïef worden. Ik snap dat je het niet leuk vind om te horen, maar het is gewoon heel erg reëel dat ze iemand anders heeft. Ik zeg niet dát dat zo is, maar de mogelijkheid is er simpelweg wel, of jij haar nu 'een meisje dat daar niet over zou liegen' vindt of niet.
Ik geloof wel dat die mogelijkheid er is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze liegt. Als ze dat wel doet dan hoop ik iig dat ik er snel achter kom, want dan wordt het toch een stuk makkelijker voor mij om haar te vergeten.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:47:04 #124
16180 crew  CoolGuy
pi_147262532
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat die mogelijkheid er is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze liegt. Als ze dat wel doet dan hoop ik iig dat ik er snel achter kom, want dan wordt het toch een stuk makkelijker voor mij om haar te vergeten.
Nee, dat maakt 't niet makkelijker. Niet in de fase waar jij nu nog in zit. Want wat het dan wordt is 'maar ik hou van je, ik heb alles voor je gedaan, hoe kun je tegen me liegen?'. Je kunt niet in je vingers knippen en 5 maanden verder zijn, zo werkt het niet. Als je niet gekwetst wil worden moet je geen relaties aangaan. Je kiest de actie, je kiest dan ook de gevolgen daarvan. Je moet hier doorheen, en ik snap dat dat kut en moeilijk is, maar je moet echt af van dat voor haar denken hoe zij wel of niet zou reageren.

Het is klaar. Nogmaals, ik weet dat ik redelijk bot klink, en zo bot bedoel ik het eigenlijk helemaal niet, maar jij bent net een langspeelplaat die blijft hangen. Ze is niet perfect. Ze was niet perfect. Ze lijkt alleen maar perfect in jouw ogen, en dat komt omdat jij nog gevoel voor haar hebt. Dat is niet erg, maar je moet echt af van dat haar blijven verdedigen, want dat is in principe wat je een beetje doet. Verdedigen + hopen. Echt, je moet echt aan jezelf gaan denken, ook al gaat dat op dit moment volledig tegen je gevoel in.

Wat jij nu doet voelt beter dan de alternatieven, maar in werkelijkheid gaat wat je nu doet je niet verder helpen. Echt niet.
pi_147263383
Kerel, ze vindt het tijd voor een andere piemel. Als chicks twijfelen of het uitmaken, is het ook echt klaar voor ze.
  donderdag 4 december 2014 @ 00:40:46 #126
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147268028
16 en 21 u focking what m8....
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147269883
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:40 schreef Jay-zzz het volgende:
16 en 21 u focking what m8....
Dacht ik in eerste instantie ook, daarom wilde ik alleen vrienden zijn. Maar we vonden elkaar gewoon zo leuk en zij gedraagde zich veel volwassener (wat schijnbaar een cliche is) en haar ouders vonden het geen probleem. Daardoor toch rustig aan geprobeerd. Twee maanden later werd ze 17 trouwens, niet dat dat veel verschil uitmaakt.
pi_147269925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het heeft vast met leeftijd te maken. Al was het maar omdat de eerste relatie/relatie op jonge leeftijd vrijwel nooit standhouden. Maar dat komt ook doordat mensen zich op die leeftijd nog meer ontwikkelen en ontdekken dat ze iets anders willen. Dus dat betekent niet dat jullie elkaar te vroeg ontmoet hebben.

En ja, vrijlaten is een goed idee. Af en toe contact zoeken juist niet. Constant laten weten dat je beschikbaar bent (want dat is wat je daarmee doet) is niet bepaald een succesformule. Ga, na even flink uitgejankt te hebben, want dat mag best, gewoon verder met je leven. De kans is bizar klein, maar misschien komt het ooit goed. Maar dat gebeurt niet als jij als een hondje om haar aandacht blijft vragen. En ga er ook niet op zitten wachten. Ga gewoon verder. Andere vrouwen ontdekken. Is ook veel leuker dan zitten wachten.
Ik ga ook echt verder heb ik al een paar dagen besloten en zeker ook na deze reacties besef ik dat dat het beste is. Echter heb ik nog twee dingetjes.
Zou het slim zijn om haar met nieuwjaar even een appje te sturen met "gelukkig nieuwjaar! X" o.i.d. maar daarna verder geen co tact of zo?
Ook hebben we nog kaartjes liggen voor een concert in paradiso eind februari. Zou ik haar begin februari gewoon even kunnen appen of ze daar nog heen wil met mij?
pi_147269991
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik ga ook echt verder heb ik al een paar dagen besloten en zeker ook na deze reacties besef ik dat dat het beste is. Echter heb ik nog twee dingetjes.
Zou het slim zijn om haar met nieuwjaar even een appje te sturen met "gelukkig nieuwjaar! X" o.i.d. maar daarna verder geen co tact of zo?
Ook hebben we nog kaartjes liggen voor een concert in paradiso eind februari. Zou ik haar begin februari gewoon even kunnen appen of ze daar nog heen wil met mij?
Waarom zou je dat doen? Wat wil je daarmee bereiken?
pi_147270002
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Wat is je doel met die 2 dingen? Klinkt niet echt als verder gaan.
pi_147270018
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Wat wil je daarmee bereiken?
Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. Ik mis dat ook wel, als je sochtends opstaat is het eerste wat je doet haar appen, als je even niks te doen hebt kun je haar appen, als je je even kut voelt kun je haar bellen, etc. Het lijkt me gewoon chill om iig normaal met haar om te kunnen gaan.

Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.

Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 december 2014 @ 07:29:33 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147270054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch?
Nee. Niet als 1 vd 2 zo duidelijk geen relatie meer wil.
pi_147270058
quote:

[..]

Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. Ik mis dat ook wel, als je sochtends opstaat is het eerste wat je doet haar appen, als je even niks te doen hebt kun je haar appen, als je je even kut voelt kun je haar bellen, etc. Het lijkt me gewoon chill om iig normaal met haar om te kunnen gaan.

Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.

Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
Je zoekt dus aanleidingen om contact te zoeken omdat je haar niet los kunt laten en je blijft hopen dat als het contact er is de relatie ook weer opbloeit.

Gast.. je bent toch geen (mini)stalker? Ze was al langer niet echt happy in jullie relatie. Dusdanig dat je haar al twee maal in 2 jaar tijd hebt moeten overhalen toch bij elkaar te blijven. Ze is zo zachtaardig geweest om de deur niet voor je neus dicht te rammen maar zo vriendelijk mogelijk de relatie te verbreken. Doen veel vrouwen. De boodschap er achter zou echter duidelijk voor je moeten zijn; Ze is klaar met je. Ze wil je niet meer. En het zou mij niet verbazen als ze al gevoelens voor iemand anders heeft.

Niet doen dus.

En verander je relatiestatus en profielfoto op facebook. Zó meelijwekkend als een vent nog 'in een relatie' heeft staan en een foto met haar als profielfoto terwijl zij het heeft uitgemaakt.
  donderdag 4 december 2014 @ 07:35:39 #134
54408 Parzival
Where it happens
pi_147270094
quote:

[..]

Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. ....
Dude.. als ze klaar met je is.. is ze er klaar mee.. met mijn vorige vriendin waar ik een relatie mee had van 11 jaar (was ook van de een op andere dag uit..) zeiden we ook"we blijven vrienden, en blablabla" en na 6 maanden was het contact volledig verbroken.. geen idee waar ze nu is.. wie ze doet of wat dan ook..
hoort erbij..
pi_147270112
quote:
Nee.
pi_147270116
quote:

[..]

Je wil geen vrienden zijn met haar.
pi_147270807
quote:

[..]

Vrienden willen zijn is het slechtste idee wat je kan bedenken. Als je al zo dom bent om haar terug te willen is je constant beschikbaar opstellen wel het laatste wat helpt. Maar het is echt veel beter om haar gewoon te vergeten.
pi_147272236
Ik wil haar ook vergeten. Maar als je twee jaar elkaars beste vriend bent geweest is het niet gek als je ergens ook vrienden wil blijven toch? Voor haar is het ook niet makkelijk en ze heeft niks fout gedaan, ze volgt alleen haar hart.
pi_147272306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je zoekt dus aanleidingen om contact te zoeken omdat je haar niet los kunt laten en je blijft hopen dat als het contact er is de relatie ook weer opbloeit.

Gast.. je bent toch geen (mini)stalker? Ze was al langer niet echt happy in jullie relatie. Dusdanig dat je haar al twee maal in 2 jaar tijd hebt moeten overhalen toch bij elkaar te blijven. Ze is zo zachtaardig geweest om de deur niet voor je neus dicht te rammen maar zo vriendelijk mogelijk de relatie te verbreken. Doen veel vrouwen. De boodschap er achter zou echter duidelijk voor je moeten zijn; Ze is klaar met je. Ze wil je niet meer. En het zou mij niet verbazen als ze al gevoelens voor iemand anders heeft.

Niet doen dus.

En verander je relatiestatus en profielfoto op facebook. Zó meelijwekkend als een vent nog 'in een relatie' heeft staan en een foto met haar als profielfoto terwijl zij het heeft uitgemaakt.
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik heb geen profielfoto gehad van ons samen, we maakte niet zoveel fotos samen, dus dat probleem is al verholpen. Mijn status heb ik vorige week maandag al aangepast.
pi_147272354
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ik wil haar ook vergeten. Maar als je twee jaar elkaars beste vriend bent geweest is het niet gek als je ergens ook vrienden wil blijven toch? Voor haar is het ook niet makkelijk en ze heeft niks fout gedaan, ze volgt alleen haar hart.
Voor haar is het heel makkelijk, want ze mist je niet. Laat het los, neem gewoon geen contact meer met haar op, ook niet met oud en nieuw. Je zegt zelf al dat je geen vrienden wil blijven als ze een nieuwe relatie krijgt, dan is het toch wel duidelijk wat je eigenlijk wil? Jij wil helemaal geen vrienden blijven, jij wil haar terug. En dat gaat domweg niet gebeuren.
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 11:07:42 #141
16180 crew  CoolGuy
pi_147273413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Nee, vriendschap bestaat alleen maar als er sprake is van wederzijdse, eerlijke vriendschap. Jij wil helemaal geen vrienden zijn. Je gebruikt de term 'vrienden' als excuus om dan toch maar in haar buurt te zijn, omdat je gewoon niet op wil geven.
pi_147273479
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, vriendschap bestaat alleen maar als er sprake is van wederzijdse, eerlijke vriendschap. Jij wil helemaal geen vrienden zijn. Je gebruikt de term 'vrienden' als excuus om dan toch maar in haar buurt te zijn, omdat je gewoon niet op wil geven.
Haha, waarschijnlijk vind je mij iritant worden (omdat ik een platenspeler ben die blijft hangen enzo, sorry man!), maar in principe als ik over een tijdje kan accepteren dat het uit is en gewoon lekker verder ga (en daar ben ik echt al meer mee bezig als het overkomt, geloof me) dan kan ik toch best een beetje laten merken dat ik er nog ben enzo? Beetje op een luchtige manier contact, jeweetwel.
pi_147273503
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Bedankt voor je eerlijkheid. Ik heb geen profielfoto gehad van ons samen, we maakte niet zoveel fotos samen, dus dat probleem is al verholpen. Mijn status heb ik vorige week maandag al aangepast.
Het is eigenlijk vrij eenvoudig.

- Ze is erg jong, afhankelijk van haar ouders en ontmoet een oudere jongen die interesse heeft in haar
- Hierdoor gaat er een wereld voor haar open, ze ontwikkeld 'verliefde gevoelens'
- Na een jaar blijkt het toch niet te zijn wat ze zich erbij had voorgesteld; ze voelt zich niet prettig in de relatie (wellicht knelt het zelfs) en ze wil er mee stoppen
- Hij praat op haar in en iets vertrouwds weggooien is gewoon lastig en een grote stap dus laat ze zich overhalen
- Na nog een jaar is ze een stuk verder gegroeid, begint tegen het einde van haar pubertijd te komen en haar eigen identiteit begint vormen aan te nemen. De kloof tussen hem en haar raakt daardoor groter en ze wil er mee stoppen
- Hij praat op haar in en iets vertrouwds weggooien is gewoon lastig en een grote stap dus laat ze zich overhalen. Verliefd is ze echter al lang niet meer. Dat wat haar in hem aantrok heeft ze nu zelf en hij is meer een blok aan haar been dan een toevoeging in haar leven.
- In de tijd daarna komt ze een jongen van haar eigen leeftijd tegen die ze toch wel erg aantrekkelijk vind. Ze voelt kriebels, (dag)droomt over hem, flirt met hem. Maar ze heeft nog wel iets met haar vriend. Deze nieuwe jongen doet haar wel beseffen dat ze haar relatie gewoon echt niet meer wil. Misschien heeft ze al meer gedaan dan flirten, misschien niet, maar die verliefdheid geeft haar wel de kracht om tegen haar vriend in te gaan en het uit te maken, zich niet over te laten halen om het toch weer te proberen.
- Tegen hem zegt ze dat natuurlijk niet. Ze wil geen gedoe, geen ruzie, geen dramatische toestanden. Gewoon zonder al te veel gedoe een einde maken aan die relatie die voor haar eigenlijk al langgeen relatie meer was. Dus zegt ze dat ze
nog van hem houdt maar gewoon niet als 'vriendje', niet meer verliefd is en dat er zeker geen ander in het spel is.

Zo gaat dat vaak. Als je haar de eerste keer had laten gaan dan had ze geen gevoelens voor een ander nodig gehad om die knoop door te hakken. Blijven omdat jij dat wilt heeft er voor gezorgd dat ze ergens kracht uit moest halen.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 11:12:59 #144
16180 crew  CoolGuy
pi_147273527
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Haha, waarschijnlijk vind je mij iritant worden (omdat ik een platenspeler ben die blijft hangen enzo, sorry man!), maar in principe als ik over een tijdje kan accepteren dat het uit is en gewoon lekker verder ga (en daar ben ik echt al meer mee bezig als het overkomt, geloof me) dan kan ik toch best een beetje laten merken dat ik er nog ben enzo? Beetje op een luchtige manier contact, jeweetwel.
Nee! Want als je 'lekker verder gaat' dan betekent dat dat je niet meer met haar bezig bent. Je wordt nu gewoon ontzettend vervelend :{ Als jij 'op een beetje luchtige manier contact houdt' dan ben je dus NIET bezig met verder gaan.

Al jouw commentaar hier is er op gericht om toch nog contact met haar te blijven houden, dus nee, ik geloof helemaal niet dat jij bezig bent met verder gaan, laat staan dat je daar 'meer mee bezig bent dan het overkomt'.
pi_147273546
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

NEE! o|O

Lees je eigen woorden eens terug:

quote:
Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
pi_147273555
Of denk je dat keihard negeren en het gewoon van haar kant laten komen (als dat uberhaupt gebeurd) het beste is? Ik snap dat ik overkom als een slappe vaatdoek, maar dat valt best mee op dit moment. Het enige kutte is naar bed gaan en op staan, dan moet ik mezelf echt effe pushen.
  Moderator donderdag 4 december 2014 @ 11:17:05 #147
16180 crew  CoolGuy
pi_147273640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Of denk je dat keihard negeren en het gewoon van haar kant laten komen (als dat uberhaupt gebeurd) het beste is? Ik snap dat ik overkom als een slappe vaatdoek, maar dat valt best mee op dit moment. Het enige kutte is naar bed gaan en op staan, dan moet ik mezelf echt effe pushen.
Gast, ik zou je nu het liefst high fiven. Met een stoel. In je smoelwerk.

Jij wil haar negeren omdat je daarmee iets bij haar los wil maken. Ben je nou zo dom of doe je alleen maar alsof? Al jouw acties zijn er op gericht om contact te hebben/houden/weer krijgen in de toekomst met haar, maar tegelijkertijd ben je wel bezig met 'verder gaan'. Hou jezelf niet eens zo voor de gek.

Wat jij wil is haar 'keihard' negeren (wat je hoe dan ook niet gaat doen nu) maar dat is alleen maar een spelletje om proberen te bewerkstelligen dat zij contact met jou opneemt, want dát is waar je op hoopt.
  donderdag 4 december 2014 @ 11:17:33 #148
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147273655
quote:
Nog steeds van niemand iets aangenomen zie ik? :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147273677
quote:
Niks 'keihard negeren'. Je kan iemand pas negeren als die contact zoekt met jou.

Dus wel; Verder gaan met je leven ZONDER haar. Dus zonder met haar bezig te zijn, zonder haar te volgen op het web, op je werk e.d. Zonder haar berichtjes te sturen, wanneer dan ook. Zonder haar uit te nodigen voor een dancefeest waar je kaartjes mee hebt; daar ga je lekker met een vriend heen; genieten en niet depressief omdat zij er niet is.

Het is klaar, het is over en uit.
  donderdag 4 december 2014 @ 11:22:02 #150
54408 Parzival
Where it happens
pi_147273781
je zult zien dat je over een aantal maanden geeneens contact meer met haar wilt.. dan heb je je eigen leven, wellicht wat nieuw vlees in je bed (gehad) en is het doorrrrr..

en dan is het verleden gelukkig geweest, veel van geleerd en done klaar over en uit.. finito..

schrijf je in op een datingsite, doe een rebound of 3 a 4 a 5 a 6 als je dat interessant vindt.. ga op dates en blijf over haar babblen in goede en kwade zin.. en dan slijt dat gevoel vanzelf.. (overigens weet je wel bij voorbaat dat die eerste dates een ramp gaan worden)
pi_147274989
Ik moet zeggen dat ik ook zo iemand ken. En ja, dat meisje is fucking mooi, slim, sociaal vaardig en sportief; echt een 10/10. Hij is een beetje een loser die zich alleen staande kan houden door steeds te refereren aan mensen die hij kent en te strijken met andermans veren. Uiterlijk verre van knap, niet bijzonder intelligent, een zeer slechte werkethos, minder sterk dan zij, beoefent geen enkele sport en is al na 10 minuten fietsen 'op', meer een waardeloze kroegtijger (op z'n 16e al!!) dan iets met potentie.

Hoe die ooit iets met elkaar hebben gekregen is me een raadsel. Hij heeft zich in die 2,5 jr extreem jaloers en bezitterig opgesteld. Wilde niet dat ze voor die opleiding koos want o jee.. daar zitten ook gespierde jongens op. Heeft lopen stoken tussen haar en al haar vrienden/vriendinnen en familie. Na een jaar was ze het zat en heeft ze geprobeerd het uit te maken maar hij heeft net zo lang op haar ingepraat tot ze weer toegaf. Een jaar later wilde ze het weer uitmaken en heeft hij net zolang op haar ingepraat tot het 'een tijdelijke pauze' werd. Een paar maanden later heeft ze iets gekregen met een klasgenoot, heeft daar ook seks mee gehad maar ze durfde het niet goed uit te maken omdat ze bang begon te worden voor de druk die hij dan op haar uitoefende en zeggen dat ze al een ander had.. tja.. En bang dat hij agressief zou worden, of jankbuien..

Hij snapt er niets van. Hij vindt zichzelf zo lief.. Tja.. dat van die opleiding.. zijn ex ging vreemd dus dat kan je hem niet aanrekenen en als hij zijn diploma (na een jaar uit zijn neus gevroten te hebben) heeft gehaald dan zorgt zijn moeder wel voor een vet betaalde baan en hoeft zij toch helemaal niet te werken. Dus waarom moet zij een opleiding doen? Dat is toch juist lief? En haar elke dag van haar huiswerk houden is toch ook lief? En haar proefwerkweken verzieken door te eisen dat ze meegaat naar al zijn examenfeesten is toch ook lief? n dan liegen tegen haar ouders dat hij haar dan zal helpen met haar huiswerk zodat ze weg mag is toch ook lief?

Enfin. Het is nu dan uit. Hij stalkt haar met sms-jes en appjes.. vraagt haar nog mee te gaan naar weer een examenfeest want dat is zo belangrijk voor hem.. Heeft op facebook een profielfoto waar ze samen op staan. Heeft daar als banner een foto van de vakantie dat hij met haar familie meeging. Zijn relatiestatus staat nog op 'in een relatie' (met wie is weggevallen omdat zij haar relatiestatus heeft gewijzigd) terwijl hij bijna dagelijks op fb zit.

Echt. Triest. Doet me denken aan het verhaal en de houding van TS.
pi_147276043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook zo iemand ken. En ja, dat meisje is fucking mooi, slim, sociaal vaardig en sportief; echt een 10/10. Hij is een beetje een loser die zich alleen staande kan houden door steeds te refereren aan mensen die hij kent en te strijken met andermans veren. Uiterlijk verre van knap, niet bijzonder intelligent, een zeer slechte werkethos, minder sterk dan zij, beoefent geen enkele sport en is al na 10 minuten fietsen 'op', meer een waardeloze kroegtijger (op z'n 16e al!!) dan iets met potentie.

Hoe die ooit iets met elkaar hebben gekregen is me een raadsel. Hij heeft zich in die 2,5 jr extreem jaloers en bezitterig opgesteld. Wilde niet dat ze voor die opleiding koos want o jee.. daar zitten ook gespierde jongens op. Heeft lopen stoken tussen haar en al haar vrienden/vriendinnen en familie. Na een jaar was ze het zat en heeft ze geprobeerd het uit te maken maar hij heeft net zo lang op haar ingepraat tot ze weer toegaf. Een jaar later wilde ze het weer uitmaken en heeft hij net zolang op haar ingepraat tot het 'een tijdelijke pauze' werd. Een paar maanden later heeft ze iets gekregen met een klasgenoot, heeft daar ook seks mee gehad maar ze durfde het niet goed uit te maken omdat ze bang begon te worden voor de druk die hij dan op haar uitoefende en zeggen dat ze al een ander had.. tja.. En bang dat hij agressief zou worden, of jankbuien..

Hij snapt er niets van. Hij vindt zichzelf zo lief.. Tja.. dat van die opleiding.. zijn ex ging vreemd dus dat kan je hem niet aanrekenen en als hij zijn diploma (na een jaar uit zijn neus gevroten te hebben) heeft gehaald dan zorgt zijn moeder wel voor een vet betaalde baan en hoeft zij toch helemaal niet te werken. Dus waarom moet zij een opleiding doen? Dat is toch juist lief? En haar elke dag van haar huiswerk houden is toch ook lief? En haar proefwerkweken verzieken door te eisen dat ze meegaat naar al zijn examenfeesten is toch ook lief? n dan liegen tegen haar ouders dat hij haar dan zal helpen met haar huiswerk zodat ze weg mag is toch ook lief?

Enfin. Het is nu dan uit. Hij stalkt haar met sms-jes en appjes.. vraagt haar nog mee te gaan naar weer een examenfeest want dat is zo belangrijk voor hem.. Heeft op facebook een profielfoto waar ze samen op staan. Heeft daar als banner een foto van de vakantie dat hij met haar familie meeging. Zijn relatiestatus staat nog op 'in een relatie' (met wie is weggevallen omdat zij haar relatiestatus heeft gewijzigd) terwijl hij bijna dagelijks op fb zit.

oh
pi_147278307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:06 schreef Ouder1 het volgende:

Haha, dankje. Ik snap dat ik zo overkom, maar zo ben ik absoluut niet. Dat meisje was inderdaad fucking aardig, slim, mooi, etc., maar zij was degene die juist vaak jaloers was. Ik ben totaal niet jaloers, zij heeft ook veel mannelijke vrienden en daar deed ik ook nooit moeilijk over. Ik ga niet over mezelf zeggen dat ik "fucking lekker" ben of zo, maar durf best te zeggen dat ik iig niet lelijk ben. Nog belangrijker vind ik dat mijn hart iig op de goede plek zit en dat ik nooit iemand bewust zou kwetsen of iets negatiefs over iemand denken voor ik die persoon ken. Ik zing ook in een bandje en we treden regelmatig op bij bruiloften en tentfeesten dat soort dingen dus ik krijg ook wel aandacht. Ik ben niet zo "out-going" dus je zult mij niet in een dikke dance club zien of wat dan ook, maar ik ben zeker niet verlegen. Ben juist een heel open persoon. Zo nu ken je mij een klein beetje en hopelijk kom ik nu wat minder onzeker over dan in mijn posts. Wat betreft mijn exvriendin, misschien was ze wel te goed voor mij en zal ik ooit nog niemand tegen komen die zo leuk is? Waarschijnlijk niet. Maar ik heb genoeg contact met meisjes om te weten dat ik op dit moment niemand ken die net zo leuk is als zij.
pi_147278398
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:16 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Haha, dankje. Ik snap dat ik zo overkom, maar zo ben ik absoluut niet. Dat meisje was inderdaad fucking aardig, slim, mooi, etc., maar zij was degene die juist vaak jaloers was. Ik ben totaal niet jaloers, zij heeft ook veel mannelijke vrienden en daar deed ik ook nooit moeilijk over. Ik ga niet over mezelf zeggen dat ik "fucking lekker" ben of zo, maar durf best te zeggen dat ik iig niet lelijk ben. Nog belangrijker vind ik dat mijn hart iig op de goede plek zit en dat ik nooit iemand bewust zou kwetsen of iets negatiefs over iemand denken voor ik die persoon ken. Ik zing ook in een bandje en we treden regelmatig op bij bruiloften en tentfeesten dat soort dingen dus ik krijg ook wel aandacht. Ik ben niet zo "out-going" dus je zult mij niet in een dikke dance club zien of wat dan ook, maar ik ben zeker niet verlegen. Ben juist een heel open persoon. Zo nu ken je mij een klein beetje en hopelijk kom ik nu wat minder onzeker over dan in mijn posts. Wat betreft mijn exvriendin, misschien was ze wel te goed voor mij en zal ik ooit nog niemand tegen komen die zo leuk is? Waarschijnlijk niet. Maar ik heb genoeg contact met meisjes om te weten dat ik op dit moment niemand ken die net zo leuk is als zij.
Jammer dat je ingaat op het verhaal er omheen en niet op de overeenkomsten:
- Na 1 jaar wilde zij het uitmaken
- Na 2 jaar wilde zij het uitmaken
- Na 2,5 jaar maakte ze het uit
- Dat deed ze zo vriendelijk mogelijk om hem zo min mogelijk te kwetsen
- Hij kan haar niet loslaten
pi_147278530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jammer dat je ingaat op het verhaal er omheen en niet op de overeenkomsten:
- Na 1 jaar wilde zij het uitmaken
- Na 2 jaar wilde zij het uitmaken
- Na 2,5 jaar maakte ze het uit
- Dat deed ze zo vriendelijk mogelijk om hem zo min mogelijk te kwetsen
- Hij kan haar niet loslaten
Oke, ik vond het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in dit schuitje zit. Ik wilde alleen aangeven dat ik qua persoonlijkheid niet op die persoon lijk. Is het met die vriend van je uiteindelijk wel goed gekomen? :)
pi_147278967
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Oke, ik vond het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in dit schuitje zit. Ik wilde alleen aangeven dat ik qua persoonlijkheid niet op die persoon lijk. Is het met die vriend van je uiteindelijk wel goed gekomen? :)
Dat ik hem ken wil niet zeggen dat het een vriend van me is, ik sta aan de kant van dat meisje (hoe denk je dat ik weet dat ze is vreemdgegaan?).
Ze zijn ongeveer net zo lang uit elkaar als jullie. Dus nee, die loser klampt zich nog volledig aan haar vast.

Het is verleidelijk om hem te vertellen dat ze al lang een ander heeft (dan laat hij haar misschien met rust) maar dat is niet aan mij.

Overigens.. Ik denk dat die loser zichzelf ook niet in die omschrijving zal herkennen.. iets met plaat voor de kop en de eigen fouten niet kunnen zien..
  donderdag 4 december 2014 @ 14:42:12 #157
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_147279063
quote:
Door haar kreeg ik toen ook de kracht om het uit te maken met mijn vriendin die ik op dat moment nog had en toen had uit ging met mijn vriendin ben ik vrijwel meteen met haar gaan daten en na een paar weken hadden we een relati
:')

Waarschijnlijk is ze ook iemand tegengekomen in een cafe. Karma is a bitch.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_147279453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Mooi dat je die eruit vist.

Zou hij die ex ook hebben verteld dat hij de vlinders in zijn buik had van een ander meisje? Dat dat hem de kracht gaf om die slepende relatie met haar te verbreken?
pi_147279465
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:24 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Weet je nog hoe je over je andere ex dacht en wat je voelde?
Dat is wat je laatste ex nu heeft met jou en dan weet je ook waarom je verder moet met je leven.
pi_147279527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

haha, toevallig is dat precies wat ik constant tegen mezelf zeg!
pi_147279594
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat ik hem ken wil niet zeggen dat het een vriend van me is, ik sta aan de kant van dat meisje (hoe denk je dat ik weet dat ze is vreemdgegaan?).
Ze zijn ongeveer net zo lang uit elkaar als jullie. Dus nee, die loser klampt zich nog volledig aan haar vast.

Het is verleidelijk om hem te vertellen dat ze al lang een ander heeft (dan laat hij haar misschien met rust) maar dat is niet aan mij.

Overigens.. Ik denk dat die loser zichzelf ook niet in die omschrijving zal herkennen.. iets met plaat voor de kop en de eigen fouten niet kunnen zien..
Ik stuur haar geen berichten he. Ook toen het net uit was gewoon contact verbroken, maar na een week nam zij contact met mij op (helaas alleen om te checken hoe het ging), toen ik erachter kwam dat dat de enige reden was contact weer verbroken. Ik val haar dus niet lastig ofzo, maar ik ben inderdaad niet over haar heen.
pi_147279652
[quote]0s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat is wat je laatste ex nu heeft met jou en dan weet je ook waarom je verder moet met je leven.
[/quote
klopt, dat besef ik ook en daarom ga ik ook door met mijn leven, zonder haar. Maar dan mag ik het toch nog wel jammer vinden? En stiekem ergens hopen dat het nog goed komt? (Ook al weet ik donders goed dat dat niet gaat gebeuren).
pi_147279668
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

haha, toevallig is dat precies wat ik constant tegen mezelf zeg!
Volgens mij niet want je zegt constant dat zij tegen je gezegd heeft dat er niemand anders is en dat ze minimaal een jaar geen vriend wil om zichzelf te kunnen vinden en dat ze heel erg eerlijk is en je haar dus op haar woord geloofd.
pi_147279719
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef TerryStone het volgende:

[..]

[/quote
klopt, dat besef ik ook en daarom ga ik ook door met mijn leven, zonder haar. Maar dan mag ik het toch nog wel jammer vinden? En stiekem ergens hopen dat het nog goed komt? (Ook al weet ik donders goed dat dat niet gaat gebeuren).
Tuurlijk, dat is niet meer dan normaal, maar je moet je beseffen dat het je niet gaat helpen om hoop te houden.
Op dit moment ben je als een junky die cold turkey moet stoppen, het laatste wat je dan nodig hebt is is blootgesteld worden aan dat waar je verslaafd aan bent en dan moet je niet steeds proberen jezelf te overtuigen dat je best nog wel een keer kan gebruiken.
pi_147279751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Volgens mij niet want je zegt constant dat zij tegen je gezegd heeft dat er niemand anders is en dat ze minimaal een jaar geen vriend wil om zichzelf te kunnen vinden en dat ze heel erg eerlijk is en je haar dus op haar woord geloofd.
Constant? Volgens mij maar een paar keer gezegd, maar idd dom van mij. Ik geloof haar op haar woord dat ze, op dit moment, niemand anders heeft. Ik geloof haar niet op haar woord dat ze heel lang vrijgezel blijft.
pi_147279856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:05 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Constant? Volgens mij maar een paar keer gezegd, maar idd dom van mij. Ik geloof haar op haar woord dat ze, op dit moment, niemand anders heeft. Ik geloof haar niet op haar woord dat ze heel lang vrijgezel blijft.
Dat er 'niemand anders is' wil ws zeggen dat ze niet een echte relatie met iemand anders heeft. Net zoals jij nog geen relatie met haar had toen je het met de ex voor haar uitmaakte.
Maar net als jij toen gevallen was voor haar, is zij ws gevallen voor een ander.

Net als jij had zij kracht nodig om jullie relatie te verbreken aangezien ze dat al 2 maal tevergeefs geprobeerd had (en niet tegen jou op kon). Net als jij haalt ze die kracht uit een verliefdheid op een ander.
pi_147280102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat er 'niemand anders is' wil ws zeggen dat ze niet een echte relatie met iemand anders heeft. Net zoals jij nog geen relatie met haar had toen je het met de ex voor haar uitmaakte.
Maar net als jij toen gevallen was voor haar, is zij ws gevallen voor een ander.

Net als jij had zij kracht nodig om jullie relatie te verbreken aangezien ze dat al 2 maal tevergeefs geprobeerd had (en niet tegen jou op kon). Net als jij haalt ze die kracht uit een verliefdheid op een ander.
Ik ben benieuwd man. Mocht ik erachter komen dan post ik het meteen! :)
pi_147280122
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd man. Mocht ik erachter komen dan post ik het meteen! :)
Ga je haar stalken om daar achter te komen?
pi_147280456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ga je haar stalken om daar achter te komen?
Tuurlijk man! ... Nee effe serieus, kom er vast wel ooit achter als het zo is. Toch?
pi_147280509
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:05 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ze hoeft ook geen relatie te hebben om seksueel even helemaal los te gaan nu ze de vrijheid heeft om met Jan en alleman (maar vooral met alleman) naar bed te gaan.
pi_147280715
quote:
99s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ze hoeft ook geen relatie te hebben om seksueel even helemaal los te gaan nu ze de vrijheid heeft om met Jan en alleman (maar vooral met alleman) naar bed te gaan.
Ten eerste haalt ze geen kracht uit dat denkbeeld (om het uit te maken) dus dat verwacht ik niet.
Ten tweede is dat een typisch mannending of van vrouwen boven de 35 na een scheiding uit een relatie van + 10 jaar.
pi_147280999
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ten eerste haalt ze geen kracht uit dat denkbeeld (om het uit te maken) dus dat verwacht ik niet.
Ten tweede is dat een typisch mannending of van vrouwen boven de 35 na een scheiding uit een relatie van + 10 jaar.
Ja, tuurlijk meid. Hoe is het op je roze wolk? O+
pi_147281109
quote:
99s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk meid. Hoe is het op je roze wolk? O+
Volgens mij heb jij echt slechte ervaringen met je exen, of niet?
pi_147281140
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:56 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij echt slechte ervaringen met je exen, of niet?
Nee, vooral goede ervaringen met meiden die het net uit hadden na een lange relatie :9~
  donderdag 4 december 2014 @ 16:06:47 #175
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_147281392
quote:
99s.gif Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, vooral goede ervaringen met meiden die het net uit hadden na een lange relatie :9~
Ik onderschrijf deze opmerking. Vrouwen die lang in een relatie hebben gezeten hebben vaak enorme rebounds.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_147281413
Ik wil alleen even af van het beeld dat ik haar twee keer heb moeten overtuigen om mij terug te nemen toen ze twijfelde. Dat is absoluut niet waar namelijk. Ik wist dondersgoed hij zij zich voelde omdat ik precies hetzelfde met mijn ex had (waarvan ik echt niet trots ben hoe het uit is gegaan hoor). Ik heb haar gewoon gezegd dat als zij denkt dat ze gelukkiger is zonder mij dat ze het moet uitmaken en dat ik dat dan liever meteen wist dan na een lange tijd. Ook zonder tranen, dus het is ook niet dat ze het zielig vond voor mij ofzo. Heb haar alleen gezegd dat het best normaal is om af en toe te twijfelen. Dat is het toch ook? En zeker gezien haar leeftijd. Zij heeft vervolgens zelf(zonder dat ik haar dus heb overtuigd) de keuze gemaakt om wél door te gaan en dat neem ik haar achteraf ook wel ergens kwalijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')