abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147245597
Stoppen, kijk waar je je kan verbeteren op bepaalde punten waar je haar waarschijnlijk tekort schoot, en ga door, misschien zal ze nog een keer zien hoe leuk je ineens bent, en dan zullen die seks kwaliteiten misschien ook wel verholpen zijn.
pi_147245603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef ThePast het volgende:
Stoppen, kijk waar je je kan verbeteren op bepaalde punten waar je haar waarschijnlijk tekort schoot, en ga door, misschien zal ze nog een keer zien hoe leuk je ineens bent, en dan zullen die seks kwaliteiten misschien ook wel verholpen zijn.
:?
pi_147245615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Kan, dat het daar een synoniem voor is, maar zo is ze (voor mijn gevoel) echt niet. Dan zou ik me 2,5 jaar wel heel erg vergist hebben in haar. Overigens had ze bij mij niet zo heel vaak zin, maar als we het deden was het wel goed.

Ik heb inderdaad al het contact even verbroken omdat ik hier niet mee om kan gaan, zo koel en emotieloos met elkaar praten en bij elke reactie die ze geeft proberen te denken dat er nog wel hoop is.
Cold turkey afkappen is nu het beste ja. Zeker als je je er zo bij voelt.
pi_147245628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:?
:*
pi_147245643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef ThePast het volgende:

[..]

:*
Jij adviseert TS om door te gaan met proberen haar terug te krijgen - wat niet gaat lukken - of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_147245666
Wat ik gewoon mezelf ook nog afvroeg, en daar heb ik nog geen woord over gelezen, is dat het ook kan zijn dat de klap bij haar later komt? Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?

Ze heeft ook al aangegeven dat als ik nog een gesprekje met haar wil, dat ze alles best wil vertellen maar dat ze wel eerlijk gaat zijn en dat het misschien niet leuk is voor mij en dat ze mij sowieso niet mist op dit moment. Ik denk zelf dat ik dit niet trek, omdat ik haar afgelopen zaterdag tegenkwam op het werk (ze werkt bij hetzelfde bedrijf als ik, mijn pauze begon net en die van haar was net voorbij.) en toen kreeg ik allemaal hartkloppingen, rillingen en ging ik rare dingen zeggen tegen mensen.

Wat denken jullie? Dat gesprekje toch doen over een tijdje? Of gewoon helemaal links laten liggen?
  woensdag 3 december 2014 @ 13:19:49 #57
54408 Parzival
Where it happens
pi_147245671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid is er natuurlijk geen enkele garantie dat ze eerlijk tegen je is. Misschien wil ze je geen pijn doen. Dat hele "het komende jaar neem ik geen vriendje" gedoe altijd vind ik zulke nonsens. Evenals dat 'op zoek gaan naar zichzelf'.

Dit dus.. en wellicht ontmoet jij wel iemand anders volgende week..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_147245699
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij adviseert TS om door te gaan met proberen haar terug te krijgen - wat niet gaat lukken - of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee ik adviseer hem om door te gaan en te genieten met die meid, en wellicht zou zn ex het zien dat hij niet zon slappe zak is die hij nu uithangt.
  woensdag 3 december 2014 @ 13:21:10 #59
54408 Parzival
Where it happens
pi_147245712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

Wat denken jullie? Dat gesprekje toch doen over een tijdje? Of gewoon helemaal links laten liggen?
Niet doen.. gewoon nokken.. afscheid nemen en niet nog extra zout op de wonden gooien
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_147245731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:16 schreef ThePast het volgende:
Ik snap zeker wat je bedoelt, daarom wilde ik ook nog een gesprekje met haar zodat ze mij misschien uit kan leggen wat ik fout deed. Op het begin was ik bijv. niet zo attent enzo en dat heb ik allemaal wel verbeterd, maar volgens mij was het "too little, too late".
pi_147245756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:08 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ze zegt ook dat ze het komende jaar geen vriendje hoeft omdat ze op zoek wil gaan naar zichzelf (ik weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar ik HOOP dat het waar is).
Dat moet je niet hopen. Daar heb je niets aan. Verder moet je het ook niet geloven want dit soort dingen kan ze niet eens van haar zelf weten. Misschien komt ze over een week/maand/kwartaal wel de man van haar dromen tegen.
pi_147245797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:21 schreef Parzival het volgende:

[..]

Niet doen.. gewoon nokken.. afscheid nemen en niet nog extra zout op de wonden gooien
Thanks voor de tip, dat is wat de meeste van mijn kennissen en vrienden ook zeiden. Anderen zeggen dan weer dat het juist wél goed is voor het verwerkingsproces ofzo... :?
pi_147245834
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:24 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Thanks voor de tip, dat is wat de meeste van mijn kennissen en vrienden ook zeiden. Anderen zeggen dan weer dat het juist wél goed is voor het verwerkingsproces ofzo... :?
Ik denk dat door met haar te praten - zij is er al klaar mee en jij nog niet dus jullie zitten niet op een lijn - je het alleen maar moeilijker voor jezelf maakt. Ik ben het met je vrienden eens, kap het af en laat het hierbij. Je zoekt antwoorden, begrijpelijk, maar stel je krijgt ze, je schiet er feitelijk maar heel weinig mee op.
pi_147245871
Maar nou weet ik dus nog steeds niet (misschien is hier wel een meisje) hoe het nu dus zit met het verschil tussen de dumper en gedumpte. Is het verschil misschien dat degene die gedumpt wordt zich eerst een paar weken/maanden kut voelt en dat het daarna beter gaat, maar dat degene die gedumpt heeft zich eerst super vrij voelt, etc. en dan toch wel een beetje spijt krijgt? Is dit bij mannen en vrouwen misschien anders ofzo?
pi_147245893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:26 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Maar nou weet ik dus nog steeds niet (misschien is hier wel een meisje) hoe het nu dus zit met het verschil tussen de dumper en gedumpte. Is het verschil misschien dat degene die gedumpt wordt zich eerst een paar weken/maanden kut voelt en dat het daarna beter gaat, maar dat degene die gedumpt heeft zich eerst super vrij voelt, etc. en dan toch wel een beetje spijt krijgt? Is dit bij mannen en vrouwen misschien anders ofzo?
Ben geen meisje (nee echt niet) maar je hoort vaak wel dat de dumper al langer met die gedachte rond loopt hè. Die heeft zich dus al voor kunnen bereiden, mentaal. Misschien al wel wekenlang. Emotioneel had zij jou dus misschien al grotendeels losgelaten. Voor jou komt het als een donderslag bij heldere hemel.
pi_147245960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ben geen meisje (nee echt niet) maar je hoort vaak wel dat de dumper al langer met die gedachte rond loopt hè. Die heeft zich dus al voor kunnen bereiden, mentaal. Misschien al wel wekenlang. Emotioneel had zij jou dus misschien al grotendeels losgelaten. Voor jou komt het als een donderslag bij heldere hemel.
Ja, daar was ik al bang voor (maar misschien was het bij vrouwen anders). Ze laat wel duidelijk weten dat het echt klote voor me vind en zegt ook dat ze van me houdt en dat soort dingen maar dat ze absoluut geen liefdesrelatie wilt, maar wel graag vrienden wil zijn (blurgh!). Ergens hoopte ik gewoon dat als ze een tijdje vrij is dat ze dan beseft dat veel mannen gewoon eikels zijn en dat ze dan terugkomt naar mij. Want hoe laag mijn zelfbeeld momenteel ook is, ik durf van mezelf te zeggen dat ik niet de spannendste man ben enzo, maar ik ben wel iemand die altijd klaar staat en die altijd respect heeft en veel geduld en die heel lief is. Maarja, dat is niet wat vrouwen willen, die willen een spannende man die met allemaal spannende ideeën komt enzo... ;(
pi_147246021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:30 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al bang voor (maar misschien was het bij vrouwen anders). Ze laat wel duidelijk weten dat het echt klote voor me vind en zegt ook dat ze van me houdt en dat soort dingen maar dat ze absoluut geen liefdesrelatie wilt, maar wel graag vrienden wil zijn (blurgh!). Ergens hoopte ik gewoon dat als ze een tijdje vrij is dat ze dan beseft dat veel mannen gewoon eikels zijn en dat ze dan terugkomt naar mij. Want hoe laag mijn zelfbeeld momenteel ook is, ik durf van mezelf te zeggen dat ik niet de spannendste man ben enzo, maar ik ben wel iemand die altijd klaar staat en die altijd respect heeft en veel geduld en die heel lief is.
Ik herken mezelf wel een beetje in je op zich. Maar vrienden zijn willen vrouwen wel vaker, als jij dat niet kunt (wat logisch is) moet je het niet doen. Dan moet je haar gewoon het beste wensen en laten gaan. Misschien ziet ze ooit wel in wat ze aan je mist, maar tegen die tijd ben jij allang gelukkig met een ander, zo denken we maar hè. :)
pi_147246036
Het laatste deel van je post is niet per definitie waar. Niet elke vrouw wil een man met spannende ideeën. Genoeg vrouwen die liever bank hangen met een film bijvoorbeeld en helemaal niet avontuurlijk zijn. Het is net of je het juiste type tegen komt :)
pi_147246042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Wat ik gewoon mezelf ook nog afvroeg, en daar heb ik nog geen woord over gelezen, is dat het ook kan zijn dat de klap bij haar later komt? Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?

Ze heeft ook al aangegeven dat als ik nog een gesprekje met haar wil, dat ze alles best wil vertellen maar dat ze wel eerlijk gaat zijn en dat het misschien niet leuk is voor mij en dat ze mij sowieso niet mist op dit moment. Ik denk zelf dat ik dit niet trek, omdat ik haar afgelopen zaterdag tegenkwam op het werk (ze werkt bij hetzelfde bedrijf als ik, mijn pauze begon net en die van haar was net voorbij.) en toen kreeg ik allemaal hartkloppingen, rillingen en ging ik rare dingen zeggen tegen mensen.

Zij heeft de klap al gehad. Hoewel het bij haar waarschijnlijk niet echt een klap was maar meer een langzaam proces. Dit zit al maanden in haar hoofd. Twijfel. En op een gegeven moment heeft ze de knoop doorgehakt.

Zo'n gesprek moet je enkel doen als je echt nog met vragen zit waar je een antwoord op kunt verwachten. Dat is bijna nooit het geval. Jij hoopt alleen maar uit dat gesprek hoop te halen. En wil dus van haar weten of het ooit nog goed kan komen. Daarop zal zij waarschijnlijk antwoorden iets in de trant van dat lijkt mij 99,9% uitgesloten. Vervolgens haal jij je hoop uit die 0,1%.
pi_147246163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:33 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zij heeft de klap al gehad. Hoewel het bij haar waarschijnlijk niet echt een klap was maar meer een langzaam proces. Dit zit al maanden in haar hoofd. Twijfel. En op een gegeven moment heeft ze de knoop doorgehakt.

Zo'n gesprek moet je enkel doen als je echt nog met vragen zit waar je een antwoord op kunt verwachten. Dat is bijna nooit het geval. Jij hoopt alleen maar uit dat gesprek hoop te halen. En wil dus van haar weten of het ooit nog goed kan komen. Daarop zal zij waarschijnlijk antwoorden iets in de trant van dat lijkt mij 99,9% uitgesloten. Vervolgens haal jij je hoop uit die 0,1%.
Daar ben ik inderdaad bang voor ja. Maarja, ik heb ergens ook zoiets dat als ik het nu netjes afsluit, dat ik dan later altijd nog een kansje maak. Ik bedoel: ze is toch niet voor niks 2,5 jaar bij me gebleven ondanks dat ze twijfelde, dus ik heb toch iets goeds gedaan. Toch!?
pi_147246235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Daar ben ik inderdaad bang voor ja. Maarja, ik heb ergens ook zoiets dat als ik het nu netjes afsluit, dat ik dan later altijd nog een kansje maak. Ik bedoel: ze is toch niet voor niks 2,5 jaar bij me gebleven ondanks dat ze twijfelde, dus ik heb toch iets goeds gedaan. Toch!?
Natuurlijk heb je goede dingen gedaan joh, niet zo onzeker. Maar de vraag is of je dat wel moet willen, over een tijd nog kans maken. Besef je dat je beter door kunt gaan met je leven - hoe lastig ook en hoe hard je me hier ook voor zal haten :P - want er komt heus iemand anders op je pad.
pi_147246236
Wat zou jij zeggen tegen je ex - toen je eenmaal klaar was met haar - wanneer zij vroeg om nog een kans? Zou je haar hoop geven? Zag je dat zitten?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:41:21 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147246263
quote:

[..]

Gast alsjeblieft zeg. Je wordt nu een beetje een kleuter die aan het dreinen is. Hou nou eens op met dat grijpen naar strohalmen. Ze wil je nu niet meer! En als ze over een jaar terug zou komen / het licht zou zien dan voel jij je al lang niet meer zo als nu en ben jij verder gegaan.

Ik zeg het wat bot, misschien té bot, maar je moet van dat idee af dat je wat dan ook nog moet doen omdat dan misschien in de toekomst zij jou terug wil blablabla. Kap daar nou eens mee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147246270
Ik weet dat het allemaal dom klinkt en dat het klinkt alsof ik ontken, etc. Maar hebben jullie dat ooit meegemaakt? Dat je gewoon 100% zeker weet dat dit "the one" is en dat je, toen je haar voor het eerste ontmoette, dat het meteen voelde alsof je elkaar al jaren kent (soort soulmates (hah gaaay!)) en dat je na 2,5 jaar alleen maar nóg verliefder bent dan op het begin? Ik heb zoiets gewoon nog nooit meegemaakt en heb toch al heel wat meisjes ontmoet en relaties gehad. Daarom heb ik zo'n gevoel dat zij "het perfecte meisje" is (die volgens jullie niet bestaat), maar inderdaad, hoe perfect is ze als zij mij niet meer wilt?
pi_147246290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ik weet dat het allemaal dom klinkt en dat het klinkt alsof ik ontken, etc. Maar hebben jullie dat ooit meegemaakt? Dat je gewoon 100% zeker weet dat dit "the one" is en dat je, toen je haar voor het eerste ontmoette, dat het meteen voelde alsof je elkaar al jaren kent (soort soulmates (hah gaaay!)) en dat je na 2,5 jaar alleen maar nóg verliefder bent dan op het begin? Ik heb zoiets gewoon nog nooit meegemaakt en heb toch al heel wat meisjes ontmoet en relaties gehad. Daarom heb ik zo'n gevoel dat zij "het perfecte meisje" is (die volgens jullie niet bestaat), maar inderdaad, hoe perfect is ze als zij mij niet meer wilt?
Ja, ik heb ook wel eens gedacht: goh, hier zou ik wel de rest van m'n leven bij willen blijven. Guess what, didn't happen. Zo perfect waren ze dus niet. Pijnlijk, maar een leermomentje.
pi_147246298
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef zarGon het volgende:
Wat zou jij zeggen tegen je ex - toen je eenmaal klaar was met haar - wanneer zij vroeg om nog een kans? Zou je haar hoop geven? Zag je dat zitten?
Nee, daar heb jij helemaal gelijk in. Ik weet ook genoeg, maar dit gevoel heb ik gewoon nog nooit gehad bij een meisje en ik heb toch al meerdere relaties van 1+ jaar gehad.
pi_147246304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gast alsjeblieft zeg. Je wordt nu een beetje een kleuter die aan het dreinen is. Hou nou eens op met dat grijpen naar strohalmen. Ze wil je nu niet meer! En als ze over een jaar terug zou komen / het licht zou zien dan voel jij je al lang niet meer zo als nu en ben jij verder gegaan.

Ik zeg het wat bot, misschien té bot, maar je moet van dat idee af dat je wat dan ook nog moet doen omdat dan misschien in de toekomst zij jou terug wil blablabla. Kap daar nou eens mee.
Feitelijk gezien zeggen we hetzelfde alleen ben ik de wat zachtere variant :7
pi_147246312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bedankt alweer, serieus! :)
pi_147246332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Feitelijk gezien zeggen we hetzelfde alleen ben ik de wat zachtere variant :7
En jij ook Toto. :)
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:45:21 #80
16180 crew  CoolGuy
pi_147246355
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ja, natuurlijk, wnat je bent verliefd op zo'n moment / je houdt van iemand op zo'n moment, en dan heb je dat gevoel ja. Maar de realiteit is dat dat meestal door een roze bril bezien is. NU hou je nog van haar, NU zie je alleen de goede dingen aan haar, maar er waren ook heus wel vervelende dingen aan haar, en als je over een tijd OBJECTIEF terug kunt kijken dan zeg je "goh, deze en die eigenschappen waren dermate vervelend dat ik dat in een volgende relatie niet meer wil".

Je leert simpelweg van elke relatie, en achteraf bezien, als je weer rustig bent (en dat kan best heel lang duren hoor) dan heb je weer wat bagage erbij waar je in die toekomst wat aan hebt.
pi_147246387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, wnat je bent verliefd op zo'n moment / je houdt van iemand op zo'n moment, en dan heb je dat gevoel ja. Maar de realiteit is dat dat meestal door een roze bril bezien is. NU hou je nog van haar, NU zie je alleen de goede dingen aan haar, maar er waren ook heus wel vervelende dingen aan haar, en als je over een tijd OBJECTIEF terug kunt kijken dan zeg je "goh, deze en die eigenschappen waren dermate vervelend dat ik dat in een volgende relatie niet meer wil".

Je leert simpelweg van elke relatie, en achteraf bezien, als je weer rustig bent (en dat kan best heel lang duren hoor) dan heb je weer wat bagage erbij waar je in die toekomst wat aan hebt.
Dan ben ik dus op die andere vier meisjes, waar ik langer dan een jaar mee was, niet verliefd geweest?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:48:19 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_147246416
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:46 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Dan ben ik dus op die andere vier meisjes, waar ik langer dan een jaar mee was, niet verliefd geweest?
...Nee? Waarom niet? Je was in die relaties toch verliefd op die meisjes (neem ik aan)? Alleen als je achteraf terug kijkt dan heb je daar misschien van geleerd wat je wel en niet wil, je bent ouder geworden, je bent andere dingen belangrijker gaan vinden, misschien staan je nu wel dingen aan die meisjes ontzettend tegen. Dat kan allemaal.

Maar dat zegt niet dat jij op die andere meisjes nooit verliefd bent geweest? dat beweer ik toch ook helemaal niet?
pi_147246450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...Nee? Waarom niet? Je was in die relaties toch verliefd op die meisjes (neem ik aan)? Alleen als je achteraf terug kijkt dan heb je daar misschien van geleerd wat je wel en niet wil, je bent ouder geworden, je bent andere dingen belangrijker gaan vinden, misschien staan je nu wel dingen aan die meisjes ontzettend tegen. Dat kan allemaal.

Maar dat zegt niet dat jij op die andere meisjes nooit verliefd bent geweest? dat beweer ik toch ook helemaal niet?
Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel na verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder. Daarom dacht ik dus dat zei "het perfecte meisje was", maar jullie hebben gelijk. Hoe perfect is ze als ze twijfelt en haar gevoel voor mij over is?
pi_147246472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:49 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel naar verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder.
Plausibel. Elke relatie ontwikkelt zich anders. Bij de ene relatie is de verliefdheid na een jaar weg, bij de ander wordt ie dan alleen maar heviger. Dat zegt niet heel veel over de kwaliteit, dat zit hem vast op hele andere punten. Feit is dat dit meisje loslaten gewoon je enige keuze is. Je kunt nog zolang doordrammen om haar terug te krijgen, maar wat er dan gebeurt is dat je haar enkel verder van je afduwt. Zinloos, dus.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:51:45 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_147246490
quote:

[..]

Nee, maar daar ging dat verliefde gevoel na verloop van tijd over. Hier was ik na 2,5 jaar alleen maar nog verliefder. Daarom dacht ik dus dat zei "het perfecte meisje was", maar jullie hebben gelijk. Hoe perfect is ze als ze twijfelt en haar gevoel voor mij over is?
Nee dat denk je misschien, maar verliefdheid is een gevoel dat wordt opgewekt door een stofje in je brein, maar dat houdt op na X tijd. Daarna gaat verliefd zijn over in houden van. DAt je veel van dr hield dat geloof ik wel.
pi_147246495
quote:

[..]

Sowieso is niemand perfect. Helemaal niemand. Elk mens, elk individu, heeft z'n mankementen. Ook dit meisje, ook jij, ook ik, iedereen. Dat ze perfect was, komt door je verliefdheid en is natuurlijk geen kwalijke zaak. Het wordt wel kwalijk als je haar perfect zou blijven vinden, want dat is ze simpelweg niet.
pi_147246512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Plausibel. Elke relatie ontwikkelt zich anders. Bij de ene relatie is de verliefdheid na een jaar weg, bij de ander wordt ie dan alleen maar heviger. Dat zegt niet heel veel over de kwaliteit, dat zit hem vast op hele andere punten. Feit is dat dit meisje loslaten gewoon je enige keuze is. Je kunt nog zolang doordrammen om haar terug te krijgen, maar wat er dan gebeurt is dat je haar enkel verder van je afduwt. Zinloos, dus.
Ja, daar heb je gelijk in. Daarom heb ik ook geen contact meer met d'r. Ik vind het gewoon fijn om het een beetje van me af te kunnen typen en jullie reacties helpen mij ook enorm om te beseffen wat ik eigenlijk al wist.
pi_147246549
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat denk je misschien, maar verliefdheid is een gevoel dat wordt opgewekt door een stofje in je brein, maar dat houdt op na X tijd. Daarna gaat verliefd zijn over in houden van. DAt je veel van dr hield dat geloof ik wel.
Nee, serieus. Bij die andere meisjes was dat verliefde gevoel echt over en werd het "houden van", zoals jij ook zegt. Maar hier kreeg ik serieus nog elke keer dat ik haar zag en aan haar dacht kriebels.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:55:16 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_147246577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Nee, serieus. Bij die andere meisjes was dat verliefde gevoel echt over en werd het "houden van", zoals jij ook zegt. Maar hier kreeg ik serieus nog elke keer dat ik haar zag en aan haar dacht kriebels.
Oke. Prima. En nu?
pi_147246591
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:52 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in. Daarom heb ik ook geen contact meer met d'r. Ik vind het gewoon fijn om het een beetje van me af te kunnen typen en jullie reacties helpen mij ook enorm om te beseffen wat ik eigenlijk al wist.
Contact is dus afgekapt, da's stap 1 en zeker een belangrijke stap. Probeer wat te ontspannen, het weekend staat alweer bijna voor de deur dus dan kan je lekker wat met vrienden ondernemen.
pi_147246666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke. Prima. En nu?
Nu moet ik haar vergeten en verdergaan he! Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_147246737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Contact is dus afgekapt, da's stap 1 en zeker een belangrijke stap. Probeer wat te ontspannen, het weekend staat alweer bijna voor de deur dus dan kan je lekker wat met vrienden ondernemen.
Ja, je hebt gelijk. Heb donderdag en vrijdagavond ook wel leuke plannen en zaterdag en zondag ben ik druk aan het werk. Bedankt iig, voel me sowieso al een stuk beter omdat ik dit met jullie kan delen klinkt misschien raar, maar ik voel me ergens toch wel gesteund. Ook fijn om te horen dat er meerdere mensen zijn geweest met dit probleem en die leven allemaal nog :)
  woensdag 3 december 2014 @ 14:02:41 #93
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147246746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
Bord voor je kop weg en laten gaan man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147246794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Heb donderdag en vrijdagavond ook wel leuke plannen en zaterdag en zondag ben ik druk aan het werk. Bedankt iig, voel me sowieso al een stuk beter omdat ik dit met jullie kan delen klinkt misschien raar, maar ik voel me ergens toch wel gesteund. Ook fijn om te horen dat er meerdere mensen zijn geweest met dit probleem en die leven allemaal nog :)
Geen dank joh, daar zijn we voor 8-)
Komt allemaal goed, en anders schrijf je het maar van je af hiero.
pi_147247021
quote:

[..]

Je moet niet later een kansje willen maken. In basis maakt iedereen een kansje bij iedereen, maar jij wil dit kansje zo graag dat je erop gaat zitten wachten. Die fout hebben we denk ik allemaal wel eens gemaakt, daarom weten we het ook allemaal zo goed. En je mag je best een paar maanden kut voelen, zeker na een relatie van 2,5 jaar, maar zorg dat je er niet te lang in blijft hangen. Zonde van je leven.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:38:37 #96
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147247782
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

En we hebben ook allemaal nieuwe vriendinnetjes gekregen (die weer weggingen op hun 20e ;( ) maar daarna weer nieuwe dus komt echt goed. 8-)
Thinking about thinking of you.
pi_147247954
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:38 schreef shifto het volgende:

[..]

En we hebben ook allemaal nieuwe vriendinnetjes gekregen (die weer weggingen op hun 20e ;( ) maar daarna weer nieuwe dus komt echt goed. 8-)
Whahaha, bedankt voor het vooruitzicht man! Maar... jij woonde toch ook samen met wat eerst je ex was? ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 14:47:07 #98
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147248010
Hoe hard het ook klinkt: ze wil nog andere piemels proberen. Op je 19e ben je nog volop student. Feesten, experimenteren etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:48:25 #99
416020 K44S
The bearded man
pi_147248041
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
Ik solliciteer op 20 banen en hoop op 20 reacties :').

Als het ophoud houd het op.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147248181
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe hard het ook klinkt: ze wil nog andere piemels proberen. Op je 19e ben je nog volop student. Feesten, experimenteren etc.
Ik denk niet zozeer "andere piemels", maar ik denk inderdaad dat ze niet goed weet wat ze wil. Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')