abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147242787
Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik voel me al twee weken best klote om een relatie die voorbij is. Graag wil ik dit met jullie delen en ik zou het leuk vinden als jullie je mening en/of tips kunnen geven.

Iets korter dan drie jaar geleden heb ik een super leuk meisje ontmoet toen ik in een café zit met een vriend van me. Ik zag haar en ik vond haar eigenlijk meteen leuk, een praatje met haar gemaakt en meteen een leuke click enzo. Ik had een vriendin maar kon haar niet vergeten, dus had haar opgezocht op facebook. Beetje berichtjes over en weer gestuurd en daarna kreeg ik haar nummer en gingen we appen, etc. Door haar kreeg ik toen ook de kracht om het uit te maken met mijn vriendin die ik op dat moment nog had en toen had uit ging met mijn vriendin ben ik vrijwel meteen met haar gaan daten en na een paar weken hadden we een relatie. Die vriendin die ik voor haar had, daar was ik 3,5 jaar mee samen en alhoewel het een schat van een meid was, was het gewoon niet de ware voor mij.

Enfin, met me nieuwe vriendin dus 2,5 topjaren gehad, het voelde voor mij echt zo goed allemaal. Zij was echt "de ware" voor mij. Na 2,5 jaar ook gewoon nog steeds verliefd, misschien wel verliefder, dan op het begin. Het enige nadeel vond ik dat we elkaar wat weinig zagen, ik zou haar graag wat vaker zien maar zij had nooit tijd. Ook hield ze erg vast aan haar ouders (ze is de oudste thuis en heeft nog twee jongere broertjes) en die ouders hechten nog veel waarde aan die familiemomenten. Totdat ze iets langer dan twee weken geleden ineens langs wilde komen. Normaal spreken we doordeweeks nooit af omdat zij het dan te druk heeft met school maar nu wilde ze langskomen, ik vond dit dus super leuk. Ik maak de deur open en zij stond al huilend voor de deur. Ze vertelde meteen dat ze het uit kwam maken. Twee uur samen met haar zitten huilen en gevraagd waarom ze het dan uitmaakte, bleek het dat ze teveel twijfelde en haar "gevoel" weg is. Ze houdt wel van me, maar als een broer. Ik heb haar verteld dat ik het knap vond dat ze het uitmaakte en vroeg of ik haar gedachten niet kon veranderen, dat kon ik niet dus dat heb ik maar geaccepteerd. Zij ging dus naar huis en op dat moment kwam de klap voor mij. Twee dagen nog zitten appen met d'r dat het wel goed kan komen en dat houden van het belangrijkste is en dat dat verliefde gevoel echt wel terug kan komen enzo. Maar na mezelf twee dagen voorlul te zetten en over te komen als een slappe zak besefte ik al dat het beter was om een tijdje geen contact te hebben. Toen had contact even stopgezet (nog wel een mailtje gestuurd waarin ik mijn gevoelens heb gezet en hoe ik de toekomst voor me zag met haar, etc.). Ik had trouwens echt super erge liefdesverdriet, ik kon bijna niet slapen (omdat ik dan heel de nacht alleen aan haar dacht en over haar droomde), ik kon niet eten, ik kon me niet concentreren op mijn schoolwerk en ik had nergens zin in (levenloos gevoel). Na een week (toen het eigenlijk net ietsie beter ging) nam ze dus weer contact met mij op via whatsapp. Ik natuurlijk super blij want ik dacht dat ze mij ook mistte. Bleek het dat ze alleen maar wilde weten hoe het met mij ging omdat ze het super kut vindt voor mij. Super lief van haar natuurlijk maar ik kreeg meteen verwachtingen. Toen nog een paar dagen contact gehad, maar ik trek dat niet om op zo'n oppervlakkige onemotionele (is dat een woord) manier contact te hebben, dus ik heb het contact weer even stopgezet. Nu wil ik eigenlijk na een maand (met nieuwjaar een appje sturen met "gelukkig nieuwjaar X" weer contact met haar opnemen, maar ik hoop gewoon nog steeds dat het ooit nog goed komt tussen ons. Zij is echt het perfecte meisje voor mij.

Wat ik denk is dat we elkaar gewoon te vroeg ontmoet hebben (zij was 16 en ik was 21 toen we elkaar ontmoette, nu 24 en 19 dus) en dat ze het heeft uitgemaakt omdat ze teveel twijfelt, maar dat die twijfels vooral door haar leeftijd komen ofzo. Ik heb trouwens dat moment na die week geen contact ook gevraagd of ze mij mistte waarop ze antwoordde:"als ik eerlijk ben niet nee" en toen zei ik dat ik hetzelfde gevoel bij mijn ex had en dat dat kwam doordat ze eigenlijk gewoon niet leuk genoeg was en daarop zei ze "je bent wel leuk, maar voor iemand anders". Dit klinkt allemaal behoorlijk hopeloos voor mij.

Als jullie eerlijk zijn, denken jullie dat als ik haar gewoon even vrij laat en met rust laat en af en toe een keer een appje stuur om te laten weten hoe het met mij gaat, dat het dan ooit nog kan werken? Ik heb gewoon in al die jaren heel veel meisjes ontmoet maar niemand is ze leuk als deze, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Denken jullie dat het misschien met de leeftijd te maken heeft en dat als ik haar vrij laat dat ze na een langere tijd dan een week mij wel gaat missen?

Natuurlijk probeer ik door te gaan en er van uit te gaan dat het niet meer goed komt maar ergens heb ik die hoop want dit gevoel was zo speciaal. Toen ik haar ook voor het eerst ontmoette voelde het alsof we elkaar al jaren kende.

Ik hoor het graag van jullie en sorry als mijn verhaal niet echt helemaal lekker loopt, altijd moeilijk om mijn gevoelens uit te typen. Ik wil ook best dingetjes toelichten als ze niet helemaal duidelijk zijn.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:03 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_147242878
Lief... lief dagboek
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:39 #3
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147242895
Einde oefening broeder!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 3 december 2014 @ 11:32:59 #4
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147242905
Punt één: 'Het perfecte meisje' bestaat simpelweg niet. Daar zul je vanzelf achterkomen als je over het verdriet heen bent.

Punt twee: Bespaar jezelf de moeite en vooral teleurstelling, laat haar gaan en ga verder met je leven.
pi_147242906
Ze wil je niet meer, natuurlijk is dat klote, maar je moet gewoon verder met je leven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:33:17 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147242911
Nee, een gevoel is een gevoel. En zij heeft dat gevoel niet meer voor jou. Dus het maakt niet uit wat jij doet of niet doet of zegt of niet zegt, jij hebt geen invloed op dat zij jou wel of niet leuk vindt.

Wat je nu doet is gewoon naar strohalmen zoeken omdat je dan in ieder geval in je hoofd nog een kans maakt, maar die kans is er niet. Ze is er klaar mee. Hert duurt even om dat te gaan accepteren, maar het is niet anders.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 december 2014 @ 11:34:59 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_147242951
en dooooooooooooooooooooooooooooorrrrr naar de volgende.. .. en dat "we blijven vrienden" of "het komt nog wel goed" is meestal niet van toepassing..

maar that said.. mijn ex is nu mijn vrouw..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_147242980
Hoe perfect is iemand trouwens die geen interesse meer in je heeft?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_147243018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:34 schreef Parzival het volgende:
en dooooooooooooooooooooooooooooorrrrr naar de volgende.. .. en dat "we blijven vrienden" of "het komt nog wel goed" is meestal niet van toepassing..

maar that said.. mijn ex is nu mijn vrouw..
Ik woon ook samen met mijn ex. :') Maar niet mijn eerste ex.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_147243022
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
  woensdag 3 december 2014 @ 11:37:42 #11
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_147243024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef RipMcPants het volgende:
Punt één: 'Het perfecte meisje' bestaat simpelweg niet. Daar zul je vanzelf achterkomen als je over het verdriet heen bent.

Punt twee: Bespaar jezelf de moeite en vooral teleurstelling, laat haar gaan en ga verder met je leven.
Deze man spreekt zeer ware woorden. Vooral punt één is volledig waar.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_147243036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
Nee. Gewoon, nee. Het is klaar. Laat het gaan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:38:49 #13
54408 Parzival
Where it happens
pi_147243062
quote:
Dat zou kunnen.. maar dat moet je gewoon zn beloop laten gaan.. in eerste instantie dit afsluiten voorjezelf .. en wellict over 6maanden+ als jullie elkaar toevallig weer eens spreken dat het wat wordt
  woensdag 3 december 2014 @ 11:40:01 #14
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_147243093
quote:
Tja, hoe leuk vind jij het om steeds weer teleurgesteld te worden? Als dat je hobby is dan moet je het vooral over een tijdje weer proberen. Ik kan je persoonlijk aanraden dat niet te doen. Ga stappen, zoek even een ONS en neuk het eruit. Daarna weer een leuke vaste vriendin zoeken is het allerbeste.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:41:20 #15
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147243134
Misschien was ze wel jong en vond ze je leuk omdat je zo volwassen was?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147243176
quote:
Ik zou daar niet op hopen. Voor hetzelfde geld komt ze over een paar weken iemand tegen op wie ze verliefd wordt, en dan?
  woensdag 3 december 2014 @ 11:44:49 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147243220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:41 schreef peterkailey het volgende:
Misschien was ze wel jong en vond ze je leuk omdat je zo volwassen was?
Dit zou ook kunnen, maar dat leeftijdsverschil wordt natuurlijk ook kleiner, zij zal zich ook volwassen(er) gaan gedragen. Misschien dat ze het daarom heeft uitgemaakt :?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:45:07 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147243234
Als ik een euro kreeg voor alle 16 jarige vriendinnen die rond hun 19e weer weggingen, zou ik rijk zijn. :o
Thinking about thinking of you.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 11:45:28 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147243243
quote:
Nee. Je zit nog steeds te zoeken naar strohalmen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 december 2014 @ 11:45:45 #20
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147243250
quote:
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen. Maar nogmaals: Bespaar jezelf de moeite en vooral de teleurstelling. De kans is groter, om niet te zeggen erg groot, dat ze er gewoon helemaal klaar mee is. Doe jezelf een lol en bespaar jezelf die enorme kwelling in de tussentijd. Je hoopt op iets wat waarschijnlijk toch nooit meer gaat gebeuren.
pi_147243288
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:45 schreef shifto het volgende:
Als ik een euro kreeg voor alle 16 jarige vriendinnen die rond hun 19e weer weggingen, zou ik rijk zijn. :o
Echt he :D

Zo voorspelbaar en ik heb dat ook al vaker als theorie hier gepost dat meiden op die leeftijd persé een ouder vriendje willen, om te zeggen dat ze een relatie hebben en om even weg te kunnen van thuis.

Ouder vriendje met auto/woning blablabla.. maar zodra ze ouder zijn kunnen ze dat zelf ook regelen en zijn ze weg. _O-
pi_147243293
quote:
Tijd is inderdaad het probleem. Zij is gegroeid. En zij heeft nu niet meer iets met jou. Geef het op en ga op zoek naar een meid die al wat uitgegroeid is. Rond de 23~24 of zo.
pi_147243326
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tijd is inderdaad het probleem. Zij is gegroeid. En zij heeft nu niet meer iets met jou. Geef het op en ga op zoek naar een meid die al wat uitgegroeid is. Rond de 23~24 of zo.
Dit, want na afronden van haar studie (die ze nu mogelijk gaat doen) gaat ze weer een andere fase in en wordt de volgende good guy gedumpt. :')
  woensdag 3 december 2014 @ 11:50:24 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_147243352
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Goed advies, mijn huidige vriendin is 2 jaar ouder dan ik en dit is tevens de 1e relatie waarin alles altijd goed gaat. 8-)
Thinking about thinking of you.
pi_147243382
Dan was het dus niet het perfecte meisje, voor jou.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')