Dacht ik in eerste instantie ook, daarom wilde ik alleen vrienden zijn. Maar we vonden elkaar gewoon zo leuk en zij gedraagde zich veel volwassener (wat schijnbaar een cliche is) en haar ouders vonden het geen probleem. Daardoor toch rustig aan geprobeerd. Twee maanden later werd ze 17 trouwens, niet dat dat veel verschil uitmaakt.quote:
Ik ga ook echt verder heb ik al een paar dagen besloten en zeker ook na deze reacties besef ik dat dat het beste is. Echter heb ik nog twee dingetjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het heeft vast met leeftijd te maken. Al was het maar omdat de eerste relatie/relatie op jonge leeftijd vrijwel nooit standhouden. Maar dat komt ook doordat mensen zich op die leeftijd nog meer ontwikkelen en ontdekken dat ze iets anders willen. Dus dat betekent niet dat jullie elkaar te vroeg ontmoet hebben.
En ja, vrijlaten is een goed idee. Af en toe contact zoeken juist niet. Constant laten weten dat je beschikbaar bent (want dat is wat je daarmee doet) is niet bepaald een succesformule. Ga, na even flink uitgejankt te hebben, want dat mag best, gewoon verder met je leven. De kans is bizar klein, maar misschien komt het ooit goed. Maar dat gebeurt niet als jij als een hondje om haar aandacht blijft vragen. En ga er ook niet op zitten wachten. Ga gewoon verder. Andere vrouwen ontdekken. Is ook veel leuker dan zitten wachten.
Waarom zou je dat doen? Wat wil je daarmee bereiken?quote:Op donderdag 4 december 2014 07:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Ik ga ook echt verder heb ik al een paar dagen besloten en zeker ook na deze reacties besef ik dat dat het beste is. Echter heb ik nog twee dingetjes.
Zou het slim zijn om haar met nieuwjaar even een appje te sturen met "gelukkig nieuwjaar! X" o.i.d. maar daarna verder geen co tact of zo?
Ook hebben we nog kaartjes liggen voor een concert in paradiso eind februari. Zou ik haar begin februari gewoon even kunnen appen of ze daar nog heen wil met mij?
Wat is je doel met die 2 dingen? Klinkt niet echt als verder gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:02 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Ik ga ook echt verder heb ik al een paar dagen besloten en zeker ook na deze reacties besef ik dat dat het beste is. Echter heb ik nog twee dingetjes.
Zou het slim zijn om haar met nieuwjaar even een appje te sturen met "gelukkig nieuwjaar! X" o.i.d. maar daarna verder geen co tact of zo?
Ook hebben we nog kaartjes liggen voor een concert in paradiso eind februari. Zou ik haar begin februari gewoon even kunnen appen of ze daar nog heen wil met mij?
Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. Ik mis dat ook wel, als je sochtends opstaat is het eerste wat je doet haar appen, als je even niks te doen hebt kun je haar appen, als je je even kut voelt kun je haar bellen, etc. Het lijkt me gewoon chill om iig normaal met haar om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Wat wil je daarmee bereiken?
Nee. Niet als 1 vd 2 zo duidelijk geen relatie meer wil.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch?
Je zoekt dus aanleidingen om contact te zoeken omdat je haar niet los kunt laten en je blijft hopen dat als het contact er is de relatie ook weer opbloeit.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. Ik mis dat ook wel, als je sochtends opstaat is het eerste wat je doet haar appen, als je even niks te doen hebt kun je haar appen, als je je even kut voelt kun je haar bellen, etc. Het lijkt me gewoon chill om iig normaal met haar om te kunnen gaan.
Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.
Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
Dude.. als ze klaar met je is.. is ze er klaar mee.. met mijn vorige vriendin waar ik een relatie mee had van 11 jaar (was ook van de een op andere dag uit..) zeiden we ook"we blijven vrienden, en blablabla" en na 6 maanden was het contact volledig verbroken.. geen idee waar ze nu is.. wie ze doet of wat dan ook..quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. ....
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Bedankt alvast voor de reacties. Helaas zijn deze reacties wat ik wel verwachtte, maar niet hoopte. Jullie denken niet dat het ook met de leeftijd te maken kan hebben? Dat als ik haar gewoon een beetje vrij laat, maar af en toe op een subtiele manier wat laat weten dat ik het dan over een tijdje best kan proberen? Ik denk zelf dat we elkaar gewoon te vroeg hebben ontmoet....
Je wil geen vrienden zijn met haar.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Gewoon, ik hoop dat ik tegen die tijd gewoon normaal kan doen. Het lijkt mij dan wel chill om gewoon een beetje vrienden te zijn, want ze was ook gewoon mijn beste maatje. Ik mis dat ook wel, als je sochtends opstaat is het eerste wat je doet haar appen, als je even niks te doen hebt kun je haar appen, als je je even kut voelt kun je haar bellen, etc. Het lijkt me gewoon chill om iig normaal met haar om te kunnen gaan.
Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.
Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
Vrienden willen zijn is het slechtste idee wat je kan bedenken. Als je al zo dom bent om haar terug te willen is je constant beschikbaar opstellen wel het laatste wat helpt. Maar het is echt veel beter om haar gewoon te vergeten.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik heb geen profielfoto gehad van ons samen, we maakte niet zoveel fotos samen, dus dat probleem is al verholpen. Mijn status heb ik vorige week maandag al aangepast.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zoekt dus aanleidingen om contact te zoeken omdat je haar niet los kunt laten en je blijft hopen dat als het contact er is de relatie ook weer opbloeit.
Gast.. je bent toch geen (mini)stalker? Ze was al langer niet echt happy in jullie relatie. Dusdanig dat je haar al twee maal in 2 jaar tijd hebt moeten overhalen toch bij elkaar te blijven. Ze is zo zachtaardig geweest om de deur niet voor je neus dicht te rammen maar zo vriendelijk mogelijk de relatie te verbreken. Doen veel vrouwen. De boodschap er achter zou echter duidelijk voor je moeten zijn; Ze is klaar met je. Ze wil je niet meer. En het zou mij niet verbazen als ze al gevoelens voor iemand anders heeft.
Niet doen dus.
En verander je relatiestatus en profielfoto op facebook. Zó meelijwekkend als een vent nog 'in een relatie' heeft staan en een foto met haar als profielfoto terwijl zij het heeft uitgemaakt.
Voor haar is het heel makkelijk, want ze mist je niet. Laat het los, neem gewoon geen contact meer met haar op, ook niet met oud en nieuw. Je zegt zelf al dat je geen vrienden wil blijven als ze een nieuwe relatie krijgt, dan is het toch wel duidelijk wat je eigenlijk wil? Jij wil helemaal geen vrienden blijven, jij wil haar terug. En dat gaat domweg niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ik wil haar ook vergeten. Maar als je twee jaar elkaars beste vriend bent geweest is het niet gek als je ergens ook vrienden wil blijven toch? Voor haar is het ook niet makkelijk en ze heeft niks fout gedaan, ze volgt alleen haar hart.
Nee, vriendschap bestaat alleen maar als er sprake is van wederzijdse, eerlijke vriendschap. Jij wil helemaal geen vrienden zijn. Je gebruikt de term 'vrienden' als excuus om dan toch maar in haar buurt te zijn, omdat je gewoon niet op wil geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ik wil haar ook vergeten. Maar als je twee jaar elkaars beste vriend bent geweest is het niet gek als je ergens ook vrienden wil blijven toch? Voor haar is het ook niet makkelijk en ze heeft niks fout gedaan, ze volgt alleen haar hart.
Haha, waarschijnlijk vind je mij iritant worden (omdat ik een platenspeler ben die blijft hangen enzo, sorry man!), maar in principe als ik over een tijdje kan accepteren dat het uit is en gewoon lekker verder ga (en daar ben ik echt al meer mee bezig als het overkomt, geloof me) dan kan ik toch best een beetje laten merken dat ik er nog ben enzo? Beetje op een luchtige manier contact, jeweetwel.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, vriendschap bestaat alleen maar als er sprake is van wederzijdse, eerlijke vriendschap. Jij wil helemaal geen vrienden zijn. Je gebruikt de term 'vrienden' als excuus om dan toch maar in haar buurt te zijn, omdat je gewoon niet op wil geven.
Het is eigenlijk vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:19 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijkheid. Ik heb geen profielfoto gehad van ons samen, we maakte niet zoveel fotos samen, dus dat probleem is al verholpen. Mijn status heb ik vorige week maandag al aangepast.
Nee! Want als je 'lekker verder gaat' dan betekent dat dat je niet meer met haar bezig bent. Je wordt nu gewoon ontzettend vervelendquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk vind je mij iritant worden (omdat ik een platenspeler ben die blijft hangen enzo, sorry man!), maar in principe als ik over een tijdje kan accepteren dat het uit is en gewoon lekker verder ga (en daar ben ik echt al meer mee bezig als het overkomt, geloof me) dan kan ik toch best een beetje laten merken dat ik er nog ben enzo? Beetje op een luchtige manier contact, jeweetwel.
NEE!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk vind je mij iritant worden (omdat ik een platenspeler ben die blijft hangen enzo, sorry man!), maar in principe als ik over een tijdje kan accepteren dat het uit is en gewoon lekker verder ga (en daar ben ik echt al meer mee bezig als het overkomt, geloof me) dan kan ik toch best een beetje laten merken dat ik er nog ben enzo? Beetje op een luchtige manier contact, jeweetwel.
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:23 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Tuurlijk wil ik haar terug en zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor d'r houden. Ik denk ook dat een eventuele vriendschap snel over zal zijn als zij een nieuw vriendje heeft.Maar, er zijn toch ook genoeg relaties die een jaar uit zijn en die wel een beetje contact houden en die na een jaar weer bij elkaar zijn. Toch? En ik weet dat ik daar niet van uit moet gaan.
Gast, ik zou je nu het liefst high fiven. Met een stoel. In je smoelwerk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Of denk je dat keihard negeren en het gewoon van haar kant laten komen (als dat uberhaupt gebeurd) het beste is? Ik snap dat ik overkom als een slappe vaatdoek, maar dat valt best mee op dit moment. Het enige kutte is naar bed gaan en op staan, dan moet ik mezelf echt effe pushen.
Nog steeds van niemand iets aangenomen zie ik?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Of denk je dat keihard negeren en het gewoon van haar kant laten komen (als dat uberhaupt gebeurd) het beste is? Ik snap dat ik overkom als een slappe vaatdoek, maar dat valt best mee op dit moment. Het enige kutte is naar bed gaan en op staan, dan moet ik mezelf echt effe pushen.
Niks 'keihard negeren'. Je kan iemand pas negeren als die contact zoekt met jou.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |