abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147250585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Beste argument ever, deze ga ik vaker gebruiken :D
^O^
Proost!
pi_147250744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:00 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dan weet hij nog wel waar hij een paar tellen geleden was en op welke satellieten hij moet mikken. Na een tunneltje duurt het ook niet ineens weer een aantal minuten voor hij z'n fix terug heeft.
Bij mij helpt het zelfs als ik hem gewoon binnen aan zet.... Dan heeft hij sowieso binnen no time een fix zodra ik naar buiten loop.
pi_147250905
Ik vind Wolve's tunnelargument erg overtuigend, ik woon ook op 4 hoog met groot trappenhuis dus had nooit gedacht dat de raamkozijntruc bij mij ook zou werken. Goede tip voor de wat koudere dagen waar je niet een minuut buiten wilt stilstaan :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147251167
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind Wolve's tunnelargument erg overtuigend, ik woon ook op 4 hoog met groot trappenhuis dus had nooit gedacht dat de raamkozijntruc bij mij ook zou werken. Goede tip voor de wat koudere dagen waar je niet een minuut buiten wilt stilstaan :P
Dit werk inderdaad wel (woon zelf 5 hoog). Leg altijd mn horloge even op het balkon voordat ik ga lopen. Hij verlies zn fix wel in de lift maar zodra ik buiten ben heb ik binnen 10s weer connectie. Zeker met deze temperaturen wel fijn :)
pi_147251183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:27 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dit werk inderdaad wel (woon zelf 5 hoog). Leg altijd mn horloge even op het balkon voordat ik ga lopen. Hij verlies zn fix wel in de lift maar zodra ik buiten ben heb ik binnen 10s weer connectie. Zeker met deze temperaturen wel fijn :)
Lift? Trappen zijn gratis krachttraining!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147251247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lift? Trappen zijn gratis krachttraining!!
Ik strik mn veters altijd in de lift :@
Terug neem ik wel altijd de trap :7
pi_147251283
Slaat iedereen hier z'n routes op? Ik maak altijd een fotootje van mijn stats zodat ik a) mijn vooruitgang kan zien en b) motivatie krijg bij een mindere dag :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_147251336
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef bijdehand het volgende:
Slaat iedereen hier z'n routes op? Ik maak altijd een fotootje van mijn stats zodat ik a) mijn vooruitgang kan zien en b) motivatie krijg bij een mindere dag :)
De meesten van ons hebben endomondo of strava, een app of website die het automatisch bijhoudt!
  woensdag 3 december 2014 @ 16:33:05 #159
258885 Solique
I Kill You !
pi_147251356
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef bijdehand het volgende:
Laat ik Endomondo doen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147251403
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De meesten van ons hebben endomondo of strava, een app of website die het automatisch bijhoudt!
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:33 schreef Solique het volgende:

[..]

Laat ik Endomondo doen.
Kijken jullie ook wel eens terug naar wat je eerder hebt gelopen of is het meer om statistieken te verzamelen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 december 2014 @ 16:35:16 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147251430
Ha, k heb een warme tight gescoord waar mn reet in past *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_147251454
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Kijken jullie ook wel eens terug naar wat je eerder hebt gelopen of is het meer om statistieken te verzamelen?
Ik kijk wel eens terug ja, vooral bij snelheidstrainingen zoals 6x1km of 10x400m, dan kijk ik of het inderdaad sneller is gegaan. Maar de meeste trainingen loop ik op hartslag dus dan heb je wel door of je geleidelijk sneller wordt of niet, 1 op 1 vergelijken heeft dan niet zoveel zin.
Ook wel interessant om te zien hoeveel kms je per week/maand loopt, daar kun je vaak aan zien of je niet te snel opbouwt.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:36:37 #163
258885 Solique
I Kill You !
pi_147251479
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef bijdehand het volgende:

Ik kijk altijd wel eens terug, altijd benieuwd hoe het toen ging en waar het beter kan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147251519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

/bijdehand on

Maar dat werkt natuurlijk niet op een loopband

/bijdehand off
pi_147251530
Zoiets dacht ik al :P Ik kijk alleen terug om de twee eerder genoemde redenen. Vind 't toch fijn dat ik kan zien dat ik beter ben geworden in een bepaalde tijd, dat m'n trainingen zin hebben.
pi_147251537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

/ bijdehand on

/bijdehand off
:(
pi_147251646
Mijn TomTom werkt anders ook gewoon op de loopband hoor.
pi_147251729
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

/bijdehand on

/bijdehand off
Gewoon met een footpod gaan lopen dan. :P
pi_147251930
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:37 schreef bijdehand het volgende:
Zoiets dacht ik al :P Ik kijk alleen terug om de twee eerder genoemde redenen. Vind 't toch fijn dat ik kan zien dat ik beter ben geworden in een bepaalde tijd, dat m'n trainingen zin hebben.
Je kan gewoon handmatig je loopjes invullen die je op de loopband gedaan hebt. Zie je vanzelf de grafieken met afstanden per week / tempo's / dipjes e.d.

Zelf vergelijk ik alleen evenementen regelmatig. Maar dat wordt pas leuker als je dezelfde 2/3 keer gelopen hebt.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147252061
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:50 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Je kan gewoon handmatig je loopjes invullen die je op de loopband gedaan hebt. Zie je vanzelf de grafieken met afstanden per week / tempo's / dipjes e.d.

Zelf vergelijk ik alleen evenementen regelmatig. Maar dat wordt pas leuker als je dezelfde 2/3 keer gelopen hebt.
Ik maak om die reden ook een fotootje na afloop. Niks werkt zo demotiverend als je net bent begonnen met je training als je een paar slechtere dagen achter elkaar hebt :@
pi_147252141
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik maak om die reden ook een fotootje na afloop. Niks werkt zo demotiverend als je net bent begonnen met je training als je een paar slechtere dagen achter elkaar hebt :@
Snap niet helemaal waarom dat demotiverend zou werken :?

Ik vergelijk voornamelijk om verbeteringen te zien of om mijn traindoelen aan te passen. (zo heb ik afgelopen weekend mijn eerste loopje dubbel gelogd, mooi om te zien waar je een jaar geleden inkakte tegenover nu)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147252243
Ging lekker soepel vanmiddag, zeker gezien ik afgelopen dagen ook al gelopen had. Vond het met de kou nog redelijke meevallen, begin te wennen aan de temperatuur rond vriespunt denk ik. Kreeg nog een complimentje van sinterklaas dat ik goed bezig was en of ik wat pepernoten wilde, heb vriendelijk bedankt O+.

http://app.endomondo.com/workouts/444247710/5539573
pi_147252416
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:56 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Snap niet helemaal waarom dat demotiverend zou werken :?

Ik vergelijk voornamelijk om verbeteringen te zien of om mijn traindoelen aan te passen. (zo heb ik afgelopen weekend mijn eerste loopje dubbel gelogd, mooi om te zien waar je een jaar geleden inkakte tegenover nu)
Als ik eerst een flink eind (voor mijn doen) kan lopen, en ik twee dagen later plots een stuk minder kan lopen, dan werkt dat voor mij demotiverend. Dat komt misschien omdat ik nog maar net begonnen ben en daardoor niet gewend ben aan slechtere dagen. Ik weet ook wel dat die voor kunnen komen, maar het ervaren is toch wat anders dan het weten.
pi_147252487
Ben je dan wel met een fatsoenlijk schema bezig/begonnen?
Ja doei.
pi_147252502
quote:
99s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik eerst een flink eind (voor mijn doen) kan lopen, en ik twee dagen later plots een stuk minder kan lopen, dan werkt dat voor mij demotiverend. Dat komt misschien omdat ik nog maar net begonnen ben en daardoor niet gewend ben aan slechtere dagen. Ik weet ook wel dat die voor kunnen komen, maar het ervaren is toch wat anders dan het weten.
Misschien heb je dan de eerste training teveel van je lichaam gevraagd en ben je nog niet hersteld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')