Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.quote:
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een troostdateBestaat zoiets eigenlijk wel?
Hij heeft een oscar, kan goed zingen en heeft vaak langharige kapsels.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet 2 dingen van hem naast die rol als Joker.
Mijn ex was weg van hem en hij heeft een enorme piemel.
Zoveel?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Gezellig. Ik kom ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga daar wat drinken/eten met een vriendin.
[..]
Misschien ooit, als ik 700 pandapunten heb.
Ik ben student hè.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel?![]()
Pfff dat ga je nooit redden
Gezellig.quote:
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeftquote:
Hoelaat ongeveer?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig, kan ze gelijk voor eens en altijd uitzoeken of ze liever veel jonger of veel ouder heeft
Heb mijn bril niet op.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel, je typte Leto... bedoelde je wel Leo?
Da's 14 jaar droog staanquote:Op woensdag 3 december 2014 00:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben student hè.
[..]
Gezellig.
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.quote:
Ah mooi. Ik ben om 1615 uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen tijd afgesproken. Ik denk rond 7u.
Trio? I'm inquote:Op woensdag 3 december 2014 00:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[Fax] Als jij ook komt kan ik ook uitzoeken of ik liever vrouw of man heb.[/faxie]
quote:
15quote:Op woensdag 3 december 2014 00:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Oke.quote:
Yats is 28 toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Volgens mij wel rond die koers ergens.quote:
Ben jij 19?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik vraag me af hoe dat er uit ziet in de kroeg. Iemand van 15, 19 en uhm ik ben de leeftijd van Yats kwijt.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |