SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde geldt voor mannen in India.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?
Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?
Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen.
Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Probeer je dom te doen of ben je gewoon dom op dit gebied?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen.
Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Ja, twee keer meerquote:
Kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, twee keer meer. Wist je zeker niet?
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.quote:
Hoe is dit ooit aan te tonenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, twee keer meer. Wist je zeker niet?
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
we dont care Amar II.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapotTrouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hey leuke opmerking, kwam vroeger vaak in GYM topic voorbij, toen postte jij daar nog niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.
Waarom hebben alle wijven maat 39.
Ik heb dat ook meegemaakt! Maar dat ging om een rok, weet je nog haha. Was laatste en ook een Duitse webshop.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent kent dit probleem wel en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie is toegestaan in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.
En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
Bij mij maken soms de schoenen niet in die maatquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Als het iets is dat ik kan beantwoorden, tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.quote:
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.
Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.
Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
Zal wel APA zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.quote:
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.
Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bentquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.
Vertel jij mij maar wat het is?
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
Wat is jouw definitie?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
Bel/mail je leraar dan gewoon op?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
Voordat je zo'n onderzoek kan doen, moet je eerst onderzoek gaan doen naar de doelgroep. Vanuit daar kan je gaan bereken hoeveel het foutpercentage kan zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?
Neuh schuif ze niet van tafel hoor
Ik weet niet wat voor onderzoek jij doet natuurlijk, maar meestal is het soort onderzoek dat studenten doen deductief, d.w.z. vanuit bestaande theorieën verklaringen zoeken voor jouw specifieke onderzoeksprobleem, i.t.t. inductief onderzoek waarbij je zelf from scratch een bepaald verschijnsel benoemt en onderzoekt en in feite een nieuwe theorie ontwikkelt. Welke is het?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jongequote:
Die van nu dan. Zo ijskoud gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge![]()
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.quote:
Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
Logisch ook, en man is een man is een... manquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stylo jij bent koerd toch, heb je gezeten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.
Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stylo jij bent koerd toch, heb je gezeten?
Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden
Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stylo jij bent koerd toch, heb je gezeten?
Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden
Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtfquote:Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.
Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainabquote:Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.
Ik ken ook mensen die eerder waren van mij en zij hebben nog steeds geen verblijfsvergunning. Moeten om de zoveel jaar steeds opnieuw een aanvraag doen. Echt ziek gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtf
Koerden uit Bagdad zeker?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainab![]()
Ik weet het echt niet meerquote:
Is wel jammer altijd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]méh, hooguit een swaffeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wojoo...quote:Op woensdag 3 december 2014 00:20 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=822687534465392&permPage=1
Hahaha damnnnn
Ik huil bijna nooit.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil ook een baby
die zindelijk is en niet huilt
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar ik kan jou niet optillen mocht dat nodig zijn
Nice. Maar wat ik begreep is dat de regisseur expres voor 4:3 koos. Hij vond dat de beeldkwaliteit bijdroeg aan de rouwe sfeer in de Ghetto. Dus ik twijfel of het veel beter is.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
The Wire wordt eindelijk geremasterd naar HD.
http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/
Goede reden om het na jaren weer eens op te pikken.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties danWil weten wat ze hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie slechter door dat licht. Mn huid is sws fucked up dus dat valt mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:45 schreef Landysh het volgende:
Hey kantoor mensen, werken jullie ook de hele dag onder fel TL licht? Soms als ik naar kantoor ga om iets te halen heb ik het gevoel alsof alle energie uit mij wordt gevreten door dat licht. En laat mij niet beginnen over hoe je huid eruitziet in dat licht.
Ja de fabriek waarin ik werk is vies en ik krijg jeuk over mijn hele lichaam de minuut dat ik binnenwandel, maar dat licht op die kantoren.. dunnow maar ik heb er echt een overdreven haat voor.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie slechter door dat licht. Mn huid is sws fucked up dus dat valt mee.
Maar als je de omgeving ziet waar ik werk zal je vast al bah zeggen
Ik heb silo's om mij heen met zwavelzuur. Eerste weken dacht ik wel even: Omg als dat eens lekt ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja de fabriek waarin ik werk is vies en ik krijg jeuk over mijn hele lichaam de minuut dat ik binnenwandel, maar dat licht op die kantoren.. dunnow maar ik heb er echt een overdreven haat voor.
De verlichting bij ons op kantoor valt reuze mee. Lekker hoge plafonds waardoor het niet meer zo fel lijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:45 schreef Landysh het volgende:
Hey kantoor mensen, werken jullie ook de hele dag onder fel TL licht? Soms als ik naar kantoor ga om iets te halen heb ik het gevoel alsof alle energie uit mij wordt gevreten door dat licht. En laat mij niet beginnen over hoe je huid eruitziet in dat licht.
O nasıl kantoor laquote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb silo's om mij heen met zwavelzuur. Eerste weken dacht ik wel even: Omg als dat eens lekt ofzo.
Ja same here. In de fabriek zijn de plafonds hoog waardoor ik er geen last van heb. Maar in die kantoren.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De verlichting bij ons op kantoor valt reuze mee. Lekker hoge plafonds waardoor het niet meer zo fel lijkt.
Een theorie verklaar je niet. Een theorie verklaart. En een goede theorie verklaart veel dingen die je hebt waargenomen (onderzoeken etc.).quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Omg waar werk jij, op het terrein van DSM ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb silo's om mij heen met zwavelzuur. Eerste weken dacht ik wel even: Omg als dat eens lekt ofzo.
Helemaal verslaafd die Crip, je bent pas BB fan als je ook de befaamde shirt hebt.quote:
Niet eten.quote:
Is geheim.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omg waar werk jij, op het terrein van DSM ofzo?
Ok..wel een mannenclub zeker?quote:
Met die stokjes?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef Che_ het volgende:
Soms kom je dingen tegen waarvan je helemaal was vergeten dat je het vroeger kende.
Mikado
Krijg je betaald?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zo opgegeven om eerstejaars te coachen, dus stuur ik ruim op tijd een mail naar zo'n knul met tijden om kennis te maken enz. Krijg ik een mail terug met hallo ik kan nu kun je me bellen.
Wtf.Doei.
Wel vet ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Helemaal verslaafd die Crip, je bent pas BB fan als je ook de befaamde shirt hebt.
[ afbeelding ]
Oke. En nu definitie van theorievorming?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een theorie verklaar je niet. Een theorie verklaart. En een goede theorie verklaart veel dingen die je hebt waargenomen (onderzoeken etc.).
Goed voor op je CV, toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, krijg hier profileringspunten voor en ervaaaaaring met coaching.
Hahahahaquote:
Stijf is ie anders ehquote:Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Landysh het volgende:
Ik zag laatst een naakte man op tv waarvan ik dacht 'waar is zijn p?'. Hij had serieus alleen een knopje daar. Echt apart. Daar kun je toch geen seks mee hebben?
Je hebt een bloed- of een vleeslul. Dus het zegt niets.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Landysh het volgende:
Ik zag laatst een naakte man op tv waarvan ik dacht 'waar is zijn p?'. Hij had serieus alleen een knopje daar. Echt apart. Daar kun je toch geen seks mee hebben?
Gebeurt echt.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die van 2 cm naar 20 gaat though.
Ik snap niks van deze post.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt een bloed- of een vleeslul. Dus het zegt niets.
Je hebt lullen dat groeit en omhoog gaat wanneer die stijf wordt. En je hebt lullen dat alleen omhoog gaat wanneer die stijf wordt.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post.
Sowieso niet mijn vakgebied dit. Beter ben ik stil.
Hahaha knopjequote:Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Landysh het volgende:
Ja wel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van je cheesecake?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:05 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer jullie(gaarne alleen vrouwen) foto's willen, staat mijn DMbox open
Je mag trouwens in je handjes knijpen met 20 cm.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben een sletje. Al die foto's hebben jullie aan gezienquote:
Stimo ik wou je iets vragen maar bedacht me op het laatst.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag trouwens in je handjes knijpen met 20 cm.
Lafın gelişi la.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag trouwens in je handjes knijpen met 20 cm.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2014 12:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo ik wou je iets vragen maar bedacht me op het laatst.
Grappig bedoeld natuurlijk (kon er zelf ook om lachen), maar dit is natuurlijk wel de realiteit...quote:
Ik had meer een grap dan een vraag(al zou ik het wel brengen als een vraagvorm). Maar is nu niet meer grappigquote:
Ik weet niet of vrouwen sex 'meh' kunnen vinden. Ik denk eerder dat ze er niet voor uit durven te komen dat sex best fijn is. Taboe enzoquote:Op woensdag 3 december 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappig bedoeld natuurlijk (kon er zelf ook om lachen), maar dit is natuurlijk wel de realiteit...
Wat kan een vrouw dan nog doen? Alhoewel, je hebt ook vrouwen die seks maar meh vinden, dan is een kleintje natuurlijk wel mooi meegenomen, denk ik dan.
Of hun enige ervaring ermee is negatief. Dan weet je niet beter.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen sex 'meh' kunnen vinden. Ik denk eerder dat ze er niet voor uit durven te komen dat sex best fijn is. Taboe enzo
Als dit een te persoonlijke vraag is mag je dit negeren en alvast excuses als ik te ver ben gegaan...quote:
Ja, vooral bij moslims. Of nou ja, 'taboe'... Gewoon niet een graag gesproken onderwerp (behalve vrienden/vriendinnen onderling), denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet niet of vrouwen sex 'meh' kunnen vinden. Ik denk eerder dat ze er niet voor uit durven te komen dat sex best fijn is. Taboe enzo
Gewoon dit aanzetten en los gaanquote:Op woensdag 3 december 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, vooral bij moslims. Of nou ja, 'taboe'... Gewoon niet een graag gesproken onderwerp (behalve vrienden/vriendinnen onderling), denk ik.
Je mag pas losgaan wanneer je eenmaal getrouwd bent, en dan moet je maar net iemand hebben die net zoals jij samen met de ander ervaring wil opbouwen. In plaats van erbij liggen als een zoutzak totdat de ander klaar is, of beetje in de rondte stoten in de hoop dat de ander daarvan geniet.
Maagd tot huwelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 12:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dit een te persoonlijke vraag is mag je dit negeren en alvast excuses als ik te ver ben gegaan...
Had jij seksuele ervaringen voordat je trouwde of kwam dat pas na je huwelijk? Mits dat laatste, heeft dat negatief effect gehad op je seksleven? Ik kan me voorstellen dat je - net zoals met alles in het leven - doender- en gaanderweg pas weet je wat je wil en hoe je dat wil. Met seks net zo, denk ik; dat je je seksuele voorkeuren in eerste instantie dus niet zo goed weet. Als je daarbij ook nog eens met iemand bent getrouwd die je in bed teleurstelt en je daar pas achteraf te weten komt, lijkt het me moeilijk om dat samen te corrigeren...
Of nou ja, hoop gebazel eigenlijk en geen concrete vraag... Zorgt een huwelijk op de 'Turkse manier' er eigenlijk niet voor dat je op seksueel gebied niet kunt experimenteren zoals je zou willen, omdat er een grote kans is dat het niet klikt in bed? Of is dat een stomme aanname? Ik kan me namelijk voorstellen dat je minder jezelf durft te zijn (zowel man als vrouw) wanneer je merkt dat je partner een hele andere kijk op seks heeft.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:
Die is ook goedquote:
Als dat al eens gebeurd.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze boys hebben gewoon een apart mapje op hun desktop met 'Music when the magic happens' ofzo...
Nasiquote:Op woensdag 3 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:
Ik mag bijjjjna naar huis zooo blij.
Tips voor het avondeten mensen?
Cheesecakequote:Op woensdag 3 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe wel een extra dutje in jouw plaats.
Aardappeltjes, broccolisalade en zalm.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:
Oh nee. Wil naar de markt. Knopen halen. En etos voor make up. En de tuinen voor cremespoeling.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe wel een extra dutje in jouw plaats.
Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk. Toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil nasi maken vanavond. Hebben jullie daar een boodschappenlijst voor? Ik heb geen zin om na te denken vandaag.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk. Toch niet zo moeilijk?
Baal je van die keuze? (Met de wijsheid van nu...)quote:
Ja, mja, tja. Lijkt me ook veel erger als je niet open durft te zijn bij je man en een beetje doet wat er verwacht wordt, i.p.v. uitzoeken wat jij ook lekker vindt. Focus ligt te veel op voortplanten. Mja.quote:Effect? Onze hele cultuur verneukt de belevenis ervan. Elk Turkse chick beleeft moeilijke momenten wat dit onderwerp betreft.
Edoch blijkbaar nodig, vanwege cultuur...quote:Sws dat gedoe rondom maagdelijkheid is belachelijk. Schijnheilig zooi.
O ja, uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:24 schreef zarGon het volgende:
[..].
Hehe.
Ik zou er een nasimix bijdoen, trouwns.
Zou je alvast kunnen doen. Ligt eraan hoe laat je gaat beginnen met koken.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja wist ik niet. Moet ik de kipfilet nu al uit mijn vriezer halen om het te laten ontdooien?
Iyii doe maar ik ga slapen.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee. Wil naar de markt. Knopen halen. En etos voor make up. En de tuinen voor cremespoeling.
Het leven is geen pornoquote:
Nee. Ik wilde dat zelf namelijk. Hij niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Baal je van die keuze? (Met de wijsheid van nu...)
[..]
Ja, mja, tja. Lijkt me ook veel erger als je niet open durft te zijn bij je man en een beetje doet wat er verwacht wordt, i.p.v. uitzoeken wat jij ook lekker vindt. Focus ligt te veel op voortplanten. Mja..
[..]
Edoch blijkbaar nodig, vanwege cultuur...
Hmm. Ik denk rond 8 uur eten.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou je alvast kunnen doen. Ligt eraan hoe laat je gaat beginnen met koken.
Woon je niet meer thuis trouwens? Je zei laatst dat je haast nooit zelf kookt.
Is juist lekkerquote:Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef zarGon het volgende:
Saté... Vind dat altijd zo'n penetrante geur hebben.
Serieus? Dus ik breng nu voor niets gratis pizza naar vrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het leven is geen porno
Gewoon Barry White opzetten joh
Wie niet?!quote:Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan onze cultuur en hoe we ermee omgaan.
Dat gedoe met maagdenvliesquote:
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben nooit muizen gehad, maar ik hoor de laatste paar dagen 's nachts wat verdachte geluidjes komen van zolder, dus maar een muizenval opgezet. Hopelijk is het meteen raak, mocht er iets zitten.
Jullie wel eens muizen gehad?
Ja, brood met pindakaas in de val doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben nooit muizen gehad, maar ik hoor de laatste paar dagen 's nachts wat verdachte geluidjes komen van zolder, dus maar een muizenval opgezet. Hopelijk is het meteen raak, mocht er iets zitten.
Jullie wel eens muizen gehad?
Seni tatta.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aardappeltjes, broccolisalade en zalm.
Ja, ik heb ook pindakaas gebruikt. Het staat alleen niet tegen de muur aan, maar in het open. Zijn het dermate slimme beesten dat ze dan al snel doorhebben dat het een valstrik is?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, brood met pindakaas in de val doen.
De val langs de muur beschut plaatsen en morgen genieten van een dood diertje die je kan doneren aan de reigers in het park
Gormediydim la.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank voor de tip. Ga meer weer Yum Yum Noodles eten vanavond.![]()
Ga opzichtig zuchten en werp een boze blik zijn kant op.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Yanimda ki adam smakken yapiyor. Omg ik word helemaal gek.
Borteeee
Ga weg. Naar buiten. Wc.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Borteeee
Bloed bestaat niet? :Squote:Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat gedoe met maagdenvliesen bloed
die twee bestaan niet eens!!
Eigenlijk niet. Ik leefde onder een streng regimequote:
Ik moet hier echt van af man.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga weg. Naar buiten. Wc.
Dat doe ik altijd.
Valla ik loop altijd gewoon weg. Wij hebben ook een ruimte waar kluisjes en bankjes staan, soort kleedlokaal, ik ga daar dan zitten. Krijg wel reacties vab 'waar was je' en 'waarom zit je daar' enzo, maar ik zeg dan altijd dat ik moest bellen of zo.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet hier echt van af man.
Wilde net huilen!
Ik probeer mijzelf rustig te houdenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla ik loop altijd gewoon weg. Wij hebben ook een ruimte waar kluisjes en bankjes staan, soort kleedlokaal, ik ga daar dan zitten. Krijg wel reacties vab 'waar was je' en 'waarom zit je daar' enzo, maar ik zeg dan altijd dat ik moest bellen of zo.
Niet helemaal waar. Het is zeker dat niet alle maagden bloeden maar van wat ik heb gehoord (ook van Nederlandse meisjes), is dat het merendeel wel een tenminste een beeeetje bloed verliest.quote:
Ik ben in de vroege dienst al chago genoeg, stress tijdens de pauze kan ik echt niet verdragen. Ik wil gewoon rustig genieten van mijn koffie en tot mezelf komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik probeer mijzelf rustig te houdenVoelt alsof ik overdrijf.
Dit doe ik ook altijd. Werkt zelden.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga opzichtig zuchten en werp een boze blik zijn kant op.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd. Werkt zelden.
Maar mensen zeggen dat ik van mezelf al een bitchface heb, maybe daarom.
lool.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk onder controle; ga me dan concentreren op mijn telefoon ofzo, al vind ik het geluid nog steeds niet fijn. Maar thuis is er helaas geen ontkomen aan als we 's avonds aan tafel zitten bij mijn vader (doet-ie ook niet altijd). Dan werpen mijn zusje en ik elkaar altijd zo'n blik van 'Nomsayin, GMTA!' onder het eten.![]()
Ja als je droog als een kurk bent zal er door de stroefheid van de wrijving vast wat bloed komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Het is zeker dat niet alle maagden bloeden maar van wat ik heb gehoord (ook van Nederlandse meisjes), is dat het merendeel wel een tenminste een beeeetje bloed verliest.
Of ja, van de meisjes die geen tampons hebben gebruikt iig
Wow so much details
Grappig. Twee vriendinnen/collega's oo mijn vorige werk hebben hun eerste keer heel uitgebreid aan mij verteld. Meisje dat haar eerste keer geweldig vond was veel bloed kwijt (niet een vlekje ofzo maar echt veel), andere vond het niks maar bloedde helemaal niet. Maar zij gebruikte dus ook tampons en de andere niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja als je droog als een kurk bent zal er door de stroefheid van de wrijving vast wat bloed komen.
Je bloedt niet als je relaxt en nat bent.
Jij hebt een smakker he, ik heb eentje hier zitten die gewoon uit zn neus eetquote:Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Borteeee
Ik kan alleen niet tegen mensen die hun neus snuiten tijdens het eten.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Naast hen voel ik me bijna normaal.
Niet uit je neus vreten.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij hebt een smakker he, ik heb eentje hier zitten die gewoon uit zn neus eetElke keer betrap ik hem hierop, ook gewoon paar keer tijdens een gesprek op het moment dat ik naar hem keek en een vraag vraag stelde. Zag je dat vingertje zo van zn neusgat naar zn lippen glijden...hoppaa
Ok ik krijg nu wel een semi-stijfje van dit..quote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grappig. Twee vriendinnen/collega's oo mijn vorige werk hebben hun eerste keer heel uitgebreid aan mij verteld. Meisje dat haar eerste keer geweldig vond was veel bloed kwijt (niet een vlekje ofzo maar echt veel), andere vond het niks maar bloedde helemaal niet. Maar zij gebruikte dus ook tampons en de andere niet.
Heb overigens nog genoeg verhalen gehoord maar moest aan die twee denken omdat je zei 'als je nat bent bloedt je niet'.
Je aan je eigen eetgeluiden storen... Jij hebt een compleet nieuw level bereikt.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan nu niet meer chill eten, want wil geen geluid maken.
Oke apart. Ik ken niemand die heeft gebloed. Zelfs mensen met vaginisme die dat niet hadden.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grappig. Twee vriendinnen/collega's oo mijn vorige werk hebben hun eerste keer heel uitgebreid aan mij verteld. Meisje dat haar eerste keer geweldig vond was veel bloed kwijt (niet een vlekje ofzo maar echt veel), andere vond het niks maar bloedde helemaal niet. Maar zij gebruikte dus ook tampons en de andere niet.
Heb overigens nog genoeg verhalen gehoord maar moest aan die twee denken omdat je zei 'als je nat bent bloedt je niet'.
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mannen kunnen ook bloeden de eerste (fanatieke) keer als hun toompje scheurt
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mannen kunnen ook bloeden de eerste (fanatieke) keer als hun toompje scheurt
Nee voor anderen. Wil ze niet ergerenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je aan je eigen eetgeluiden storen... Jij hebt een compleet nieuw level bereikt.
Zij voelen zich het meest op hun gemak als zij beschutting hebben (logisch ook) en nemen dan sneller een risico zoals het betreden van een val.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook pindakaas gebruikt. Het staat alleen niet tegen de muur aan, maar in het open. Zijn het dermate slimme beesten dat ze dan al snel doorhebben dat het een valstrik is?
Aha. Als het vannacht niet raak is, ga ik dat maar doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij voelen zich het meest op hun gemak als zij beschutting hebben (logisch ook) en nemen dan sneller een risico zoals het betreden van een val.
Even verplaatsen dus..
Als je geboren bent met een strak toompje kan die scheuren als er veel druk op komt, hard masturberen is de manier om dat te testen.quote:
Wut. Of dit is een heel groot toeval, of we zijn allebei voorgelogen. Maar deze twee chicks hebben allebei geen achtergrond waarbij bloeden belangrijk is. Dat meisje had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze zou bloeden en was de hele nacht bezig geweest met het schoonmaken van de lakens (ze waren bij vrienden thuisquote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke apart. Ik ken niemand die heeft gebloed. Zelfs mensen met vaginisme die dat niet hadden.
Nee. Waarom moest je dat zeggen?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je geboren bent met een strak toompje kan die scheuren als er veel druk op komt, hard masturberen is de manier om dat te testen.
Don't ask me how I know
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wut. Of dit is een heel groot toeval, of we zijn allebei voorgelogen. Maar deze twee chicks hebben allebei geen achtergrond waarbij bloeden belangrijk is. Dat meisje had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze zou bloeden en was de hele nacht bezig geweest met het schoonmaken van de lakens (ze waren bij vrienden thuis).
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wut. Of dit is een heel groot toeval, of we zijn allebei voorgelogen. Maar deze twee chicks hebben allebei geen achtergrond waarbij bloeden belangrijk is. Dat meisje had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze zou bloeden en was de hele nacht bezig geweest met het schoonmaken van de lakens (ze waren bij vrienden thuis).
Hoezo? Kan best voorkomen hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Was ze niet gewoon ongesteld, of een tussentijdse bloeding?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je geboren bent met een strak toompje kan die scheuren als er veel druk op komt, hard masturberen is de manier om dat te testen.
Don't ask me how I know
Sadist.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, Deuce is onbesneden. SNEEEELLL, PAK EEN SCHAAR!
Dat test ik al jaren regelmatig.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan schrik je tenminste niet zo mocht het gebeuren, gewoon even testen dus!
Goede toevoegingquote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar zelf verder geen ervaringsdeskundige of kenner.
Ja die ene chick was van 'Borte, eerste keer is echt shit verwacht er niks van' en die andere 'Niet waar, niet iedereen ervaart het zo' en toen gingen ze vertellen enzo. Alhoewel, dat bloedverhaal had ik eerder gehoord. Vrouwen - vooral die met een niet-Islamitische achtergrond - kunnen soms echt zo open zijn over hun seksleven. Gewoon midden op de dag op de werkvloer 'bloedde jullie tijdens de eerste keer?' en iedereen vertellen.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Was ze niet gewoon ongesteld, of een tussentijdse bloeding?
Er staat niks over lijken en CSI voor sporenonderzoek dus ik neem aan dat zij iniedergeval geen Turkse vader had?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Een mattie op de middelbare school had het een keer bij hem thuis gedaan met een meisje dat het voor het eerst deed en hij vertelde toen dat ze echt als een rund was gaan bloeden. Hebben ze van schrik de ouders van dat meisje opgebeld enzo die meteen kwamen toegesneld, waarna er ruzie uitbrak tussen zijn en haar ouders.
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Een mattie op de middelbare school had het een keer bij hem thuis gedaan met een meisje dat het voor het eerst deed en hij vertelde toen dat ze echt als een rund was gaan bloeden. Hebben ze van schrik de ouders van dat meisje opgebeld enzo die meteen kwamen toegesneld, waarna er ruzie uitbrak tussen zijn en haar ouders.
Dude, ze kan gebloed hebben maar niet door maagdenvlies.quote:
Jatoch, wil daar geen twijfel over laten bestaan.quote:
Nee, waren gewoon kaasjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er staat niks over lijken en CSI voor sporenonderzoek dus ik neem aan dat zij iniedergeval geen Turkse vader had?
Alleen hoeren bloeden niet tijdens hun eerste keer.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, ze kan gebloed hebben maar niet door maagdenvlies.
Of zoals wiki zegt.
Je bloedt normaliter niet.
Dan zal je zusje vast niet bloedenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen hoeren bloeden niet tijdens hun eerste keer.
Zaak gesloten
Kijk die boy eens stoken.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen hoeren bloeden niet tijdens hun eerste keer.
Zaak gesloten
Sowiesoquote:Op woensdag 3 december 2014 15:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zal je zusje vast niet bloeden
Slechts 2 van de 10 vrouwen die voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, bloeden de eerste keer. Dus jij hebt het getroffen met je co-workersquote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Landysh het volgende:
Overigens staat er dat er dus wel zoiets bestaat als een maagdenvlies maar dat je vagina niet helemaal afgesloten is. Er staat niet dat je normaal niet bloedt. De hymen noemen ze dat volgens mij, die kunnen dus wel breken of ervoor zorgen dat je bloedt.
De meeste meisjes die zeiden dat ze bloedde hadden echt maar een beetje.
Je bloedt niet door seks. Dat probeer ik te zeggen. Je bloedt door andere redenen; niet nat genoeg/wrijving etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Landysh het volgende:
Overigens staat er dat er dus wel zoiets bestaat als een maagdenvlies maar dat je vagina niet helemaal afgesloten is. Er staat niet dat je normaal niet bloedt. De hymen noemen ze dat volgens mij, die kunnen dus wel breken of ervoor zorgen dat je bloedt.
De meeste meisjes die zeiden dat ze bloedde hadden echt maar een beetje.
Of door de hymen, die vaak 'breken' tijdens de eerste keer seks. Dus of je het nou een vlies noemt of niet, er is wel iets wat ervoor kan zorgen dat je bloedt ook al ben je nat/opgewonden.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bloedt niet door seks. Dat probeer ik te zeggen. Je bloedt door andere redenen; niet nat genoeg/wrijving etc.
Ben echt blij dat wij zulke tradities niet kennen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
In mn tantes tijd hingen ze het laken op aan het balkon.
Hoe kom je hierbij? Mind you dat de hymen ook kunnen breken door tampons. Bijna alle NL'se chicks hebben tampons gebruikt voordat ze seks hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slechts 2 van de 10 vrouwen die voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, bloeden de eerste keer. Dus jij hebt het getroffen met je co-workers
Ik zocht het ff op. (Link)quote:Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Mind you dat de hymen ook kunnen breken door tampons. Bijna alle NL'se chicks hebben tampons gebruikt voordat ze seks hebben.
Klopt. Maar dat is een uitzonderingsgeval. Het vliesje zit bij die meisjes niet normaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Of door de hymen, die vaak 'breken' tijdens de eerste keer seks. Dus of je het nou een vlies noemt of niet, er is wel iets wat ervoor kan zorgen dat je bloedt ook al ben je nat/opgewonden.
Wij ook niet.. zij is aangetrouwd en komt uit een andere stad ver van ons en is gewoon een Turkse.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben echt blij dat wij zulke tradities niet kennen.
Ho ho.. er kan ook een stukje van je tampon achterblijven. Dat kan ook een reden zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las laatst ergens in een topic of in het nieuws, weet niet meer, dat je gewoon in coma kunt raken als je een tampon te lang in laat zitten en er zelf aan dood kunt gaan.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom
Dan ben je wel een smeerlap als je zoiets niet op tijd verschoont.
Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook beinvloed kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zocht het ff op. (Link)
Ik wist het ook niet, dat het zo weinig was.
Wss cingene bloed ofzo. Heb dit soort praktijken nog nooit gehoord of gezien in TR, alleen bij zigeuners.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij ook niet.. zij is aangetrouwd en komt uit een andere stad ver van ons en is gewoon een Turkse.
Zekers. Denk ik ook jaquote:Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook hebben kunnen beinvloed.
En bepaalde voorwerpen. Als een tampon dat al kan doen, moet dat met bepaalde voorwerpen helemaal geen probleem zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook beinvloed kunnen hebben.
Emirdag.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wss cingene bloed ofzo. Heb dit soort praktijken nog nooit gehoord of gezien in TR, alleen bij zigeuners.
Cingene heb je overal.quote:
Ik snap zulke dingen nooit. Openbaar over seks praten is een taboe, maar een laken met bloed laten zien kan dan weer wel....?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cingene heb je overal.
Maar heb het iig nog nooit eerder gehoord bij Turken. Jij wel, behalve die tante?
Ja.. maar vergetenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cingene heb je overal.
Maar heb het iig nog nooit eerder gehoord bij Turken. Jij wel, behalve die tante?
Ja dit!!!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap zulke dingen nooit. Openbaar over seks praten is een taboe, maar een laken met bloed laten zien kan dan weer wel....?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.. maar vergetenHadden het lang geleden over.
Ik ken een Emirdagli die is weggestuurd nadat ze niet heeft gebloed.
Duh. Je toont aan dat je vrouw or whatever een schone maagd is geweest. Dat ze netjes was. En geen hoer.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap zulke dingen nooit. Openbaar over seks praten is een taboe, maar een laken met bloed laten zien kan dan weer wel....?
Dit lijkt me zo hard he. Hoe koud kan je dat zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja.. maar vergetenHadden het lang geleden over.
Maar als iemand gewoon maagd is en niet kan bloeden? Lijkt me best kutquote:Op woensdag 3 december 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duh. Je toont aan dat je vrouw or whatever een schone maagd is geweest. Dat ze netjes was. En geen hoer.
Idd, gewoon het meest stukje mahrem dat je kunt bedenken gaan tonen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven dat het tonen van 'maagdelijkheidsbloed' wel de ultieme mahrem inbreuk is..quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, gewoon het meest stukje mahrem dat je kunt bedenken gaan tonen.
Dat lijkt me geen beste kut. Het hoort o.a. te bloeden bij ongesteldheid.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo hard he. Hoe koud kan je dat zijn.
[..]
Maar als iemand gewoon maagd is en niet kan bloeden? Lijkt me best kut
Zakje kippebloed in je vagina.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo hard he. Hoe koud kan je dat zijn.
[..]
Waarom gelijk weer over eten hebben?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, gewoon het meest stukje mahrem dat je kunt bedenken gaan tonen.
Het woord eer doet iets met onze cultuur. Mensen worden dan barbaren.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven dat het tonen van 'maagdelijkheidsbloed' wel de ultieme mahrem inbreuk is..
Zo te zien is iemand mij voor.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen beste kut. Het hoort o.a. te bloeden bij ongesteldheid.
Omg. Stahp. Please.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen beste kut. Het hoort o.a. te bloeden bij ongesteldheid.
Beter dan benzinequote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zakje kippebloed in je vagina.
Had ooit toen ik nog slim was boeken gelezen over hoe ze dit deden in Egypte.
Vrouwen zijn innovatief
GMTA!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou net schrijven dat het tonen van 'maagdelijkheidsbloed' wel de ultieme mahrem inbreuk is..
Turkse maagdjes doen dit niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef Unlabeled het volgende:
Wat is er mis met tampons trouwens? Waarom wordt er benadrukt dat Nederlandse meiden die dingen gebruiken?
Die vieze hoerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
Dit is geen sylvester meer hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sylvesteritus humoritus. Ben nog in het geneesproces.
Hoezo is dat kut dan?quote:[b]Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:[/
Wel alles lezen hequote:Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef Unlabeled het volgende:
Wat is er mis met tampons trouwens? Waarom wordt er benadrukt dat Nederlandse meiden die dingen gebruiken?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef Landysh het volgende:
Een half Turk, half NL meisje zei een keer dat ze geen tampons mocht gebruiken van haar moeder (bekeerling).
Een bekeerling hoort die achterlijke tradities niet over te nemen.
Als je je in zo'n achterlijke omgeving bevindt waarin dat verwacht wordt, bedoelt hij denk ik.quote:
Ik moest echt lachen om die reactie midden in deze discussie.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
KB, ga weg met je alledaagse perikelen, we bespreken serious business hier.
Je begrijpt mij volgens mij niet. Ik reageer op een andere reactie. Het is geen statement ofzoquote:
ja sorry hoor, moest even beantwoordenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om die reactie midden in deze discussie.
hey dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 3 december 2014 15:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer over eten hebben?
http://www.restaurantmeram.nl/
Ik ben dabeiquote:Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
hey dat ziet er lekker uit
zouden we een keer moeten meeten
Ja. Mijn moeder was er eerst op tegen maar nu bemoeit ze niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse maagdjes doen dit niet.
Jij wel?
Dan gaan zij op mijn eten spugen.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
hey dat ziet er lekker uit
zouden we een keer moeten meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |