abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147233420

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147233468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
Zelfde geldt voor mannen in India.
pi_147233506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147233514
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
pi_147233555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
:')
pi_147233569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Probeer je dom te doen of ben je gewoon dom op dit gebied?
pi_147233608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, twee keer meer :'). Wist je zeker niet?
pi_147233626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
pi_147233680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
pi_147233705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hoe is dit ooit aan te tonen _O- zoveel mensen die het zijn maar niet voor durven uit te komen
pi_147233715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
pi_147233749
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:24:09 #13
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147233759
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147233817
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
we dont care Amar II.
pi_147233820
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
pi_147234141
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147234146
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent dit probleem en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie een plaats heeft in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 02-12-2014 23:20:57 ]
pi_147234241
Owkeeee, dit jaar hebben we 30 vrouwen over en 15 mannen. Oke, jij mag er 1, jij 2, jij 4 en Izzy 0, want jij bent homoseksueel.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:39:24 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234362

Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:40:15 #20
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234385
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey leuke opmerking, kwam vroeger vaak in GYM topic voorbij, toen postte jij daar nog niet.
pi_147234389
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
pi_147234398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
pi_147234470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Ik heb dat ook meegemaakt! Maar dat ging om een rok, weet je nog haha. Was laatste en ook een Duitse webshop.

Maar deze kan ik gewoon nergens vinden. :(
pi_147234510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent kent dit probleem wel en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie is toegestaan in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
pi_147234576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147234627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij mij maken soms de schoenen niet in die maat :(
pi_147234650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
Als het iets is dat ik kan beantwoorden, tuurlijk.
pi_147234707
quote:
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:27:30 #29
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234734
http://www.npo.nl/live/npo-2

jongens kijken waard
pi_147234796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
Meen je dit serieus?

Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
pi_147234808
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:31:58 #32
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
pi_147234839
quote:
Zal wel APA zijn
pi_147234862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?

Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.

Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
pi_147234881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.

Vertel jij mij maar wat het is?
pi_147234914
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.

Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:35:57 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.

Vertel jij mij maar wat het is?
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent ^O^
pi_147234921
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
pi_147234938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?

Neuh schuif ze niet van tafel hoor
pi_147234949
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef Montelly het volgende:

[..]

tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent ^O^
Wat is jouw definitie?
pi_147234964
Wow. Ben ah vervuilen. Ik lees t vanzelf wel.

Bedankt alvast. Aju.
pi_147235063
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
pi_147235072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
Bel/mail je leraar dan gewoon op?
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?

Neuh schuif ze niet van tafel hoor
Voordat je zo'n onderzoek kan doen, moet je eerst onderzoek gaan doen naar de doelgroep. Vanuit daar kan je gaan bereken hoeveel het foutpercentage kan zijn
pi_147235135
quote:
Ik weet niet wat voor onderzoek jij doet natuurlijk, maar meestal is het soort onderzoek dat studenten doen deductief, d.w.z. vanuit bestaande theorieën verklaringen zoeken voor jouw specifieke onderzoeksprobleem, i.t.t. inductief onderzoek waarbij je zelf from scratch een bepaald verschijnsel benoemt en onderzoekt en in feite een nieuwe theorie ontwikkelt. Welke is het?

Ik gok op het eerste en dan is het gewoon de kernconcepten en relaties in je theoretische model uitleggen met behulp van literatuur, dus eerst de concepten uit je onderzoeksvraag afzonderlijk en daarna wat de literatuur zegt over de relaties tussen deze concepten, als die er zijn. Op basis daarvan hypotheses opstellen en testen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 10:53:43 ]
pi_147235183
Wel een zware programma(ned2) :{
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:49:50 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Wel een zware programma(ned2) :{
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge :(
pi_147235292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge :(
Die van nu dan. Zo ijskoud gewoon :r
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:52:42 #48
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Die van nu dan. Zo ijskoud gewoon :r
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
pi_147235339
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.
pi_147235412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
Logisch ook, en man is een man is een... man :7

SPOILER
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:58:43 #51
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.
Stylo jij bent koerd toch, heb je gezeten?

Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden :{
pi_147235488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden :{
Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.
pi_147235512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.
  woensdag 3 december 2014 @ 00:03:06 #54
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.
Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtf :')
  woensdag 3 december 2014 @ 00:03:23 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.
Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainab :@
pi_147235600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtf :')
Ik ken ook mensen die eerder waren van mij en zij hebben nog steeds geen verblijfsvergunning. Moeten om de zoveel jaar steeds opnieuw een aanvraag doen. Echt ziek gewoon.
pi_147235619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainab :@
Koerden uit Bagdad zeker?
  woensdag 3 december 2014 @ 00:06:31 #58
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Koerden uit Bagdad zeker?
Ik weet het echt niet meer :D
pi_147235642
})
LEAVE KB ALONE.
pi_147235686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:06 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet meer :D
Is wel jammer altijd.

Bij welke AZC woonde je dichtbij?
pi_147235807

_O-
pi_147235914
quote:
_O-
SPOILER
  woensdag 3 december 2014 @ 00:17:48 #63
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

_O-
SPOILER
méh, hooguit een swaffeltje
pi_147235981
quote:
pi_147235999
pi_147236015
quote:
haha lievvvv

O+
LEAVE KB ALONE.
pi_147236031
ik wil ook een baby
die zindelijk is en niet huilt
LEAVE KB ALONE.
pi_147236646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil ook een baby
die zindelijk is en niet huilt
Ik huil bijna nooit. :@ :@
pi_147236702

Mooi gemaakt.

Ik ben echt benieuwd of ik nog in mijn leven ga meemaken dat we mensen op Mars zetten en dat we vormen van leven ontdekken buiten aarde. Of dat betaalbaar ruimtetoerisme mogelijk zal zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 01:12:03 ]
pi_147236988
The Wire wordt eindelijk geremasterd naar HD. _O_

http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/

Goede reden om het na jaren weer eens op te pikken.
pi_147237136
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik huil bijna nooit. :@ :@
maar ik kan jou niet optillen mocht dat nodig zijn
LEAVE KB ALONE.
pi_147237826
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

maar ik kan jou niet optillen mocht dat nodig zijn
Wat wil je daarmee zeggen? ;(
pi_147237993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
The Wire wordt eindelijk geremasterd naar HD. _O_

http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/

Goede reden om het na jaren weer eens op te pikken.
Nice. Maar wat ik begreep is dat de regisseur expres voor 4:3 koos. Hij vond dat de beeldkwaliteit bijdroeg aan de rouwe sfeer in de Ghetto. Dus ik twijfel of het veel beter is.
pi_147238046
Op dit tijdstip voedsel checken op YT en honger krijgen; arggrhhh... Ik ga maar beter slapen. ;(
  woensdag 3 december 2014 @ 06:56:45 #77
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147238317
*O*
pi_147238822
Mn auto geeft aan korte alarmsignaal als ik hard rem. Wat is dat? :'(
pi_147238909
(8> heisenberg
pi_147238929
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
SPOILER
Wil weten wat ze hebben gedaan. ;(
pi_147238988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:15 schreef Crip het volgende:

[..]

Ze hebben lekker veel gegeten. :9
pi_147239273
Hey kantoor mensen, werken jullie ook de hele dag onder fel TL licht? Soms als ik naar kantoor ga om iets te halen heb ik het gevoel alsof alle energie uit mij wordt gevreten door dat licht. En laat mij niet beginnen over hoe je huid eruitziet in dat licht. ;(
pi_147239330
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:45 schreef Landysh het volgende:
Hey kantoor mensen, werken jullie ook de hele dag onder fel TL licht? Soms als ik naar kantoor ga om iets te halen heb ik het gevoel alsof alle energie uit mij wordt gevreten door dat licht. En laat mij niet beginnen over hoe je huid eruitziet in dat licht. ;(
Ik zie slechter door dat licht. Mn huid is sws fucked up dus dat valt mee.

Maar als je de omgeving ziet waar ik werk zal je vast al bah zeggen
pi_147239334
Ik weet nog dat toen ik op school zat ik ook helemaal gek werd van dat licht. Voelde mij altijd zo zwak.
pi_147239356
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zie slechter door dat licht. Mn huid is sws fucked up dus dat valt mee.

Maar als je de omgeving ziet waar ik werk zal je vast al bah zeggen
Ja de fabriek waarin ik werk is vies en ik krijg jeuk over mijn hele lichaam de minuut dat ik binnenwandel, maar dat licht op die kantoren.. dunnow maar ik heb er echt een overdreven haat voor.
pi_147239399
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:51 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja de fabriek waarin ik werk is vies en ik krijg jeuk over mijn hele lichaam de minuut dat ik binnenwandel, maar dat licht op die kantoren.. dunnow maar ik heb er echt een overdreven haat voor.
Ik heb silo's om mij heen met zwavelzuur. Eerste weken dacht ik wel even: Omg als dat eens lekt ofzo.
pi_147239405
En dat licht is gewoon kut idd
pi_147239753
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:45 schreef Landysh het volgende:
De verlichting bij ons op kantoor valt reuze mee. Lekker hoge plafonds waardoor het niet meer zo fel lijkt.
pi_147239860
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb silo's om mij heen met zwavelzuur. Eerste weken dacht ik wel even: Omg als dat eens lekt ofzo.
O nasıl kantoor la
pi_147239880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De verlichting bij ons op kantoor valt reuze mee. Lekker hoge plafonds waardoor het niet meer zo fel lijkt.
Ja same here. In de fabriek zijn de plafonds hoog waardoor ik er geen last van heb. Maar in die kantoren. :r
pi_147240006
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:27 schreef Landysh het volgende:

[..]

O nasıl kantoor la
Ze staan buiten *)
pi_147240042
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze staan buiten *)
Oh lol aansteller jij
  woensdag 3 december 2014 @ 10:07:36 #93
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147240741
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:36 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh lol aansteller jij
pi_147240743
quote:
Een theorie verklaar je niet. Een theorie verklaart. En een goede theorie verklaart veel dingen die je hebt waargenomen (onderzoeken etc.).
  woensdag 3 december 2014 @ 10:53:37 #95
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147241929
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Omg waar werk jij, op het terrein van DSM ofzo? :D
  woensdag 3 december 2014 @ 10:55:49 #96
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147241999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:13 schreef Crip het volgende:
(8> heisenberg
Helemaal verslaafd die Crip, je bent pas BB fan als je ook de befaamde shirt hebt.

woensdag 3 december 2014 @ 10:57:12 #97
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147242039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:15 schreef Crip het volgende:

[..]

Niet eten.
pi_147242453
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:53 schreef Montelly het volgende:

[..]

Omg waar werk jij, op het terrein van DSM ofzo? :D
Is geheim.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:15:46 #99
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147242484
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is geheim.
Ok..wel een mannenclub zeker?
pi_147242486
Ik zo opgegeven om eerstejaars te coachen, dus stuur ik ruim op tijd een mail naar zo'n knul met tijden om kennis te maken enz. Krijg ik een mail terug met hallo ik kan nu kun je me bellen.

Wtf. :') Doei.
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:22:29 #101
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147242616
Soms kom je dingen tegen waarvan je helemaal was vergeten dat je het vroeger kende.

Mikado _O_
pi_147242734
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef Che_ het volgende:
Soms kom je dingen tegen waarvan je helemaal was vergeten dat je het vroeger kende.

Mikado _O_
Met die stokjes? :D
LEAVE KB ALONE.
pi_147242935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zo opgegeven om eerstejaars te coachen, dus stuur ik ruim op tijd een mail naar zo'n knul met tijden om kennis te maken enz. Krijg ik een mail terug met hallo ik kan nu kun je me bellen.

Wtf. :') Doei.
Krijg je betaald?
pi_147242968
quote:
5s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Krijg je betaald?
Nee, krijg hier profileringspunten voor en ervaaaaaring met coaching.
LEAVE KB ALONE.
pi_147242995
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

Helemaal verslaafd die Crip, je bent pas BB fan als je ook de befaamde shirt hebt.

[ afbeelding ]
Wel vet ja. :D
pi_147243000
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:15 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ok..wel een mannenclub zeker?
Valt op zich mee hoor?

Teveel juist :(
pi_147243008
Vrijdag wokken. :9
pi_147243034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:07 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Een theorie verklaar je niet. Een theorie verklaart. En een goede theorie verklaart veel dingen die je hebt waargenomen (onderzoeken etc.).
Oke. En nu definitie van theorievorming?
  woensdag 3 december 2014 @ 11:38:13 #109
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147243041
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Met die stokjes? :D
Ja :P
pi_147243061
Wow ik ben vandaag na 100 jaar achtergekomen dat je de sterkte van de espresso kan aanpassen op de automaat. Sterkste genomen. Ik krijg het bijna niet weg. _O_

Als ik nu nog niet wakker word weet ik het ook niet meer. :9
pi_147243181
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee, krijg hier profileringspunten voor en ervaaaaaring met coaching.
Goed voor op je CV, toch?
pi_147243222
_O- _O-
  woensdag 3 december 2014 @ 11:52:57 #113
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147243418
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:44 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ] _O- _O-
Hahahaha _O-
pi_147243476
Ik zag laatst een naakte man op tv waarvan ik dacht 'waar is zijn p?'. Hij had serieus alleen een knopje daar. Echt apart. Daar kun je toch geen seks mee hebben?
pi_147243520
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Landysh het volgende:
Ik zag laatst een naakte man op tv waarvan ik dacht 'waar is zijn p?'. Hij had serieus alleen een knopje daar. Echt apart. Daar kun je toch geen seks mee hebben?
Stijf is ie anders eh
pi_147243542
quote:
Je hebt een bloed- of een vleeslul. Dus het zegt niets.
pi_147243554
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Stijf is ie anders eh
Lijkt me sterk dat die van 2 cm naar 20 gaat though.
pi_147243565
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef Landysh het volgende:

[..]

Gebeurt echt. :Y
pi_147243584
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Je hebt een bloed- of een vleeslul. Dus het zegt niets.
Ik snap niks van deze post.

Sowieso niet mijn vakgebied dit. Beter ben ik stil. :X
pi_147243633
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:58 schreef Landysh het volgende:

[..]

Je hebt lullen dat groeit en omhoog gaat wanneer die stijf wordt. En je hebt lullen dat alleen omhoog gaat wanneer die stijf wordt.
pi_147243660
Oh. :@
pi_147243743
Bedankt voor de info, mrstylo.
  woensdag 3 december 2014 @ 12:05:31 #123
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147243819
quote:
Hahaha knopje :')

Push to start
pi_147243821
Wanneer jullie(gaarne alleen vrouwen) foto's willen, staat mijn DMbox open
pi_147243834
quote:

[..]

Ja wel hoor.
pi_147243853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:05 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer jullie(gaarne alleen vrouwen) foto's willen, staat mijn DMbox open
Van je cheesecake? :9
pi_147243854
quote:

[..]

Je mag trouwens in je handjes knijpen met 20 cm. ^)
  woensdag 3 december 2014 @ 12:07:26 #128
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147243863
Wat is een kruising tussen een bloed en een vleeslul? Een chode?
pi_147243896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Van je cheesecake? :9
Ben een sletje. Al die foto's hebben jullie aan gezien
pi_147243909
quote:
[ afbeelding ] _O- _O-
_O-
  woensdag 3 december 2014 @ 12:09:32 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147243924
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Stimo ik wou je iets vragen maar bedacht me op het laatst. :D
pi_147243948
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lafın gelişi la.
pi_147243982
quote:

[..]

:D.

Zo schattig dit. :D.
pi_147243993
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:09 schreef Montelly het volgende:

[..]

Stimo ik wou je iets vragen maar bedacht me op het laatst. :D
Ik ook _O-
pi_147244049
quote:
[ afbeelding ] _O- _O-
Grappig bedoeld natuurlijk (kon er zelf ook om lachen), maar dit is natuurlijk wel de realiteit...

Wat kan een vrouw dan nog doen? Alhoewel, je hebt ook vrouwen die seks maar meh vinden, dan is een kleintje natuurlijk wel mooi meegenomen, denk ik dan.
pi_147244077
Vraag maar?
pi_147244174
Ben wel benieuwd nu.
  woensdag 3 december 2014 @ 12:21:52 #138
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147244231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:19 schreef Deuce92 het volgende:
Ben wel benieuwd nu.
Stimo hitst de jongetjes op hier :D
pi_147244255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Vraag maar?
Ik had meer een grap dan een vraag(al zou ik het wel brengen als een vraagvorm). Maar is nu niet meer grappig :P
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Grappig bedoeld natuurlijk (kon er zelf ook om lachen), maar dit is natuurlijk wel de realiteit...

Wat kan een vrouw dan nog doen? Alhoewel, je hebt ook vrouwen die seks maar meh vinden, dan is een kleintje natuurlijk wel mooi meegenomen, denk ik dan.
Ik weet niet of vrouwen sex 'meh' kunnen vinden. Ik denk eerder dat ze er niet voor uit durven te komen dat sex best fijn is. Taboe enzo
pi_147244289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]

Ik weet niet of vrouwen sex 'meh' kunnen vinden. Ik denk eerder dat ze er niet voor uit durven te komen dat sex best fijn is. Taboe enzo
Of hun enige ervaring ermee is negatief. Dan weet je niet beter.
pi_147244340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
Vraag maar?
Als dit een te persoonlijke vraag is mag je dit negeren en alvast excuses als ik te ver ben gegaan...

Had jij seksuele ervaringen voordat je trouwde of kwam dat pas na je huwelijk? Mits dat laatste, heeft dat negatief effect gehad op je seksleven? Ik kan me voorstellen dat je - net zoals met alles in het leven - doender- en gaanderweg pas weet je wat je wil en hoe je dat wil. Met seks net zo, denk ik; dat je je seksuele voorkeuren in eerste instantie dus niet zo goed weet. Als je daarbij ook nog eens met iemand bent getrouwd die je in bed teleurstelt en je daar pas achteraf te weten komt, lijkt het me moeilijk om dat samen te corrigeren...

Of nou ja, hoop gebazel eigenlijk en geen concrete vraag... Zorgt een huwelijk op de 'Turkse manier' er eigenlijk niet voor dat je op seksueel gebied niet kunt experimenteren zoals je zou willen, omdat er een grote kans is dat het niet klikt in bed? Of is dat een stomme aanname? Ik kan me namelijk voorstellen dat je minder jezelf durft te zijn (zowel man als vrouw) wanneer je merkt dat je partner een hele andere kijk op seks heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 12:26:35 ]
pi_147244429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:22 schreef mrstylo het volgende:
Ja, vooral bij moslims. Of nou ja, 'taboe'... Gewoon niet een graag gesproken onderwerp (behalve vrienden/vriendinnen onderling), denk ik.

Je mag pas losgaan wanneer je eenmaal getrouwd bent, en dan moet je maar net iemand hebben die net zoals jij samen met de ander ervaring wil opbouwen. In plaats van erbij liggen als een zoutzak totdat de ander klaar is, of beetje in de rondte stoten in de hoop dat de ander daarvan geniet.
pi_147244481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, vooral bij moslims. Of nou ja, 'taboe'... Gewoon niet een graag gesproken onderwerp (behalve vrienden/vriendinnen onderling), denk ik.

Je mag pas losgaan wanneer je eenmaal getrouwd bent, en dan moet je maar net iemand hebben die net zoals jij samen met de ander ervaring wil opbouwen. In plaats van erbij liggen als een zoutzak totdat de ander klaar is, of beetje in de rondte stoten in de hoop dat de ander daarvan geniet.
Gewoon dit aanzetten en los gaan _O_
pi_147244604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als dit een te persoonlijke vraag is mag je dit negeren en alvast excuses als ik te ver ben gegaan...

Had jij seksuele ervaringen voordat je trouwde of kwam dat pas na je huwelijk? Mits dat laatste, heeft dat negatief effect gehad op je seksleven? Ik kan me voorstellen dat je - net zoals met alles in het leven - doender- en gaanderweg pas weet je wat je wil en hoe je dat wil. Met seks net zo, denk ik; dat je je seksuele voorkeuren in eerste instantie dus niet zo goed weet. Als je daarbij ook nog eens met iemand bent getrouwd die je in bed teleurstelt en je daar pas achteraf te weten komt, lijkt het me moeilijk om dat samen te corrigeren...

Of nou ja, hoop gebazel eigenlijk en geen concrete vraag... Zorgt een huwelijk op de 'Turkse manier' er eigenlijk niet voor dat je op seksueel gebied niet kunt experimenteren zoals je zou willen, omdat er een grote kans is dat het niet klikt in bed? Of is dat een stomme aanname? Ik kan me namelijk voorstellen dat je minder jezelf durft te zijn (zowel man als vrouw) wanneer je merkt dat je partner een hele andere kijk op seks heeft.
Maagd tot huwelijk :Y

Effect? Onze hele cultuur verneukt de belevenis ervan. Elk Turkse chick beleeft moeilijke momenten wat dit onderwerp betreft.

Sws dat gedoe rondom maagdelijkheid is belachelijk. Schijnheilig zooi.
pi_147244625
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Stimo hitst de jongetjes op hier :D
Jou blijkbaar wel?
pi_147244688
quote:

[..]

:@
  woensdag 3 december 2014 @ 12:39:24 #147
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147244689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

pi_147244781
Deze boys hebben gewoon een apart mapje op hun desktop met 'Music when the magic happens' ofzo...
pi_147244786
quote:
Die is ook goed _O_

Of dit:
pi_147244864
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze boys hebben gewoon een apart mapje op hun desktop met 'Music when the magic happens' ofzo...
Als dat al eens gebeurd.
pi_147244973
Ik mag bijjjjna naar huis zooo blij.

Tips voor het avondeten mensen?
pi_147245219
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:51 schreef Landysh het volgende:

Nasi
pi_147245257
quote:

Cheesecake
pi_147245366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Nasi
Maybeee

quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Cheesecake
pi_147245474
Ik wil nr huis :'(
pi_147245513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil nr huis :'(
Ik doe wel een extra dutje in jouw plaats.
pi_147245534
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

:D
pi_147245548
quote:

Aardappeltjes, broccolisalade en zalm. :9
pi_147245652
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh nee. Wil naar de markt. Knopen halen. En etos voor make up. En de tuinen voor cremespoeling.
pi_147245730
Ik wil nasi maken vanavond. Hebben jullie daar een boodschappenlijst voor? Ik heb geen zin om na te denken vandaag.
pi_147245782
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil nasi maken vanavond. Hebben jullie daar een boodschappenlijst voor? Ik heb geen zin om na te denken vandaag.
Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk. Toch niet zo moeilijk?
pi_147245828
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk.
_O-.

Hehe.

Ik zou er een nasimix bijdoen, trouwns.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 13:25:48 ]
pi_147245861
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Chinese groentemix, kipfilet, rijst en sinaasappelmelk. Toch niet zo moeilijk?
:{

Ja wist ik niet. Moet ik de kipfilet nu al uit mijn vriezer halen om het te laten ontdooien?
pi_147245942
Ik ga denk ik Nasi maken met Kipsate _O_
pi_147245994
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maagd tot huwelijk :Y
Baal je van die keuze? (Met de wijsheid van nu...)

quote:
Effect? Onze hele cultuur verneukt de belevenis ervan. Elk Turkse chick beleeft moeilijke momenten wat dit onderwerp betreft.
Ja, mja, tja. Lijkt me ook veel erger als je niet open durft te zijn bij je man en een beetje doet wat er verwacht wordt, i.p.v. uitzoeken wat jij ook lekker vindt. Focus ligt te veel op voortplanten. Mja. :P.

quote:
Sws dat gedoe rondom maagdelijkheid is belachelijk. Schijnheilig zooi.
Edoch blijkbaar nodig, vanwege cultuur...
pi_147245998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Hehe.

Ik zou er een nasimix bijdoen, trouwns.

O ja, uiteraard.

quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja wist ik niet. Moet ik de kipfilet nu al uit mijn vriezer halen om het te laten ontdooien?
Zou je alvast kunnen doen. Ligt eraan hoe laat je gaat beginnen met koken.

Woon je niet meer thuis trouwens? Je zei laatst dat je haast nooit zelf kookt.
pi_147246000
Saté... Vind dat altijd zo'n penetrante geur hebben.
pi_147246025
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh nee. Wil naar de markt. Knopen halen. En etos voor make up. En de tuinen voor cremespoeling.
Iyii doe maar ik ga slapen. :9
pi_147246096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Het leven is geen porno :o
Gewoon Barry White opzetten joh :7
pi_147246112
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Iyii doe maar ik ga slapen. :9
Geen dank voor de tip. Ga meer weer Yum Yum Noodles eten vanavond. :(
pi_147246264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Baal je van die keuze? (Met de wijsheid van nu...)

[..]

Ja, mja, tja. Lijkt me ook veel erger als je niet open durft te zijn bij je man en een beetje doet wat er verwacht wordt, i.p.v. uitzoeken wat jij ook lekker vindt. Focus ligt te veel op voortplanten. Mja. :P.

[..]

Edoch blijkbaar nodig, vanwege cultuur...
Nee. Ik wilde dat zelf namelijk. Hij niet.

Ik stoor mij aan onze cultuur en hoe we ermee omgaan.
pi_147246278
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Zou je alvast kunnen doen. Ligt eraan hoe laat je gaat beginnen met koken.

Woon je niet meer thuis trouwens? Je zei laatst dat je haast nooit zelf kookt.
Hmm. Ik denk rond 8 uur eten.

Ik breng daar ff verandering in. Moet volwassen worden. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:31 schreef zarGon het volgende:
Saté... Vind dat altijd zo'n penetrante geur hebben.
Is juist lekker :9
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het leven is geen porno :o
Gewoon Barry White opzetten joh :7
Serieus? Dus ik breng nu voor niets gratis pizza naar vrouwen?
pi_147246282
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik stoor mij aan onze cultuur en hoe we ermee omgaan.
Wie niet?! :+.
pi_147246297
We hebben nooit muizen gehad, maar ik hoor de laatste paar dagen 's nachts wat verdachte geluidjes komen van zolder, dus maar een muizenval opgezet. Hopelijk is het meteen raak, mocht er iets zitten. :(

Jullie wel eens muizen gehad?
pi_147246371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wie niet?! :+.
Dat gedoe met maagdenvlies :') en bloed :') die twee bestaan niet eens!!

Alles is maar ayip. Ouders die niet eens genegenheid tonen naast hun kids, want ayip. Ik doel niet op al lebberend voorspel, maar een kus op de wang of zo.
pi_147246381
quote:
8s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben nooit muizen gehad, maar ik hoor de laatste paar dagen 's nachts wat verdachte geluidjes komen van zolder, dus maar een muizenval opgezet. Hopelijk is het meteen raak, mocht er iets zitten. :(

Ja.

Kedi var di :9
pi_147246385
quote:
8s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:

Ja, brood met pindakaas in de val doen.
De val langs de muur beschut plaatsen en morgen genieten van een dood diertje die je kan doneren aan de reigers in het park :@
pi_147246770
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Aardappeltjes, broccolisalade en zalm. :9
Seni tatta. ;(

Ik wil naar de mac. Is vlak naast werk. :@
pi_147246783
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, brood met pindakaas in de val doen.
De val langs de muur beschut plaatsen en morgen genieten van een dood diertje die je kan doneren aan de reigers in het park :@
Ja, ik heb ook pindakaas gebruikt. Het staat alleen niet tegen de muur aan, maar in het open. Zijn het dermate slimme beesten dat ze dan al snel doorhebben dat het een valstrik is? :@
pi_147246843
quote:
8s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Geen dank voor de tip. Ga meer weer Yum Yum Noodles eten vanavond. :(
Gormediydim la. :(
pi_147246893
Yanimda ki adam smakken yapiyor. Omg ik word helemaal gek.

Borteeee :'(
pi_147246993
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef Landysh het volgende:

[..]

Gormediydim la. :(
Iyi bakalim, öyle olsun. :%
pi_147247024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:

Ga opzichtig zuchten en werp een boze blik zijn kant op.
pi_147247050
quote:

Ga weg. Naar buiten. Wc.

Dat doe ik altijd. :@
pi_147247076
Haten op mensen die smakken :')
pi_147247121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat gedoe met maagdenvlies :') en bloed :') die twee bestaan niet eens!!
Bloed bestaat niet? :S
pi_147247149
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bloed bestaat niet? :S
Maagdenbloed.
pi_147247163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:15 schreef mrstylo het volgende:
Haten op mensen die smakken :')
Smakker gespot. :N
pi_147247220
quote:
11s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Smakker gespot. :N
Eigenlijk niet. Ik leefde onder een streng regime ;(
pi_147247341
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ga weg. Naar buiten. Wc.

Dat doe ik altijd. :@
Ik moet hier echt van af man.

Wilde net huilen :')!
pi_147247380
pi_147247561
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik moet hier echt van af man.

Wilde net huilen :')!
Valla ik loop altijd gewoon weg. Wij hebben ook een ruimte waar kluisjes en bankjes staan, soort kleedlokaal, ik ga daar dan zitten. Krijg wel reacties vab 'waar was je' en 'waarom zit je daar' enzo, maar ik zeg dan altijd dat ik moest bellen of zo. :')
pi_147247587
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef Landysh het volgende:

[..]

Valla ik loop altijd gewoon weg. Wij hebben ook een ruimte waar kluisjes en bankjes staan, soort kleedlokaal, ik ga daar dan zitten. Krijg wel reacties vab 'waar was je' en 'waarom zit je daar' enzo, maar ik zeg dan altijd dat ik moest bellen of zo. :')
Ik probeer mijzelf rustig te houden :@ Voelt alsof ik overdrijf.
pi_147247620
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maagdenbloed.
Niet helemaal waar. Het is zeker dat niet alle maagden bloeden maar van wat ik heb gehoord (ook van Nederlandse meisjes), is dat het merendeel wel een tenminste een beeeetje bloed verliest.

Of ja, van de meisjes die geen tampons hebben gebruikt iig

Wow so much details

[ Bericht 7% gewijzigd door Landysh op 03-12-2014 14:39:54 ]
pi_147247663
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik probeer mijzelf rustig te houden :@ Voelt alsof ik overdrijf.
Ik ben in de vroege dienst al chago genoeg, stress tijdens de pauze kan ik echt niet verdragen. Ik wil gewoon rustig genieten van mijn koffie en tot mezelf komen.
pi_147247709
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ga opzichtig zuchten en werp een boze blik zijn kant op.
Dit doe ik ook altijd. Werkt zelden.

Maar mensen zeggen dat ik van mezelf al een bitchface heb, maybe daarom.
pi_147247902
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:36 schreef Landysh het volgende:

[..]

Dit doe ik ook altijd. Werkt zelden.

Maar mensen zeggen dat ik van mezelf al een bitchface heb, maybe daarom.
_O-

Ik heb het redelijk onder controle; ga me dan concentreren op mijn telefoon ofzo, al vind ik het geluid nog steeds niet fijn. Maar thuis is er helaas geen ontkomen aan als we 's avonds aan tafel zitten bij mijn vader (doet-ie ook niet altijd). Dan werpen mijn zusje en ik elkaar altijd zo'n blik van 'Nomsayin, GMTA!' onder het eten. :D
pi_147247942
Wat is er mis met jullie :')
pi_147248008
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

_O-

Ik heb het redelijk onder controle; ga me dan concentreren op mijn telefoon ofzo, al vind ik het geluid nog steeds niet fijn. Maar thuis is er helaas geen ontkomen aan als we 's avonds aan tafel zitten bij mijn vader (doet-ie ook niet altijd). Dan werpen mijn zusje en ik elkaar altijd zo'n blik van 'Nomsayin, GMTA!' onder het eten. :D
lool. :D !

Ik ben echt de enige die er thuis last van heeft. Maar ben sowieso geadopteerd. ;(
pi_147248044
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:33 schreef Landysh het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Het is zeker dat niet alle maagden bloeden maar van wat ik heb gehoord (ook van Nederlandse meisjes), is dat het merendeel wel een tenminste een beeeetje bloed verliest.

Of ja, van de meisjes die geen tampons hebben gebruikt iig

Wow so much details
Ja als je droog als een kurk bent zal er door de stroefheid van de wrijving vast wat bloed komen.

Je bloedt niet als je relaxt en nat bent.
pi_147248074
Ik kan nu niet meer chill eten, want wil geen geluid maken.
pi_147248176
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja als je droog als een kurk bent zal er door de stroefheid van de wrijving vast wat bloed komen.

Je bloedt niet als je relaxt en nat bent.
Grappig. Twee vriendinnen/collega's oo mijn vorige werk hebben hun eerste keer heel uitgebreid aan mij verteld. Meisje dat haar eerste keer geweldig vond was veel bloed kwijt (niet een vlekje ofzo maar echt veel), andere vond het niks maar bloedde helemaal niet. Maar zij gebruikte dus ook tampons en de andere niet.

Heb overigens nog genoeg verhalen gehoord maar moest aan die twee denken omdat je zei 'als je nat bent bloedt je niet'.
pi_147248180
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:44 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er mis met jullie :')
Echt hè. Naast hen voel ik me bijna normaal. :P
pi_147248233
Smakken en maagdenbloed. Lekkere combinatie.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:55:27 #205
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147248247
quote:

Jij hebt een smakker he, ik heb eentje hier zitten die gewoon uit zn neus eet :r Elke keer betrap ik hem hierop, ook gewoon paar keer tijdens een gesprek op het moment dat ik naar hem keek en een vraag vraag stelde. Zag je dat vingertje zo van zn neusgat naar zn lippen glijden...hoppaa
pi_147248261
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Echt hè. Naast hen voel ik me bijna normaal. :P
Ik kan alleen niet tegen mensen die hun neus snuiten tijdens het eten.
pi_147248272
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:55 schreef Montelly het volgende:

[..]

Jij hebt een smakker he, ik heb eentje hier zitten die gewoon uit zn neus eet :r Elke keer betrap ik hem hierop, ook gewoon paar keer tijdens een gesprek op het moment dat ik naar hem keek en een vraag vraag stelde. Zag je dat vingertje zo van zn neusgat naar zn lippen glijden...hoppaa
Niet uit je neus vreten. :')
  woensdag 3 december 2014 @ 14:56:42 #208
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147248279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

Grappig. Twee vriendinnen/collega's oo mijn vorige werk hebben hun eerste keer heel uitgebreid aan mij verteld. Meisje dat haar eerste keer geweldig vond was veel bloed kwijt (niet een vlekje ofzo maar echt veel), andere vond het niks maar bloedde helemaal niet. Maar zij gebruikte dus ook tampons en de andere niet.

Heb overigens nog genoeg verhalen gehoord maar moest aan die twee denken omdat je zei 'als je nat bent bloedt je niet'.
Ok ik krijg nu wel een semi-stijfje van dit..
pi_147248328
Mannen kunnen ook bloeden de eerste (fanatieke) keer als hun toompje scheurt :')
pi_147248341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan nu niet meer chill eten, want wil geen geluid maken.
Je aan je eigen eetgeluiden storen... Jij hebt een compleet nieuw level bereikt.
pi_147248342
quote:

[..]

Oke apart. Ik ken niemand die heeft gebloed. Zelfs mensen met vaginisme die dat niet hadden.
pi_147248354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mannen kunnen ook bloeden de eerste (fanatieke) keer als hun toompje scheurt :')
:X :X :X
pi_147248360
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom? :'(
pi_147248361
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je aan je eigen eetgeluiden storen... Jij hebt een compleet nieuw level bereikt.
Nee voor anderen. Wil ze niet ergeren :')
pi_147248418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook pindakaas gebruikt. Het staat alleen niet tegen de muur aan, maar in het open. Zijn het dermate slimme beesten dat ze dan al snel doorhebben dat het een valstrik is? :@
Zij voelen zich het meest op hun gemak als zij beschutting hebben (logisch ook) en nemen dan sneller een risico zoals het betreden van een val.
Even verplaatsen dus..
pi_147248423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Haha, Deuce is onbesneden. SNEEEELLL, PAK EEN SCHAAR!
pi_147248442
Leek even op seksuele voorlichting bij verzorging op de middelbare school. Wel leerzaam soms. _O-
pi_147248479
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zij voelen zich het meest op hun gemak als zij beschutting hebben (logisch ook) en nemen dan sneller een risico zoals het betreden van een val.
Even verplaatsen dus..
Aha. Als het vannacht niet raak is, ga ik dat maar doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 15:11:41 ]
pi_147248483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Als je geboren bent met een strak toompje kan die scheuren als er veel druk op komt, hard masturberen is de manier om dat te testen.
Don't ask me how I know :')
pi_147248494
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oke apart. Ik ken niemand die heeft gebloed. Zelfs mensen met vaginisme die dat niet hadden.
Wut. Of dit is een heel groot toeval, of we zijn allebei voorgelogen. Maar deze twee chicks hebben allebei geen achtergrond waarbij bloeden belangrijk is. Dat meisje had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze zou bloeden en was de hele nacht bezig geweest met het schoonmaken van de lakens (ze waren bij vrienden thuis :') ).
pi_147248515
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als je geboren bent met een strak toompje kan die scheuren als er veel druk op komt, hard masturberen is de manier om dat te testen.
Nee. Waarom moest je dat zeggen? :'(
pi_147248518
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wut. Of dit is een heel groot toeval, of we zijn allebei voorgelogen. Maar deze twee chicks hebben allebei geen achtergrond waarbij bloeden belangrijk is. Dat meisje had er eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze zou bloeden en was de hele nacht bezig geweest met het schoonmaken van de lakens (ze waren bij vrienden thuis :') ).
_O-.
pi_147248538
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Landysh het volgende:

[..]

:') Was ze niet gewoon ongesteld, of een tussentijdse bloeding?
pi_147248552
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoezo? Kan best voorkomen hoor.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_147248562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Haha, Deuce is onbesneden. SNEEEELLL, PAK EEN SCHAAR!
Sadist. :'(
pi_147248583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Nee. Waarom moest je dat zeggen? :'(
Dan schrik je tenminste niet zo mocht het gebeuren, gewoon even testen dus!
pi_147248609
Een mattie op de middelbare school had het een keer bij hem thuis gedaan met een meisje dat het voor het eerst deed en hij vertelde toen dat ze echt als een rund was gaan bloeden. Hebben ze van schrik de ouders van dat meisje opgebeld enzo die meteen kwamen toegesneld, waarna er ruzie uitbrak tussen zijn en haar ouders.

Maar zelf verder geen ervaringsdeskundige of kenner.
pi_147248613
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan schrik je tenminste niet zo mocht het gebeuren, gewoon even testen dus!
Dat test ik al jaren regelmatig. ;)
pi_147248715
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Goede toevoeging
pi_147248727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

_O-.
Ja die ene chick was van 'Borte, eerste keer is echt shit verwacht er niks van' en die andere 'Niet waar, niet iedereen ervaart het zo' en toen gingen ze vertellen enzo. Alhoewel, dat bloedverhaal had ik eerder gehoord. Vrouwen - vooral die met een niet-Islamitische achtergrond - kunnen soms echt zo open zijn over hun seksleven. Gewoon midden op de dag op de werkvloer 'bloedde jullie tijdens de eerste keer?' en iedereen vertellen.

B-)
pi_147248749
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee.
pi_147248760
quote:
Een mattie op de middelbare school had het een keer bij hem thuis gedaan met een meisje dat het voor het eerst deed en hij vertelde toen dat ze echt als een rund was gaan bloeden. Hebben ze van schrik de ouders van dat meisje opgebeld enzo die meteen kwamen toegesneld, waarna er ruzie uitbrak tussen zijn en haar ouders.

Er staat niks over lijken en CSI voor sporenonderzoek dus ik neem aan dat zij iniedergeval geen Turkse vader had?
pi_147248770
quote:

_O-
pi_147248788
Bewerken

Het woord 'vlies' is een wat ongelukkige benaming. Het maagdenvlies is namelijk normaal niet helemaal dicht, want het bloed dat bij de menstruatie vrijkomt kan er gemakkelijk doorheen. Bij hoge uitzondering komt het voor dat een maagdenvlies geheel gesloten is (hymen imperforatus). Dit is een medische afwijking die echter door een kleine medische ingreep (een sneetje) verholpen kan worden. Achter een gesloten maagdenvlies stapelt het bloed zich op, waardoor na enige tijd lichamelijke problemen ontstaan door een fikse hoeveelheid oud opgehoopt bloed.

Anderzijds kan ook bij de tweede of derde geslachtsgemeenschap de vrouw bloed verliezen. De vagina is goed doorbloed en als een vrouw te gespannen is of niet opgewonden/vochtig genoeg ontstaan er makkelijk schaafwondjes aan de wanden van de vagina. En natuurlijk kan menstruatie ook een oorzaak zijn van bloedverlies.

Wiki. Nl
pi_147248804
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:12 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee.
Dude, ze kan gebloed hebben maar niet door maagdenvlies.

Of zoals wiki zegt.

Je bloedt normaliter niet.
pi_147248832
Die chicks die veel bloed verloren hadden dan wss een 'gesloten maagdenvlies'.
pi_147248841
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Goede toevoeging
Jatoch, wil daar geen twijfel over laten bestaan.

quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Er staat niks over lijken en CSI voor sporenonderzoek dus ik neem aan dat zij iniedergeval geen Turkse vader had?
Nee, waren gewoon kaasjes.
pi_147248851
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dude, ze kan gebloed hebben maar niet door maagdenvlies.

Of zoals wiki zegt.

Je bloedt normaliter niet.
Alleen hoeren bloeden niet tijdens hun eerste keer.

Zaak gesloten
pi_147248875
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zaak gesloten
Dan zal je zusje vast niet bloeden :)
pi_147248883
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zaak gesloten
Kijk die boy eens stoken.
pi_147248886
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dan zal je zusje vast niet bloeden :)
Sowieso
pi_147248959
Overigens staat er dat er dus wel zoiets bestaat als een maagdenvlies maar dat je vagina niet helemaal afgesloten is. Er staat niet dat je normaal niet bloedt. De hymen noemen ze dat volgens mij, die kunnen dus wel breken of ervoor zorgen dat je bloedt.

De meeste meisjes die zeiden dat ze bloedde hadden echt maar een beetje.
pi_147248979
Sws met pubers dit soort onderwerpen bespreken. Kabahat bende.
Altijd volgt dan wel zo'n debiele opmerking.
pi_147249001
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Landysh het volgende:
Overigens staat er dat er dus wel zoiets bestaat als een maagdenvlies maar dat je vagina niet helemaal afgesloten is. Er staat niet dat je normaal niet bloedt. De hymen noemen ze dat volgens mij, die kunnen dus wel breken of ervoor zorgen dat je bloedt.

Slechts 2 van de 10 vrouwen die voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, bloeden de eerste keer. Dus jij hebt het getroffen met je co-workers :D
pi_147249022
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Landysh het volgende:

Je bloedt niet door seks. Dat probeer ik te zeggen. Je bloedt door andere redenen; niet nat genoeg/wrijving etc.
pi_147249053
In mn tantes tijd hingen ze het laken op aan het balkon.

pi_147249129
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je bloedt niet door seks. Dat probeer ik te zeggen. Je bloedt door andere redenen; niet nat genoeg/wrijving etc.
Of door de hymen, die vaak 'breken' tijdens de eerste keer seks. Dus of je het nou een vlies noemt of niet, er is wel iets wat ervoor kan zorgen dat je bloedt ook al ben je nat/opgewonden.
pi_147249150
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
In mn tantes tijd hingen ze het laken op aan het balkon.

Ben echt blij dat wij zulke tradities niet kennen.
pi_147249204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Slechts 2 van de 10 vrouwen die voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, bloeden de eerste keer. Dus jij hebt het getroffen met je co-workers :D
Hoe kom je hierbij? Mind you dat de hymen ook kunnen breken door tampons. Bijna alle NL'se chicks hebben tampons gebruikt voordat ze seks hebben.
pi_147249231
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef Landysh het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? Mind you dat de hymen ook kunnen breken door tampons. Bijna alle NL'se chicks hebben tampons gebruikt voordat ze seks hebben.
Ik zocht het ff op. (Link)

Ik wist het ook niet, dat het zo weinig was.
pi_147249251
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Landysh het volgende:

[..]

Of door de hymen, die vaak 'breken' tijdens de eerste keer seks. Dus of je het nou een vlies noemt of niet, er is wel iets wat ervoor kan zorgen dat je bloedt ook al ben je nat/opgewonden.
Klopt. Maar dat is een uitzonderingsgeval. Het vliesje zit bij die meisjes niet normaal.
pi_147249299
Ik las laatst ergens in een topic of in het nieuws, weet niet meer, dat je gewoon in coma kunt raken als je een tampon te lang in laat zitten en er zelfs aan dood kunt gaan. :X

http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom

Dan ben je wel een smeerlap als je zoiets niet op tijd ververst.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 15:35:59 ]
pi_147249302
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ben echt blij dat wij zulke tradities niet kennen.
Wij ook niet.. zij is aangetrouwd en komt uit een andere stad ver van ons en is gewoon een Turkse.
pi_147249338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las laatst ergens in een topic of in het nieuws, weet niet meer, dat je gewoon in coma kunt raken als je een tampon te lang in laat zitten en er zelf aan dood kunt gaan. :X

http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom

Dan ben je wel een smeerlap als je zoiets niet op tijd verschoont.
Ho ho.. er kan ook een stukje van je tampon achterblijven. Dat kan ook een reden zijn :P

En sommigen slapen met een tampon he..
  woensdag 3 december 2014 @ 15:31:30 #255
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147249357
Leest Crip trouwens mee? Nuttige info
pi_147249386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zocht het ff op. (Link)

Ik wist het ook niet, dat het zo weinig was.
Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook beinvloed kunnen hebben.
pi_147249440
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wij ook niet.. zij is aangetrouwd en komt uit een andere stad ver van ons en is gewoon een Turkse.
Wss cingene bloed ofzo. Heb dit soort praktijken nog nooit gehoord of gezien in TR, alleen bij zigeuners.
pi_147249441
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook hebben kunnen beinvloed.
Zekers. Denk ik ook ja :Y
pi_147249534
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef Landysh het volgende:

[..]

Like said, Nederlandse meisjes gebruiken tampons. Dat zou het onderzoek ook beinvloed kunnen hebben.
En bepaalde voorwerpen. Als een tampon dat al kan doen, moet dat met bepaalde voorwerpen helemaal geen probleem zijn.
pi_147249541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:34 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Zekers. Denk ik ook ja :Y
En vaak tijdens het sporten. De combo sport + tampon is een funest voor je hymen. :P
pi_147249582
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:34 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wss cingene bloed ofzo. Heb dit soort praktijken nog nooit gehoord of gezien in TR, alleen bij zigeuners.
Emirdag.
pi_147249689
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Emirdag.
Cingene heb je overal.

Maar heb het iig nog nooit eerder gehoord bij Turken. Jij wel, behalve die tante?
pi_147249797
Een half Turk, half NL meisje zei een keer dat ze geen tampons mocht gebruiken van haar moeder (bekeerling). :')

Een bekeerling hoort die achterlijke tradities niet over te nemen. ;(
pi_147249802
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:42 schreef Landysh het volgende:

[..]

Cingene heb je overal.

Maar heb het iig nog nooit eerder gehoord bij Turken. Jij wel, behalve die tante?
Ik snap zulke dingen nooit. Openbaar over seks praten is een taboe, maar een laken met bloed laten zien kan dan weer wel....? :')
pi_147249850
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:42 schreef Landysh het volgende:

[..]

Cingene heb je overal.

Ja.. maar vergeten :@ Hadden het lang geleden over.

Ik ken een Emirdagli die is weggestuurd nadat ze niet heeft gebloed.

:'(
pi_147249854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap zulke dingen nooit. Openbaar over seks praten is een taboe, maar een laken met bloed laten zien kan dan weer wel....? :')
Ja dit!!!
pi_147249872
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

pi_147249889
quote:

[..]

Duh. Je toont aan dat je vrouw or whatever een schone maagd is geweest. Dat ze netjes was. En geen hoer.
pi_147249903
Gewoon extreme japanofielen misschien. /sylvesterrr ;(

Maar ik heb het ook nooit gehoord van de oldies of anderen in mijn omgeving. Sowieso niet mijn interessegebied, dus geen idee. :P
pi_147249942
quote:

[..]

Dit lijkt me zo hard he. Hoe koud kan je dat zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Duh. Je toont aan dat je vrouw or whatever een schone maagd is geweest. Dat ze netjes was. En geen hoer.
Maar als iemand gewoon maagd is en niet kan bloeden? Lijkt me best kut
pi_147249960
quote:

[..]

Idd, gewoon het meest stukje mahrem dat je kunt bedenken gaan tonen.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:51:23 #272
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147249978
Niet iedereen heeft opgelet bij biologie zo te zien
pi_147249997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik wou net schrijven dat het tonen van 'maagdelijkheidsbloed' wel de ultieme mahrem inbreuk is..
  woensdag 3 december 2014 @ 15:52:34 #274
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147250011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt me geen beste kut. Het hoort o.a. te bloeden bij ongesteldheid.
pi_147250018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

Zakje kippebloed in je vagina.

Had ooit toen ik nog slim was boeken gelezen over hoe ze dit deden in Egypte.

Vrouwen zijn innovatief _O_
pi_147250027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waarom gelijk weer over eten hebben?
http://www.restaurantmeram.nl/
pi_147250066
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik wou net schrijven dat het tonen van 'maagdelijkheidsbloed' wel de ultieme mahrem inbreuk is..
Het woord eer doet iets met onze cultuur. Mensen worden dan barbaren.

Je dochter vermoorden omdat ze zwanger was. Of omdat ze is weggelopen.

Hoe kan je dat dan denk ik dan.
pi_147250072
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zo te zien is iemand mij voor.
pi_147250073
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Omg. Stahp. Please.
pi_147250131
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zakje kippebloed in je vagina.

Had ooit toen ik nog slim was boeken gelezen over hoe ze dit deden in Egypte.

Vrouwen zijn innovatief _O_
Beter dan benzine
https://www.facebook.com/video.php?v=1523433161242699&permPage=1
pi_147250142
Wat is er mis met tampons trouwens? Waarom wordt er benadrukt dat Nederlandse meiden die dingen gebruiken?
  woensdag 3 december 2014 @ 15:57:08 #282
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147250154
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef Landysh het volgende:

[..]

Omg. Stahp. Please.
Sylvesteritus humoritus. Ben nog in het geneesproces.
pi_147250158
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:

[..]

GMTA! :7
pi_147250181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef Unlabeled het volgende:
Wat is er mis met tampons trouwens? Waarom wordt er benadrukt dat Nederlandse meiden die dingen gebruiken?
Turkse maagdjes doen dit niet.

Jij wel?
pi_147250189
quote:

Die vieze hoerrrrrrrrrr

SPOILER
pi_147250212
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Sylvesteritus humoritus. Ben nog in het geneesproces.
Dit is geen sylvester meer hoor.
pi_147250231
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:[/
Hoezo is dat kut dan?
pi_147250253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef Unlabeled het volgende:
Wel alles lezen he ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef Landysh het volgende:
Een half Turk, half NL meisje zei een keer dat ze geen tampons mocht gebruiken van haar moeder (bekeerling). :')

Een bekeerling hoort die achterlijke tradities niet over te nemen. ;(
pi_147250260
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:59 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Hoezo is dat kut dan?
Als je je in zo'n achterlijke omgeving bevindt waarin dat verwacht wordt, bedoelt hij denk ik.
pi_147250280
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel alles lezen he ;)

[..]

Nee, want dan kan ze niet de verlichte Turk uithangen.
pi_147250293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Goed voor op je CV, toch?
Jazeker!
LEAVE KB ALONE.
pi_147250351
KB, ga weg met je alledaagse perikelen, we bespreken serious business hier.
pi_147250394
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
KB, ga weg met je alledaagse perikelen, we bespreken serious business hier.
Ik moest echt lachen om die reactie midden in deze discussie. _O-
pi_147250398
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:59 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Hoezo is dat kut dan?
Je begrijpt mij volgens mij niet. Ik reageer op een andere reactie. Het is geen statement ofzo
pi_147250415
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:04 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik moest echt lachen om die reactie midden in deze discussie. _O-
ja sorry hoor, moest even beantwoorden
LEAVE KB ALONE.
pi_147250455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:53 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Waarom gelijk weer over eten hebben?
http://www.restaurantmeram.nl/
hey dat ziet er lekker uit
zouden we een keer moeten meeten
pi_147250491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben dabei
pi_147250492
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Turkse maagdjes doen dit niet.

Jij wel?
Ja. Mijn moeder was er eerst op tegen maar nu bemoeit ze niet meer.
pi_147250513
Ik heb midden in de nacht gekeken hoe een stel Grieken künefe vreten en heb zelf ook zin gekregen. Must eat gewoon binnenkort!
pi_147250563
ik snap sowieso niet hoe jullie het kunnen laten om een gebruikte tampon niet even leeg te zuigen
pi_147250567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dan gaan zij op mijn eten spugen. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: