SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde geldt voor mannen in India.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?
Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?
Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen.
Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Probeer je dom te doen of ben je gewoon dom op dit gebied?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen.
Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Ja, twee keer meerquote:
Kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, twee keer meer. Wist je zeker niet?
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.quote:
Hoe is dit ooit aan te tonenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, twee keer meer. Wist je zeker niet?
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
we dont care Amar II.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapotTrouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hey leuke opmerking, kwam vroeger vaak in GYM topic voorbij, toen postte jij daar nog niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.
Waarom hebben alle wijven maat 39.
Ik heb dat ook meegemaakt! Maar dat ging om een rok, weet je nog haha. Was laatste en ook een Duitse webshop.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent kent dit probleem wel en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie is toegestaan in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.
En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
Bij mij maken soms de schoenen niet in die maatquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn maat is ook altijd uitverkocht.Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Als het iets is dat ik kan beantwoorden, tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.quote:
Meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.
Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.
Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
Zal wel APA zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.quote:
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.
Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bentquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.
Vertel jij mij maar wat het is?
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
Wat is jouw definitie?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
Bel/mail je leraar dan gewoon op?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
Voordat je zo'n onderzoek kan doen, moet je eerst onderzoek gaan doen naar de doelgroep. Vanuit daar kan je gaan bereken hoeveel het foutpercentage kan zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?
Neuh schuif ze niet van tafel hoor
Ik weet niet wat voor onderzoek jij doet natuurlijk, maar meestal is het soort onderzoek dat studenten doen deductief, d.w.z. vanuit bestaande theorieën verklaringen zoeken voor jouw specifieke onderzoeksprobleem, i.t.t. inductief onderzoek waarbij je zelf from scratch een bepaald verschijnsel benoemt en onderzoekt en in feite een nieuwe theorie ontwikkelt. Welke is het?quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jongequote:
Die van nu dan. Zo ijskoud gewoonquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge![]()
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.quote:
Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
Logisch ook, en man is een man is een... manquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |