abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147233420

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147233468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
Zelfde geldt voor mannen in India.
pi_147233506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147233514
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
pi_147233555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
:')
pi_147233569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Probeer je dom te doen of ben je gewoon dom op dit gebied?
pi_147233608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:')
Ja, twee keer meer :'). Wist je zeker niet?
pi_147233626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
pi_147233680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
pi_147233705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hoe is dit ooit aan te tonen _O- zoveel mensen die het zijn maar niet voor durven uit te komen
pi_147233715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
pi_147233749
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:24:09 #13
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147233759
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147233817
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
we dont care Amar II.
pi_147233820
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
pi_147234141
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147234146
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent dit probleem en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie een plaats heeft in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 02-12-2014 23:20:57 ]
pi_147234241
Owkeeee, dit jaar hebben we 30 vrouwen over en 15 mannen. Oke, jij mag er 1, jij 2, jij 4 en Izzy 0, want jij bent homoseksueel.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:39:24 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234362

Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:40:15 #20
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234385
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey leuke opmerking, kwam vroeger vaak in GYM topic voorbij, toen postte jij daar nog niet.
pi_147234389
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
pi_147234398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
pi_147234470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Ik heb dat ook meegemaakt! Maar dat ging om een rok, weet je nog haha. Was laatste en ook een Duitse webshop.

Maar deze kan ik gewoon nergens vinden. :(
pi_147234510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent kent dit probleem wel en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie is toegestaan in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
pi_147234576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147234627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij mij maken soms de schoenen niet in die maat :(
pi_147234650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
Als het iets is dat ik kan beantwoorden, tuurlijk.
pi_147234707
quote:
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:27:30 #29
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234734
http://www.npo.nl/live/npo-2

jongens kijken waard
pi_147234796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
Meen je dit serieus?

Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')