abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147233420

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147233468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
Zelfde geldt voor mannen in India.
pi_147233506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een bullshit claim jij nu? Dus Allah heeft het halal geschreven, omdat er een overschot aan vrouwen is?

Dan kunnen Chinese vrouwen 100 mannen huwen.
In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147233514
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
pi_147233555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

In China halen ze vrouwelijke embryo's weg, dus laat me daar niet over beginnen :').

Ja, na oorlogstijden voornamelijk, meer mannen in de gevangenis en er zijn relatief meer mannelijke homo's dan vrouwelijke.
:')
pi_147233569
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Probeer je dom te doen of ben je gewoon dom op dit gebied?
pi_147233608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, twee keer meer :'). Wist je zeker niet?
pi_147233626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
pi_147233680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kun je het onderbouwen?
Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
pi_147233705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:20 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hoe is dit ooit aan te tonen _O- zoveel mensen die het zijn maar niet voor durven uit te komen
pi_147233715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, gewoon de onderzoeken vinden die de laagste schatting geven voor zuivere homoseksualiteit onder mannen en vrouwen. Bij mannen is dat 4% en vrouwen 2%.
Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
pi_147233749
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:24:09 #13
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147233759
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147233817
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Montelly het volgende:
Vandaag is echt heerlijk weer om te rennen zeg, zoveel zuurstof ook ben helemaal kapot :D Trouwens viel me echt op net, fucking veel fitchicks met yogapants en roze/groene renschoentjes gespot. 8-)
we dont care Amar II.
pi_147233820
Goed verhaal. Lekker kort, maar had nog iets korter gemogen.
pi_147234141
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147234146
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent dit probleem en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie een plaats heeft in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 02-12-2014 23:20:57 ]
pi_147234241
Owkeeee, dit jaar hebben we 30 vrouwen over en 15 mannen. Oke, jij mag er 1, jij 2, jij 4 en Izzy 0, want jij bent homoseksueel.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:39:24 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234362

Meiden van Geordie Shore omg...check die transformaties dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 december 2014 @ 22:40:15 #20
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234385
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Hey leuke opmerking, kwam vroeger vaak in GYM topic voorbij, toen postte jij daar nog niet.
pi_147234389
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
pi_147234398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Goddamn mensen ik word helemaal gek. Ik zoek een bepaalde type allstars maar kan ze nergens vinden OMDAT HEEL NEDERLAND MAAT 39 HEEFT EN DIE OVERAL UITVERKOCHT IS.

Waarom hebben alle wijven maat 39. :(
Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
pi_147234470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mijn maat is ook altijd uitverkocht. :N Heb paar maanden terug toen maar besteld bij een of andere Duitse webshop waar het nog wel op voorraad was. En dat was letterlijk het laatste paar dat ze nog hadden.
Ik heb dat ook meegemaakt! Maar dat ging om een rok, weet je nog haha. Was laatste en ook een Duitse webshop.

Maar deze kan ik gewoon nergens vinden. :(
pi_147234510
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
In middeleeuws Europa waren buitenechtelijke relaties en kinderen vooral onder de adel eerder regel dan uitzondering. Vrouw en kinderen uit zo'n buitenechtelijk relatie konden vervolgens geen enkele aanspraak maken op enig recht. De Islam onderkent kent dit probleem wel en zorgt er tenminste wel voor dat vrouw en kinderen uit zo'n relatie ook rechten krijgen in plaats van op te groeien als bastaarden. Ik denk dat dit ook een van de redenen is dat polygamie is toegestaan in de Islam, buiten het argument van het vrouwenoverschot enzo in bijzondere gevallen natuurlijk.
Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
pi_147234576
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Onderzoeken zeggen allemaal verschillende dingen en we kunnen op alles wel een onderzoek vinden die ons gelijk geeft op een bepaalde punt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Sowieso, misschien zegt één van die hetero's tijdens dat onderzoek: ik ben hetero.

En blijkt hij 10 jaar later toch weer homoseksueel te zijn?/
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_147234627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij mij maken soms de schoenen niet in die maat :(
pi_147234650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
TM, mag ik je wat vragen? Wil graag weten wat er bedoeld wordt met iets :@
Als het iets is dat ik kan beantwoorden, tuurlijk.
pi_147234707
quote:
Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:27:30 #29
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234734
http://www.npo.nl/live/npo-2

jongens kijken waard
pi_147234796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus als jij 1000 moslims in Iran vraagt of zij homo zijn en 500 daarvan zegt net als de rest nee, terwijl ze het eigk wel zijn, krijg je 0 homo's.

Daarom zeg ik, die onderzoeken zeggen niets. Ze geven een beeld op basis van een antwoord die niet klopt.

Maar omdat het zo onderzocht is klopt het maar?
Meen je dit serieus?

Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
pi_147234808
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:31:58 #32
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
Tm, theorievorming: is dat de manier waarop jij je theorie gaat verklaren en op welk manier jij op je theorie bent gekomen? Dus middels bepaalde vormen van onderzoek en literatuur?
pi_147234839
quote:
Zal wel APA zijn
pi_147234862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?

Iedere land heeft een eigen manier van benaderen. In Iran zou je dat bijvoorbeeld niet met alleen een telefoontjes of onlinevragenformulieren kunnen afwerken, maar daar zijn wel andere manieren ervoor.
In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.

Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
pi_147234881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:31 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.

Vertel jij mij maar wat het is?
pi_147234914
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

In vele moslimlanden is homoseksueel zijn strafbaar. De kans dat de meerderheid heeft gelogen over zijn geaardheid is aanwezig.

Dus ja. Dit meen ik. Net als jij dit helaas meent.
Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:35:57 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147234919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil 100 procent zekerheid en twijfel of mijn begeleider dit bedoelt.

Vertel jij mij maar wat het is?
tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent ^O^
pi_147234921
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
pi_147234938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Natuurlijk is er een kans dat mensen gelogen hebben, maar dat weten de onderzoekers ook. Maar weet jij hoe ze het onderzocht hebben dan? Want je schuift de cijfers zo van tafel, zonder te weten wat hun onderzoeksmethode was/is.
Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?

Neuh schuif ze niet van tafel hoor
pi_147234949
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef Montelly het volgende:

[..]

tmm stimo, was een flauwe grap van mij, ik zie dat je serieus bezig bent ^O^
Wat is jouw definitie?
pi_147234964
Wow. Ben ah vervuilen. Ik lees t vanzelf wel.

Bedankt alvast. Aju.
pi_147235063
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit maakte het natuurlijk ook gemakkelijker de Islam te in zekere te verkopen aan stamhoofden met tig kinderen, dat spreekt meer aan dan een katholiek die je duidelijk maakt dat je als opperdorpeling duidelijk maakt dat je het bij een enkele oude doos moet houden.
In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
pi_147235072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sws deze mongols. Ik ben vanaf 2012 niet meer naar school geweest en zit er niet in. Help me als je kan en hou anders je mening voor je.
Bel/mail je leraar dan gewoon op?
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maar hoe weten zij wat de kans is op leugens daarover?

Neuh schuif ze niet van tafel hoor
Voordat je zo'n onderzoek kan doen, moet je eerst onderzoek gaan doen naar de doelgroep. Vanuit daar kan je gaan bereken hoeveel het foutpercentage kan zijn
pi_147235135
quote:
Ik weet niet wat voor onderzoek jij doet natuurlijk, maar meestal is het soort onderzoek dat studenten doen deductief, d.w.z. vanuit bestaande theorieën verklaringen zoeken voor jouw specifieke onderzoeksprobleem, i.t.t. inductief onderzoek waarbij je zelf from scratch een bepaald verschijnsel benoemt en onderzoekt en in feite een nieuwe theorie ontwikkelt. Welke is het?

Ik gok op het eerste en dan is het gewoon de kernconcepten en relaties in je theoretische model uitleggen met behulp van literatuur, dus eerst de concepten uit je onderzoeksvraag afzonderlijk en daarna wat de literatuur zegt over de relaties tussen deze concepten, als die er zijn. Op basis daarvan hypotheses opstellen en testen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 10:53:43 ]
pi_147235183
Wel een zware programma(ned2) :{
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:49:50 #46
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Wel een zware programma(ned2) :{
Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge :(
pi_147235292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja zit te kijken...erg man, veel memories. Dit krullenbol verdient echt klappen jonge :(
Die van nu dan. Zo ijskoud gewoon :r
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:52:42 #48
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235315
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Die van nu dan. Zo ijskoud gewoon :r
Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
pi_147235339
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja idd echt een grafwijf. Maar het is ook een "terugkeer" centrum, daar zitten eigk mensen die zijn uitgeprocedeerd.
Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.
pi_147235412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:42 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

In de praktijk was t katholiek wereldje natuurlijk niet anders bij mannen (van adel) die hun heil zochten bij les courtisans a la Madame Du Barry. Bastaardkinderen waren dan ook eerder regel dan uitzondering binnen die kringen.
Logisch ook, en man is een man is een... man :7

SPOILER
  dinsdag 2 december 2014 @ 23:58:43 #51
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja oke, maar kan toch op een andere manier? Zij doet alsof het een zakentransactie is. Het gaat wel over mensen.
Stylo jij bent koerd toch, heb je gezeten?

Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden :{
pi_147235488
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

Waar ik vroeger woonde was een AZC, ik speelde daar vaak. Een van mijn beste vriendjes kwam uit AZC. Jonge heette Arsalan (was turk/koerd), ik heb hem nog geprobeert op te zoeken via FB, linkedin etc..nooit gevonden :{
Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.
pi_147235512
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:

[..]

Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.
  woensdag 3 december 2014 @ 00:03:06 #54
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja man. Voor ongeveer 6 maanden. Ik heb wel leuke herinneringen aan overgehouden. Maar was zo jong, dat ik alle namen van mijn vrienden toen vergeten ben.
Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtf :')
  woensdag 3 december 2014 @ 00:03:23 #55
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Was het geen Ardalan? ken ook een Koerd met die naam, denk niet dat het een Turkse variant eigenlijk.
Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainab :@
pi_147235600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Vroeger (1990 - 1995) zaten mensen echt paar maanden in AZC en kregen ze een huis. Vlak voor general pardon hadden wij kennissen die al 10, 15 jaar in AZC zaten..echt wtf :')
Ik ken ook mensen die eerder waren van mij en zij hebben nog steeds geen verblijfsvergunning. Moeten om de zoveel jaar steeds opnieuw een aanvraag doen. Echt ziek gewoon.
pi_147235619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:03 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee echt met s..Arsalan, mattie voor life toen, en ik was verliefd op zn zusje Zainab :@
Koerden uit Bagdad zeker?
  woensdag 3 december 2014 @ 00:06:31 #58
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Koerden uit Bagdad zeker?
Ik weet het echt niet meer :D
pi_147235642
})
LEAVE KB ALONE.
pi_147235686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:06 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet meer :D
Is wel jammer altijd.

Bij welke AZC woonde je dichtbij?
pi_147235807

_O-
pi_147235914
quote:
_O-
SPOILER
  woensdag 3 december 2014 @ 00:17:48 #63
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147235947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

_O-
SPOILER
méh, hooguit een swaffeltje
pi_147235981
quote:
pi_147235999
pi_147236015
quote:
haha lievvvv

O+
LEAVE KB ALONE.
pi_147236031
ik wil ook een baby
die zindelijk is en niet huilt
LEAVE KB ALONE.
pi_147236646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik wil ook een baby
die zindelijk is en niet huilt
Ik huil bijna nooit. :@ :@
pi_147236702

Mooi gemaakt.

Ik ben echt benieuwd of ik nog in mijn leven ga meemaken dat we mensen op Mars zetten en dat we vormen van leven ontdekken buiten aarde. Of dat betaalbaar ruimtetoerisme mogelijk zal zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheMagnificent op 03-12-2014 01:12:03 ]
pi_147236988
The Wire wordt eindelijk geremasterd naar HD. _O_

http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/

Goede reden om het na jaren weer eens op te pikken.
pi_147237136
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:57 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik huil bijna nooit. :@ :@
maar ik kan jou niet optillen mocht dat nodig zijn
LEAVE KB ALONE.
pi_147237826
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

maar ik kan jou niet optillen mocht dat nodig zijn
Wat wil je daarmee zeggen? ;(
pi_147237993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
The Wire wordt eindelijk geremasterd naar HD. _O_

http://www.engadget.com/2014/12/02/hbo-the-wire-hd-december-26th/

Goede reden om het na jaren weer eens op te pikken.
Nice. Maar wat ik begreep is dat de regisseur expres voor 4:3 koos. Hij vond dat de beeldkwaliteit bijdroeg aan de rouwe sfeer in de Ghetto. Dus ik twijfel of het veel beter is.
pi_147238046
Op dit tijdstip voedsel checken op YT en honger krijgen; arggrhhh... Ik ga maar beter slapen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')