Ik moet even mijn best doen om het ontbijt binnen te houden..quote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tante deelt dit soort ellende. Wekelijks

Heerlijk dat 'jou jaar' overal.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:35 schreef Enchanter het volgende:
Nog ff wat bagger posten in 2014
[...]

Er kan veel mee worden uitgeschakeld, maar de rechten van je foto's ben je volgens mij hoe dan ook kwijt en Facebook mag ze dan ook gebruiken in hun advertenties. Daar helpen de genoemde opties niet bij.quote:

quote:Ik ga vanaf vandaag mij foto's en plaatjes
Met mij naam plaatsen.
Vind je een foto of plaatje leuk.
Dan kan ik hem zonder naam sturen naar je.
Zoals mij festival foto's van 2015

quote:(Vrouw) & (man) hebben een relatie. 26 december 2014
quote:Bijna onderweg naar de tattoo shop waar **** en ik ons laten tattooeeren wat het is word voor jullie een vraag en voor ons een weet en dat er erge commentaar gaat komen dat weten we al . Dus deste leuker om het juist wel te doen . Het word vervolgd hihihihi
quote:Was ff gezellig ik de tattoo shop (insert namen) waren er ook en ja lieve mensen denk wat jullie willen denken dat mijn leven lang duurt is soms nog de vraag dus ik leef maar 1 keer en dat is nu. En wij zijn super happy samen

Henk & Ingrid?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb weer een pareltje(Vrienden van vrienden)
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]

Oh jezusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb weer een pareltje(Vrienden van vrienden)
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |