Ik kan Keith Deller niet serieus nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Desnoods gaan ze spelers coachen en bezighouden zoals Keith Deller ook Adrian Lewis helpt.
Powergodquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Porkbeansgeneraal
[..]
Ik kan Keith Deller niet serieus nemen
Nog lang? Of nacht dienst?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werken![]()
Wat komt er dan uit je mond als je dat krijgt
hoezo niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan Keith Deller niet serieus nemen
Vreemde darter vond ik hem ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoezo niet.
trouwens michael smith tegen mensur suljovic, hopelijk draait mensur hem helemaal mad.
nee, strandde in de qualifierquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemde darter vond ik hem ...
Dat wint Suljovic wel . Doet Dennis Smith ook weer mee ?
hele avond , gelukkig is het thuiswerk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog lang? Of nacht dienst?
Kwijl
En dit gezicht.
[ afbeelding ]
Toch mis ik de BDO op volle sterkte ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, strandde in de qualifier
wel nice dat het toernooi tegenwoordig zo gegroeid is dat je niet meer klakkeloos 1tjes in kunt vullen.
Ah da's wel nice.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hele avond , gelukkig is het thuiswerk.
Kwijlen is vies
Druk met de studie en van alles en nog watquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemde darter vond ik hem ...
Dat wint Suljovic wel . Doet Dennis Smith ook weer mee ?
Kleine zaaltjes vind ik stiekem toch het leukst. Als je die beelden van Circus Tavern weer eens bekijkt en jaarlijks naar Frimley Green kijkt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch mis ik de BDO op volle sterkte ...
Mooi mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Druk met de studie en van alles en nog wat
En met jou
Limieten van watquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi mooi
Ik loop tegen mijn limieten aan maar verder gaat het ook wel goed
Klopt , klein is veel knusser . Wat aan de PDC haat is dat commerciële , met al die entrances , die teringwijven etcquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleine zaaltjes vind ik stiekem toch het leukst. Als je die beelden van Circus Tavern weer eens bekijkt en jaarlijks naar Frimley Green kijkt.
Tegenwoordig zitten de mensen zo ver van het publiek af. Zie je nu ook gebeuren met de world matchplay toen vroeger de trap van het podium gewoon van voor het bord zit.
Stress door werk . gelukkig is het zo kerst, oud en nieuwquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Limieten van wat
Gewoon verleggen die handel
die reclames vind ik het meest irritant. je ziet ook gewoon duidelijk dat veel spelers uit hun flow worden gehaald door zo'n reclame.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , klein is veel knusser . Wat aan de PDC haat is dat commerciële , met al die entrances , die teringwijven etc
Katten die kwijlen doen me altijd aan deze denken.. zoooo cute.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn kat doet dat al genoeg op mij
Voor de echt viesdikke spelers is een pauze handig maar inderdaad , het maakt het spel oneerlijk op een manierquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die reclames vind ik het meest irritant. je ziet ook gewoon duidelijk dat veel spelers uit hun flow worden gehaald door zo'n reclame.
Die is een beetje debiel hahahahquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Katten die kwijlen doen me altijd aan deze denken.. zoooo cute.
[ afbeelding ]
Weet ik maar ik vind dieren en mensen met een afwijking altijd schattig. Vooral dieren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is een beetje debiel hahahah
mijn eerste dartherinneringen komen van 2006.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de echt viesdikke spelers is een pauze handig maar inderdaad , het maakt het spel oneerlijk op een manier
quote:
Naww komt allemaal wel goedquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stress door werk . gelukkig is het zo kerst, oud en nieuw
Toen was het darten nog ''leuk'' ja . Maarja toen Barney die overstap maakte was het kwaad al geschied . En dat allemaal dankzij een op conservatieve kutopaquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn eerste dartherinneringen komen van 2006.
Lakeside, World Darts Trophy, International Darts League waren genot in zo'n jaar. Kon me ook nog wel herinneren dat ik op de laptop nog de negendarter van Barney tegen Manley zag, maar voor de rest was ik nog erg pro-bdo toen.
Dat was heerlijk. Vooral zo'n International Darts League. Was eigenlijk nog leuker dan de Grand Slam of Darts.
Ja, inderdaad. Lakeside 2007 was wel het dieptepunt toen iedereen van keukenconcurrent behalve hankey overstapte.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was het darten nog ''leuk'' ja . Maarja toen Barney die overstap maakte was het kwaad al geschied . En dat allemaal dankzij een op conservatieve kutopa
Maar zo zieligquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik maar ik vind dieren en mensen met een afwijking altijd schattig. Vooral dieren.
Onderkaak van het katje is korter of zoiets en hij loopt mank en hij knort als hij ademt dawwwwwww Zou echt zo'n katje willen
Sbs maakte ook de beste dartsprogramma,s eromheen met de Cuilquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Lakeside 2007 was wel het dieptepunt toen iedereen van keukenconcurrent behalve hankey overstapte.
En anders gewoon een beetje stelen en zuipen tochquote:
Inderdaad.. heb echt een zwak voor zoiets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar zo zieligZou dat beestje wel een topleven geven met alles erop en eraan. Beste voer , melk etc
schijnt trouwens dat fitton en o'shea het op q-school willen proberen. ergens wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sbs maakte ook de beste dartsprogramma,s eromheen met de Cuil
Daarna gieren met die bandenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En anders gewoon een beetje stelen en zuipen toch
Soms ben ik echt bang voor mijn werk (als ik dat uberhaupt weet te vinden na mijn studie)![]()
je hoort zoveel over een hoge werkdruk en mensen die overspannen raken etc
Rip BDO dan . Middelvinger naar die ouwe mannetjes ja + Adamsquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt trouwens dat fitton en o'shea het op q-school willen proberen. ergens wel begrijpelijk.
en nog veel meer willen het proberen op q-school. zou wel nice zijn. middelvinger naar die kutbond.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Inderdaad.. heb echt een zwak voor zoiets.
komt vooral door de versoepelde mogelijkheden. Montgomery is een beetje boos op de rest die het wil proberen. Die schijnt het een middelvinger naar de loyaliteit van andere spelers te vinden. Dat soort gejank is doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rip BDO dan . Middelvinger naar die ouwe mannetjes ja + Adams
Commerciele economie, dus ook nog echt zo'n ''als ik jou niet neem, staan er 10 anderen voor je klaar'' studiequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna gieren met die banden![]()
Eerst maar zien te vinden ja , Wat was je studie ook alweer ?
En mja de maatschappij vraagt steeds meer van mensen , sollicitatie is meteen hogere wiskunde bij sommige bedrijven
Loyaliteitquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt vooral door de versoepelde mogelijkheden. Montgomery is een beetje boos op de rest die het wil proberen. Die schijnt het een middelvinger naar de loyaliteit van andere spelers te vinden. Dat soort gejank is doodvermoeiend.
Sowieso, Fitton en O'Shea zijn nu begin 50 dus waarom zouden ze het niet proberen als ze over een paar jaar niet meer meekunnen, heb je nog mooi een zakcentje opgebouwd en kan je je kleinkinderen pleziertjes doen
eerste ronde bij de pdc krijg je 8 duizend pond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LoyaliteitGewoon proberen en kijken of je nog wat kan verdienen idd. Die lamlul snapt zeker niet dat er brood op de plank moet komen en je bij de BDO geen fuck krijgt als je goed speelt
Hopelijk trekt de BBC de stekker eruit , dan is de BDO failliet
Dat laatste vooral ja . Je zit ook in een voordelige omgeving (je kan bijv naar Duitsland)quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Commerciele economie, dus ook nog echt zo'n ''als ik jou niet neem, staan er 10 anderen voor je klaar'' studie
Aan de andere kant is het ook wel lekker breed, dus kun je ook wel wat kanten op
Ja dat is waar, maar in eigen landquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat laatste vooral ja . Je zit ook in een voordelige omgeving (je kan bijv naar Duitsland)
Dan is het helemaal logisch dat iedereen overstapt .quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerste ronde bij de pdc krijg je 8 duizend pond.
bij de bdo moet je daarvoor de HALVE FINALE halen
randstad is best kut als je werk zoekt . Veels teveel mensen . Je kan ook voor Enschede/Zwolle gaan .quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar in eigen land
Dan moet ik gewoon richting de randstad /Groningen city anders kom ik echt nergens aan de bak en kan ik onder een hunebed doodgaan van de honger
25.000.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het helemaal logisch dat iedereen overstapt .
Wat krijg je als je de Winmau wint ? een gratis setje pijlen + flights ?
Zwolle is ook een hele goede inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
randstad is best kut als je werk zoekt . Veels teveel mensen . Je kan ook voor Enschede/Zwolle gaan .
Vloertoernooitjes zijn anders best tricky . Helemaal bij de BDOquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25.000.
Daar speel je al 80% al mee klaar met twee vloertoernooitjes die je wint.
Leuk , wat voor een bedrijfquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zwolle is ook een hele goede inderdaad
Mijn vader heeft daar ook zijn eigen bedrijf
Moh hij runt het bedrijf in zijn eentjequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk , wat voor een bedrijf?
Ga daar werken anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh hij runt het bedrijf in zijn eentjeen ik zou liever bij een middelgroot bedrijf werken
Hij doet in blokhutten/tuinhuisjesHoe groter het bedrijf hoe meer salarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkoopt je pa nog veel ?RED ONS HENNIEGOD
Het loopt wel steeds door jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe groter het bedrijf hoe meer salaris![]()
Verkoopt je pa nog veel ?
Maakt die ze zelf danquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het loopt wel steeds door jaen dat is wel chill, aangezien best veel concurrenten van hem het niet makkelijk hebben. Maar als hij 1 dikke blokhut verkoopt is zijn week al goed, omdat hij relatief weinig kosten heeft
Nee hij krijgt ze aangeleverdquote:
Ik ben d4v1d, aangenaam.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
Geen dank!quote:
Dat heeft mijn moeder ook vaak jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
mijn vader en tablets/telefoons
Tablet heeft een systeem update van 600 mb, 12 app updates en vraagt zelfs voor een samsung account update.
UPDATE NIGGA
Proostquote:
Vrijdag, dan ga ik bier drinken. Veel bier.quote:
quote:
Paulquote:
Gisteren als in dinsdag?quote:
Oh nope, ff kijkenquote:
Was je bij DWDD ofzo?quote:
Wist je dat je op dezelfde dag jarig bent als Nate Mendel, bassist van Foo Fighters?quote:
Natuurlijk wist ik datquote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat je op dezelfde dag jarig bent als Nate Mendel, bassist van Foo Fighters?
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dat Bill Clinton vreemd ging gaf ie toe op mijn 5e verjaardag.
Op de dag dat ik geboren werd was de langste zonneschijnduur ooit op een 17 augustus. It's a sign!quote:
Dat het nooit meer vrolijk zal wordenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de dag dat ik geboren werd was de langste zonneschijnduur ooit op een 17 augustus. It's a sign!
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat het nooit meer vrolijk zal worden
Op mijn verjaardag schijnt verder wel altijd de zon.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat het nooit meer vrolijk zal worden
Ik dacht heel ff dat het vandaag zou sneeuwenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag schijnt verder wel altijd de zon.
Ik hoorde vannacht op de radio dat het op de hoogste bergtoppen van Limburg (quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht heel ff dat het vandaag zou sneeuwen
Hoi.quote:
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Ik lig al meer dan een uur in bed gewoon.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.
Geinig. Werkt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hier heb ik er ook nog twee van:
[ afbeelding ]
Fucking bieropenerwristbands
Gewoon liggen en goan.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zelf dit ding aan m'n sleutelbos hangen:
[ afbeelding ]
Prima opener wel. En goed gewicht aan je sleutelbos.
Samen met dit ding verzwaart het de boel wel:
[ afbeelding ]
Je moet hem wel vasthouden met je andere hand anders gaat hij om je pols heen draaienquote:Op woensdag 3 december 2014 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geinig. Werkt dat nog een beetje?
Ik heb deze aan m'n sleutelbos:quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zelf dit ding aan m'n sleutelbos hangen:
[ afbeelding ]
Prima opener wel. En goed gewicht aan je sleutelbos.
Samen met dit ding verzwaart het de boel wel:
[ afbeelding ]
Dat is wel coolquote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er hing eerst ook nog een kleine NES controller aan, maar dat werd te gek.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze aan m'n sleutelbos:
[ afbeelding ]
Fucking handig.
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huisquote:
Mama browniequote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huis
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huis
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh en de Enterprise niet? Geen Star Trek lobi in deze topic.
Geselliequote:
hallonquote:
Holaquote:
Omdat jij dat altijd zegtquote:
Man man man manquote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hola welmaar niet met zo'n pi
nu lijkt het sarcasme
Wacht? Deze PI is sarcasme?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hola welmaar niet met zo'n pi
nu lijkt het sarcasme
Ja kindaquote:
dammitquote:
Lachen is serious business.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, volkomen serieuze PI dat.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Cola [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Cola [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net weer een paar glazen op[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.
Of.. of... misschien wel beide![]()
Het is fijn dat de diepere lagen van mijn posts eindelijk gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.
Of.. of... misschien wel beide![]()
quote:
Kut, nu ben ik zelf die PI vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is fijn dat de diepere lagen van mijn posts eindelijk gewaardeerd worden.
quote:
Die rechter zoent raarquote:
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die likt der hele kin af.. familie van Maarten denk ik.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Wel gevaarlijk als ze beiden iets langer waren trouwens, twee van die uitstekende schroeven in de muur.
Die hakken zijn ook gevaarlijk..quote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Wel gevaarlijk als ze beiden iets langer waren trouwens, twee van die uitstekende schroeven in de muur.
Als ze die hakken uit doen zijn die schroeven opeens helemaal niet meer gevaarlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die hakken zijn ook gevaarlijk..
[ afbeelding ]
En toen had ze ineens extragratis twee keer zoveel botten in d'r bekken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die hakken zijn ook gevaarlijk..
[ afbeelding ]
Trusten!quote:
Wat moet je het weer verpestenquote:
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat moet je het weer verpesten
Komt nooit meer goed ditquote:
Een minuut stilte voor dit ongevalquote:
Da's oud toch? Was toen een hele poos slecht / geen bereik in 't noorden.quote:
Ja, maar ik had er nog nooit een filmpje van gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's oud toch? Was toen een hele poos slecht / geen bereik in 't noorden.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er nog nooit een filmpje van gezien
quote:
Deze mensen zouden een permanente stempel in hun paspoort moeten krijgen dat ze geen camera met zoomfunctie meer mogen kopen en / of gebruiken.quote:
DrNick mag hem ook gebruiken.quote:
quote:
quote:
Neem een hobby. Of twee.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Net twee dagen vakantie, en de verveling slaat nu al toe.
5 euquote:
Doe dat nog eensquote:
VICEquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Net twee dagen vakantie, en de verveling slaat nu al toe.
Ik heb nog wel een bierviltjesverzameling die je zo over mag nemen voor een krat bier.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hebben ze unibits voor uitgevonden.
[ afbeelding ]
"This" is leukerquote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
zal wel fake zijn maar idc
Sjiek hendig.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hebben ze unibits voor uitgevonden.
[ afbeelding ]
Las het ja, hoezo is dat verbodenquote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vanaf nu illegaal in porno uit Engeland. Samen met onder andere vrouwelijke ejaculatie.
Nickjeeeeennnnquote:Op woensdag 3 december 2014 02:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Las het ja, hoezo is dat verboden_!
Holy shit.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel een bierviltjesverzameling die je zo over mag nemen voor een krat bier.
Foto's: UVT / Bierviltjes- en kroonkurkenverzameling
Because it's simply not cricket!quote:Op woensdag 3 december 2014 02:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Las het ja, hoezo is dat verboden_!
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Because it's simply not cricket!
Wat een achterlijk kut sportquote:Op woensdag 3 december 2014 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Because it's simply not cricket!
Rihannaquote:
Dat sowieso. Maar het is een uitdrukking.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat een achterlijk kut sport
Awesomequote:Op woensdag 3 december 2014 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel een bierviltjesverzameling die je zo over mag nemen voor een krat bier.
Foto's: UVT / Bierviltjes- en kroonkurkenverzameling
"Hmm, misschien zou ik er iets anders in kunnen photoshoppen."quote:
Die hoor je ook pas met nieuwjaar te hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:08 schreef DrNick het volgende:
2 uur weer, daar gaat mijn goede voornemen.
Ohja.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hoor je ook pas met nieuwjaar te hebben.
nietquote:Op woensdag 3 december 2014 02:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gwn keihard op haar bek pakken, vinden meisjes leuk.
Van Sardu gekregen, de baasquote:
Daar gaat t dus al misquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Van Sardu gekregen, de baas
lekken uit abo, banquote:
Jij bent naar Julien Blanc geweest?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gwn keihard op haar bek pakken, vinden meisjes leuk.
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent naar Julien Blanc geweest?
Oh d aar had mijn broer het laatst over .. klonk echt kansloos eens googlen..quote:Op woensdag 3 december 2014 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent naar Julien Blanc geweest?
Ik duw hem eraf.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick en Fylax, sitting in a tree...
I fucking know rightquote:
Niet Google-waardig.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh d aar had mijn broer het laatst over .. klonk echt kansloos eens googlen..
Zou je Fylax niet doen dan?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je Fylax niet doen dan?
Zou jij Fylax doen?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je Fylax niet doen dan?
Vapiano'squote:
Neenquote:
Lief dagboek, vandaag leerde ik een nieuw woord voor een geslachtsdeel. Ik ben er echter nog niet uit welk.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag leerde ik een nieuw woord voor een geslachtsdeel. Ik ben er echter nog niet uit welk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |