Vloertoernooitjes zijn anders best tricky . Helemaal bij de BDOquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25.000.
Daar speel je al 80% al mee klaar met twee vloertoernooitjes die je wint.
Leuk , wat voor een bedrijfquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zwolle is ook een hele goede inderdaad
Mijn vader heeft daar ook zijn eigen bedrijf
Moh hij runt het bedrijf in zijn eentjequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk , wat voor een bedrijf?
Ga daar werken anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh hij runt het bedrijf in zijn eentjeen ik zou liever bij een middelgroot bedrijf werken
Hij doet in blokhutten/tuinhuisjesHoe groter het bedrijf hoe meer salarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkoopt je pa nog veel ?RED ONS HENNIEGOD
Het loopt wel steeds door jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe groter het bedrijf hoe meer salaris![]()
Verkoopt je pa nog veel ?
Maakt die ze zelf danquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het loopt wel steeds door jaen dat is wel chill, aangezien best veel concurrenten van hem het niet makkelijk hebben. Maar als hij 1 dikke blokhut verkoopt is zijn week al goed, omdat hij relatief weinig kosten heeft
Nee hij krijgt ze aangeleverdquote:
Ik ben d4v1d, aangenaam.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
Geen dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |