zal net als voorgaande jaren op de maandag voor kerst wel echt vrijwel alleen maar kerstkaarten zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef posje het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze drukke daldag (en de tijd schrijven die je nodig hebt).
Nee maar hier iig wel de 31e een extra piekdag met HAH.quote:Op maandag 8 december 2014 14:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons is de 22ste een piekdag.
Hoe zit dat met maandag de 29ste, werkdag of niet?
Dat is wel erg merkwaardig opeens. Tot voor een paar jaren geleden was de 31e altijd de dag dat er voor gezorgd werd dat je het vroegst de straat op kon. Enkele jaren nog in de ochtend in het donker gelopen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:06 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee maar hier iig wel de 31e een extra piekdag met HAH.
+1!quote:Ik heb een goed idee. We worden weer een staatsbedrijf, dan ben je meteen van op winst beluste aandeelhouders en hedgefunds af, en dat geld geven we terug aan de medewerkers (hogere lonen) en de klanten (lagere tarieven). Sandd heeft zich niet gehouden aan de voorwaarden voor de liberalisatie dus die organisatie wordt ontbonden. Ook gaan we flink snijden in het aantal leidinggevenden en hun salaris: een organisatie die krimpt in fte's heeft immers minder leidinggevenden nodig, en het is ook heel marktconform dat leidinggevenden met minder ondergeschikten ook minder verdienen. Verder gaan we, om de samenwerking te bevorderen en de communicatie te vereenvoudigen, de organisatie vereenvoudigen en stroomlijnen. Geen verschillende TC's meer voor binnen en buiten die alleen maar naar hun eigen targets kijken, nee, gewoon weer 1 TC voor binnen EN buiten. Het autobedrijf doeken we op als apart "bedrijf-binnen-het-bedrijf", dat wordt ook weer geïntegreerd binnen de bestaande teams. Alsjeblieft Herna, gratis en voor niets. Doe er je voordeel mee.
Ja, dat komt er waarschijnlijk op neer dat sommigen waarschijnlijk onder druk gezet gaan worden om toch maar meerdere wijken te doen. Geloof dat het voor aankomende woensdag ook al niet mogelijk was om van iedereen de dienst in te kortenquote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dat is wel erg merkwaardig opeens. Tot voor een paar jaren geleden was de 31e altijd de dag dat er voor gezorgd werd dat je het vroegst de straat op kon. Enkele jaren nog in de ochtend in het donker gelopen.
Nu met HAH op een woensdag is wel het tegenovergestelde. Veel bezorgers hier lopen vaak meerdere wijken op een daldag omdat er toch zo weinig post is. Mensen die even extra gaan werken op 31 december ga je niet zo makkelijk vinden denk ik zo.
met de komst van het autobedrijf zat dat vroeg de straat op er toch al niet meer in, want die gaan gewoon op hun vaste tijden rijden, dan kan de post wel een uur eerder klaar staan om afgevoerd te worden, maar hun dienst begint gewoon op een vaste tijd en eerder zullen ze dus ook niet vertrekken. Bij vestigingen waar nog aardig wat postbodes zijn zullen ze die dan wel eerder de straat opsturen zodat die meer weg kunnen brengen terwijl de voorbereiders wat extra wijken voorbereidenquote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dat is wel erg merkwaardig opeens. Tot voor een paar jaren geleden was de 31e altijd de dag dat er voor gezorgd werd dat je het vroegst de straat op kon. Enkele jaren nog in de ochtend in het donker gelopen.
Nu met HAH op een woensdag is wel het tegenovergestelde. Veel bezorgers hier lopen vaak meerdere wijken op een daldag omdat er toch zo weinig post is. Mensen die even extra gaan werken op 31 december ga je niet zo makkelijk vinden denk ik zo.
Ik ben bang dat ze dat hier ook gaan doen.quote:Op maandag 8 december 2014 17:45 schreef posje het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze drukke daldag (en de tijd schrijven die je nodig hebt).
nou ja, gewoon de tijd betaald krijgen die je werkt is toch niet zo onredelijk?quote:Op maandag 8 december 2014 21:49 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat hier ook gaan doen.
Waarom niet gewoon betalen als een piekdag? Tenslotte moeten mogen mensen wel weer de straat op op hun vrije dag.
Ik vind die zogenaamde drukke daldagen toch grote onzin. Het is toch óf een piekdag óf een daldag?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 05:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou ja, gewoon de tijd betaald krijgen die je werkt is toch niet zo onredelijk?
Iets meer betalen voor het opofferen van een vrije dag is ook niet onredelijk. Misschien zijn mensen dan ook eerder bereid om die dag daadwerkelijk te komen werken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 05:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou ja, gewoon de tijd betaald krijgen die je werkt is toch niet zo onredelijk?
Nee hoor, maar ik denk dat PostNL dat niet zo ziet. Graag of gedwongen voor dezelfde vergoeding.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:03 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Iets meer betalen voor het opofferen van een vrije dag is ook niet onredelijk. Misschien zijn mensen dan ook eerder bereid om die dag daadwerkelijk te komen werken.
Zo'n vreemde gedachtegang is dit toch niet
Om in en -uit elkaar te halen bedoel je? Ja, ik draag ze gewoon over elkaar heen. Geen zin in dat geprutsquote:Op dinsdag 9 december 2014 06:06 schreef Pietertje71 het volgende:
Zeer goede constructie die 4-seasons-jas.....![]()
![]()
![]()
Kramerica-Industries for President!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. We worden weer een staatsbedrijf, dan ben je meteen van op winst beluste aandeelhouders en hedgefunds af, en dat geld geven we terug aan de medewerkers (hogere lonen) en de klanten (lagere tarieven). Sandd heeft zich niet gehouden aan de voorwaarden voor de liberalisatie dus die organisatie wordt ontbonden. Ook gaan we flink snijden in het aantal leidinggevenden en hun salaris: een organisatie die krimpt in fte's heeft immers minder leidinggevenden nodig, en het is ook heel marktconform dat leidinggevenden met minder ondergeschikten ook minder verdienen. Verder gaan we, om de samenwerking te bevorderen en de communicatie te vereenvoudigen, de organisatie vereenvoudigen en stroomlijnen. Geen verschillende TC's meer voor binnen en buiten die alleen maar naar hun eigen targets kijken, nee, gewoon weer 1 TC voor binnen EN buiten. Het autobedrijf doeken we op als apart "bedrijf-binnen-het-bedrijf", dat wordt ook weer geïntegreerd binnen de bestaande teams. Alsjeblieft Herna, gratis en voor niets. Doe er je voordeel mee.
Als t alleen de ah kerstspecial is heb je wel dikke kans dat je er 2 tassen van kan maken hoor. Zaten vanewge het gewicht bij ons zaterdag (wel icm andere folders) nog niet eens halfvol...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Jeuj, morgen alleen al 4 tassen HAH voor mijn fietswijkjemaar goed, de post zal alsnog wel weinig voorstellen lijkt me
het is postnl, dan is het best een vreemde gedachtegang. En dan krijg je natuurlijk scheve gezichten, het is immers niet voor iedereen een vrije dag normaal. Postbodes zullen op basis van hun contract vast sowieso wel verplicht moeten werken, de mensen van collectie werken ook gewoon op maandagen, dus dan zouden ze alleen postbezorgers en voorbereiders extra moeten betalen? En je hebt natuurlijk gewoon de keuze om wel of niet je vrije dag op te offeren (al proberen ze het vaak zo te brengen dat het verplicht is).quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:03 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Iets meer betalen voor het opofferen van een vrije dag is ook niet onredelijk. Misschien zijn mensen dan ook eerder bereid om die dag daadwerkelijk te komen werken.
Zo'n vreemde gedachtegang is dit toch niet
exact de reden dat ik ook altijd voor een cadeaukaart ga, die zijn het meeste waard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef superkimmi het volgende:
hier issie ook. ga voor de vd cadeaukaart. Die is namelijk 25 euro waard en 9 van de 10 producten die je kan nemen staan bij de v&d voor minder dan 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |