Ik wil het anders graag van hem overnemen hoor. Als het werkelijk zo gaat zoals dat beschreven is in dat boekje dat we toen hebben gekregen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
haha die bestaat idd, doet ie 4 uur over xD. is ook al 40 jaar dezelfde bode. Denk dat als die met pensioen gaat dat de biesbosch bewoners een postbus moeten nemen
Goede vraag.quote:
Met zware ijsgang wordt het minder natuurlijk. Heb zelf zoiets ook al eens meegemaakt. Kon toen een deel van een autoloop niet met de auto bestellen, maar moest toen een kilometer of tien fietsen. Ben je minimaal tweemaal zo lang bezig op dat stukquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik wil het anders graag van hem overnemen hoor. Als het werkelijk zo gaat zoals dat beschreven is in dat boekje dat we toen hebben gekregen.
zoiets jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik denk dat een dergelijke wedstrijd (voor zover je het zo mag noemen) alleen bedoeld is voor mensen met hart voor de zaak (lees: mensen die zich graag door het bedrijf laten naaien door met liefde gratis en voor niets te werken).
een kadobon van een gele briefquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:35 schreef V__L_N het volgende:
Ik denk inderdaad dat je leuk met je kop in zo'n blaadje mag staan, maar dat je er verder niks voor krijgt.
Dus denk dat ik mijn geweldige ideeën maar lekker voor mezelf hou. Misschien dat ze ooit geld waard worden.
Ze bedoelen denk ik 7 wijken met in totaal 350 adressen PER WIJK.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:15 schreef ophaling10 het volgende:
in het magazine staat een interview over een depot,er staat 7 wijken met in totaal 350 adressen, dat zal wel een schrijffout zijn.
Een beetje wijk heeft al gauw 350 afgiftepunten
Waarschijnlijk is het dinsdagochtend weg en aan het einde van de middag weer terug.quote:Op zondag 7 december 2014 20:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh verdorie ik heb last van mijn rughopelijk is dat dinsdag weer weg, want ik loop nu moeilijk en bukken etc is ook geen succes
3 tot 4 dagen met standaardverzending.quote:Op maandag 8 december 2014 12:42 schreef Tism het volgende:
Ik verwacht sinds Vrijdag een pakketje uit Oostenrijk...hoelang duurt zo iets?..
Oh cool, dat valt dan best mee..quote:Op maandag 8 december 2014 12:53 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
3 tot 4 dagen met standaardverzending.
https://www.post.at/tarifrechner/Paket/NL.html
Als alles soepel verloopt. Hou er wel rekening mee dat het iets langer kan duren door de drukke decembermaand.quote:
Zie deze linkquote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Rafierafie het volgende:
Weet iemand als wat voor dag (piek/dal) 22 december "betaalbaar wordt gesteld"?
Ik ben het helemaal eens met dit idee.quote:Ik heb een goed idee. We worden weer een staatsbedrijf, dan ben je meteen van op winst beluste aandeelhouders en hedgefunds af, en dat geld geven we terug aan de medewerkers (hogere lonen) en de klanten (lagere tarieven). Sandd heeft zich niet gehouden aan de voorwaarden voor de liberalisatie dus die organisatie wordt ontbonden. Ook gaan we flink snijden in het aantal leidinggevenden en hun salaris: een organisatie die krimpt in fte's heeft immers minder leidinggevenden nodig, en het is ook heel marktconform dat leidinggevenden met minder ondergeschikten ook minder verdienen. Verder gaan we, om de samenwerking te bevorderen en de communicatie te vereenvoudigen, de organisatie vereenvoudigen en stroomlijnen. Geen verschillende TC's meer voor binnen en buiten die alleen maar naar hun eigen targets kijken, nee, gewoon weer 1 TC voor binnen EN buiten. Het autobedrijf doeken we op als apart "bedrijf-binnen-het-bedrijf", dat wordt ook weer geïntegreerd binnen de bestaande teams. Alsjeblieft Herna, gratis en voor niets. Doe er je voordeel mee.
ik neem aan gewoon als piek. In de kerstperiode doen ze niet aan daldagen toch?quote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Rafierafie het volgende:
nee, waarom zou dat een werkdag zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 14:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons is de 22ste een piekdag.
Hoe zit dat met maandag de 29ste, werkdag of niet?
Het wordt betaalbaar gesteld voor zolang als jij er voor nodig hebt.quote:Op maandag 8 december 2014 12:54 schreef Rafierafie het volgende:
Ho eens even, we gaan niet aan mijn salaris zitten he? Ik vind al dat ik te weinig krijg elke maand.quote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef allweather het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met dit idee.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |