ja op de centrale site staat dat je ideeën kan insturen,en Kramerica heeft natuurlijk gelijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:16 schreef V__L_N het volgende:
Hee, maar je mag wel een goed idee inleveren. Zo maakt het bedrijf nog meer winst waar jij nog minder van terug ziet.
ook hier heb je geheel gelijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. We worden weer een staatsbedrijf, dan ben je meteen van op winst beluste aandeelhouders en hedgefunds af, en dat geld geven we terug aan de medewerkers (hogere lonen) en de klanten (lagere tarieven). Sandd heeft zich niet gehouden aan de voorwaarden voor de liberalisatie dus die organisatie wordt ontbonden. Ook gaan we flink snijden in het aantal leidinggevenden en hun salaris: een organisatie die krimpt in fte's heeft immers minder leidinggevenden nodig, en het is ook heel marktconform dat leidinggevenden met minder ondergeschikten ook minder verdienen. Verder gaan we, om de samenwerking te bevorderen en de communicatie te vereenvoudigen, de organisatie vereenvoudigen en stroomlijnen. Geen verschillende TC's meer voor binnen en buiten die alleen maar naar hun eigen targets kijken, nee, gewoon weer 1 TC voor binnen EN buiten. Het autobedrijf doeken we op als apart "bedrijf-binnen-het-bedrijf", dat wordt ook weer geïntegreerd binnen de bestaande teams. Alsjeblieft Herna, gratis en voor niets. Doe er je voordeel mee.
mocht dat dan?(het afvoeren)quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hah hebben we gisteren al af laten voeren dus geen last van gehad vandaag.
Wel veel administratieve zaken moeten doen waardoor ik net een half uurtje klaar ben.
Gisteren ook een dag van 11,5 uur gemaakt en dan vandaag 10 uur.
Ik ben blij dat het weekend is.
Zal volgende week wel komen, die brief van het kerstpakket dat je op internet wat uit kunt zoeken. Maar weinig vind je het vast wel, ik ga er althans niet vanuit dat we dit keer duurdere geschenken kunnen kiezen dan vorig jaar of het jaar ervoor, en toen vond je het maar niksquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:33 schreef ophaling10 het volgende:
Weet iemand nog hoe het zit met het kerstpakket? of is het een easybon van een gele brief?(als
dat zo is, dan is het bar weinig)
Kerstpakket is een verrassing hè, geen verplichting. Ren je rot en reken je niet rijk, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:33 schreef ophaling10 het volgende:
Weet iemand nog hoe het zit met het kerstpakket? of is het een easybon van een gele brief?(als
dat zo is, dan is het bar weinig)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:39 schreef houdjemond het volgende:
Oeh, contractverlenging voor een jaar binnen, hoppa
Daarom moet ik altijd een beetje lachen stiekem.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef V__L_N het volgende:
Ik kreeg ook nog een verjaardagskaart 2 weken geleden.
Mooiste vond ik nog dat die gast mee ging rijden met en brommerwijk en het hem dan ineens opvalt dat brievenbussen op de verkeerde plek staan. Wordt daar niet al jaren over geklaagd!?
Kijk dat is leuk!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kan me herinneren dat er een wijkje is met maar vijf adressen, maar dat is dan ook in de Biesbosch waar de postbode met een bootje doorheen mag varen
Ja, ik vond het ook een aparte vraag want ik had 2 minuten daarvoor een verjaardagskaartje geopend... van postnlquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet altijd een beetje gniffelen om dat blaadje.
350 adressen met 7 man is 50 pp, lijkt me heel sterk inderdaad.
En dan altijd dat kansloze geklaag en gehuilik kreeg wel gewoon een verjaardagskaartje van postnl namens "al mijn collega's" en dat was eind september.
Flyer van het kerstpakket word de 8ste verzonden lees ik net.
haha die bestaat idd, doet ie 4 uur over xD. is ook al 40 jaar dezelfde bode. Denk dat als die met pensioen gaat dat de biesbosch bewoners een postbus moeten nemenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kan me herinneren dat er een wijkje is met maar vijf adressen, maar dat is dan ook in de Biesbosch waar de postbode met een bootje doorheen mag varen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een aparte vraag want ik had 2 minuten daarvoor een verjaardagskaartje geopend... van postnl
Vroeger waren er veel meer van dat soort wijken, maar die zijn allemaal al lang geleden opgeheven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
haha die bestaat idd, doet ie 4 uur over xD. is ook al 40 jaar dezelfde bode. Denk dat als die met pensioen gaat dat de biesbosch bewoners een postbus moeten nemen
Dankjewelquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Hoe ging het vandaag met je 11 tassen?
En als je idee tot beste wordt verkozen mag je met een team aan de slag om je idee uit te werken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:16 schreef V__L_N het volgende:
Hee, maar je mag wel een goed idee inleveren. Zo maakt het bedrijf nog meer winst waar jij nog minder van terug ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |