quote:
2/5quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Superman: Man of Steel
The Thin Red Line
The Passion of the Christ
FF+1quote:
Ik ook als ik op ICM kijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat dit The Maze Runner is.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat dit The Maze Runner is.
1/5quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Oceans eleven
ik kom niet op de titel van de andere film die ik gezien heb
2/5quote:
quote:
3/5quote:
Nee maar nog wel meerdere films met Gene Kellyquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef StefanW het volgende:
En Singing in the rain? (al twijfel ik daar hard over)
Alle drie goed.quote:
Tussenstand december 2014quote:
quote:The character of George was based on Boy George, lead singer of Culture Club. He sings "Do You Really Want To Hurt Me" later in the film.
quote:Robbie tells Linda at one point to "Get out of my Van Halen T-shirt before you jinx the band and they break up". David Lee Roth did leave Van Halen in 1985 (the year in which the movie is set).
Een trivia die je niet kunt plaatsen...it stings doesn't it?!?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef Burnett het volgende:
Die Boy George aanwijzing..., grmbl...
quote:The butterfly jean jacket that Julia wears throughout the movie actually belongs to Drew Barrymore. The director liked her jacket and told her to wear it as part of her costume.
quote:
Lijkt erop dat je de vraag ook zelf kan gaan stellen...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nu mag jij de stand bijwerkenDan doe ik het zelf maar...
smartphone, nog geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Burnet, wil de vragen Bold maken de volgende keer?
JayHovah +1quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef JayHovah het volgende:
Ray Charles, Aretha Franklin, Matt "Guitar" Murphy, John Lee Hooker, James Brown, Cab Calloway
[b] ervoor en [/b ] (zonder de spatie) er achter te typenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
smartphone, nog geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
b = heath ledger?
c = river phoenix?
Yup 2/5quote:
Nope, dat was The Riddlerquote:Jim Carr
Volgens mij staat er in de vraag van StefanW niet dat het om Batman films gaat, puur om het personage The Joker. Dus als er iemand in K3 en de Ijsprinces ook The Joker speelde dan zou die ook moeten tellenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef De-Sombrero het volgende:
Ah natuurlijk. Zijn er trouwens echt acht batman films gemaakt met The Joker?
Ik keur ze goed. Had er nog niet aan gedacht, maar goed gevondenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:50 schreef lord_bono het volgende:
Poeh moeilijk, weet niet of het telt, maar Jared Leto in het nog te verschijnen Suicide Squad en Mark Hamill (Stem). 5e moet ik schuldig blijven.
Ik bedoel uiteraard dat we er VIER hebben (tellen is lastig op zaterdagavondquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik keur ze goed. Had er nog niet aan gedacht, maar goed gevonden
oftewel, we hebben er vijf.
Tipje mijnerzijds. Tekenfilms tellen ook (gaat dan uiteraard om de voice actor)
Dat is inderdaad de eerste Joker uit de '66-filmquote:
James Bond, meen ik. Rond de tijd van Moonraker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef Sands het volgende:
Hint:
Hij is vooral bekend door een bepaalde filmreeks
quote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
James Bond, meen ik. Rond de tijd van Moonraker?
3/5quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef sasquatsch het volgende:
The spy who loved me
For your eyes only
Octopussy
A view to a kill
5/5quote:Op maandag 8 december 2014 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Dus die met Timothy Dalton ook?
Licence to kill
Living daylights
Saint +1quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eddie Redmayne
The Theory of Everything
Les Miserables
1/5quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:21 schreef hornage het volgende:
Beethoven![]()
There's Something About Marry![]()
en die laatste....erm
Allebei niet goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef hornage het volgende:
Die eerste Babe?
de laatste Dumb And Dumber?
quote:
Nopequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef JayHovah het volgende:
Wilde gok voor nr. 5, Seven Psychopaths?
P.S. Leuke vraag Stefan! (Mag ook wel eens gezegd worden)
quote:Pete the Pup (January 22, 1929 – January 28, 1946) was an American Staffordshire Terrier character in Hal Roach'sduring the 1930s. Otherwise known as "Pete, the Dog With the Ring Around His Eye", or simply "Petey", he was well known for having a circled eye that was added on by Hollywood make-up artist Max Factor
Nopequote:
quote:De twee bekendste personages uit de film zijn Alfalfa en Buckwheat
Dan heb je wel de goeie film, nu alleen de titel nog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...dan haal ik 2 films door elkaar. Ik bedoelde wel de film met dat kind met zwart haar en 1 zo'n omhoog staande punt haar
De boefjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:19 schreef StefanW het volgende:
In Nederland hebben film en serie een vertaalde titel gekregen.
Ik reken een van beide goed (ENG of NL)
Yepquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
De boefjes?
Kan niet op de Engelse titel komen.. Gênant haha
Excuses, aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn... (ik weet het dat ben ik wel) maar dit is het movie trivia. Er is/was ook een serie trivia.
Gechecked. Hij heeft als acteur 2 sequels. Alleen is hij bij 1 uncredited. Als die niet mee zou rekenen zou je gelijk hebben...quote:
+1 voor De-Sombreroquote:
quote:Although it looks thoroughly off putting, the feces in the Worst Toilet in Scotland scene was actually made from chocolate and smelled quite pleasant.
Is goed!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Over een uurtje post ik een nieuw foto, ik ben nu de topchef aan het uithangen! Eet smakelijk allen!
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
• Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Nog 7 minuten jongens! Dan kunnen we weer snel verder, we laten toch niet een uur dit stilliggen omdat iemand zo nodig wil eten?
Zit je al klaar met een leuke vraag Dyon?quote:
Zo schiet het ook niet op hierquote:
quote:
5/5quote:Op donderdag 11 december 2014 07:43 schreef GradB het volgende:
Fast & furious
She's all that
Running scared
Pleasantville
The skulls?
quote:Radoslav Parvanov is the fifth actor to portray Three Finger. He also portrayed his brother One Eye in![]()
Gister gekeken, was erg leuk!quote:
quote:Six people find themselves trapped in the woods of West Virginia, hunted down by "cannibalistic mountain men grossly disfigured through generations of in-breeding."
quote:After working on this film, composer Ennio Morricone said he would probably never again collaborate with Quentin Tarantino since he didn't like the way the writer/director "places music in his films without coherence" and "never giving enough time". Morricone and Tarantino had also worked together on three previous movies.
Dat weet ik niet, maar is elk geval niet goedquote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
James Marsden? Of heet die niet James?
sasquatsch+1quote:
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SCquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef JayHovah het volgende:
Zolang geen nieuwe vraag gepost, oei laat drakin het maar niet zien
Ik weet nog wel dat vorig jaar Sands met gemak 40 a 50 punten haalde in een maand, gewoon omdat er veel mensen aan meededen en het in een rap tempo ging met leuke, afwisselende vragen. Nu haalt de winnaar aan het eind van de maand krap aan 10 punten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SC
Allang gezien hoor. Hij past zich gewoon aan het huidige tempo aan. Dus als er voor zondag een vraag staat is het nog mooi binnen de tijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef JayHovah het volgende:
Zolang geen nieuwe vraag gepost, oei laat drakin het maar niet zien
Dat was 2 jaar terug, vorig jaar wad Sands al met FMT pensioen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat vorig jaar Sands met gemak 40 a 50 punten haalde in een maand, gewoon omdat er veel mensen aan meededen en het in een rap tempo ging met leuke, afwisselende vragen. Nu haalt de winnaar aan het eind van de maand krap aan 10 punten...
Ja jammer, vroeger kwam ik nog wel eens langs voor wat geouwehoer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SC
Zijn dure tijden hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja jammer, vroeger kwam ik nog wel eens langs voor wat geouwehoer.
De toegankelijkheid is een beetje verdwenen. En dat is jammer.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De toegankelijkheid is een beetje verdwenen. En dat is jammer.
Goed, nu nog 1 naam erbij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Ah, Enemy met Jake Gyllenhaal?
Niet gezien![]()
Hulkio +1quote:
De vragen werden steeds beperkter en steeds minder mensen die mijn vragen konden beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar terug, vorig jaar wad Sands al met FMT pensioen.
quote:
Dezelfde films zocht ik. En volgens mij zijn dit ze allemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 12:44 schreef Hulkio het volgende:
Samen spelen als in dezelfde scene of in dezelfde film?
Zelfde scene: Heat en het zeer matige Righteous Kill.
Zelfde films: Godfather 2.
Weet niet of het nog meer zijn.
Ik bedoelde Righteous Kill, die politiefilm die meer aandacht kreeg omdat DiNero en Pacino samen speelde dan over de kwaliteit van de film...quote:
Inderdaad Begin Again, andere titel is echter niet goed.quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef JayHovah het volgende:
De film van Hulkio is Begin Again. De andere film van de regisseur, Crazy Heart?
Dat was het 3 dagen geleden al...quote:
quote:Storyline
At an guest house in the Aran islands, two backpackers vie for the affections of a young woman who is haunted by her past.
Zes?Dan mag die vraag ook niet eens gesteld worden. minimum is 1000 imdb-ers. En dat is nog weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik bij de persoon als director kijk en dan kijk naar de vorige film van die meneer... dan gaat niemand die raden aangezien er maar 6 IMDb'ers die film hebben beoordeeld
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik bij de persoon als director kijk en dan kijk naar de vorige film van die meneer... dan gaat niemand die raden aangezien er maar 6 IMDb'ers die film hebben beoordeeld
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld wordquote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.
Omdat hij het juiste antwoord gaf. Had er bij het geven van het punt geen rekening mee gehouden dat hij de vorige vraag ook al gesteld had.quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld word
quote:You are a very fine fellow,, and I am very fond of you. But you are really just a little fellow, in a wide world.
quote:Will you follow me, one last time?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.
Ging inderdaad om Once, wist niet dat er nog meer titels tussen zaten. Al vraag ik mij overigens af of dit ook echt zo is. Staan op IMDB inderdaad nog andere titels, maar een is een tv-project, een een volgens mij nooit uitgebrachte film, de derde heeft ook maar 200 stemmen waarvan ik mij afvraag of hij fatsoenlijk is uitgebracht. Daarnaast gaf ik duidelijk aan dat het om een film ging met hetzelfde thema, dat is er sowieso maar een.quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld word
Ga maar verder zou ik zeggen. Alleen de titel was al genoegquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
Hobbit Battle of five armies?
Martin Freeman
Ian McKellan
Daar had ik overheen gelezen. Maar heeft drakin dan niet het punt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga maar verder zou ik zeggen. Alleen de titel was al genoeg
quote:: I'm gonna go for the blue door.
: Of course!
Stel jij de vraag maar en je mag het punt ook wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen. Maar heeft drakin dan niet het punt?
Mag De-Sombrero over beslissen. Zal wel een nieuwe vraag stellen.
quote:: Were you just looking at my legs while I slept?
: I was helpless against the dress.
: It's a skirt.
: It's a belt!
quote:: Being early is just as bad as being late.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Stel jij de vraag maar en je mag het punt ook wel hebben hoor.
quote:
Een echte gentlewoman! Hobbit Battle of Five Armies is in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
Hobbit Battle of five armies?
Martin Freeman
Ian McKellan
quote:: I'm not some hopeless romantic. I would never allow myself to be that way, but once I've felt, even for a moment, what I felt with you.
: You ruined me. I didn't want to settle for less.
: I know the feeling.
: It scares the shit out of me.
: I'm not going to hurt you.
: You don't need to say that.
: I'm not going to hurt you.
quote:: [talks to
] You're going to look for her, aren't you? You won't find her. They'll make sure of it. Even if they weren't trying to stop you, there are nine million people in this city. You'll never find her. Forget about her. Move on with your life.
quote:: So you handle the important things? The last time I checked, the world is a pretty screwed-up place.
: It's still here. If we had left things in your hands, it wouldn't be.
quote:: Very few humans have seen what you've seen today. And we're determined to keep it that way. So, if you *ever* reveal our existence, we'll erase your brain. The intervention team will be sent, your emotions, your memories, your entire personality, will be expunged. Your friends and family will think you've gone crazy. You, well, you won't think anything...
quote:: Who the hell are you guys?
: We... are the people that make sure things happen according to plan.
Kaching!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef pipster het volgende:
Ah, het kwartje begint te vallen,The Adjusment Bureau, Matt Damon enEmily Blunt
quote:Riding across Manhattan in a stretch limo in order to get a haircut, a 28-year-old billionaire asset manager's day devolves into an odyssey with a cast of characters that start to tear his world apart.
OK.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef pipster het volgende:
Correct, zou je jezelf een punt kunnen toedelen, ik ben niet echt virtuoos zo mobiel.
Robby + 1
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
The fifth element![]()
Luc besson, Mila jovovich, Bruce Willis![]()
Tja dat moet ik goedkeuren, ik vraag tenslotte om namen.quote:
Kon niet laten om even te kijken, geef maar hints zodat een ander het raad.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef pipster het volgende:
[..]
Tja dat moet ik goedkeuren, ik vraag tenslotte om namen.
Nog ene naam voor het punt.
quote:: Discovered by the Germans in 1904, they named it San Diego, which of course in German means a whale's vagina.
: No, there's no way that's correct.
quote:: I'm
. People seem to like me because I am polite and I am rarely late. I like to eat ice cream and I really enjoy a nice pair of slacks. Years later, a doctor will tell me that I have an I.Q. of 48 and am what some people call mentally retarded.
quote:: I read somewhere their periods attract bears. Bears can smell the menstruation.
: Well, that's just great. You hear that, Ed? Bears. Now you're putting the whole station in jeopardy.
quote:: I think I was in love once.
: Really? What was her name?
: I don't remember.
: That's not a good start, but keep going...
: She was Brazilian, or Chinese, or something weird. I met her in the bathroom of a K-Mart and we made out for hours. Then we parted ways, never to see each other again.
: I'm pretty sure that's not love.
: Damn it.
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:22 schreef pipster het volgende:
Anchorman The story of Ron Burgundy
quote:Marcus Luttrell and his team set out on a mission to capture or kill notorious Taliban leader Ahmad Shah, in late June 2005. Marcus and his team are left to fight for their lives in one of the most valiant efforts of modern warfare.
3/10quote:Op donderdag 18 december 2014 13:37 schreef StefanW het volgende:
Hackers (uiteraard)
The Net
The Matrix? (Neo is per slot van rekening een hacker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |