quote:
2/5quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Superman: Man of Steel
The Thin Red Line
The Passion of the Christ
FF+1quote:
Ik ook als ik op ICM kijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat dit The Maze Runner is.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat dit The Maze Runner is.
1/5quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Oceans eleven
ik kom niet op de titel van de andere film die ik gezien heb
2/5quote:
quote:
3/5quote:
Nee maar nog wel meerdere films met Gene Kellyquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef StefanW het volgende:
En Singing in the rain? (al twijfel ik daar hard over)
Alle drie goed.quote:
Tussenstand december 2014quote:
quote:The character of George was based on Boy George, lead singer of Culture Club. He sings "Do You Really Want To Hurt Me" later in the film.
quote:Robbie tells Linda at one point to "Get out of my Van Halen T-shirt before you jinx the band and they break up". David Lee Roth did leave Van Halen in 1985 (the year in which the movie is set).
Een trivia die je niet kunt plaatsen...it stings doesn't it?!?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:50 schreef Burnett het volgende:
Die Boy George aanwijzing..., grmbl...
quote:The butterfly jean jacket that Julia wears throughout the movie actually belongs to Drew Barrymore. The director liked her jacket and told her to wear it as part of her costume.
quote:
Lijkt erop dat je de vraag ook zelf kan gaan stellen...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nu mag jij de stand bijwerkenDan doe ik het zelf maar...
smartphone, nog geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg...quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Burnet, wil de vragen Bold maken de volgende keer?
JayHovah +1quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef JayHovah het volgende:
Ray Charles, Aretha Franklin, Matt "Guitar" Murphy, John Lee Hooker, James Brown, Cab Calloway
[b] ervoor en [/b ] (zonder de spatie) er achter te typenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
smartphone, nog geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
b = heath ledger?
c = river phoenix?
Yup 2/5quote:
Nope, dat was The Riddlerquote:Jim Carr
Volgens mij staat er in de vraag van StefanW niet dat het om Batman films gaat, puur om het personage The Joker. Dus als er iemand in K3 en de Ijsprinces ook The Joker speelde dan zou die ook moeten tellenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:36 schreef De-Sombrero het volgende:
Ah natuurlijk. Zijn er trouwens echt acht batman films gemaakt met The Joker?
Ik keur ze goed. Had er nog niet aan gedacht, maar goed gevondenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:50 schreef lord_bono het volgende:
Poeh moeilijk, weet niet of het telt, maar Jared Leto in het nog te verschijnen Suicide Squad en Mark Hamill (Stem). 5e moet ik schuldig blijven.
Ik bedoel uiteraard dat we er VIER hebben (tellen is lastig op zaterdagavondquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik keur ze goed. Had er nog niet aan gedacht, maar goed gevonden
oftewel, we hebben er vijf.
Tipje mijnerzijds. Tekenfilms tellen ook (gaat dan uiteraard om de voice actor)
Dat is inderdaad de eerste Joker uit de '66-filmquote:
James Bond, meen ik. Rond de tijd van Moonraker?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef Sands het volgende:
Hint:
Hij is vooral bekend door een bepaalde filmreeks
quote:Op zondag 7 december 2014 20:52 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
James Bond, meen ik. Rond de tijd van Moonraker?
3/5quote:Op zondag 7 december 2014 21:07 schreef sasquatsch het volgende:
The spy who loved me
For your eyes only
Octopussy
A view to a kill
5/5quote:Op maandag 8 december 2014 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
Dus die met Timothy Dalton ook?
Licence to kill
Living daylights
Saint +1quote:Op maandag 8 december 2014 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eddie Redmayne
The Theory of Everything
Les Miserables
1/5quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:21 schreef hornage het volgende:
Beethoven![]()
There's Something About Marry![]()
en die laatste....erm
Allebei niet goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef hornage het volgende:
Die eerste Babe?
de laatste Dumb And Dumber?
quote:
Nopequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef JayHovah het volgende:
Wilde gok voor nr. 5, Seven Psychopaths?
P.S. Leuke vraag Stefan! (Mag ook wel eens gezegd worden)
quote:Pete the Pup (January 22, 1929 – January 28, 1946) was an American Staffordshire Terrier character in Hal Roach'sduring the 1930s. Otherwise known as "Pete, the Dog With the Ring Around His Eye", or simply "Petey", he was well known for having a circled eye that was added on by Hollywood make-up artist Max Factor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |