Dat was het 3 dagen geleden al...quote:
quote:Storyline
At an guest house in the Aran islands, two backpackers vie for the affections of a young woman who is haunted by her past.
Zes?Dan mag die vraag ook niet eens gesteld worden. minimum is 1000 imdb-ers. En dat is nog weinig.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik bij de persoon als director kijk en dan kijk naar de vorige film van die meneer... dan gaat niemand die raden aangezien er maar 6 IMDb'ers die film hebben beoordeeld
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik bij de persoon als director kijk en dan kijk naar de vorige film van die meneer... dan gaat niemand die raden aangezien er maar 6 IMDb'ers die film hebben beoordeeld
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld wordquote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.
Omdat hij het juiste antwoord gaf. Had er bij het geven van het punt geen rekening mee gehouden dat hij de vorige vraag ook al gesteld had.quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld word
quote:You are a very fine fellow,, and I am very fond of you. But you are really just a little fellow, in a wide world.
quote:Will you follow me, one last time?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulkio de film uit 2006 bedoelt.
Ging inderdaad om Once, wist niet dat er nog meer titels tussen zaten. Al vraag ik mij overigens af of dit ook echt zo is. Staan op IMDB inderdaad nog andere titels, maar een is een tv-project, een een volgens mij nooit uitgebrachte film, de derde heeft ook maar 200 stemmen waarvan ik mij afvraag of hij fatsoenlijk is uitgebracht. Daarnaast gaf ik duidelijk aan dat het om een film ging met hetzelfde thema, dat is er sowieso maar een.quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn vraag beter stellen. Er zitten 3 (inclusief 1 tv film) films tussen Begin again en de film die jij nou bedoelt. Ik snap zo wie zo niet dat hij een vraag mocht stellen als er een opstarter op zijn vraag gesteld word
Ga maar verder zou ik zeggen. Alleen de titel was al genoegquote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
Hobbit Battle of five armies?
Martin Freeman
Ian McKellan
Daar had ik overheen gelezen. Maar heeft drakin dan niet het punt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga maar verder zou ik zeggen. Alleen de titel was al genoeg
quote:: I'm gonna go for the blue door.
: Of course!
Stel jij de vraag maar en je mag het punt ook wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gelezen. Maar heeft drakin dan niet het punt?
Mag De-Sombrero over beslissen. Zal wel een nieuwe vraag stellen.
quote:: Were you just looking at my legs while I slept?
: I was helpless against the dress.
: It's a skirt.
: It's a belt!
quote:: Being early is just as bad as being late.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Stel jij de vraag maar en je mag het punt ook wel hebben hoor.
quote:
Een echte gentlewoman! Hobbit Battle of Five Armies is in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
Hobbit Battle of five armies?
Martin Freeman
Ian McKellan
quote:: I'm not some hopeless romantic. I would never allow myself to be that way, but once I've felt, even for a moment, what I felt with you.
: You ruined me. I didn't want to settle for less.
: I know the feeling.
: It scares the shit out of me.
: I'm not going to hurt you.
: You don't need to say that.
: I'm not going to hurt you.
quote:: [talks to
] You're going to look for her, aren't you? You won't find her. They'll make sure of it. Even if they weren't trying to stop you, there are nine million people in this city. You'll never find her. Forget about her. Move on with your life.
quote:: So you handle the important things? The last time I checked, the world is a pretty screwed-up place.
: It's still here. If we had left things in your hands, it wouldn't be.
quote:: Very few humans have seen what you've seen today. And we're determined to keep it that way. So, if you *ever* reveal our existence, we'll erase your brain. The intervention team will be sent, your emotions, your memories, your entire personality, will be expunged. Your friends and family will think you've gone crazy. You, well, you won't think anything...
quote:: Who the hell are you guys?
: We... are the people that make sure things happen according to plan.
Kaching!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:48 schreef pipster het volgende:
Ah, het kwartje begint te vallen,The Adjusment Bureau, Matt Damon enEmily Blunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |