Nopequote:
quote:De twee bekendste personages uit de film zijn Alfalfa en Buckwheat
Dan heb je wel de goeie film, nu alleen de titel nog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:13 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...dan haal ik 2 films door elkaar. Ik bedoelde wel de film met dat kind met zwart haar en 1 zo'n omhoog staande punt haar
De boefjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:19 schreef StefanW het volgende:
In Nederland hebben film en serie een vertaalde titel gekregen.
Ik reken een van beide goed (ENG of NL)
Yepquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
De boefjes?
Kan niet op de Engelse titel komen.. Gênant haha
Excuses, aangepast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn... (ik weet het dat ben ik wel) maar dit is het movie trivia. Er is/was ook een serie trivia.
Gechecked. Hij heeft als acteur 2 sequels. Alleen is hij bij 1 uncredited. Als die niet mee zou rekenen zou je gelijk hebben...quote:
+1 voor De-Sombreroquote:
quote:Although it looks thoroughly off putting, the feces in the Worst Toilet in Scotland scene was actually made from chocolate and smelled quite pleasant.
Is goed!quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Over een uurtje post ik een nieuw foto, ik ben nu de topchef aan het uithangen! Eet smakelijk allen!
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
• Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
Nog 7 minuten jongens! Dan kunnen we weer snel verder, we laten toch niet een uur dit stilliggen omdat iemand zo nodig wil eten?
Zit je al klaar met een leuke vraag Dyon?quote:
Zo schiet het ook niet op hierquote:
quote:
5/5quote:Op donderdag 11 december 2014 07:43 schreef GradB het volgende:
Fast & furious
She's all that
Running scared
Pleasantville
The skulls?
quote:Radoslav Parvanov is the fifth actor to portray Three Finger. He also portrayed his brother One Eye in![]()
Gister gekeken, was erg leuk!quote:
quote:Six people find themselves trapped in the woods of West Virginia, hunted down by "cannibalistic mountain men grossly disfigured through generations of in-breeding."
quote:After working on this film, composer Ennio Morricone said he would probably never again collaborate with Quentin Tarantino since he didn't like the way the writer/director "places music in his films without coherence" and "never giving enough time". Morricone and Tarantino had also worked together on three previous movies.
Dat weet ik niet, maar is elk geval niet goedquote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
James Marsden? Of heet die niet James?
sasquatsch+1quote:
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SCquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef JayHovah het volgende:
Zolang geen nieuwe vraag gepost, oei laat drakin het maar niet zien
Ik weet nog wel dat vorig jaar Sands met gemak 40 a 50 punten haalde in een maand, gewoon omdat er veel mensen aan meededen en het in een rap tempo ging met leuke, afwisselende vragen. Nu haalt de winnaar aan het eind van de maand krap aan 10 punten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SC
Allang gezien hoor. Hij past zich gewoon aan het huidige tempo aan. Dus als er voor zondag een vraag staat is het nog mooi binnen de tijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:03 schreef JayHovah het volgende:
Zolang geen nieuwe vraag gepost, oei laat drakin het maar niet zien
Dat was 2 jaar terug, vorig jaar wad Sands al met FMT pensioen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat vorig jaar Sands met gemak 40 a 50 punten haalde in een maand, gewoon omdat er veel mensen aan meededen en het in een rap tempo ging met leuke, afwisselende vragen. Nu haalt de winnaar aan het eind van de maand krap aan 10 punten...
Ja jammer, vroeger kwam ik nog wel eens langs voor wat geouwehoer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
FMT is officieel dood, en het ergste is nog wel de SC
Zijn dure tijden hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja jammer, vroeger kwam ik nog wel eens langs voor wat geouwehoer.
De toegankelijkheid is een beetje verdwenen. En dat is jammer.quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De toegankelijkheid is een beetje verdwenen. En dat is jammer.
Goed, nu nog 1 naam erbij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Ah, Enemy met Jake Gyllenhaal?
Niet gezien![]()
Hulkio +1quote:
De vragen werden steeds beperkter en steeds minder mensen die mijn vragen konden beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar terug, vorig jaar wad Sands al met FMT pensioen.
quote:
Dezelfde films zocht ik. En volgens mij zijn dit ze allemaal.quote:Op maandag 15 december 2014 12:44 schreef Hulkio het volgende:
Samen spelen als in dezelfde scene of in dezelfde film?
Zelfde scene: Heat en het zeer matige Righteous Kill.
Zelfde films: Godfather 2.
Weet niet of het nog meer zijn.
Ik bedoelde Righteous Kill, die politiefilm die meer aandacht kreeg omdat DiNero en Pacino samen speelde dan over de kwaliteit van de film...quote:
Inderdaad Begin Again, andere titel is echter niet goed.quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef JayHovah het volgende:
De film van Hulkio is Begin Again. De andere film van de regisseur, Crazy Heart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |