Het is echt te erg. En ze blijven maar dit soort liedjes uitbrengen... PLEH!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
WhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaKNIJP!
Zo'n gevoel had ik ook. Het kabbelt maar door met een soort van luchtigheid.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef Dizer het volgende:
Gaat snel irriteren. In hetzelfde eerste keer al luisteren
Zoals alles wat Trijntje zegt of doetquote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik ook. Het kabbelt maar door met een soort van luchtigheid.
Ik heb ook goed werk van haar gehoord met haar jazz-uitstapje. Maar goed, het gaat er om wat het SF-publiek er van vindt.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zoals alles wat Trijntje zegt of doet![]()
Ze is handelbaar, maar als je haar beu bent dan wil je haar gewoon niet zien of horen. Klaar. TV uit.
Hier moest ik GELIJK aan denken ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Net geluisterd.
Klinkt misschien raar, maar ik vind het een tikje Britney-esque.
Dat omschrijft het wel aardig. Ik mis vooral een hook in het liedje. Op geen enkel moment word ik verrast door het liedje. Geen interessante opbouw, geen interessante modulatie, geen intense emotie, ...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Het klinkt een beetje gedateerd, als een popliedje uit de jaren '90 ofzo, een niemendallerig top 40 nummertje.
Nou ja misschien groeit het nog.
Het enige wat ik vorig jaar beleefde was het langzaam afsterven van mijn hersenen. Dat kwam ook goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat omschrijft het wel aardig. Ik mis vooral een hook in het liedje. Op geen enkel moment word ik verrast door het liedje. Geen interessante opbouw, geen interessante modulatie, geen intense emotie, ...
Je beleeft te weinig als je het liedje hoort.
Ik vond het liedje van vorig jaar interessanter. Dat had wel een hook, het sentimentele. Hoe ironisch.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het enige wat ik vorig jaar beleefde was het langzaam afsterven van mijn hersenen. Dat kwam ook goed.
Alsjeblieft....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef Dizer het volgende:
Gaat snel irriteren. In hetzelfde eerste keer al luisteren
Jammer. We hadden Dotan kunnen hebben, maar neeeeeeee....
Jawel, Jett Rebel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsjeblieft....Een grotere hype dan die Dotan hebben we in 2014 nauwelijks gezien in Nederland.
Treintje haalt de finale niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef luxerobots het volgende:
Wat een matig nummer. Treintje Oosterhuis omschrijft het nummer als 'fris en catchy'. Dertien in een dozijn, die alles behalve fris en catchy is.
Treintje gaat geen hoge ogen gooien op het songfestival.
Het is inderdaad generiek. Bijna alles wat ik vorig jaar over The Common Linnets zei, kan ik ook over dit nummer zeggen. En we weten hoe dat nummer het uiteindelijk deed.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef luxerobots het volgende:
Wat een matig nummer. Treintje Oosterhuis omschrijft het nummer als 'fris en catchy'. Dertien in een dozijn, die alles behalve fris en catchy is.
Treintje gaat geen hoge ogen gooien op het songfestival.
En dan samen met Treble...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:22 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat we sieneke nog maar eens moeten sturen, alles beter dan dit![]()
![]()
![]()
Zet haar een indianenmuts op en alles komt goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |