Klopt, maar ik dacht dat het nog wel werkte, de bestanden kun je namelijk nog gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef redboyke het volgende:
flixtor was toch gestopt dacht ik?
had ik nog op tablet staan en op een dag werkte het nietmeer.
Voor de chromecast gebruik ik Plex, dat werkt geweldig. Gebruik Popcorn time om echt heel snel een filmpje erbij te zoeken en te kijken, Plex voor naar het grote scherm te streamen ( chromecast)quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Komakie het volgende:
Hoe werkt het op Chromecast?
Ik heb het 1 keer heel snel op de Chromecast van een vriend geprobeerd, maar toen kreeg ik niet veel te zien. Het is toch een kwestie van Popcorn op je telefoon/tablet/laptop installeren en daarna draaien met die handel?
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor de chromecast gebruik ik Plex, dat werkt geweldig. Gebruik Popcorn time om echt heel snel een filmpje erbij te zoeken en te kijken, Plex voor naar het grote scherm te streamen ( chromecast)
Je opent de app Plex, daar kan je naar je film op je schijf browsen, dan gaat ie even bufferen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan als ik vragen mag?
Momenteel gebruik ik mijn laptop om popcorntime te streamen naar de chromecast.
Werkt perfect![]()
Wel vind ik popcorntime de laatste tijd een beetje buggy.. hebben meer mensen daar last van?
Met de nieuwe versie van popcorntime.io zijn alle problemen opgelost en werkt nu prima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Komakie het volgende:
Hoe werkt het op Chromecast?
Ik heb het 1 keer heel snel op de Chromecast van een vriend geprobeerd, maar toen kreeg ik niet veel te zien. Het is toch een kwestie van Popcorn op je telefoon/tablet/laptop installeren en daarna draaien met die handel?
Klinkt goed! Maar werkt dit dan beter dan bijv. Popcorn time?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je opent de app Plex, daar kan je naar je film op je schijf browsen, dan gaat ie even bufferen.
Koffie / cola / chips pakken, dan op play drukken en onder je dekentje je biertje opdrinken
Popcorn time heb je niet alles op staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:49 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar werkt dit dan beter dan bijv. Popcorn time?
aangezien je met Plex de video's al op een media server heb staan.
Of begrijp ik het verkeerd?
ah, op die manier!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Popcorn time heb je niet alles op staan.
Ik download altijd series van tevoren, kijk ik via Plex.
300 kb/s een film streamen is wel lastig denkquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:00 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ah, op die manier!
Ik trek thuis net aan 300 kb/s uit de router dus is misschien voor mij ook wel een idee.
Als niemand op het wifi netwerk zit kan het nog net aanquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
300 kb/s een film streamen is wel lastig denk
Ik had dit probleem ook tot voor kort, nu heb ik gelukkig glasvezel, dat werkt iets beter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:29 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Als niemand op het wifi netwerk zit kan het nog net aan
Zet je Wifi acces point even aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik had dit probleem ook tot voor kort, nu heb ik gelukkig glasvezel, dat werkt iets beter.
NSB'er spottedquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:01 schreef tailfox het volgende:
Hoezo mag dit op FOK. Ik heb er zelf geen probleem mee.
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.quote:
Je hoeft natuurlijk niet naar de illegale content te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.
Usenet topic mag ook. Dit lijkt me redelijk vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.
Niet bepaald, usenet is een platform voor tekst en binaries. Dit is simpelweg een tool om series en films te kijken via torrents. Maar vanwege het feit dat het ook uitgebreid op TV is geweest en in de kranten heeft gestaan zie ik er niet zo'n probleem in om er hier over te praten. Zolang het over de tool zelf gaat en niet over de content vinden wij het prima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Usenet topic mag ook. Dit lijkt me redelijk vergelijkbaar.
Dat bedoel ik dus ook, in dat topic gaat het niet echt over de content en dat is hier ook niet de bedoeling lijkt me.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet bepaald, usenet is een platform voor tekst en binaries. Dit is simpelweg een tool om series en films te kijken via torrents. Maar vanwege het feit dat het ook uitgebreid op TV is geweest en in de kranten heeft gestaan zie ik er niet zo'n probleem in om er hier over te praten. Zolang het over de tool zelf gaat en niet over de content vinden wij het prima.
maar maar daar liggen mijn intrestquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet naar de illegale content te kijken.
Eigen keuzequote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar maar daar liggen mijn intrest
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar las ik nu in dit topic dat je een gromecast kan gebruiken?
Gisteren voor het eerst gedaan en werkt primaquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar las ik nu in dit topic dat je een gromecast kan gebruiken?
Android versie is nog een beta en zijn wel wat mensen mee bezig. Maar het is verder nog onbekend wanneer deze uit komt.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gedaan en werkt prima
Enige nadeel is dat popcorntime.io geen android versie heeft op de website (voor zover ik kan vinden) en je dus voor je telefoon een andere versie moet nemen. De versie die ik kan vinden werkt niet al te best en streamt dus niet goed met het gebruik van de telefoon/tablet.
De versie van popcorntime.io op je laptop/pc werkt perfect. Gewoon aangeven dat je niet via de popcorn-time-player of via VLC player wilt afspelen, maar via Chromecast. Even wachten totdat hij gebufferd is en werkt perfect. Inclusief ondertitels
Als zij een versie maken voor android ben ik helemaal gelukkig
Hdmi kabel tussen pc en tv?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:12 schreef Xlarge het volgende:
Kan iemand mij vertellen, en het liefst in Jip en Janneke taal, of ik de films van Popcorn Time op mijn smart televisie kan zien.
Nu is mijn computer bekabeld met mijn televisie, en de films die ik download met de nieuwsgroepen, kan ik eenvoudig streamen , hier gebuik ik Twonky voor, die Twonky benader ik via mijn televisie
Wanneer ik een film bekijk via PopcornTime, zie ik wel een knop rechts onderin, om hem ergens anders naar te streamen, maar mijn Smart televisie is niet 1 van de opties.
Is dit makkeliijkk te regelen, of moet ik een Chromecast (waar ik veel over hoor, maar niet weet wat het is) aanschaffen ?
bvd
Chromecast kopen dan:pquote:Op woensdag 3 december 2014 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gedaan en werkt prima
Enige nadeel is dat popcorntime.io geen android versie heeft op de website (voor zover ik kan vinden) en je dus voor je telefoon een andere versie moet nemen. De versie die ik kan vinden werkt niet al te best en streamt dus niet goed met het gebruik van de telefoon/tablet.
De versie van popcorntime.io op je laptop/pc werkt perfect. Gewoon aangeven dat je niet via de popcorn-time-player of via VLC player wilt afspelen, maar via Chromecast. Even wachten totdat hij gebufferd is en werkt perfect. Inclusief ondertitels
Als zij een versie maken voor android ben ik helemaal gelukkig
Klopt, die gebruik ik, maar werkt niet zo best. Veel films zijn niet op te starten om de 1 of andere manier. Je drukt dan op "watch now" en dan gebeurd er niets.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Android versie is nog een beta en zijn wel wat mensen mee bezig. Maar het is verder nog onbekend wanneer deze uit komt.
Time4popcorn heeft wel een functionele android versie.
Zou dat het moeten doen ?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hdmi kabel tussen pc en tv?
Zeker, laptop ziet je TV als 2e scherm en bij energiebeheer stel je het zo in dat de laptoop geen actie onderneemt als je de klep sluit.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Zou dat het moeten doen ?
Ik heb nu mijn pc aan mijn televisie gekoppeld met een netwerkkabel.
Maar ik ga een HDMI dan zeker eens proberen , bedankt
het is torrent mischien zijn de seeders hoger bij de pilotquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Sinds een paar dagen ook gebruiker van Popcorn Time, prima programma. Wat me echter wel ergert is dat vaak, als ik een aflevering van een serie kijk de eerste zeer rap is geladen en het prima doet, maar als ik dan de volgende aflevering wil kijken shit opeens 5 minuten moet laden en het vervolgens maar een paar seconden doet zonder weer te moeten bufferen. Kan dit aan mijn internetsnelheid liggen? Vind het wel frappant dat de eerste het wel altijd gewoon doet en de tweede het niet namelijk.
Is niet alleen bij de pilot, ook latere afleveringen. Nu bijv. S02E05 van the Walking Dead zonder problemen gekeken, S02E06 meteen erna doet het niet. Heb echter niet op de seeders gelet, dus misschien dat het wel daar aan ligt. Zal er eens op letten volgende keer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is torrent mischien zijn de seeders hoger bij de pilot
Officiële is er niet meer. Zie OP. Jij hebt Time 4 Popcorn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Leonos het volgende:
Wat is nou de officiele site van Popcorn?
Zie bij iedereen een andere versie staan, zelf zit ik op 5.0.
Zelf denk ik;
http://popcorn-time.se/
Of niet?
Ik heb zelf geen chromecast, maar mijn collega zegt popcorntime.ioquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Leonos het volgende:
Welke werkt het beste i.c.m. chromecast en ondertiteling?
Of boeit dat niet echt?
Ik zou ook zeggen popcorntimo.io. Werkt relatief goed met de Chromecast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen chromecast, maar mijn collega zegt popcorntime.io
Ik gebruik Time4Popcorn en dat werkt prima met Chromecast en ondertitels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Leonos het volgende:
Welke werkt het beste i.c.m. chromecast en ondertiteling?
Of boeit dat niet echt?
Popcorn Time via mijn Android toestel werkt ook niet al te best. Ik gebruik het op mijn Chromecast altijd via de laptop. Dan gebruik ik popcorntime.io. Werkt dan perfect.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Onufriev het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Popcorn Time zonder problemen?
Ik krijg heel vaak dat mijn telefoon (Nexus 5) compleet vast loopt in de app. Het enige wat ik dan kan ik 10 sec. de power button indrukken en opnieuw opstarten.
Ook het streamen via Chromecast werkt verre van soepel. Ik drukte 1x op pauze tijdens het afspelen, en toen ik verder wilde werkte het niet meer. Een film (en dag) later besloot ik nu maar geen pauze in te lassen tijdens de film, maar toen bleek ie uit zichzelf om maar te stoppen met streamen (waarna ik het ook weer niet aan de praat kreeg).
Verder geen klacht ofzo, ben alleen benieuwd of meerdere personen dit hebben, of dat het misschien aan Android 5.0 ligt ofzo...
Wat bedoel je met IO versie?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat werkt de IO versie fijn met de chromecast zeg. Match made in heaven. Wat een fijn programma blijft het toch dat PC Time👍👍
Deze versie https://popcorntime.io/ is de beste mijn inziensquote:Op zondag 18 januari 2015 21:06 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat bedoel je met IO versie?
En die nieuwste versie werkt inderdaad wel fijn, alhoewel ik nu (of nog steeds?) geen 720p kan streamen met geluid naar mijn Chromecast.
uTorrent download je mee en heeft dus geen eigen content. Maar popcorn haalt zijn content ook gewoon van een torrenttracker.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Behalve dat je gelijk al een film kunt kijken hoe zit het met het binnenhalen of beschikbaar zijn van films via PC (popcorn) t.o.v. van bijvoorbeeld uTorents? Is er echt zoveel via PC of valt het aanbood wel mee?
Tijd voor een VPN.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef nlboy het volgende:
Dit topic staat in de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a3838504/
Wel de IO versie? Werkt hier goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef Aventura het volgende:
Hier werkt het niet, Windows 7 icm Chromecast. Alles blijft hangen op 99%.
io versiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:06 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik sinds kort PC Time. Ondanks dat er altijd verschillende meningen zullen zijn, vraag ik me het volgende wel af. Welke van de twee versies wordt over het algemeen als beter ervaren?
huh?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
Vanaf 1 maart wordppopcorn time verboden in Nederland
Grapjas.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
IO versie installerenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef Oekaboe het volgende:
Gm kan iemand mij helpen met mijn probleem ?
Ik heb op mijn tv Chromecast en op de pc popcorntime 5.1 beta
Ik wil nu een film casten naar mijn chromecast maar in popcorn heb geen optie meer omdat aan te klikken de enige optie om de film te bekijken is op de pc.
Waarom is de optie chromecast weg ?
Sterker nog, het is altijd verboden geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
Ja dat wist ik maar daar stond geen chromecast .quote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef Luukiemaster het volgende:
Eerst op dat pijltje bij de afspeelknop drukken. Daar kun je kiezen voor je chromecast en dan afspelen.
IO bedoel je de originele versie?quote:
Joh , weet je achter de kerk plassen mag ook nietquote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sterker nog, het is altijd verboden geweest.
popcorntime.io bedoelt hij. Dat is de betere van de twee.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:53 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
IO bedoel je de originele versie?
Ik heb namelijk de eerste versie erop gezet en nu geeft hij het wel aan
Oke dat heb ik dus ook gedaanquote:Op maandag 2 februari 2015 13:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
popcorntime.io bedoelt hij. Dat is de betere van de twee.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat de io versie beter is? De se versie heeft een hoger software nummer, dus is verder ontwikkelt, toch?
der zijn meerdere reports dat de mensen die geen io hadden opeens adware op hun pc hadden staan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef draadstalig het volgende:
Heb veel forums gelezen, maar daarin komt steeds naar voren dat io versie stabieler en 'veiliger' is. Of dit klopt is uiteraard lastig te achterhalen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:38 schreef draadstalig het volgende:
Vandaag ook mijn chromecast binnen gekregen. Nu wil ik graag dmv mijn Android telefoon (laptop is redelijk gammel en de ventilatie lijkt op een vliegtuig) streamen naar de chromecast.
Ik heb naast mijn tv een poweradapter (netstroom) met wifi en kabel. Het is zeker niet mogelijk om de chromecast via kabel te laten lopen?
Ik heb namelijk het vermoeden dat hij via wifi lang moet bufferen alvorens ik de film/serie kan bekijken. Hoe is jullie ervaring hiermee?
Niet zo gek omdat ze overal aangeboden worden, elke debiel kan er adware inbouwen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
der zijn meerdere reports dat de mensen die geen io hadden opeens adware op hun pc hadden staan.
Ik heb hier 1.5/1.6 megabyte de sec en op 720P lukt het niet,quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik had dit probleem ook tot voor kort, nu heb ik gelukkig glasvezel, dat werkt iets beter.
Na de laatste update gaat het bij mij al beter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hier 1.5/1.6 megabyte de sec en op 720P lukt het niet,
Nu zelfs op 420P lukt het niet jammer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Na de laatste update gaat het bij mij al beter.
Genoeg uploaders?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu zelfs op 420P lukt het niet jammer.
Ook dat gaat steeds meer achteruitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Onufriev het volgende:
Laatste tijd ook dat een 1080p versie midden in de film blijft hangen. Volgende keer maar downloaden dan, dit is ook kut...
Hoe snel is je internetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu zelfs op 420P lukt het niet jammer.
Hmm vrij laag.quote:
Nhee nooit echtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hmm vrij laag.
Probeer anders eerst de video helemaal te laden voordat je gaat kijken.
Heeft het eerder wel altijd goed gewerkt?
Zit bij tele2 kan hier niet sneller volgens mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Wellicht sneller internet aanschaffen
Misschien morgen even bellen naar Tele2 of je het een dag of week ofzo kan uitproberen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit bij tele2 kan hier niet sneller volgens mij.
Uhmzz blijkbaar wel zie ik. 20mbits zal ik nu wel hebben denk ik.
Er is ook 40mbit beschikbaar zie ik
40mbit zit je op 3mb per sec ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Misschien morgen even bellen naar Tele2 of je het een dag of week ofzo kan uitproberen.
Hier werkt het uitstekend met de IO versie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef draadstalig het volgende:
Wtf. Kut chromecast werkt niet. Installatie ging top, maar als ik nu in het menu wil casten zegt hij of dat er geen compitabele googlecast apparaten zijn of hij verbreekt direct de verbinding. Hoe dan?
Op de telefoon werkt het wel goed dus ik duik nu lekker het bed in en een paar afleveringen Gotham kijken !!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Wellicht sneller internet aanschaffen
alleen met jailbreak, dat is zonder chromecast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer opquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Opgelosthttps://discuss.popcornti(...)main-screen/19472/16
Danku! Werkte hier super!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Opgelosthttps://discuss.popcornti(...)main-screen/19472/16
Dit volgen:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:27 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op...
Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef embedguy het volgende:
[..]
Danku! Werkte hier super!
[..]
Dit volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:Hij start nu wel op, maar krijg nog steeds dezelfde error helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op...
Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost!
Denk dat ik de database eens goed leeg moet gooien o.i.d.
waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Een vraagje,
Voor de mensen die popcorntime.io gebruiken. Gebruiken jullie tijdens het kijken naar een film een VPN verbinding?
Zo ja, welke VPN service gebruik je dan (en hoe verbind je je chromecast dan)?
Alsof ze daarmee iets doen....quote:Op zondag 8 februari 2015 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
Zodat je ip adres niet te achterhalen is.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?
quote:Zodat je ip adres niet te achterhalen is.
Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef delano.888 het volgende:
Kolere sinds een week ofzo over op de io versie op jullie aanraden. Wat een bagger is dat. Jullie weten het waarschijnlijk niet, omdat je die andere niet geprobeerd hebt. Tijdens het opstarten duurt het lang, films laden duurt lang, er staan zelfs minder films op. Nee, ik ben weer lekker terug naar de se versie, geloof me, die werkt 10x beter!
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.
Meer films? Of sneller de films? Dat laatste is dus het geval en dat is met een reden. Maar uiteraard is het je eigen keus. Ik heb ze ook beide geprobeerd en ik prefereer de io versie. De eerste en veiligste fork.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Sowieso beetje nutteloze adware als het NIKS doet op je pc anders.
Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/quote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Sowieso beetje nutteloze adware als het NIKS doet op je pc anders.
Dat was 3 maanden geleden zo, die mensen daar konden de SE versie ook niet verwijderen bijvoorbeeld (ik wel). En dit:quote:Op maandag 9 februari 2015 20:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/
is ook niet aanwezig bij mij.quote:Look in Program Files (x86) for a folder called \VideoCnv and a file called zet.dll.
Het is gewoon een geniaal stukje softwarequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
Sowieso maak het me niet zoveel uit welke popcorn time.. Het werkt een beetje te goed om waar te zijn. Zou me niet verbazen als mijn computer deel uitmaakt van een of ander botnet. Maar dat is een prijs die ik graag betaal
Overigens werkt alles weer prima hier..
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
300 kb/s een film streamen is wel lastig denk
Ja die is er maar hoogst onbetrouwbaar en lastig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
Jazeker!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Magnet URL pakken en met utorrent downloaden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef Onufriev het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om films op voorhand te downloaden? Als het streamen werkt is het top, maar vaak heb ik dat ie midden in de film aan het bufferen is.
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Magnet URL pakken en met utorrent downloaden.
Dit doet ie automatisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.
Los downloaden is geen optie want local files streamen naar Chromecast werkt niet zo vlekkeloos als popcorn
Dat is niet mogelijk in de io versie, die andere versie heeft die optie wel geloof ik. Verder werkt Plex ook vlekkeloos met Chromecast.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.
Los downloaden is geen optie want local files streamen naar Chromecast werkt niet zo vlekkeloos als popcorn
Ik krijg het niet aan de praat hoor. Moet je jailbreak hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker!
Dit is heel makkelijk te downloaden via de bekende torrent site's.
Diegene die er opstaat zijn betrouwbaar en werken perfect.
Gisteren een film gestart en daarna op pauze gedrukt. Na een halfuur op de achtergrond gewacht te hebben, bleek de verbinding met de Chromecast te zijn verloren, op het moment dat ik de film wilde kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:25 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit doet ie automatisch.
Onderin loopt een balkje mee wat al gebufferd is.
Gewoon wachten tot het balkje vol is en dan op play drukken.
Ik neem aan met jailbreak?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Heb een leuk alternatief nu op mijn iPhone van Popcorn Time. Moviebox, werkt erg goed 👍
Bovenste installatie installeren hier http://ipa.othman.tv/ipa/mbox.php en gaan met die banaanquote:
Geen idee, met iphone's is het altijd gekloot met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik krijg het niet aan de praat hoor. Moet je jailbreak hebben.
Chromecast werkt ook erg slecht met deze software.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gisteren een film gestart en daarna op pauze gedrukt. Na een halfuur op de achtergrond gewacht te hebben, bleek de verbinding met de Chromecast te zijn verloren, op het moment dat ik de film wilde kijken.
Overigens werkt Plex ook niet echt naar behoren, dat is meer een mediaserver ipv mediaspeler.
Serieus he, de andere versie heeft dat niet en start ook 10x sneller op..quote:
thnxquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bovenste installatie installeren hier http://ipa.othman.tv/ipa/mbox.php en gaan met die banaan![]()
![]()
Alleen nog geen better Call saul erop te vinden
welke andere versie?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus he, de andere versie heeft dat niet en start ook 10x sneller op..
De versie van de SE site werkt 100x beter maar mensen hier nemen liever de slechte versie omdat er maanden geleden misschien eens adware heeft gezeten bij die versie. Wat overigens net zo goed kan voorkomen bij de IO versie.quote:
Zit nog steeds adware in de se versie. Gisteren adware scan voor en na installatie van se versie gedaan, en yep er zat adware in. Op mijn mac hetzelfde ( getest met adware medic)quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De versie van de SE site werkt 100x beter maar mensen hier nemen liever de slechte versie omdat er maanden geleden misschien eens adware heeft gezeten bij die versie. Wat overigens net zo goed kan voorkomen bij de IO versie.
had ik ook, maar alleen bij hoge resolutie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef Revolverocelot het volgende:
Inmiddels een chromecast aan mijn tv gehangen en hij werkt perfect. Alleen als ik popcorn time opstart en een serie selecteert en hij deze streamt naar mijn chromecast krijg ik geen geluid mee. Bij films krijg ik wel gewoon geluid. Heeft iemand dit toevallig ook en het belangrijkste hoe los je dit op?
Heeft iets te maken met de chromecast die een bepaalde codec niet support van het mkv bestand.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef Revolverocelot het volgende:
Inmiddels een chromecast aan mijn tv gehangen en hij werkt perfect. Alleen als ik popcorn time opstart en een serie selecteert en hij deze streamt naar mijn chromecast krijg ik geen geluid mee. Bij films krijg ik wel gewoon geluid. Heeft iemand dit toevallig ook en het belangrijkste hoe los je dit op?
Oh oke dus er is ook geen oplossing voor? als je een serie op 720p wilt afspelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de chromecast die een bepaalde codec niet support van het mkv bestand.
Bij 480p en films in hd werkt ie dan weer wel.
io of se versie?quote:Op zondag 15 februari 2015 07:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
had ik ook, maar alleen bij hoge resolutie.
Nou wat ik dan doe is de aflevering via een magnetlink downloaden met een torrentprogramma en het dan stream naar mn chromecast.quote:Op zondag 15 februari 2015 10:09 schreef Revolverocelot het volgende:
[..]
Oh oke dus er is ook geen oplossing voor? als je een serie op 720p wilt afspelen.
Welke versie heb je van de IO?quote:Op zondag 15 februari 2015 10:18 schreef alwaysonhold het volgende:
Heb gekeken met de series, bij mij doet die het gewoon naar de chromecast. Heb wel de iO versie.
de laatste van hun website....quote:Op zondag 15 februari 2015 10:23 schreef Revolverocelot het volgende:
[..]
Welke versie heb je van de IO?
Yep, gister is er een hotfix uitgekomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Volgens mij is er een nieuwe update, waardoor alles gewoon weer werkt
Yep. Io versie werkt weer zoals vanouds 👍quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Volgens mij is er een nieuwe update, waardoor alles gewoon weer werkt
https://yts.re/browse-movies/0/all/all/0/latestquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:43 schreef I.C.O.N. het volgende:
Is er eigenlijk ergens een site waar je de toevoegingen van nieuwere films kan zien op popcorn time? Moet daarvoor nu steeds de pc opstarten
Relaxed, thanks!quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
https://yts.re/browse-movies/0/all/all/0/latest
quote:Stichting Brein heeft de afgelopen weken zes Nederlandse websites offline gehaald waarop het populaire illegale streamingprogramma Popcorn Time werd aangeboden.
Dat meldt de stichting op zijn website.
Het gaat om in Nederland gehoste sites, waaronder popcorntime.nl, popcorn-time.eu en popcorntimefilms.nl. Hierop is sinds kort een melding van Brein zichtbaar waarin wordt uitgelegd waarom de sites offline zijn gehaald.
Het verdwijnen van de websites heeft geen effect op de werking van Popcorn Time binnen Nederland, enkel op de beschikbaarheid ervan in Nederland.
Brein laat weten dat met de websitebeheerders die geïdentifceerd konden worden een schikking is getroffen, inclusief dwangsom.
Popcorn Time
Het programma Popcorn Time maakt gebruik van torrents om videobestanden te downloaden en opnieuw te verspreiden, en is daarom illegaal volgens de Nederlandse wet.
Het uploaden van auteursrechtelijk materiaal was in Nederland al illegaal, maar sinds april geldt ook een downloadverbod dat het downloaden van auteursrechtelijk materiaal uit illegale bron verbiedt.
Brein liet destijds al weten niet achter individuele downloaders aan te gaan, maar zich vooral te gaan richten op voorlichting.
Op de offline gehaalde websites wordt daarom benadrukt dat zowel up- als downloaden bij wet verboden is. Ook wordt er verwezen naar een website waarop legale alternatieven voor Popcorn Time worden uitgelicht.
In augustus van vorig jaar bleek echter dat Popcorn Time in 2014 juist een sterke groei heeft doorgemaakt in Nederland. Het programma stond toen al geïnstalleerd op 1,3 miljoen Nederlandse apparaten.
Maar geen subs?quote:Op zondag 15 februari 2015 01:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip voor mensen die een popcorn time ervaring op hun iPhone of iPad willen hebben, deze site.
Wat werkt dat goed zeg http://m.movietube.co
io of se versie? Io versie werkt uitstekend vanavond hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Gezicht het volgende:
Meer mensen die vanavond struggles hebben met Popcorn Time? De gezondheid van een stream is telkens goed met tientallen of meer peers maar als ik ga downloaden krijg ik nog maar twee of drie peers en kom ik niet boven de 100 kbps uit, terwijl mijn internetverbinding prima in orde is.
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:04 schreef Iwanius het volgende:
Netflix duur...Volgens ben jij gewoon iemand die vind dat alles maar gratis moet zijn en elke uitgave teveel vindt. Enne perse PC (popcorn) willen gebruiken als je ook gewoon uTorrent kan gebruiken.
Niet met unblockaccountjequote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Netflix is in ieder geval zwaar overrated.
unblock accountje?quote:
Dus zowel aanbod als kwaliteit is uitstekend? Of zijn ze allebei juist abominabel?quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit.
Hier alles super smooth met IO versie....strange, de problemen die jij hebt met PT.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb PCT opgegeven, ook met supersnelle ethernet en een 1080 laptop kreeg ik films en series niet smooth. Gebruik t alleen nu nog voor sitcoms die wel een beetje mogen bufferen en series die ik met een half oog kijk. Voor de rest Netflix en Usenet
Maar dan kon je toch van te voren weten? Ik heb Netflix nooit genomen omdat ik alles wat ik interessant vind op een andere manier bekijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.
Videoland nemen als je net van Netflix komt. Dan noem ik eerder van de regen in de drup gaan.quote:Wat aanbod betreft kan Netflix nooit op tegen PC. Zeker niet op het gebied van films.
Ik zit er aan te denken om Videoland Unlimited een kans te geven. Die hebben veel meer recente, grote producties.
Kwantiteit is prima, kwaliteit minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus zowel aanbod als kwaliteit is uitstekend? Of zijn ze allebei juist abominabel?
Nee, er zit wel degelijk een verschil tussen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dan kon je toch van te voren weten? Ik heb Netflix nooit genomen omdat ik alles wat ik interessant vind op een andere manier bekijk.
[..]
Videoland nemen als je net van Netflix komt. Dan noem ik eerder van de regen in de drup gaan.
Misschien ligt t ook aan het moment van de dag ivm leechersquote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier alles super smooth met IO versie....strange, de problemen die jij hebt met PT.
Bedankt Hansz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef liedetector het volgende:
popcorn is het gewoon echt niet...traag slechte kwaliteit en hoe populairder hoe minder de kwaliteits films it seems.... terwijl er genoeg alternatieven zijn!
De io versie werkt hier gewoon goed....quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef liedetector het volgende:
popcorn is het gewoon echt niet...traag slechte kwaliteit en hoe populairder hoe minder de kwaliteits films it seems.... terwijl er genoeg alternatieven zijn!
ja wat is goed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De io versie werkt hier gewoon goed....
Tijdelijk even, had ik ook wel. Hoe snel is je internet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:43 schreef I.C.O.N. het volgende:
Bij mij geeft hij films weer even niet weer![]()
Nice, heb dit ff doorgegeven aan een vriend van mr die een iphone heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef Confetti het volgende:
http://www.iphoned.nl/nieuws/popcorn-time-ios-downloaden/
Vanaf 17:00 ook voor IOS zonder jailbreak. Ik zou er snel bij zijn want het zal wel weer met certificaten werken.
welke is dat precies? Bedoel je met jailbreak/cydia?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vertellen, de SE versie werkt velen malen beter. Elke keer als IO niet werkt doet SE het perfect. Daarnaast is er een groter aanbod. Ik snap mensen echt niet met die virus angst. Als je een beetje fatsoenlijke virus scanner hebt kan je echt niks overkomen.
Nee gewoon de normale versie. Mijn reactie was op eerdere reacties die klagen dat t soms niet werkt. Tja, dan moet je maar niet zo eigenwijs de IO versie nemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
welke is dat precies? Bedoel je met jailbreak/cydia?
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vertellen, de SE versie werkt velen malen beter. Elke keer als IO niet werkt doet SE het perfect. Daarnaast is er een groter aanbod. Ik snap mensen echt niet met die virus angst. Als je een beetje fatsoenlijke virus scanner hebt kan je echt niks overkomen.
De Se versie had een aantal weken gewoon spyware meegebakken in hun installer. IO versie is vele malen stabieler, omdat de bron ook stabieler is. ( yify torrents)quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Zal best dat dat zo was, maar daar heb je scanners voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Se versie had een aantal weken gewoon spyware meegebakken in hun installer. IO versie is vele malen stabieler, omdat de bron ook stabieler is. ( yify torrents)
We wachten nog steeds op je reactie in je WGR topicquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk nieuws... Popcorn Time komt binnen een maand met een versie die echt niet meer neer te halen is. Zozo http://www.wired.com/2015(...)hollywood-cant-stop/
Langzamerhand???quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind die Stichting Brein langzamerhand uitgroeien tot een jengelend kind dat elke keer zijn zin wil krijgen.
Welke versie?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?quote:
Die werkt prima bij mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:42 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?
Je hebt IOS 8.03quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:22 schreef JanJanJan het volgende:
heb het net geïnstalleerd op mijn iPad, maar als ik op de app tik sluit hij direct weer.
Wie weet een oplossing?
Ik heb dat alleen bij Game of Thrones.. op een of andere manier is dat de enige serie die bij mij slecht loopt. Programma loopt vervolgens ook vast.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
En alweer foetsie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
Hetzelfde.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik krijg telkens 'Fout bij het laden van de gegevens, probeer het later opnieuw'.
Tv-Series en anime doen het dan wel weer. Ik heb de laatste versie en een update knop in Popcorn time heb ik niet gevonden.
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.
Wat aanbod betreft kan Netflix nooit op tegen PC. Zeker niet op het gebied van films.
Ik zit er aan te denken om Videoland Unlimited een kans te geven. Die hebben veel meer recente, grote producties.
Netflix is in ieder geval zwaar overrated.
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.
Maar gelukkig kun je het een maand gratis proberen, dus ik zou zeggen: probeer het uit.
[edit]
Shit, ik reageer ff op een post van 9 maart.
Persoonlijk ben ik liever voor een totaalbedrag per maand waarmee ik ongelimiteerd alles kan zien. Niet zoals bij Videoland Unlimited waarbij je de helft ongelimiteerd kunt zien, en voor de andere helft tussen de 2 en de 5 euro per film moet betalen om 'm voor 24 uur te huren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerd
Het ging mij om het grootste gedeelte om het aanbod wat ik bij Netflix kwalitatief genoeg gewoon niet goed genoeg vindt. In ieder geval niet voor mij.
Als er dan een alternatief is waar ik voor moet betalen, maar wat wel aan mijn eisen voldoet heb ik daar geen moeite. Alleen het lijkt er op dat die er nog niet zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik krijg telkens 'Fout bij het laden van de gegevens, probeer het later opnieuw'.
Tv-Series en anime doen het dan wel weer. Ik heb de laatste versie en een update knop in Popcorn time heb ik niet gevonden.
Schijnt te komen doordat er servers zijn verplaatst of iets dergelijks. Ze zeggen nu dat wanneer je films per se wil bekijken, je de experimental build moet downloaden tot er weer een complete update uitkomt. De experimental build kan echter wel instabiel zijn.quote:
Ik zie dan heel veel dingen die ik kan aanklikken, welke moet ik dan downloaden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Schijnt te komen doordat er servers zijn verplaatst of iets dergelijks. Ze zeggen nu dat wanneer je films per se wil bekijken, je de experimental build moet downloaden tot er weer een complete update uitkomt. De experimental build kan echter wel instabiel zijn.
Linkjes zijn trouwens hier te vinden: https://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Experimental/
Edit: Heb het zelf net even getest, had namelijk dezelfde foutmelding, op de experimental build kom ik weer in de filmlijst.
En die zoekfunctie voor andere providers is ook top!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:18 schreef I.C.O.N. het volgende:
Update is nu live.. Films doen het weer!
Ook fijn dat als je nu met je muis over een film gaat, hij direct de IMDB score laat zien
Over content mag hier niet worden gepraat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:10 schreef Buster91 het volgende:
Hoorde dat Ted 2 al op Popcorn Time beschikbaar zou zijn? Ik kan hem nog niet vinden, iemand meer succes gehad?
Staat nog niet op Yiffy torrent, en dat is de database van Popcorn Time. Dus nog enkele maandjes wachtenquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:10 schreef Buster91 het volgende:
Hoorde dat Ted 2 al op Popcorn Time beschikbaar zou zijn? Ik kan hem nog niet vinden, iemand meer succes gehad?
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a4126282/
Kick ^
Hoe groot is de kans dat het ook in NL zal gebeuren
Ik heb het maar verwijdert. Ik heb aan Netflix wel genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.
Dan moeten providers eerst de ip adressen vrij geven. Iets wat ze in Nederland nog niet zo maar doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.
100% aangezien het al voorgekomen is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a4126282/
Kick ^
Hoe groot is de kans dat het ook in NL zal gebeuren
Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meer users waarbij laatste afleveringen van vele series nog niet beschikbaar zijn? Heb ook de experimental versie geïnstalleerd maar geen verandering.
Windows 10
Popcorn versie 0.3.8.5
Zo rtaar is dat toch niet? In de Windowsversie kun je al heel lang torrents slepen maar ook zoeken vanaf andere bronnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:03 schreef Komakie het volgende:
Op zich wel grappig.
Als ik op mijn telefoon een torrent download van een serie wil hij deze automatisch afspelen in Popcorntime. Ondanks dat de aflevering nog niet te vinden is daar.
TBBT al 6 dagen toen ik zondag checkte en die stond er nog niet op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrentsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:54 schreef Komakie het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)time-gebruikers.html
Hmmm ik ben benieuwd.
Ik begin toch te twijfelen in hoeverre het verstandig is om op dit moment nog Popcorntime te gebruiken....
Kodi?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrents
Popcortime gebruikt YIFY dus ben je alsnog de lul. De enige oplossing is een VPN of nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrents
Ligt eraan welke plugins je gebruikt.quote:
1 tot 2 wekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.
[..]
Zo rtaar is dat toch niet? In de Windowsversie kun je al heel lang torrents slepen maar ook zoeken vanaf andere bronnen.
Ja, is een goede vpnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:03 schreef Geerd het volgende:
Zit bij eweka en daar hebben ze het over gratis vpn ??
Word gelinkt naar deze site
https://www.ipvanish.com/vpn-setup/
Is dat wat of ,,,,
je snapt dat je met elke publieke torrent site je exact hetzelfde probleem hebt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is wel de kwaliteit van Popcorn Time 😊quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je snapt dat je met elke publieke torrent site je exact hetzelfde probleem hebt?
en yify aanradendat is nog niet eens videoband kwaliteit
Ik weet niet meer precies waar het mee was, maar volgens mij hebben ze met een zeker download protocol (torrents?) hetzelfde geprobeerd en dat werd toen afgewezen.quote:Providers
De distributeur heeft voor het achterhalen van adresgegevens die bij ip-adressen horen wel de hulp nodig van internetproviders. XS4ALL liet eerder al bij monde van woordvoerder Niels Huijbregts weten daar niet happig op te zijn. "Het is in principe niet ongehoord dat er NAW-gegevens verstrekt zouden moeten worden, maar XS4ALL zou dat natuurlijk willen voorkomen. We gaan hier niet een loketje opbouwen waar NAW-gegevens kunnen worden opgevraagd."
Ook Ziggo laat weten die hulp niet te gaan geven. "Een rechter mag daarover beslissen, dat gaan wij niet doen."
Indirect willen ze gewoon een compleet verbod op torrents en dat gaat ze niet lukken. Je kunt moeilijk een protocol niet meer toelaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met Ebooks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:16 schreef Komakie het volgende:
Het meest domme van het verhaal is dat de oplossing om het voor een groot gedeelte in te dammen zo simpel is.
Biedt een alternatief voor Netflix waar wel de nieuwste films op te zien zijn en ik ben er van overtuigt dat het gebruik van Popcorntime voor een groot gedeelte zal afnemen.
Het feit dat heel veel mensen best bereid zijn om een klein bedrag te betalen voor het bekijken van films bewijst Netflix. Alleen heeft Netflix niet de grote blockbusters vlak nadat ze uit komen op dvd/blueray.
De services van Ziggo, KPN, etc werken ook best goed en hebben wel veel nieuwe films, maar zijn veel te duur voor mensen om echt veel films te kijken en daarnaast niet voor iedereen beschikbaar. Dan heb je gelijk de kracht van Netflix. Voor iedereen beschikbaar met een internetverbinding en niet duur.
Ik heb al een paar keer gelezen dat de prijzen voor het aankopen van blockbusters te hoog is.
Simpel gezien is dus een belangrijke slag die ze zouden kunnen maken het aanbieden van nieuwe, grote films voor een betaalbare prijs. Eigenlijk creeëren ze zelf hun problemen.
Als je een torrent download kun je zien bij welke gebruikers jij de data vandaan haalt. Daar zijn vrij makkelijk IP adressen aan te koppelen en die IP adressen zijn weer terug te traceren naar providers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:51 schreef nils7 het volgende:
Even een aparte vraag maar hoe weten ze dan dat ik een film heb bekeken op Popcorn?
Neem aan dat Popcorn dat nou niet echt rond gaat lopen delen welke IP's aan het streamen zijn...
Als ik dit zo lees moeten ze dus ook iets illegaals doen om "uploaders" te kunnen pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een torrent download kun je zien bij welke gebruikers jij de data vandaan haalt. Daar zijn vrij makkelijk IP adressen aan te koppelen en die IP adressen zijn weer terug te traceren naar providers.
Als je een website hebt en je laat google analytics de boel in de gaten houden kun je dat soort info ook allemaal terug vinden.
Netflix heeft inmiddels gekozen voor het huidige concept. Ze kiezen meer voor kwantiteit ipv kwaliteit zullen we maar zeggen. (kwaliteit is een dubieuze benaming natuurlijk, maar het gaat om het idee)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met Ebooks.
Nog geen jaar terug waren Ebooks slechts maar enkele euro's goedkoper dan het fysieke boek.
Betaalde je bijvoorbeeld 23 euro voor een hardcover was het Ebook 18 euro.
Waar gaat dat over.
Popcorn is gewoon populair en het laatste materiaal op staat (mensen beweren dat er ook huidige-bioscoop-films op staan maar die heb ik nooit gevonden). Het is een stuk actuelere en gevarieerder dan Netflix.
Ik denk als Netflix hetzelfde kan bieden tegen een iets hogere prijs (denk dat mensen voor 20/25 euro dat nog wel doen) dat ze zeker iets in handen hebben.
De mens is net water, opzoek naar het makkelijkste.
Popcorn is dat nu eenmaal. En dat het gratis is, is mooi meegenomen.
Ze moeten het als kans zien en niet als bedreiging want het zal altijd wel blijven bestaan, we hadden vroeger Napster, toen Kazaa, toen bittorrent, nieuwsgroepen en nu dan Popcorn.
Het blijft en dat moeten ze doorhebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |