Bedankt Hansz.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef liedetector het volgende:
popcorn is het gewoon echt niet...traag slechte kwaliteit en hoe populairder hoe minder de kwaliteits films it seems.... terwijl er genoeg alternatieven zijn!
De io versie werkt hier gewoon goed....quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:11 schreef liedetector het volgende:
popcorn is het gewoon echt niet...traag slechte kwaliteit en hoe populairder hoe minder de kwaliteits films it seems.... terwijl er genoeg alternatieven zijn!
ja wat is goed?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De io versie werkt hier gewoon goed....
Tijdelijk even, had ik ook wel. Hoe snel is je internet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:43 schreef I.C.O.N. het volgende:
Bij mij geeft hij films weer even niet weer![]()
Nice, heb dit ff doorgegeven aan een vriend van mr die een iphone heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef Confetti het volgende:
http://www.iphoned.nl/nieuws/popcorn-time-ios-downloaden/
Vanaf 17:00 ook voor IOS zonder jailbreak. Ik zou er snel bij zijn want het zal wel weer met certificaten werken.
welke is dat precies? Bedoel je met jailbreak/cydia?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vertellen, de SE versie werkt velen malen beter. Elke keer als IO niet werkt doet SE het perfect. Daarnaast is er een groter aanbod. Ik snap mensen echt niet met die virus angst. Als je een beetje fatsoenlijke virus scanner hebt kan je echt niks overkomen.
Nee gewoon de normale versie. Mijn reactie was op eerdere reacties die klagen dat t soms niet werkt. Tja, dan moet je maar niet zo eigenwijs de IO versie nemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
welke is dat precies? Bedoel je met jailbreak/cydia?
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Ik zal het nog maar een keer vertellen, de SE versie werkt velen malen beter. Elke keer als IO niet werkt doet SE het perfect. Daarnaast is er een groter aanbod. Ik snap mensen echt niet met die virus angst. Als je een beetje fatsoenlijke virus scanner hebt kan je echt niks overkomen.
De Se versie had een aantal weken gewoon spyware meegebakken in hun installer. IO versie is vele malen stabieler, omdat de bron ook stabieler is. ( yify torrents)quote:Op woensdag 8 april 2015 12:11 schreef delano.888 het volgende:
Zal best dat dat zo was, maar daar heb je scanners voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De Se versie had een aantal weken gewoon spyware meegebakken in hun installer. IO versie is vele malen stabieler, omdat de bron ook stabieler is. ( yify torrents)
We wachten nog steeds op je reactie in je WGR topicquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:33 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk nieuws... Popcorn Time komt binnen een maand met een versie die echt niet meer neer te halen is. Zozo http://www.wired.com/2015(...)hollywood-cant-stop/
Langzamerhand???quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind die Stichting Brein langzamerhand uitgroeien tot een jengelend kind dat elke keer zijn zin wil krijgen.
Welke versie?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?quote:
Die werkt prima bij mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:42 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zonder de controverse eromheen met virussen, malwarere e.d. Volgens mij is dat dan de IO versie?
Je hebt IOS 8.03quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:22 schreef JanJanJan het volgende:
heb het net geïnstalleerd op mijn iPad, maar als ik op de app tik sluit hij direct weer.
Wie weet een oplossing?
Ik heb dat alleen bij Game of Thrones.. op een of andere manier is dat de enige serie die bij mij slecht loopt. Programma loopt vervolgens ook vast.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:02 schreef I.C.O.N. het volgende:
Heeft er iemand ook last van dat popcorn time niet in volledig scherm afspeelt?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
En alweer foetsie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef dimmak het volgende:
http://popcorninyourbrowser.net/
Vanaf nu ook gewoon in je browser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |