alleen met jailbreak, dat is zonder chromecast.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer opquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Opgelosthttps://discuss.popcornti(...)main-screen/19472/16
Danku! Werkte hier super!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Opgelosthttps://discuss.popcornti(...)main-screen/19472/16
Dit volgen:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:27 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op...
Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef embedguy het volgende:
[..]
Danku! Werkte hier super!
[..]
Dit volgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:Hij start nu wel op, maar krijg nog steeds dezelfde error helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op...
Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost!
Denk dat ik de database eens goed leeg moet gooien o.i.d.
waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Een vraagje,
Voor de mensen die popcorntime.io gebruiken. Gebruiken jullie tijdens het kijken naar een film een VPN verbinding?
Zo ja, welke VPN service gebruik je dan (en hoe verbind je je chromecast dan)?
Alsof ze daarmee iets doen....quote:Op zondag 8 februari 2015 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
Zodat je ip adres niet te achterhalen is.
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?
quote:Zodat je ip adres niet te achterhalen is.
Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef delano.888 het volgende:
Kolere sinds een week ofzo over op de io versie op jullie aanraden. Wat een bagger is dat. Jullie weten het waarschijnlijk niet, omdat je die andere niet geprobeerd hebt. Tijdens het opstarten duurt het lang, films laden duurt lang, er staan zelfs minder films op. Nee, ik ben weer lekker terug naar de se versie, geloof me, die werkt 10x beter!
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.
Meer films? Of sneller de films? Dat laatste is dus het geval en dat is met een reden. Maar uiteraard is het je eigen keus. Ik heb ze ook beide geprobeerd en ik prefereer de io versie. De eerste en veiligste fork.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Sowieso beetje nutteloze adware als het NIKS doet op je pc anders.
Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/quote:Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Sowieso beetje nutteloze adware als het NIKS doet op je pc anders.
Dat was 3 maanden geleden zo, die mensen daar konden de SE versie ook niet verwijderen bijvoorbeeld (ik wel). En dit:quote:Op maandag 9 februari 2015 20:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/
is ook niet aanwezig bij mij.quote:Look in Program Files (x86) for a folder called \VideoCnv and a file called zet.dll.
Het is gewoon een geniaal stukje softwarequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
Sowieso maak het me niet zoveel uit welke popcorn time.. Het werkt een beetje te goed om waar te zijn. Zou me niet verbazen als mijn computer deel uitmaakt van een of ander botnet. Maar dat is een prijs die ik graag betaal
Overigens werkt alles weer prima hier..
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
300 kb/s een film streamen is wel lastig denk
Ja die is er maar hoogst onbetrouwbaar en lastig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
Jazeker!quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Magnet URL pakken en met utorrent downloaden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef Onufriev het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om films op voorhand te downloaden? Als het streamen werkt is het top, maar vaak heb ik dat ie midden in de film aan het bufferen is.
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Magnet URL pakken en met utorrent downloaden.
Dit doet ie automatisch.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.
Los downloaden is geen optie want local files streamen naar Chromecast werkt niet zo vlekkeloos als popcorn
Dat is niet mogelijk in de io versie, die andere versie heeft die optie wel geloof ik. Verder werkt Plex ook vlekkeloos met Chromecast.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat is 'gewoon' los downloaden. Maar ik wil via popcorn time in het voren downloaden, zodat ik geen gebuffer heb tijdens het afspelen.
Los downloaden is geen optie want local files streamen naar Chromecast werkt niet zo vlekkeloos als popcorn
Ik krijg het niet aan de praat hoor. Moet je jailbreak hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jazeker!
Dit is heel makkelijk te downloaden via de bekende torrent site's.
Diegene die er opstaat zijn betrouwbaar en werken perfect.
Gisteren een film gestart en daarna op pauze gedrukt. Na een halfuur op de achtergrond gewacht te hebben, bleek de verbinding met de Chromecast te zijn verloren, op het moment dat ik de film wilde kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:25 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit doet ie automatisch.
Onderin loopt een balkje mee wat al gebufferd is.
Gewoon wachten tot het balkje vol is en dan op play drukken.
Ik neem aan met jailbreak?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef alwaysonhold het volgende:
Heb een leuk alternatief nu op mijn iPhone van Popcorn Time. Moviebox, werkt erg goed 👍
Bovenste installatie installeren hier http://ipa.othman.tv/ipa/mbox.php en gaan met die banaanquote:
Geen idee, met iphone's is het altijd gekloot met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik krijg het niet aan de praat hoor. Moet je jailbreak hebben.
Chromecast werkt ook erg slecht met deze software.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:30 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gisteren een film gestart en daarna op pauze gedrukt. Na een halfuur op de achtergrond gewacht te hebben, bleek de verbinding met de Chromecast te zijn verloren, op het moment dat ik de film wilde kijken.
Overigens werkt Plex ook niet echt naar behoren, dat is meer een mediaserver ipv mediaspeler.
Serieus he, de andere versie heeft dat niet en start ook 10x sneller op..quote:
thnxquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bovenste installatie installeren hier http://ipa.othman.tv/ipa/mbox.php en gaan met die banaan![]()
![]()
Alleen nog geen better Call saul erop te vinden
welke andere versie?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus he, de andere versie heeft dat niet en start ook 10x sneller op..
De versie van de SE site werkt 100x beter maar mensen hier nemen liever de slechte versie omdat er maanden geleden misschien eens adware heeft gezeten bij die versie. Wat overigens net zo goed kan voorkomen bij de IO versie.quote:
Zit nog steeds adware in de se versie. Gisteren adware scan voor en na installatie van se versie gedaan, en yep er zat adware in. Op mijn mac hetzelfde ( getest met adware medic)quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De versie van de SE site werkt 100x beter maar mensen hier nemen liever de slechte versie omdat er maanden geleden misschien eens adware heeft gezeten bij die versie. Wat overigens net zo goed kan voorkomen bij de IO versie.
had ik ook, maar alleen bij hoge resolutie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:09 schreef Revolverocelot het volgende:
Inmiddels een chromecast aan mijn tv gehangen en hij werkt perfect. Alleen als ik popcorn time opstart en een serie selecteert en hij deze streamt naar mijn chromecast krijg ik geen geluid mee. Bij films krijg ik wel gewoon geluid. Heeft iemand dit toevallig ook en het belangrijkste hoe los je dit op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |