abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149334982
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nhee nooit echt
Wellicht sneller internet aanschaffen :)
pi_149335142
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Zit bij tele2 kan hier niet sneller volgens mij.
Uhmzz blijkbaar wel zie ik. 20mbits zal ik nu wel hebben denk ik.
Er is ook 40mbit beschikbaar zie ik

[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 03-02-2015 19:07:15 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_149335864
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zit bij tele2 kan hier niet sneller volgens mij.
Uhmzz blijkbaar wel zie ik. 20mbits zal ik nu wel hebben denk ik.
Er is ook 40mbit beschikbaar zie ik
Misschien morgen even bellen naar Tele2 of je het een dag of week ofzo kan uitproberen.
pi_149336172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Misschien morgen even bellen naar Tele2 of je het een dag of week ofzo kan uitproberen.
40mbit zit je op 3mb per sec ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_149339861
Wtf. Kut chromecast werkt niet. Installatie ging top, maar als ik nu in het menu wil casten zegt hij of dat er geen compitabele googlecast apparaten zijn of hij verbreekt direct de verbinding. Hoe dan?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_149341631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef draadstalig het volgende:
Wtf. Kut chromecast werkt niet. Installatie ging top, maar als ik nu in het menu wil casten zegt hij of dat er geen compitabele googlecast apparaten zijn of hij verbreekt direct de verbinding. Hoe dan?
Hier werkt het uitstekend met de IO versie.
pi_149341706
Heeft denk ik iets te maken met mijn powerline adapter. Deze van het weekend maar eens zelfde instellen als mijs router..
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_149345739
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 18:57 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Op de telefoon werkt het wel goed dus ik duik nu lekker het bed in en een paar afleveringen Gotham kijken !!

Ik was iets te voorbarig ook kak nu. Naja dan maar gewoon een keer downloaden

[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 04-02-2015 01:18:47 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_149353302
Lees inderdaad op verschillende forums dat er mensen problemen hebben met Chromecast i.c.m. een powerline adapter.

Heeft iemand op fok hier ook wel eens problemen mee gehad en mogelijk een oplossing? Ik lees veel dat de powerline dezelfde naam/ww moet aannemen als basisnetwerk.
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:47:14 #100
440466 King.Vegeta
King of the planet Vegeta
pi_149364256
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:45:53 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149366581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef King.Vegeta het volgende:
Is Popcorn Time ook beschikbaar voor iOS? En zou ik het eventueel kunnen gebruiken met een chromecast zonder laptop?
alleen met jailbreak, dat is zonder chromecast.
pi_149391880
Net gebeld met Tele 2, vanaf 2 maart 40mb ipc 20 , dus hoop op 2.5 tot 3 MB per seconde download.
Kost me 3 euro meer per maand 37,- straks.
Ik zwaai naar dieren.
pi_149452601
De IO versie voor de Mac laad geen films, bij jullie?
pi_149454405
quote:
Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer op :D
  zaterdag 7 februari 2015 @ 20:43:09 #106
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_149454770
quote:
Danku! Werkte hier super!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:27 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Werkt bij mij niet, nu start hij helemaal niet meer op :D
Dit volgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op :)...

Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost :)!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_149454975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef embedguy het volgende:

[..]

Danku! Werkte hier super!

[..]

Dit volgen:
SPOILER
Alleen dan bij stap 5 dit erin zetten:
SPOILER
Anders startte popcorn bij mij ook niet meer op :)...

Ik hoop dat dit jouw probleem ook oplost :)!
Hij start nu wel op, maar krijg nog steeds dezelfde error helaas :'(

Denk dat ik de database eens goed leeg moet gooien o.i.d.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 23:24:37 #108
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_149460052
Een vraagje,

Voor de mensen die popcorntime.io gebruiken. Gebruiken jullie tijdens het kijken naar een film een VPN verbinding?

Zo ja, welke VPN service gebruik je dan (en hoe verbind je je chromecast dan)?

[ Bericht 9% gewijzigd door defokkingfoker op 07-02-2015 23:31:03 ]
Ik ben geil
pi_149461599
Ze zullen wel bezig zijn met een hotfix bij Popcorn Time. Zal wel een aantal dagen duren, och...maakt niks.
pi_149483754
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 23:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Een vraagje,

Voor de mensen die popcorntime.io gebruiken. Gebruiken jullie tijdens het kijken naar een film een VPN verbinding?

Zo ja, welke VPN service gebruik je dan (en hoe verbind je je chromecast dan)?
waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?
pi_149487090
Zodat je ip adres niet te achterhalen is.
There are only 151 Pokémon.
pi_149492209
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
Alsof ze daarmee iets doen....
Dit pakken ze eerder bij de bron aan dan via duizenden gebruikers.
  zondag 8 februari 2015 @ 23:03:20 #113
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_149493898
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Rijst het volgende:

[..]

waarom zou je een vpn verbinding gebruiken?
quote:
Ik ben geil
pi_149495589
Kolere sinds een week ofzo over op de io versie op jullie aanraden. Wat een bagger is dat. Jullie weten het waarschijnlijk niet, omdat je die andere niet geprobeerd hebt. Tijdens het opstarten duurt het lang, films laden duurt lang, er staan zelfs minder films op. Nee, ik ben weer lekker terug naar de se versie, geloof me, die werkt 10x beter!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_149495677
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:40 schreef delano.888 het volgende:
Kolere sinds een week ofzo over op de io versie op jullie aanraden. Wat een bagger is dat. Jullie weten het waarschijnlijk niet, omdat je die andere niet geprobeerd hebt. Tijdens het opstarten duurt het lang, films laden duurt lang, er staan zelfs minder films op. Nee, ik ben weer lekker terug naar de se versie, geloof me, die werkt 10x beter!
Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.
pi_149495923
Sinds ik een upgrade naar Android 5.0 Lollipop heb gedaan sluit de app telkens af, meer mensen hier last van?
pi_149505010
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Heerlijk, een versie met adware prefereren boven de goede versie die deze week wat problemen had maar zo op te lossen zijn. Och ja, doe maar je ding.
Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Sowieso beetje nutteloze adware als het NIKS doet op je pc anders.
pi_149519080
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik heb ze nog steeds allebei, maar de se versie werkt echt vele malen beter, en heeft dus meer films (zoals de hobbit 3). Ik zou zeggen oordeel niet tot je beide geprobeerd hebt.
Oh en adware, jeah right, alsof dat niet te detecteren valt ofzo met virusscanners en malwarebytes enz. Nee, bij mij zat er echt 0,0 niks van adware bij hoor.
Meer films? Of sneller de films? Dat laatste is dus het geval en dat is met een reden. Maar uiteraard is het je eigen keus. Ik heb ze ook beide geprobeerd en ik prefereer de io versie. De eerste en veiligste fork.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149519569
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/
pi_149519821
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:29 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ''bewijzen'' dat de SE versie adware en troep bevat, zie http://www.reddit.com/r/P(...)_includes_adware_do/
Dat was 3 maanden geleden zo, die mensen daar konden de SE versie ook niet verwijderen bijvoorbeeld (ik wel). En dit:
quote:
Look in Program Files (x86) for a folder called \VideoCnv and a file called zet.dll.
is ook niet aanwezig bij mij.

Na de berichten uit november is er ook nooit meer iets gemeld over adware in de SE versie.

Maargoed, als jullie liever de slechter werkende, minder films bevattende versie willen gebruiken zeg ik doe wat je wilt.
En btw ook in de IO versie heeft al eens adware gezeten. Beide zijn ze niet officieel, beide zijn eigenlijk niet te vertrouwen. Risico van het vak. Virusscanner + malwarebytes en je zit redelijk veilig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')