Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.quote:
O mijn excuses, dan las ik het even verkeerd. Mannen moeten ook geen 2 dingen tegelijk doen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook
En nee dankje.
En goed kunnen mikkenquote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
Dan moet je wel verdomd grote voeten hebben, als je dat wil doen.
Ze kan zoveel vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat iedereen in Nederland gelijk behandeld moet worden
Dit trouwens op het eind. Wat moet ik hiermee? Ik vind dat mensen gelijk behandeld moeten worden naar mate van gelijkheid, waar kom je dan bij uit?
quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.
Oh en geeft niet, ik ben best onnozel soms. Vaak, eigenlijk.
Ik mag niet hopen dat ze mij hetzelfde behandelen als bv een crimineelquote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat iedereen in Nederland gelijk behandeld moet worden
Dit trouwens op het eind. Wat moet ik hiermee? Ik vind dat mensen gelijk behandeld moeten worden naar mate van gelijkheid, waar kom je dan bij uit?
Geef mij maar de schuld, ik ben het gewend.quote:Op maandag 1 december 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwachtte een vooringenomen test door Kaneels postings, denk dat het ook deels daarmee te maken had.
Oh en geeft niet, ik ben best onnozel soms. Vaak, eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Ik wilde twee uur geleden al slapen. Godverdomme. Kuttest.
Slaap lekker jijquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Trusten Samzzquote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Jij bent de excuusneger?quote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld, ik ben het gewend.
Ik zal de schuld dragen als een trouwe zondebok.
Hier, een note. Voor je verzameling. Vuige opruier.quote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Excuus Indoquote:
Dank je.quote:Op maandag 1 december 2014 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier, een note. Voor je verzameling. Vuige opruier.
Bij abbo's toch? Maar die pagina is al maanden offline.quote:
In de shop, kun je het aantal zien.quote:
Dan zal ik het nooit wetenquote:Op maandag 1 december 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij abbo's toch? Maar die pagina is al maanden offline.
Positieve notes? Krijg je die bij een x aantal complimentjes?quote:Op maandag 1 december 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb trouwens ook positieve notes.
Ook daar krijg je nu ongetwijfeld de schuld van want je begon eroverquote:Op maandag 1 december 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de shop, kun je het aantal zien.
Met een Abo kun je zien voor welke post en door wie geloof ik.
Maar shop is nu kapot.
Je krijgt de zwarte piet toebedeeld.quote:Op maandag 1 december 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een avond ging er wat mis op fok en kon iedereen elkaars notes inzien, toevoegen en verwijderen.quote:Op maandag 1 december 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Positieve notes? Krijg je die bij een x aantal complimentjes?
Vandaar dat je vandaag zo aardig was, je moest even was inhalen dan zeker Kaneel?
Sowieso. Kaneelstokjequote:Op maandag 1 december 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook daar krijg je nu ongetwijfeld de schuld van want je begon erover
Harde struggles G
Dan is het goed. Ik ben niet gewend dat mensen het met mij eens zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je krijgt de zwarte piet toebedeeld.
Nee joh. Maar een goed teken toch dat je blijkbaar invloed hebt.En dat terwijl ik het eigenlijk niet met je eens ben wat betreft veel punten in de pieten/racismediscussie.
Heerlijk he.quote:Op maandag 1 december 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Gaat weer lekker bij Fok! Online, Offline, Online, Offline
Gelukkig ben je in het echt heel anders? Of ben je het dan juist hier niet maar in het echt wel?quote:
Alle blanken zijn racistenquote:Op maandag 1 december 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door je witte privilege.
Jeej dan kan je langer bij ons blijvenquote:Op maandag 1 december 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja hoor, nu gaat de caffeine werken. Hele avond slap als een vaatdoek en nu kan ik niet slapen.
Super. Moet Fok het wel doen.quote:Op maandag 1 december 2014 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jeej dan kan je langer bij ons blijven
Ik had sterke voorkeur. Valt me van je tegen, vriend.quote:
Fok doet het toch weer?quote:Op maandag 1 december 2014 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Super. Moet Fok het wel doen.
Harder proberen de volgende keer.quote:Op maandag 1 december 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had sterke voorkeur. Valt me van je tegen, vriend.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb ook weer zin in een concert.
Ben aan het twijfelen of ik naar Rock Werchter 2015 zal gaan.
Tickets eergisteren in de voorverkoop gegaan.
Maar twijfel of ik er 1 of 2 zou kopen.
Ga begin mei met me mee naar Dunk! in Belgiequote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij wilt dan zeker de 3 dagen gaan?quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou eind juni lijkt me, aangezien het dan is.
Nee, 4!quote:
Geen namen nog. Kost idd bijna niks nee.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga begin mei met me mee naar Dunk! in Belgie
En dan betaal je je ook eens niet scheel, en je kan daar ook je kont gewoon keren en je hebt binnen een minuut en goedkoop drank etc
Die tweede raak je wel kwijt mocht je uiteindelijk toch alleen gaan.quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Er zijn al wel namen, en wordt sowieso tofquote:Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, 4!
[..]
Geen namen nog. Kost idd bijna niks nee.
O ja wacht, het is natuurlijk tot en met. Dus 4 ja.quote:Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, 4!
[..]
Geen namen nog. Kost idd bijna niks nee.
Ja, had ik met mn LL ticket toen ook.quote:Op maandag 1 december 2014 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die tweede raak je wel kwijt mocht je uiteindelijk toch alleen gaan.
Eigenlijk 5 incl uitslapen op maandagochtendquote:Op maandag 1 december 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja wacht, het is natuurlijk tot en met. Dus 4 ja.
Hehe.quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk 5 incl uitslapen op maandagochtend
Ach ik wilde toch nog wat afvallen, dus een goed excuus om tot die tijd gewoon alleen water, brood en chocolade te nuttigen.quote:Op maandag 1 december 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Hehe.
Als ik het geld had gehad zou ik het misschien nog wel doen.
Zelfs dan zou ik het nog niet redden.quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach ik wilde toch nog wat afvallen, dus een goed excuus om tot die tijd gewoon alleen water, brood en chocolade te nuttigen.
Ik kan altijd mijzelf nog verkopenquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik het nog niet redden.
En dan een kaartje voor mij kopen? Wat lief.quote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan altijd mijzelf nog verkopen
lol, dacht meer aan thee en gas enzo als ik het water en de kou thuis zat benquote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan een kaartje voor mij kopen? Wat lief.
O.quote:Op maandag 1 december 2014 23:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, dacht meer aan thee en gas enzo als ik het water en de kou thuis zat ben
Echt jammer dat we niet dezelfde smaak hebben.quote:
Nah niet echt...quote:Op maandag 1 december 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt jammer dat we niet dezelfde smaak hebben.
Staat er niks leuks meer gepland in Ekko? http://ekko.nl/pagina/agenda
Eens luisteren, al belooft de vliegende ledematen uit de omschrijving over het voorprogramma nogal wat.quote:Op maandag 1 december 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:
Ah kijk
http://www.dbstudio.nl/show/steak-number-eight-mannheim/
Owja dan kunnen we het combinerenquote:Op maandag 1 december 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eens luisteren, al belooft de vliegende ledematen uit de omschrijving over het voorprogramma nogal wat.
Kan je daarna de volgende dag gelijk mee naar de meet
Dan kom ik niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eens luisteren, al belooft de vliegende ledematen uit de omschrijving over het voorprogramma nogal wat.
Kan je daarna de volgende dag gelijk mee naar de meet
Duhquote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Joh nog best verrassend okay eigenlijk
Nee bang dat fax zijn broekslang ineens tevoorschijn haalt.quote:
Want mannen hebben dat vaker als je jou meeten?quote:Op maandag 1 december 2014 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee bang dat fax zijn broekslang ineens tevoorschijn haalt.
Nee maar die sturen dan ook geen dickpics.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want mannen hebben dat vaker als je jou meeten?
Die stuur ik naar jou toch ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar die sturen dan ook geen dickpics.
lol, doet je lekkere buurmeisje dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je katten Kaas en Muis noemen vind ik raar
Nope, de tinderchickquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, doet je lekkere buurmeisje dat?
Vind het wel humor eerlijk gezegd.
Geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk ben ik altijd wel nieuwsgierig naar naaktpics.
Aan de andere kant heb ik al te veel mensen naakt gezien die ik ook gewoon vriendschappelijk zie.
Een klein beetje een raar gevoel is dit wel.
Echt? Ik heb dat echt enkel alleen met exen, en teamgenootjes tijdens douchen ofzo,quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk ben ik altijd wel nieuwsgierig naar naaktpics.
Aan de andere kant heb ik al te veel mensen naakt gezien die ik ook gewoon vriendschappelijk zie.
Een klein beetje een raar gevoel is dit wel.
Wutquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef aeque het volgende:
Nee hoor faxieik zou misschien sowieso toch niet meer gaan naar de meet.
Heb het al gewijzigd hoor.quote:
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken... maar ik pak even een heel mooi voorbeeldjequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, waarom hebben de bandje die jij leuk vindt nooit echt zang erin?
Vind je het fijn zodat je dan geen emoties aan een liedje kan hechten of is dat toeval? Of boeit het je gewoon niet wat ze proberen te zeggen met hun muziek?
(serieuze vraag)
Dat zou dierenmishandeling zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb het al gewijzigd hoor.Leg maar weer op alle slakken zout.
Ja maar in die laatste/aangepaste versie kan je het toch bijna niet meer verstaan, dan mis je toch juist het idee achter het liedje?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken... maar ik pak even een heel mooi voorbeeldje
Zelfde tekst.
Is ook prima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat echt enkel alleen met exen, en teamgenootjes tijdens douchen ofzo,
anders vind ik echt dat naakt wel privé is eigenlijk. Lekker ouderwets lol
Ja ik ook wel, maar zou dat toch zonde vinden ofzo. Stukje verbeelding is dan weg ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook prima.
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig aangelegd.
Ja, dat ook wel. Al heb ik van de meeste mensen nooit een verbeelding gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar zou dat toch zonde vinden ofzo. Stukje verbeelding is dan weg ofzo.
Ik wil het hierbij latenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar in die laatste/aangepaste versie kan je het toch bijna niet meer verstaan, dan mis je toch juist het idee achter het liedje?
Er zijn ook liedjes waar emotie in kan zitten zonder enige vorm van zang.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, waarom hebben de bandje die jij leuk vindt nooit echt zang erin?
Vind je het fijn zodat je dan geen emoties aan een liedje kan hechten of is dat toeval? Of boeit het je gewoon niet wat ze proberen te zeggen met hun muziek?
(serieuze vraag)
okquote:
Ja dat zeker. Daar is dit een van de mooiste voorbeelden van naar mijn mening.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn ook liedjes waar emotie in kan zitten zonder enige vorm van zang.
Kytemanquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ok
[..]
Ja dat zeker. Daar is dit een van de mooiste voorbeelden van naar mijn mening.
Maar met de schreeuwen/metal heb ik dat gevoel wat minder. Zal wel verschil in smaak/luisterend oor zijn dan.
Mwoah denk het niet, er zijn wel vaker discussies over muziek. Het blijft persoonlijk wat betreft smaakquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het iets wat ik (verkeerd) heb gezegd?
Ik denk dat faxie het beeld niet meer aankon van jou douchend samen met teamgenootjes. Zijn hersenen kunnen zoveel 'input' niet aan denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het iets wat ik (verkeerd) heb gezegd?
Wilde geen discussie starten ook, zoek gewoon iemand die mij het kan uitleggen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah denk het niet, er zijn wel vaker discussies over muziek. Het blijft persoonlijk wat betreft smaak
lolquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat faxie het beeld niet meer aankon van jou douchend samen met teamgenootjes. Zijn hersenen kunnen zoveel 'input' niet aan denk ik.
En met dat beeld in mijn hoofd ga ik nu ook even een fapje doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wilde geen discussie starten ook, zoek gewoon iemand die mij het kan uitleggen.
[..]
lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
En met dat beeld in mijn hoofd ga ik nu ook even een fapje doen.Trusten aequeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hallo allen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:26 schreef aeque het volgende:
[..]
En met dat beeld in mijn hoofd ga ik nu ook even een fapje doen.Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom thuisquote:![]()
Ik was al thuis, maar dank u dame.quote:
Ik heb moeite met het luisteren naar lyrics. Ik kan ook zelden meezingen met liedjes. Tonen onthoud ik veel beter en daar luister ik dan ook meer naar omdat voor mij daar de emotie in kan zitten. Dat wil niet zeggen dat ik zang niet kan waarderen maar meestal val ik op het melodietje en niet zozeer op de boodschap.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Wilde geen discussie starten ook, zoek gewoon iemand die mij het kan uitleggen.
Oh dat heb ik ook wel hoor. In eerste instantie is het toch 'klinkt het leuk'.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het luisteren naar lyrics. Ik kan ook zelden meezingen met liedjes. Tonen onthoud ik veel beter en daar luister ik dan ook meer naar omdat voor mij daar de emotie in kan zitten. Dat wil niet zeggen dat ik zang niet kan waarderen maar meestal val ik op het melodietje en niet zozeer op de boodschap.
de tekst blijft lastig. Geen idee hoe of waarom dat komt. Ik moet hrt echt lezen wil ik weten wat er nou gezongen wordt. Er zijn wel uitzonderingen uiteraard. Het gros luister ik meestal op de melodie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel hoor. In eerste instantie is het toch 'klinkt het leuk'.
Maar soms blijft er inhoudelijk een zinnetje van iets hangen waardoor je er beter naar gaat luisteren en dan blijkt de tekst in zeldzame gevallen ook nog erg mooi.
Hier kan ik me ook wel in vinden eigenlijk. Al ben ik meer iemand die van instrumentaal houd en heel soms een leuk nummer luistert. De tekst maakt me in heel veel gevallen geen enkele moer uit. Als ik de muziek zelf goed vind klinken, dan is het goed. Krijg je soms lekker kippenvel van.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het luisteren naar lyrics. Ik kan ook zelden meezingen met liedjes. Tonen onthoud ik veel beter en daar luister ik dan ook meer naar omdat voor mij daar de emotie in kan zitten. Dat wil niet zeggen dat ik zang niet kan waarderen maar meestal val ik op het melodietje en niet zozeer op de boodschap.
That does not sound good.quote:
Nee, slik dat bijna nooit. Zeker niet voor een hoofdpijntje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
That does not sound good.
Weinig ervaring met hoofdpijn gelukkig,
maar achter je oog lijkt mij helemaal niet fijn.
Paracetamol al genomen?
Misschien nu een uitzondering waard?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, slik dat bijna nooit. Zeker niet voor een hoofdpijntje.
Neuh.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien nu een uitzondering waard?
Dat helpt ook vaak wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh.
Ik ga wel op tijd slapen denk ik
Verstandig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, slik dat bijna nooit. Zeker niet voor een hoofdpijntje.
Gewoon lekker blijven liggen danquote:Op dinsdag 2 december 2014 07:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom is het onder de dekens altijd zo lekker warm en daarbuiten altijd zo super koud in de winter
![]()
Opstaan is dan toch aanzienlijk minder leuk brrr, maar toch een goedemorgen bij deze!
Winterquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Winter
Maar een waterig zonnetje was toch ook wel leuk geweest. Ik heb de lamp nog aan
Away with itquote:
Zodat Sinterklaas van het dak valt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil sneeuwNou ja, volgende week dan.
Ik zeg toch volgende weekquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat Sinterklaas van het dak valt?
In januari en februari regent het veel, maar als het onder de 10 graden komt is het extreem koud. Nu is het nog terrasjes weerquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij daar uberhaupt veel last van op Malta?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In januari en februari regent het veel, maar als het onder de 10 graden komt is het extreem koud. Nu is het nog terrasjes weer
Dat magquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil sneeuwNou ja, volgende week dan.
Harde struggles Gquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In januari en februari regent het veel, maar als het onder de 10 graden komt is het extreem koud. Nu is het nog terrasjes weer
Het enige mooie aan de winter hier zijn de stormenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Harde struggles G
Regen is wel naatje, met koud weer kun je iig nog wel naar buiten
Die zien er zeker wel vet uit!quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het enige mooie aan de winter hier zijn de stormen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel gaaf uit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Unbend. Unbowed. Unbroken.quote:
Family. Duty. Honour.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Family. Duty. Honour.As High As Honour.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Earth, wind, fire, water and hearth! By the powers combined, I am Captain Planet!quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bazen website voor je eigen achtergrond geluid
http://asoftmurmur.com/
Zo dat is toch zeker wel bijna 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gehoord heb denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Earth, wind, fire, water and hearth! By the powers combined, I am Captain Planet!
Kan het 5e geluidje niet aanzettenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo dat is toch zeker wel bijna 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gehoord heb denk ik.
Cool!
Zoek maar even op Michelle Bachmannquote:
Ze heeft ook echt gezegd? Verbaast me eigenlijk ook niks.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoek maar even op Michelle Bachmann
Heb jij mijn afdruiprek gestolen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is zwakzinnig.
[ afbeelding ]
http://politicalhumor.abo(...)-bachmann-quotes.htmquote:10. "But we also know that the very founders that wrote those documents worked tirelessly until slavery was no more in the United States. ... I think it is high time that we recognize the contribution of our forbearers who worked tirelessly -- men like John Quincy Adams, who would not rest until slavery was extinguished in the country." -Rep. Michele Bachmann, botching American history while speaking at an Iowan's for Tax Relief event in January 2011. The Founding Fathers did not work to end slavery, and John Quincy Adams was not one of the Founding Fathers.
Nee hoor het ziet er uit als een plaats om te chillenquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is zwakzinnig.
[ afbeelding ]
Dat mens is zo gek als een deur johquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt gezegd? Verbaast me eigenlijk ook niks.
Hoe verzin je het?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://politicalhumor.abo(...)-bachmann-quotes.htm
[ afbeelding ]
Hehehe. Wat een mens.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://politicalhumor.abo(...)-bachmann-quotes.htm
[ afbeelding ]
Misschien is de ketting iets te lang danquote:4. "Why should I go and do something like that? But the Lord says, 'Be submissive wives; you are to be submissive to your husbands."
Nopequote:
http://politicalhumor.abo(...)-bachmann-quotes.htmquote:''Unfortunately she is now suffering from breast cancer, so keep her in your prayers. This may be an opportunity for her now to be open to some spiritual things, now that she is suffering with that physical disease. She is a lesbian.''
—Rep. Michele Bachmann, suggesting that gay singer Melissa Etheridge should repent after getting cancer, Nov. 2004
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allen
Weer een sollicitatie de deur uit, hopen dat het wat wordt
Succesquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allen
Anarchist gespot.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
Ik niet. Ik hoop dat iedereen werkloos raakt.
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
Als jij mijn vaste lasten betaaldquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:07 schreef Fera het volgende:
Thanks.quote:
Dat wou ik toch al niet meer.quote:
Wat voor baan zoek je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afwijzing gekregen
Van andere zelfs geen mailtje met een afwijzing gekregen.
Zucht
Succes!quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allen
Kut is dat hé. Ik kreeg een afwijzing van DAF maar de manager belde me persoonlijk op en vertelde me waarom niet. Dat vond ik toch een stuk fijner dan zo'n mailtje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afwijzing gekregen
Zucht
Thanks.quote:
Balen manquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afwijzing gekregen
Zucht
Docent.quote:
Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kut is dat hé. Ik kreeg een afwijzing van DAF maar de manager belde me persoonlijk op en vertelde me waarom niet. Dat vond ik toch een stuk fijner dan zo'n mailtje.
Dat weet je tenminste waar je aan kan werken, als er tenminste iets te verbeteren valtquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kut is dat hé. Ik kreeg een afwijzing van DAF maar de manager belde me persoonlijk op en vertelde me waarom niet. Dat vond ik toch een stuk fijner dan zo'n mailtje.
Yup.quote:
quote:''The President of the United States will be taking a trip over to India that is expected to cost the taxpayers $200 million a day.''
—Rep. Michele Bachmann, grossly exaggerating the expense of Obama's trip, which cost a fraction of that ($200 million is more than the entire war in Afghanistan costs per day), Nov. 3, 2010
Cool.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een spuitbus verf haal en iedereen die langs komt mag op mijn muur kladderen
Ik moet wel eerst goedkeuren wat je er op wil zettenquote:
True, maar dit was het geval dat we alle drie zouden passen. Alleen had een ervaring met DAF gehad, en die had dan ook de voorkeur. Als die er niet was geweest was de kans veel aannemelijker geweest dat ik het was geworden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je tenminste waar je aan kan werken, als er tenminste iets te verbeteren valt
Ik wilde een piemel tekenen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst goedkeuren wat je er op wil zetten
Een joint?quote:
Als je een mooie kan maken, best.quote:
Ik kan best aardig tekenen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een mooie kan maken, best.
Of een stencil printen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan best aardig tekenen.Alleen weet ik niet hoe ik met verf ben. Misschien eerst een potloodschets.
Met een beamer uittekenen werkt prima.Even denken of ik een leuk ontwerp voor je weet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of een stencil printen?
Ik heb geen beamerquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Met een beamer uittekenen werkt prima.Even denken of ik een leuk ontwerp voor je weet.
Oh nee! Je had interesse maar bent nu te laat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Susan Boyle is blijkbaar niet meer single![]()
![]()
![]()
Ik heb hem op mijn harde schijf staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo dat is toch zeker wel bijna 20 jaar geleden dat ik dat voor het laatst gehoord heb denk ik.
Cool!
die 34 jaar leeftijdsverschil maakt niks uitquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee! Je had interesse maar bent nu te laat?
Daar gaat je ziel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Volgende week op gesprek bij het bedrijf achter skala.
Mensen veel te veel geld laten betalen voor spullen die ze niet nodig hebben.
Tegen mijn principes in, maar op dit moment ben ik echt op het punt gekomen dat ik die baan toch wel wil.
So my path to the darkside begins
It is not too late.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Tegen mijn principes in, maar op dit moment ben ik echt op het punt gekomen dat ik die baan toch wel wil.
Die kan ik waarschijnlijk wel regelen.quote:
Het enige wat ik hier boven het raam zie staan zijn de resten van het waarschijnlijk opgeplakte woord "Hardbass"quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die kan ik waarschijnlijk wel regelen.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die 34 jaar leeftijdsverschil maakt niks uit
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja echtquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan op de fiets.
Mijn vingers zijn die zo koud dat als ik een meisje zou vingeren, ze dood gaat van shock
Gelukkig vinger je geen meisjesquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan op de fiets.
Mijn vingers zijn die zo koud dat als ik een meisje zou vingeren, ze dood gaat van shock
Now that's just mean...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig vinger je geen meisjes
Brrquote:
Klopt. Ik wil niemand vermoorden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig vinger je geen meisjes
Wat een lieve jongen ben je tochquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil niemand vermoorden.
Oh tot ziens dan, ik ben hier niet meer welkomquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee, Gelukkig hoor je dan wel thuis in dit topic. Beetje overgewicht
Klopt. Gelukkig van vrouwen op klootzakken zodat ik ook niet in de situatie kom dat ik iemand per ongeluk vermoordquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen ben je toch
Whehehe.quote:
Sorry. Jij bent natuurlijk altijd welkomquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh tot ziens dan, ik ben hier niet meer welkom
Want? Ik zit in de 3 cijfers hoor. Toen je mij voor het eerst zag zei je "Jij eet je bordje ook netjes leeg"quote:
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig van vrouwen op klootzakken zodat ik ook niet in de situatie kom dat ik iemand per ongeluk vermoord
[..]
Whehehe.
Here fatty fatty fatty.
Veel gegeten de laatste tijd?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry. Jij bent natuurlijk altijd welkom
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want? Ik zit in de 3 cijfers hoor. Toen je mij voor het eerst zag zei je "Jij eet je bordje ook netjes leeg"
skkltj
En bij een beetje veel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh nee, Gelukkig hoor je dan wel thuis in dit topic. Beetje overgewicht
Overdrijven is ook een vakquote:
Dikzak! Je past hier wel (no pun intended, want dan paste je nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want? Ik zit in de 3 cijfers hoor. Toen je mij voor het eerst zag zei je "Jij eet je bordje ook netjes leeg"
skkltj
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dikzak! Je past hier wel (no pun intended, want dan paste je niet)
Gewoon niet gaan, en je baas dit sturen dan: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aZWEeAQ_460sv.mp4quote:
Doesn't matter, had sexquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dikzak! Je past hier wel (no pun intended, want dan paste je niet)
Werkse!quote:
Oh nee. Gaan er dan ook niet wat van je eigen pluspuntjes af?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te laat, ik voel me beledigd. Danny is gewaarschuwd.
Dat heb ik er wel voor over.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh nee. Gaan er dan ook niet wat van je eigen pluspuntjes af?
Ik vraag me af hoeveel notes ik heb. De laatste keer dat ik het nog kon bekijken stond ik op 3 -notesquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te laat, ik voel me beledigd. Danny is gewaarschuwd.
Dan blijf ik hier wel af en toe langs komen.quote:
Heyquote:
Je kunt het vragen in FB geloof ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel notes ik heb. De laatste keer dat ik het nog kon bekijken stond ik op 3 -notes
Na een stervensdrukke zomer is het nu iets rustigerquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is het in de vertaal/ondertitel wereld dan?
Yupquote:
quote:
Thanks for the tip bro.quote:
Awhellno.quote:
Heb je dan wel goed opgepot voor de winter?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na een stervensdrukke zomer is het nu iets rustiger
Ik laat mij dan liever door vrouwen meppenquote:
Eng lachje heb je.quote:
Lekkere dikke piemel in je bips tochquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doesn't matter, had sex
is het uit de kast kom dag vandaag?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eng lachje heb je.
[..]
Lekkere dikke piemel in je bips toch
Konden ze een oorzaak vinden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk beter gewoon standaard te laat komen bij de huisarts. Loopt toch altijd een kwartier uit.
Ik heb dit weekend een date met een vrouwquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar je bent hier in een veilige omgeving hoor, dus als je wat wil zeggen dan mag dat.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je dan wel goed opgepot voor de winter?
Leukquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een date met een vrouw
Was nog in de wachtkamer. Had net zo goed niet kunnen gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |