Het maakt niet uit waar ik schoenen koop voor Jan. Dan weer trekt hij bij het lopen de neuzen over de straat, of hij loopt te sloffen, of zoals vandaag gaat hij op de zijkant van z'n laarzen lopen. Haal ik schoenen met klittenband, trekt hij binnen een maand het klittenband aan gort omdat het niet strak genoeg zit voor hem, veters slijten om dezelfde reden ook om de haverklap. Ik zou af en toe willen dat er van die legerkisten in zijn maat te krijgen waren, die gaan denk ik niet zo snel stuk (maar dan moet ik elk jaar nieuwe kopen want te kleinquote:Op maandag 1 december 2014 18:31 schreef appelsap het volgende:
Moeten jullie ook Zovaak nieuwe schoenen kopen? 3e paar in 3 à 4 maanden ofzo. Hij weet steeds de gaten in de zolen te krijgen. Dure hobby zo..Deze keer maar bij Schoenenreus kopen denk ik.
hier 1 met maat 25 en bijna 4,5quote:Op maandag 1 december 2014 22:51 schreef p_iglet het volgende:
valt best mee hoor Nikki, hier maat 28/29 met 7,5 jaar
En maat 23/24 met 3,5 jaar.
Flinke voetafwijking heeft ze. Das nog best lastig schoenen zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:40 schreef Moppert het volgende:
maat 31/42 met 6,5 en maat 27 met net 4
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flinke voetafwijking heeft ze. Das nog best lastig schoenen zoeken lijkt me.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flinke voetafwijking heeft ze. Das nog best lastig schoenen zoeken lijkt me.
Aanrader hoor. Wij hebben deze altijd als bij-schoenen. Zodra ze in de sale staan koop ik gewoon alle maten vooruit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik zal eens even bij h&m kijken voor sneakers... 45 eu per maand aan schoenen voor een 2 jarige vind ik wat gortig.
Waarom verplicht?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:54 schreef Vicky het volgende:
Schoenen moeten op de trap uitgedan worden. Sokken of sloffen zijn verplicht in de winter.
omdat de vloer veel te koud is.quote:
En wat als zij dat niet vinden?quote:
Hier ook meestal blote voeten of sokken aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:20 schreef Buurpoes het volgende:
Hebben jullie kinderen thuis schoenen aan? De mijne loopt thuis eigenlijk altijd op sokken (of op blote voeten).
En met 4 1/4 jaar heeft hij maat 27.
+1 hier ook een naaktloper. En idd mijn standaard reactie is, maar niet je onderbroek.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Schoenen uit, sokken uit, alles uit liefstNog steeds naaktloper, maar ze moet in ieder geval een onderbroek aanhouden
Ze heeft het ook nooit koud, dat scheelt.
Kinderschoenen gaan toch t/m maat 38? (Of niet, ik weet het niet heel zeker. Mijn kinderen hebben al veel grotere voeten namelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:13 schreef Books1 het volgende:
Onze jongste dame (aug 6 jaar geworden) heeft maatje 30 en onze oudste dame (nov. 8 jaar geworden) heeft maat 37. Zie daar nog maar eens normale groep 4 leeftijd schoenen voor te vinden in de dames maten buiten gympen om.
Nee hier bij van Haren was het 35/36 en dan naar de damesmaten. Met winterlaarzen kom je dan nog wel ergens gelukkig dus goed geslaagd voor nu.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kinderschoenen gaan toch t/m maat 38? (Of niet, ik weet het niet heel zeker. Mijn kinderen hebben al veel grotere voeten namelijk.)
De mijne weigerde zijn spel te onderbreken. Als ik hem zag wiebelen, zei ik maar 'ga maar even plassen, dan kun je daarna verder spelen'. Dat hielp beter dan 'moet je plassen?', want dan zei hij nee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Shandaly het volgende:
Lars draagt maat 29, bij 4,5 jaar. Best grote voeten eigenlijk... en idd altijd zonder schoenen in huis, iedereen hier.
We hebben een plasprobleempje hier. Meneer is best zindelijk, en kan heel goed zelf naar de wc en alles, maar tegenwoordig hebben we vrijwel dagelijks weer een 'ongelukje'. En soms ook wel meerdere per dag. Hoe kan ik hem hiermee helpen? Behalve wat meer wasjes draaien in de week, of meer broeken kopen
Zou het dan toch de spanning zijn van de Sinterklaastijd? Hoewel ik daarvan voor de rest weinig aan hem merk...
Da's al een fijne tip. Thx!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne weigerde zijn spel te onderbreken. Als ik hem zag wiebelen, zei ik maar 'ga maar even plassen, dan kun je daarna verder spelen'. Dat hielp beter dan 'moet je plassen?', want dan zei hij nee.
En was vervolgens te laat.
En wat ook heeft gespeeld: hij hield zijn piemel niet vast, dus dat leidde nog wel eens tot een natte broek OP het toilet. Papa heeft dat even uitgelegd en we hebben een week gezegd 'hou je hem vast?' als hij naar de wc liep. En dat lijkt er nu ook ingesleten te zijn, scheelt ook wc's soppen.
Ja, hier ook zittend. Behalve mijn schoonvader....quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Da's al een fijne tip. Thx!
En wbt vasthouden: thuis plassen we zittend hier, ook de mannen. Scheelt nog meer soppen
Zelfs dan moet Geert z'n piemel naar beneden duwen zeg maar. Anders plast hij zo tussen de bril en de wcpot doorquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Da's al een fijne tip. Thx!
En wbt vasthouden: thuis plassen we zittend hier, ook de mannen. Scheelt nog meer soppen
Ja, dat! Baaaaah!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs dan moet Geert z'n piemel naar beneden duwen zeg maar. Anders plast hij zo tussen de bril en de wcpot door
nou ja, bij Geert kwam op het deze manier dus ook op / in z'n broek terecht. Hier trouwens ook regelmatig ongelukjes van dezelfde aard hoor. Wel moeten, niet willen want is pipi langkous aan het kijken of zo. Dus met regelmatig echt sturen en ook op de psz vragen: vandaag blijven we droog he? helpt wel enigszins om de boel droog te houden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Shandaly het volgende:
Heh.. hier gelukkig niet zo'n last van, Lars gaat ver genoeg 'achterop' zitten.
Maar vieze toiletten was het probleem niet.. die natte broeken wel...
Wat leuk! Waar komen de bruine en blauwe vandaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:54 schreef mignonne het volgende:
welke maat heeft ie nu tico?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3BL%200180312%20005%2084%201498.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]![]()
ik vind deze twee zo leukvoor jongens zijn ze, maar ik vind ze voor stoere meiden ook erg leuk
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3MV%200222444%20002%2097%207423.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200223506%20001%2097%207386.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/S00%200223506%20001%2085%200138.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_BACK]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En voor de brandweerfanshttp://www.hm.com/nl/product/34832?article=34832-A
SPOILER: Vandaag, 16 jaar geleden...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
H&Mquote:Op woensdag 3 december 2014 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat leuk! Waar komen de bruine en blauwe vandaan?
Ik zou de sinterklaastijd even afwachten... het is een spannende tijd. En misschien af en toe even helpen herinneren om te gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Shandaly het volgende:
Lars draagt maat 29, bij 4,5 jaar. Best grote voeten eigenlijk... en idd altijd zonder schoenen in huis, iedereen hier.
We hebben een plasprobleempje hier. Meneer is best zindelijk, en kan heel goed zelf naar de wc en alles, maar tegenwoordig hebben we vrijwel dagelijks weer een 'ongelukje'. En soms ook wel meerdere per dag. Hoe kan ik hem hiermee helpen? Behalve wat meer wasjes draaien in de week, of meer broeken kopen
Zou het dan toch de spanning zijn van de Sinterklaastijd? Hoewel ik daarvan voor de rest weinig aan hem merk...
Omdat Tyler bij zijn vader woont beslissen hun dat. En hij geeft nog geen feestje, omdat er in de klas nog maar weinig feestjes gegeven worden.quote:Op maandag 8 december 2014 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
gefeliciteerd met de kinders, ingrid! en sterkte met het feestje. geven ze allebei tegelijk hun kinderfeestje of doet tyler dat nog niet?
Wij zitten het ook te kijken, wat een hysteriequote:Op maandag 8 december 2014 22:44 schreef Sjeen het volgende:
Mijn hemel... Ik zit RTL late night te kijken, zijn er onder de pubers hier ook zulke One Direction fans?
Ik was gisteravond ook best wel moe.quote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Ingrid met Kim en Tyler![]()
![]()
Drukke tijden voor jou zo. Hopelijk wordt het feestje heel geslaagd.
Oe daar zou de mijne ook blij van wordenquote:Op maandag 8 december 2014 22:50 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter gaat in juni naar haar eerste concert, samen met haar nichtje. Mijn ouders hebben hen voor hun verjaardag kaartjes gegeven voor Taylor Swift.
Ze waren echt helemaal blij.
Mijn puberzonen vinden 1D vreselijk maar mijn puber-mentor-meiden zijn lyrich........ze tellen nu al af naar een of ander concertquote:Op maandag 8 december 2014 22:44 schreef Sjeen het volgende:
Mijn hemel... Ik zit RTL late night te kijken, zijn er onder de pubers hier ook zulke One Direction fans?
dat idee had ik ook, maar het werd gister gebracht alsof dit allemaal veel heftiger was. Wat ik wel heftiger vind, zijn de haat/dreigtweets die pubermeisjes sturen omdat ze niet geselecteerd waren voor de uitzending.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar die 1D verering is toch niet anders dan de hysterie rond the Beatles, Doe Maar, Duran Duran, new Kids on the Block, Take That en zo kan ik nog wel ff doorgaan?
Volgens mij is het van alle tijden en is de een er bevattelijker voor dan de ander.![]()
Mijn middelste was laatst naar de (alcoholvrije) tienerdisco waar een optreden was van B-Brave. Zijn vrienden en hij waren helemaal geschoktze hadden achterin gestaan en naast hem was een meisje spontaan gaan overgeven van spanning
een piep in hun oren van het gegil. Politie op de been
![]()
Toen ik ze weer op ging halen heb ik mijn ogen uitgekeken. Ik heb nooit zo'n fase gehad.
dat was mijn idee ook hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar die 1D verering is toch niet anders dan de hysterie rond the Beatles, Doe Maar, Duran Duran, new Kids on the Block, Take That en zo kan ik nog wel ff doorgaan?
Volgens mij is het van alle tijden en is de een er bevattelijker voor dan de ander.![]()
Mijn middelste was laatst naar de (alcoholvrije) tienerdisco waar een optreden was van B-Brave. Zijn vrienden en hij waren helemaal geschoktze hadden achterin gestaan en naast hem was een meisje spontaan gaan overgeven van spanning
een piep in hun oren van het gegil. Politie op de been
![]()
Toen ik ze weer op ging halen heb ik mijn ogen uitgekeken. Ik heb nooit zo'n fase gehad.
take that...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was mijn idee ook hoor.
al die mensen die nu twitteren over de hysterie over one direction hebben misschien tig jaar geleden wel geroepen dat hun leven geen zin meer had omdat doemaar ermee ophield
O ja, je hebt gelijk, hoor. Het gaat mij er ook niet om dat het hysterische zo raar is, dat hebben we al vaak genoeg gezien inderdaad. Ik hoop alleen dat S, net als ik met Doe Maar, groot fan kan zijn zonder hysterisch te wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, wat wij niet hadden is een makkelijke toegang tot de programma's. (Het wordt een beetje oma verteld zo) maar wij schreven dan een brief. Die je op de bus moest gaan doen en dan twee dagen onderweg was.
dan was je woede al wel gezakt. Die frustratie moesten mij veel meer zelf oplossen. Maar goed, er was ook veel minder kans om je idolen te zien omdat er minder televisie was.
Ik geloof vast dat onze generatie niet anders had gereageerd met toegang tot internet enzo (ik heb dingen gezien in de Zwarte Piet discussie in ieder geval die mij dat laten geloven)
Ik heb een tijdje in een mailgroep gezetten over Duran Duran. En ik bedoel dan echt met 20 brieven per week schrijven enzo. Ik ben gauw gestopt. Te nuchter voor.maar die meisjes gingen aardbeien zoeken in December (in 1986 hè
) omdat het 't lievelingseten was van iemand.
Net als die dreigementen van gamende jongens naar vrouwelijke game-recensenten.verschrikkelijk.
Maar ik denk toch dat we voornamelijk als ouder daar wat mee moeten. Je kind ook klaar stomen voor al die nieuwe opties. En duidelijk maken dat als iets kán je het niet per se hoeft te doen. Ofzo.
Er is niks dappers aan hoor! Was beter te doen dan een thuis feestje. En mijn moeder was ook mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef livelink het volgende:
Wat fijn dat het feestje zo geslaagd was, Ingrid! Ik vind je maar dapper, hoor. Hoe was je met de kinderen naar Ballorig gegaan? Op de fiets?
Wat leuk zeg!quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef livelink het volgende:
Een beetje hulp heb je altijd wel nodig bij dit soort feestjes. Mijn oudste heeft dit jaar voor het eerst sinds jaren weer een feestje. Op de dag dat ze jarig is is er toevallig een tienerdisco. Dus we hebben voor haar en haar vriendinnen kaartjes gekocht en dan gaan ze naar de tienerdisco en dan kunnen ze bij ons logeren. Voor het eerst dat ze van ons naar de disco mag, dus ze verheugt zich er mateloos op.
Dat sowieso. Maar jij vind het dus ook onzin?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef Moppert het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen, ik doe er iig niet aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |