Denk het niet, nietszeggend clubje dat Groningenquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog hebben over
[ afbeelding ]
Ik vind dat jij je UI hier wel naar aan mag passen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog hebben over
[ afbeelding ]
Nu probeer je te trollenquote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk het niet, nietszeggend clubje dat Groningen
Als ze het er al over gaan hebben is het vanwege Marsman
Ties12 werd heel boos toen ik dat had gedaan dus ik durf niks meerquote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je UI hier wel naar aan mag passen.
Ties02 heeft namelijk ook voor zichzelf besloten dat hij een andere UI mocht.
Omdat het kan.quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat er een [] om Voetbal International?
Dat willen we helemaal niet.
Gewoon doen. hij doet het zelf ook.quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties12 werd heel boos toen ik dat had gedaan dus ik durf niks meer
Stijn moet weer anders zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat er een [] om Voetbal International?
Dat willen we helemaal niet.
Dan moet er wel een kern van waarheid in zittenquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Maar als het hele stadion dat roept ...
Wat een arrogant kwalletje is die Ties.quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou was Paxcon
Misschien heeft hij nog een opstelling waarmee Twente wel van Groningen zou kunnen winnen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een arrogant kwalletje is die Ties.
TR gemaakt bedreigingquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou het niet doen als ik jou was Paxcon
Kan hij gelijk de opstellingen doen van alle clubs, zijn die er ook uit.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog een opstelling waarmee Twente wel van Groningen zou kunnen winnen.
Ik vraag me nog steeds af wat Jean-Paul van Gastel binnenkrijgt via zijn oortje.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
Via dat oortje kreeg de assistent de zojuist binnengekomen vluchten van Schiphol binnen.
De bestelling van Bas van Noortwijk bij Bram Ladage.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat Jean-Paul van Gastel binnenkrijgt via zijn oortje.
Niets is belangrijker dan iets anders!quote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jelle moet boeken gaan lezen van Carlos Castaneda.
knjbquote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vraag over Feyenoord en Kramer en Johan begint over van Den Hoorn.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Viergever gaat veel erger in de fout dan v/d Hoorn tbh.
GGMM heeft wel een merkwaardige voetbalvisie als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap niet waarom GGMM v.d. Hoorn in de basis wilt zien
GGMM was ooit tegen Robben, kijk hem nu eensquote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook nooit meer opstellen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Viergever gaat veel erger in de fout dan v/d Hoorn tbh.
Hij zag wel direct dat Boëtius beter is dan Depay.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duarte heeft ook iets van 2 miljoen euro gekost.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
Besef je dat die Van der Hoorn gewoon 4 miljoen heeft gekost.
Vroeger was iedereen tegen hem, behalve ik en die Groningerquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM was ooit tegen Robben, kijk hem nu eens
Hij schijnt ook Depay beter te vinden dan Van der Velden.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij zag wel direct dat Boëtius beter is dan Depay.
Rickazioquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vroeger was iedereen tegen hem, behalve ik en die Groninger
Ah kijk, daarom een fotoboekquote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Edgar Davids, die kan niet eens zijn geboortedatum oplezen.
Hou me niet voor de zeik he!quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is opgepakt door de inlichtingendienst vanwege neo-nazisme
Ja, lezen is niet zijn sterkste punt.quote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Edgar Davids, die kan niet eens zijn geboortedatum oplezen.
Grootste tientn van Beetsmaquote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Links achter, Johan. Presenteer het RTL Nieuws. Maar dit geheel Ruud Terzijde.
Adrelon?quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, lezen is niet zijn sterkste punt.
Zo dacht hij dat hij Andrelon gebruikte, maar hij zag een N niet.
Ze heeft idd dezelfde hoofdquote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Links achter, Johan. Presenteer het RTL Nieuws. Maar dit geheel Ruud Terzijde.
Er is nu al 5 euro af.quote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef rubbereend het volgende:
24,95
http://www.bol.com/nl/p/street-legends/9200000030244402/
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je ooit op bezoek komen zal ik de watermeloen klaarzetten.
Volgens mij ze dan ook een zus. Die is ook 2x eerder langs geweest.quote:
Nou nou nouquote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij ze dan ook een zus. Die is ook 2x eerder langs geweest.
Die RTL hoeren kunnen makkelijk kaartjes voor elkaar regelen.
Met 1-2 inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het schijnt dat Roda achter staat tegen Oss
Van alle users op dit forum heb jij je er nog het meest druk om gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Had het nou om 18:00 gespeeld, met dat eindeloze 48UUR gejank.
TeringtyfusKNVB
Lol.quote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Er waren tijden dat het geen enkel probleem was om treinen oostwaarts te krijgen.
Rotterdam zag er toen ook nog een stukje anders uit dan nuquote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Er waren tijden dat het geen enkel probleem was om treinen oostwaarts te krijgen.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 december 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thijs zou een goede hoofdredacteur zijn.
Het maakt geluid maar er komt verder niks zinnigs uit.quote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Jansen was wel in topvorm bij de Tafel van Kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |