SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Een grote bek, dat is wat ze heeft, ze laat niemand uitpraten ze blaat overal over een door heen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ze is dom, ze gedraagt zich onbeschoft en ze kan niets goed wat de groep nodig heeft.
Een in en in verrot mens is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PP - Naomi kan hier niets aan doe, die zit helemaal te shaken.
Col - Je kan toch ook beslissen wie er weg gaat en dan gaat ze nu moeilijk doen?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Maar wat zij allemaal flikt en er mee weg komt is echt te. Wrijvingen blijven er altijd om van te genieten. Van Lot heb ik mijn buik vol.quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat beter geweest, maar Lot kan met iedereen ruzie maken![]()
Dat zou me niets verbazen, die gedacht had ik ook. Alleen, waarom zou je je daar als nieuwe bewoner wat van aantrekken? Als je wordt afgewezen dan heb je even lekker de waarheid boven tafel laten komen, ben je even daar geweest en kan je weer verder met je leven. Dat lijkt me geen slecht alternatief.quote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de eerste week lijken nieuwe bewoners zelf geen flikker in te brengen te hebben. script volgen of wegwezenING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
joh als je je zo laten overdonderen door zo'n blaag als lot ben je daar prime op je plek. Kannonenvoer ter vermaakquote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ze is dom, ze gedraagt zich onbeschoft en ze kan niets goed wat de groep nodig heeft.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
PP - Naomi kan hier niets aan doe, die zit helemaal te shaken.
Col - Je kan toch ook beslissen wie er weg gaat en dan gaat ze nu moeilijk doen?Col
![]()
![]()
contractje van 2,5 ton of zo neem ik aanquote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, die gedacht had ik ook. Alleen, waarom zou je je daar als nieuwe bewoner wat van aantrekken? Als je wordt afgewezen dan heb je even lekker de waarheid boven tafel laten komen, ben je even daar geweest en kan je weer verder met je leven. Dat lijkt me geen slecht alternatief.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Naomi gaat het ook gezellig krijgen op de marktquote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat Gio dit niet heeft meegekregen had hij ook zijn gal kunnen spugen naar die twee slangen
Die twee gaan het echt wel krijgen op de markt denk ik zaterdag en zondag
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ben benieuwd wat Gio er van vind. Jammer dat hij nu net bij de koeien wasquote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef voederbak het volgende:
als dit nog twee dagen zo door gaat zie ik Nico haar biezen pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zijn niet de grootste lichten die daar zitten maar ik geef Nicoline, Joey en Gio genoeg krediet dat ze dat wel door zouden moeten hebben en dat ze zich niet laten manipuleren. Misschien hebben ze geen zin om die strijd aan te gaan?quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh als je je zo laten overdonderen door zo'n blaag als lot ben je daar prime op je plek. Kannonenvoer ter vermaakING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ivan : je hebt er een handje van je voor de stemming poeslief voor te doen
en lot klapt uit de school wat ivan in de ZK gezegd heeft![]()
Dat is een hele lange film, dan.quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef scarred4life het volgende:
Filmpjes van de ruzie van collie en lot? Of ivan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan tegen de meiden en wat zeggen ze Halal Halal en HalalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die gaat niet,quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef voederbak het volgende:
als dit nog twee dagen zo door gaat zie ik Nico haar biezen pakken.
ik erger me wel aan dat zalvende geneuzel van Nico momenteelMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heerlijk! Hoog tijd dat iemand het eens hardop zegt. En die Naomi trapt er in terwijl Isabella er nog voor waarschuwde voordat zij in het programma kwam.quote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Ransjih het volgende:
en lot klapt uit de school wat ivan in de ZK gezegd heeftING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Er was maar één iemand die Lot tegengas gaf.quote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zijn niet de grootste lichten die daar zitten maar ik geef Nicoline, Joey en Gio genoeg krediet dat ze dat wel door zouden moeten hebben en dat ze zich niet laten manipuleren. Misschien hebben ze geen zin om die strijd aan te gaan?
Toe, wie was dat ook al weer ..![]()
![]()
Which is?quote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef Ransjih het volgende:
en lot klapt uit de school wat ivan in de ZK gezegd heeft![]()
wat een vieze wijven, ze vinden Ivan nu Haram ha ha haWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel even, tot die slangen weer een gemeenschappelijke pispaal hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie kan het nog wel eens interessant zijn, zo zonder Isa![]()
chrisquote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Er was maar één iemand die Lot tegengas gaf.
Toe, wie was dat ook al weer ..I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Eindelijk van dat paard verlost!quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef voederbak het volgende:
als dit nog twee dagen zo door gaat zie ik Nico haar biezen pakken.![]()
Ja Lot gelukkig zien de mensen het goed, daarom krijg je ook steeds de publieksstemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoelt dat doordat Isa niet meer als bliksemafleider fungeert je nu flink wat extra rellen zou kunnen krijgen tussen het kamp Charlotte/Laura en de rest?quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie kan het nog wel eens interessant zijn, zo zonder IsaING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dit gaat Ivan hun nooit meer vergeven.
Ze raken zijn trots en geloof.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Butches.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze zelfvoldaan, ze voelen zichzelf zooooo hoog.![]()
Wat?quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef Baconbus het volgende:
Nu gaan ze Ivan proberen te pakken op zijn religie, want beter dan dat kunnen ze niet.![]()
Straks eens even op Youtube kijken naar de filmpjes.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ze willen hem woest maken, rooie waas, één mep en dag Ivan.quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef Baconbus het volgende:
Nu gaan ze Ivan proberen te pakken op zijn religie, want beter dan dat kunnen ze niet.
en hij moet oppassen want ze kunnen echt het bloed onder willekeurig wiens nagels uittreiterenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Wat Ivan doet werkt wel. Ze zetten zichzelf alleen maar voor schut nu. Ze zijn best bang voor 'm.wooblabalurg![]()
Was te verwachten, ook LaurA doet eraan mee ondanks haar multiculturele verhalen/vriendenkring.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Flow3r het volgende:
Nu komt het racisme tevoorschijn van de tokkies![]()
![]()
Heb je zijn gezicht gezienquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Wat Ivan doet werkt wel. Ze zetten zichzelf alleen maar voor schut nu. Ze zijn best bang voor 'm.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat zal nu wel zijn veranderd.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Er was maar één iemand die Lot tegengas gaf.
Toe, wie was dat ook al weer ..
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Zeker als ze over zijn geloofsopvattingen gaan beginnen...quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ze willen hem woest maken, rooie waas, één mep en dag Ivan.
en hij moet oppassen want ze kunnen echt het bloed onder willekeurig wiens nagels treiterenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ja hij heeft zijn mening duidelijk gemaakt. Nu zien we hoe moeilijk die twee trutjes het ermee hebben.quote:wooblabalurg![]()
Ja ben erg benieuwd wat er in dat koppie omgaa behalve dat het niet erg superrrrgezellig isquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Ransjih het volgende:
lau B lijkt ook onder de indruk van wat er allemaal gebeurt, die kijkt nog net niet in shock![]()
Klopt, opvoeding is echt verrotquote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een grote bek, dat is wat ze heeft, ze laat niemand uitpraten ze blaat overal over een door heen.
Een in en in verrot mens is heten daarbij heeft ze alle rugdekking van achter wat helemaal erg is voor een meid van 22
![]()
![]()
Dat heeft er toch ook helemaal niets mee te maken?quote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Zeker als ze over zijn geloofsopvattingen gaan beginnen...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij blijft ook zo lekker zwijgend zittenquote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn mening duidelijk gemaakt. Nu zien we hoe moeilijk die twee trutjes het ermee hebben.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze proberen een beetje blij over te komen nu, maar toch zit het ze niet lekker.
Hoe durft iemand ze nep te noemen.wooblabalurg![]()
Ik heb nooit begrepen waarom LB zo aanpapt met die twee. Zij is beter dan dat.quote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Ransjih het volgende:
lau B lijkt ook onder de indruk van wat er allemaal gebeurt, die kijkt nog net niet in shockING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Mooiquote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn mening duidelijk gemaakt. Nu zien we hoe moeilijk die twee trutjes het ermee hebben.
Ivan is een baas
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verwarring want er is ruzie zonder haar gestook.quote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd wat er in dat koppie omgaa behalve dat het niet erg superrrrgezellig is![]()
O nu heeft Nicoline het gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanes doet het af tegenover Collie............we waren aan het dollen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Zou hij vaker moeten doen. En niet alleen hij.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij blijft ook zo lekker zwijgend zittenwooblabalurg![]()
Johhquote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lot en Laaf morgen weer heel de dag op bed ik weet het zeker
SOONY![]()
Eens, domme move is datquote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom LB zo aanpapt met die twee. Zij is beter dan dat.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ondertussen wordt er aardig gezopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt vast niet door Vanes haar gebrek aan agenda bijhoudenquote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Vanes zijn er twee dubbelle afspraken,
volgens Nicoline komt dat door 'Mensen"![]()
![]()
Die steken de rest van de tijd/maand geen poot uit...quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Lot en Laaf morgen weer heel de dag op bed ik weet het zeker![]()
Het feit dat ze van zichzelf de afgelopen dagen zo hard riepen dat alleen zij echt zijn was veelzeggend. Als je zoveel moeite moet doen om jezelf te overtuigen dat iets is dan is het waarschijnlijk niet zo.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
Ze proberen een beetje blij over te komen nu, maar toch zit het ze niet lekker.
Hoe durft iemand ze nep te noemen.
#NoDAPL![]()
Nu Isa weg is willen ze allemaal de Utopiaan van het jaar worden...
Kamp gif groen is de aanval begonnen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het kan nooit interessant worden zonder Isaquote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie kan het nog wel eens interessant zijn, zo zonder Isa
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gif heeft niets anders gedaan dan in de aanval te gaanquote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu Isa weg is willen ze allemaal de Utopiaan van het jaar worden...
Kamp gif groen is de aanval begonnen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Collie - Lot is de baas, zij manipuleert alles!
Vanes moet zuchten..........."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ivan verbijt zich.
In de buitenwereld hadden ze al een klap op hun smoel gekregen van Ivan.
Geen wetten en regels maar fysiek contact mag niet redt het gedrag van deze slangen.
De leven wordt een hel voor ze de komende tijd en het is ze gegund.![]()
Men begint langzaam wat in te zien. Ivan, Patrick, Collie, Chris. Nico straks.. wie weet hoe het nog gaan lopen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou hij vaker moeten doen. En niet alleen hij....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
En Aikequote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan nooit interessant worden zonder Isa
SOONY![]()
feestje toch die lelijke draak is wegquote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ondertussen wordt er aardig gezopen.
quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, die gedacht had ik ook. Alleen, waarom zou je je daar als nieuwe bewoner wat van aantrekken? Als je wordt afgewezen dan heb je even lekker de waarheid boven tafel laten komen, ben je even daar geweest en kan je weer verder met je leven. Dat lijkt me geen slecht alternatief.Maak je je zelf ook niet belachelijk enzet je daarbij een goede referentie voor jezelf
![]()
![]()
Ohja lekker makkelijk, het afdoen met "was maar een grappie." Een klassieker in RLSquote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanes doet het af tegenover Collie............we waren aan het dollen.![]()
nee super saai nu jaquote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het kan nooit interessant worden zonder IsaThere's a virus in my system
Die zou best nog wel eens kunnen komen .... Denk niet dat Vanessa dit leuk gaat vinden...quote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef Flow3r het volgende:
Graag nog eens een flinke ruzie tussen Charlotte en VanessaWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
feestje toch die lelijke draak is weg![]()
![]()
Yep, het zou veel handiger zijn geweest om aan te pappen met Nicoline, Joey, Gio en Isabella en zo.quote:ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
De jongens en de roze kamer moeten mark van de boekhouding trekken en weer aan gio geven.
Dan is het gedaan met lot, lau, mark en vanas![]()
![]()
Hakim was net zo achterbaks als die stink mokkels in die gifkamerquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Precies, ik zou er niet lang over hoeven na te denken.quote:Op maandag 1 december 2014 20:46 schreef Peace99 het volgende:
[..]Maak je je zelf ook niet belachelijk enzet je daarbij een goede referentie voor jezelf
#NoDAPL![]()
eenschquote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hakim was net zo achterbaks als die stink mokkels in die gifkamer![]()
Die was al niet zo lovend over Lotquote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat die ook niet zo lovend meer is over die 2My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En dan pakken ze Chris op biertjes drinken hequote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef abhinnaya het volgende:
Om 20:44 samen een wintje drinken in bed met allemaal mensen erbij... Only Utopia![]()
![]()
hakim wist heel goed wat utopia was/isquote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hakim was net zo achterbaks als die stink mokkels in die gifkamerThere's a virus in my system
Patrick kan inderdaad van belang zijn. Heeft collie toch nog wat aan die dwaas.quote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Men begint langzaam wat in te zien. Ivan, Patrick, Collie, Chris. Nico straks.. wie weet hoe het nog gaan lopen.![]()
Ik ben benieuwd wat het ik-wil-nu-wegwoord van LotenFadurrrr is.
Geen honingmosseltje.
Ze maakt het zichzelf zo wel heel lastig die laatste weken.![]()
Als ik de streams zo bekijk vanavond, dan was het zo gek nog niet van Isabella om champagne te drinken met de groep.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik van chris moet vinden, maar hij is wel zo grappig en dreug en aandoenlijk.![]()
![]()
Makkelijk he?quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan pakken ze Chris op biertjes drinken heMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet ik niet, maar Hakim was een misselijk mannetjequote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hakim wist heel goed wat utopia was/is
terecht dat hij weg moestMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hahahaja als je niet kan winnen, laat ze teut achter.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Als ik de streams zo bekijk vanavond, dan was het zo gek nog niet van Isabella om champagne te drinken met de groep.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
LaurA en Lot beslissen dat Isa ook 31 dec 100% weggegaan zou zijn, zit er dik in maar echt niet op zeker![]()
Het meisje lacht ook alweer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeikzak is tquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Urb het volgende:
Wilco had Lot weggestuurd als het aan hem was, omdat ze toch weg wil.![]()
hij heeft t warme water niet uitgevonden maar ik mag die stenensjouwer welquote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van chris moet vinden, maar hij is wel zo grappig en dreug en aandoenlijk.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met het vertrek van Aike begon het al op z'n retour te gaanquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat een gewauwel komt er uit zijn mond he?quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Urb het volgende:
Wilco had Lot weggestuurd als het aan hem was, omdat ze toch weg wil.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De party is over voor de slangen. Geen centjes en lenen zal ook niet meer kunnen.quote:
Wilco heeft zijn geld in de bouw gestopt. Naomi heeft niets.
Wordt armoe in die make-up room.![]()
Ivan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ligt er nog maar aan wat je interessant vindquote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef iBenny het volgende:
Als ik dit zo zie kan het nog wel eens interessant zijn, zo zonder Isa![]()
Psychologie van Tokkie gedrag
of
een ini-mini lichtpuntje van een utopia gedachte![]()
![]()
Ja, vroeger was ook ALLES beter...quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met het vertrek van Aike begon het al op z'n retour te gaan
Weet iemand hoe lang Endemol hen een zwijgplicht kan opleggen en heeft opgelegd? Ik ben erg benieuwd naar de verhalen die in de toekomst verteld gaan worden zo gauw ze wel vrijuit mogen sprekn.Yep, maar dan wel samen met Gio die boekhouding doen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
De jongens en de roze kamer moeten mark van de boekhouding trekken en weer aan gio geven.
Dan is het gedaan met lot, lau, mark en vanas
#NoDAPL![]()
Lot heeft inside information gekregen dat Isa wel degelijk op 31 december weg zou gaan
Streamwissel.
Makkelijk als je een neukertje bij de productie hebt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ivan: Schijnheilige motherfuckers, moet ik niks van hebben. Dan verhef ik mijn stem, zeg ik dingen en daar heb ik geen spijt van. Denken dat ze alles kunnen doen, ben ik niet van gediend.
![]()
![]()
wooblabalurg![]()
Het laatste hebben we al opgegeven.quote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat ligt er nog maar aan wat je interessant vind![]()
Psychologie van Tokkie gedrag
of
een ini-mini lichtpuntje van een utopia gedachte
#NoDAPL![]()
Dat laffe wijf gaat het nooit snappen. Die moet je dingen uitleggen met een powerpoint en een wollig verhaal van 2,5 uur.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Nico kijkt weer alsof ze water ziet branden![]()
wooblabalurg![]()
Ik erger me kapot aan haar op dit momentquote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heerlijk! Go Ivan.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Baconbus het volgende:
Ivan: Schijnheilige motherfuckers, moet ik niks van hebben. Dan verhef ik mijn stem, zeg ik dingen en daar heb ik geen spijt van. Denken dat ze alles kunnen doen, ben ik niet van gediend.
![]()
![]()
#NoDAPL![]()
van al die shitzooi komt nooit iets uit.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weet iemand hoe lang Endemol hen een zwijgplicht kan opleggen en heeft opgelegd? Ik ben erg benieuwd naar de verhalen die in de toekomst verteld gaan worden zo gauw ze wel vrijuit mogen sprekn.
[..]
Yep, maar dan wel samen met Gio die boekhouding doen.
eerst is het te duur. daarna niet meer interessantI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Nee zegt ze op een emotieloze toonquote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
alsof Nico een standpunt in gaat nemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ze het wel snapt. Ze wil echter geen standpunt innemen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat laffe wijf gaat het nooit snappen. Die moet je dingen uitleggen met een powerpoint en een wollig verhaal van 2,5 uur....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat een toestand.quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het dynamic duo, volgens ivan
Die allemansvriend zal nooit eens duidelijk haar mening verkondigen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Urb het volgende:
Leipe shit ouwe![]()
Kan een man zo wanhopig zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft inside information gekregen dat Isa wel degelijk op 31 december weg zou gaan
Streamwissel.
Makkelijk als je een neukertje bij de productie hebt.
#NoDAPL![]()
Zoals altijd . gewoon weglopen en geen mening gevenquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zou zomaar kunnen kloppen, en dat is nog veel kwalijker. Te laf om ergens voor te staan. Scholletje.quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel snapt. Ze wil echter geen standpunt innemen.
wooblabalurg![]()
Nope. Strategiequote:Op maandag 1 december 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen kloppen, en dat is nog veel kwalijker. Te laf om ergens voor te staan. Scholletje.
Stream 4 gaat er langdurig uit. Ik gok op dagen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef Dotteke het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/15493/technische-mededeling
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ivan tegen Collie - Je moet blij zijn dat je weg bent uit dat vals slange.................."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Lot verteld weer ff hoe goed ze wel niet is, ze deelt alles en geeft alles, ja trut gif geef je aan allen heel veel gifWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eigenlijk moeten ze daar voor altijd blijvenquote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef Urb het volgende:
The Dynamic Duo, waar we voorlopig nog niet van af zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja ik probeer ook nog cellblok h te volgen, 3 paar ogen nodigquote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef Cir het volgende:
kap es ff met zo snel tikken hier
lees me rot![]()
yeah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. pure zelfbescherming en niet mee laten slepen in onderlinge fights.quote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof het een prestatie is om het daar een jaar lang vol te houden.
Nico is een soort Zwitserland. Kijk hoe ze alles van zich laat afglijden
Knap hoor!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Volgens mij is dit stilzwijgend instemmen met Ivans meningquote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan haar op dit moment![]()
Daarmee insinueer je dat er wel dingen zijn waar Nicolien zich druk om maakt.quote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef abhinnaya het volgende:
Nicolien is gewoon te slim om zich niet druk te maken over dit soort bullshit
wooblabalurg![]()
Margarine!quote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dat er wel dingen zijn waar Nicolien zich druk om maakt.![]()
O o o Laura over Ivan, hij kan niet flippen, hij kan niet slaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot en Lau ga ik steeds meer als een karikatuur van zichzelf zien.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Net even anders denk ik.quote:Op maandag 1 december 2014 20:55 schreef abhinnaya het volgende:
Nicolien is gewoon te slim om zich niet wel druk te maken over dit soort bullshit
Het is een keuze waarin ze volhardt.![]()
Mark zegt dat hij lekker klaar is met het toneelspel en die zit nu dus lekker thuis. NOg ff Isa een trap nagevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chris de droogkloot "Nou eehhh, Ik heb er alle vertrouwen in dat alles in onze kamer binnen een paar dagen weer feng shui is, die absorberende platen werken ook ehhh goed"
![]()
![]()
![]()
En dan heb je een jaar lang meerdere tokkies de ruimte gegeven voor hun onacceptabele gedrag.quote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. pure zelfbescherming en niet mee laten slepen in onderlinge fights.
Knap hoor!
Super knap hoor!
wooblabalurg![]()
Reken maar dat lot goed voelt dat ze minder gewenst is dan isa.
De ruzie met Ivan en de opmerking van Laura van zijn fake halal, krijgen de dames nog op hun brood.![]()
als het aan vanessa ligt nicolien... als ze hoort dat chris 2e is kan dat zo weer veranerenquote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
De focus ligt vanaf nu dus op Collie![]()
cel is ook zo spannendquote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook nog cellblok h te volgen, 3 paar ogen nodig![]()
![]()
![]()
![]()
Ivan - Collie, zal ik het ongedaan maken voor je, ik doe het graag voor je!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Kut... Zat te editten en was tevreden toen ik invoeren-knop indrukte. Niet dusquote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Baconbus het volgende:
insinueer je dat er wel dingen zijn waar Nicolien zich druk om maakt.![]()
![]()
Altijd als hij iets zegt denk ik dat hij moeilijk veel drugs heeft genuttigd.quote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
Chris de droogkloot "Nou eehhh, Ik heb er alle vertrouwen in dat alles in onze kamer binnen een paar dagen weer feng shui is, die absorberende platen werken ook ehhh goed"
![]()
wooblabalurg![]()
Jaquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan heb je een jaar lang meerdere tokkies de ruimte gegeven voor hun onacceptabele gedrag.
Super knap hoor!Als je in je eentje daar staat. En het boeit je niet want je hebt je eigen doelen, dan is dat Super knap
Chris lijkt zo gek maar komt aanzetten met feng shui, human design etc.quote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
![]()
Die is zo gek nog niet.![]()
Aahh, nu komen we ergens, wat waren die eigen doelen ook al weer?quote:Op maandag 1 december 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaAls je in je eentje daar staat. En het boeit je niet want je hebt je eigen doelen, dan is dat Super knap
wooblabalurg![]()
Nico: Zowel Gio als Lot hadden beter naar huis gestuurd kunnen worden.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
zielige charlie chapplin wannabequote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Mark zegt dat hij lekker klaar is met het toneelspel en die zit nu dus lekker thuis. NOg ff Isa een trap nageven![]()
![]()
Ik weet het niet, zo nu en dan mag je best voor dingen opkomen die niet kloppenquote:Op maandag 1 december 2014 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja. pure zelfbescherming en niet mee laten slepen in onderlinge fights.
Knap hoor!
hoe kan je anders iets veranderen ,
een mening geven over iets betekent niet een kant kiezen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee hoor, hij is wel 1 van de weinigen die er iets van zegt.quote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Is Ivan dan de enige die het goed ziet?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
nee, de enige die het hardop zegt en colinda begint er meequote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Is Ivan dan de enige die het goed ziet?![]()
ze willen dat iedereen even weet dat ivan isa eruit wilde hebben (bang dat hij haar favo stemmen zal krigen)quote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef rowan634 het volgende:
ze hebben het over ivan en hij loopt net binnen![]()
Precies wat ik schreef, die wet redt die kutwijvenquote:Op maandag 1 december 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
O o o Laura over Ivan, hij kan niet flippen, hij kan niet slaan![]()
Niet dusquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan heb je een jaar lang meerdere tokkies de ruimte gegeven voor hun onacceptabele gedrag.
Super knap hoor!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
toch maar weer positief stemmen dan.quote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Godver, we komen stemmen tekort voor de volgende keer
ik geef er 3 aan RonI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Als je nergens voor staat, val je voor alles. Het kwaad overwint wanneer goede mensen niets doen.quote:
Dat soort dingen.
wooblabalurg![]()
Iesjequote:Op maandag 1 december 2014 20:49 schreef lorrie03 het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/15497/isabella-blikt-terug
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Academies, boek. CV bouwen met dit soort zaken. Het Utopia-experiment aanvoeren als observatie-studieobject om beter inzicht te krijgen in micro-samenlevingenquote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aahh, nu komen we ergens, wat waren die eigen doelen ook al weer?
Chris vraagt Naomi even of ze wel zo snel echt vriendinnen kunnen zijn. Ivan benoemt nog even dat ze slangen zijn in de groene kamer
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Die bracht tenminste evenwicht daar, nu lopen die 2 tokkies over iedereen heen al bijna een heel jaar.quote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hakim was net zo achterbaks als die stink mokkels in die gifkamer![]()
Wel in Utopiaquote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zo nu en dan mag je best voor dingen opkomen die niet kloppen
hoe kan je anders iets veranderen ,
een mening geven over iets betekent niet een kant kiezen
Ivan waarschuwt Gnomi - Pas op voor de slangenkuil, het zijn echt slangen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Over 2 maand.quote:Op maandag 1 december 2014 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Godver, we komen stemmen tekort voor de volgende keer
Dat ze louter observeert ben ik met je eens.quote:Op maandag 1 december 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Academies, boek. CV bouwen met dit soort zaken. Het Utopia-experiment aanvoeren als observatie-studieobject om beter inzicht te krijgen in micro-samenlevingen
wooblabalurg![]()
Naomi wordt nog even extra gewaarschuwd door Ivan.
Het zijn slangen en wat je er meedoet moet je zelf weten BAM![]()
Vness?quote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef danilel het volgende:
Vanessa heeft dus een valletje gezet voor nicoDie kan dat zeker niet
Van 'achter' ingefluisterd .... dan kan Vness 't wel
![]()
![]()
Die lelijke kebabdraaier toont toch z'n ware gezicht weer. Haram ventjequote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef krabje het volgende:
zegt ivan nu dat hun beter de markt doen als isa?
hij vergeet dat er veel isa fans kwamen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lot zit zichzelf in de weg of eerder ligt.quote:Op maandag 1 december 2014 20:48 schreef -sabine- het volgende:
Ik ben benieuwd wat het ik-wil-nu-wegwoord van LotenFadurrrr is.
Geen honingmosseltje.
Ze maakt het zichzelf zo wel heel lastig die laatste weken.![]()
![]()
Ivan, de enige terechte winnaar.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Vanes wil een nakkie met oud en nieuw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft wederom volkomen gelijk natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef krabje het volgende:
hij vergeet dat er veel isa fans kwamenHij zei trouwens dat er wellicht mensen waren die het net zo goed konden of zelfs beter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb een goed geheugen, ik wil het over 3 jaar nog steeds graag weten.quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
van al die shitzooi komt nooit iets uit.
eerst is het te duur. daarna niet meer interessant
#NoDAPL![]()
Echt hoor. Nico is op haar eigen manier berekenend.quote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ze louter observeert ben ik met je eens.
hij zegt dat anderen het ook kunnen doen, misschien wel beter. chris dacht dat het nu niet meer konquote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef krabje het volgende:
hij vergeet dat er veel isa fans kwamen
TEAM TAFEL![]()
RKV en Einstein voelen dat ze steeds minder mensen kunnen manipuleren.
Nu alleen nog Wilco, Mark, Oma, Kutje B en die nieuwe kut.
wooblabalurg![]()
Chris moet niet doorzuipen anders gaat die straks weer rare dingen doen.
Misschien gooit hij nu het raam in van dat slangenhok ... Oh wacht.... Dat vind ik ok
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 21:05:11 ]![]()
quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ik snap echt niet dat hij geen stemmen kreeg.quote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die lelijke kebabdraaier toont toch z'n ware gezicht weer. Haram ventje![]()
Lotje weg? Hoeraquote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
feestje toch die lelijke draak is weg![]()
![]()
![]()
![]()
ivan is ook gewoon altijd zichzelf geweest, hoe heftig en lelijk hij soms ook uit de hoek kan komen![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Als je Nicolien op de vrouw af om haar mening vraagt, geeft ze hem dan ook niet?
Altijd maar je mening ventileren is net zo'n idiote keuze als hem nooit geven.
Je mening hebben mag altijd.![]()
Dat ja,....quote:Op maandag 1 december 2014 21:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je nergens voor staat, val je voor alles. Het kwaad overwint wanneer goede mensen niets doen.
Dat soort dingen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laub is al met 1 been uit het slangennest. Een zetje van Joey is genoeg.quote:Op maandag 1 december 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ze kunnen trots zijn op zichzelfquote:Op maandag 1 december 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is een feit.quote:Op maandag 1 december 2014 21:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je nergens voor staat, val je voor alles. Het kwaad overwint wanneer goede mensen niets doen.
Dat soort dingen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die zit in zijn eigen rouwproces momenteel, kan even duren .....quote:Op maandag 1 december 2014 21:05 schreef abhinnaya het volgende:
Waar blijven de nieuwe polls...
LekkerSimpel![]()
![]()
En zelfs een aantal van die zijn net nog door met name Ivan gewaarschwud, ook keek LauB erg bedenkelijk mbt gedoe rondom Colindaquote:Op maandag 1 december 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
het was toch battle of the bitches
maar lot en lau zitten er nog inIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Leuk hoor maar had hij dat niet wat eerder kunnen doen? Het liefst voordat zij stemde.quote:Op maandag 1 december 2014 21:02 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiii, Ivan zegt tegen Noom, kijk uit het is een snakehole, het zijn slangen..
#NoDAPL![]()
Klopt, geen secondequote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Precies, ik zou er niet lang over hoeven na te denken.![]()
![]()
Hoe dan ook, op Kutje B kan je niet bouwen.quote:Op maandag 1 december 2014 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
En zelfs een aantal van die zijn net nog door met name Ivan gewaarschwud, ook keek LauB erg bedenkelijk mbt gedoe rondom Colinda
wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: