SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop vertellen en interessant doen maar uitvoeren en afmaken ho maar.quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bezig was maar naast de academies ook niet echt heeft doorgepakt.. tuin laten versloppen.. earthsjip laten varem.. niet echt hard gemaakt voor een echte utopiaanse samenleving daar binnen.
Het is het allemaal net niet daar![]()
![]()
Lot merkt dat Naomi haar eisen stelt, en begint nu ook voorwaarden te noemen voor Naomi's verblijf op de gifkamer.![]()
nie gek geworden. het heeft alleen niets met een 'utopia' te maken. om te beginnen roep je dan geen winnaar uit.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Er wordt een bed bij gezet op de slangenkamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
oh Help. De achterlijke stompzinnige domheidquote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Cheszy het volgende:
Naomi: hij komt hier, hij is van een andere cultuur, dat accepteren wij, hij is hier dus moet hij hier alles accepteren
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat is waar maar wie anders zou je kunnen aanwijzen?quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bezig was maar naast de academies ook niet echt heeft doorgepakt.. tuin laten versloppen.. earthsjip laten varem.. niet echt hard gemaakt voor een echte utopiaanse samenleving daar binnen.
Het is het allemaal net niet daarING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
gadverdamme, sexquote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Lot waarschuwt Naomi even dat Lot en Lau regelmatig sex heben
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Sorry,ik moest snel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vrees dat Vanes gaat winnen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is waar maar wie zou je anders kunnen aanwijzen?![]()
![]()
![]()
Bijna.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eerlijk gezegd geen idee.quote:Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is waar maar wie anders zou je kunnen aanwijzen?There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ik hoop het niet maar dat zou inderdaad zomaar kunnen.quote:ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Naomi lacht net als Lau B.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij het met mij eens dat Nicoline het dichtst in de buurt komt? Het is jammer dat ze niet meer heeft doorgepakt maar in ieder geval probeerde zij het nog en dacht zij er nog over na.quote:ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
En Wilco is er heel regileus in... (rigoreus dus...)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Waarom hebben ze het steeds over tv ? Ze weten niet dat een streamer ouder is dan 16 jaar (volgens voorwaarden) ?
🐱![]()
Nog niet compleet zonder Pukkel Bquote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef Urb het volgende:
De nieuwe team tokkie, moeje die kop van Lot zien![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gio
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Zielig of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze weten daar helemaal niks.quote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef GekkePoes het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over tv ? Ze weten niet dat een streamer ouder is dan 16 jaar (volgens voorwaarden) ?
Heb echt met hem te doen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na vandaag is alles mogelijk...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Het heeft in die kamer anders verrotte kort geduurdquote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef RobbieRonald het volgende:
Lau:"Deze kamer is 'eerlijkheid duurt het langst'"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondertussen in Utopia:quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
pas als leipe Lautje eruit is is de angel eruit . Zwijn is de wesp , Lautje de angel![]()
![]()
Vertel?quote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot merkt dat Naomi haar eisen stelt, en begint nu ook voorwaarden te noemen voor Naomi's verblijf op de gifkamer.
Alle roddels over Charlotte wekken mijn interesse.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Begrijp nog steeds niet wat er zo verschrikkelijk is voor Naomi om bij Nicoline in de kamer te liggen??![]()
Gio ,toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dan val ik terug op mijn oude favoriet:
Ron-maak-een-eurootje-over-de-kutzeeuwI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
dan val ik terug op mijn oude favoriet:
Ron-maak-een-eurootje-over-de-kutzeeuw
Gio staat te janken in de stal. Ik jank mee![]()
Ik denk niet dat Gio het lang daar volhoudt zonder Isa...
No mercy for animal abusers![]()
De ogen van Wilco gaan open? Hij komt erachter waarom Mark een dikke vriend is van Lot... omdat Mark nu naar de blauwe kamer gaat ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Klopt toch ookquote:Op maandag 1 december 2014 19:56 schreef rowan634 het volgende:
volgens naomi kon je thuis zien dat lot echt was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat wel alleen had ze de pech dat met deze selectie en opzet etc wtc nooit sprake kon zijn van een echt utopia opbouwen. Gewoon vanaf dag 1 de zoveelste pulp van jdm op de zender vol ellendequote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ben jij het met mij eens dat Nicoline het dichtst in de buurt komt? Het is jammer dat ze niet meer heeft doorgepakt maar in ieder geval probeerde zij het nog en dacht zij er nog over na.There's a virus in my system
Dan zwaai ik die ook vast ff uitquote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
die staat binnen een dag noom te vingerenquote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk niet dat Gio het lang daar volhoudt zonder Isa...I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
gewoon de spanning van de afgelopen dagenquote:
genomineerd
neukertje weg
die 3 stemmen van wilco zitten hem niet lekker
ff nachtje slapen en alles ziet er weer best uit hoor, niks aan de hand![]()
Colinda over huichelaarij in de loods, ze wacht haar post af
Lot schrikt daarvan en zegt daar ook last van te hebben![]()
![]()
Heb je haar al eens horen hinniken?quote:Op maandag 1 december 2014 20:13 schreef zodeju het volgende:
Begrijp nog steeds niet wat er zo verschrikkelijk is voor Naomi om bij Nicoline in de kamer te liggen??![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef Urb het volgende:
Colinda over huichelaarij in de loods, ze wacht haar post af
Lot schrikt daarvan en zegt daar ook last van te hebben![]()
![]()
hij heeft het langer zonder isa volgehouden dan metquote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Rhosyn het volgende:
niet overdrijven hoor![]()
Leuk dat je er weer bent!quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan zwaai ik die ook vast ff uit![]()
Heb je nou al die tijd gewacht tot Isabella weg was?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Nou zakdoekje voor Gio dan maar, ach hij haalt ook zo lekker zijn neus op
Smerig wijf is hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat knorren naast me lijkt me ook niksquote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Heb je haar al eens horen hinniken?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Dit.quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die staat binnen een dag noom te vingeren![]()
Daarom vind ik dat we dat te weinig doorpakken door de vingers mogen zien. Ze kon niet in haar uppie dat earthship bouwen en ze heeft het wel geprobeerd. Ze kon niet in haar eentje die tuin onderhouden terwijl het kamp Charlotte het snel wat geld verdienen belangrijker vond omdat het roken vooral niet in gevaar mocht komen. ...quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat wel alleen had ze de pech dat met deze selectie en opzet etc wtc nooit sprake kon zijn van een echt utopia opbouwen. Gewoon vanaf dag 1 de zoveelste pulp van jdm op de zender vol ellendeING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Heb je me doorquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent!![]()
Heb je nou al die tijd gewacht tot Isabella weg was?Nee hoor las af en toe lekker mee
echt hoor wat is dat toch....quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef utopinee het volgende:
[..]
hij heeft het langer zonder isa volgehouden dan met
niet overdrijven hoorThere's a virus in my system
Lol. De bijenkoningin heeft het voor elkaar. Die wordt nu helemaal onuitstaanbaar
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Col wordt scherp, hopelijk houdt ze dat vastquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Cheszy het volgende:
Collie: waarom kan je haar daar niet laten liggen, en niet je eigen zin doordrijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same here.quote:Op maandag 1 december 2014 20:17 schreef Kaleddi het volgende:
Kut, vliegen m'n streams er weer eens uit
Hij heeft wel de meeste maatjes zien vertrekken van iedereenquote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef utopinee het volgende:
[..]
niet overdrijven hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:17 schreef Cheszy het volgende:
KUT! 2 en 4 doen het niet, 1 en 3 hebben gitaar![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Oke, maar naar het geluid van lot en lau te luisteren is ook geen pretje, en als Vanes het op haar heupen krijgt met Mark??quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Heb je haar al eens horen hinniken?![]()
Het zal ook weer eens nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een toeval he?quote:Op maandag 1 december 2014 20:17 schreef Cheszy het volgende:
KUT! 2 en 4 doen het niet, 1 en 3 hebben gitaar
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik vind het van Colinda ook raar want die had gister al met haar besproken over de ruil, maar dat ze uithaalt naar Lot is wel weer mooi![]()
hij verliest iedereenquote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zielig ....
[ afbeelding ]![]()
Vind ik ook hoor. Ze heeft die akker best een tijd geprobeerd. Dat Earthship was wat dommig; maar ze durfde een beetje te dromen. Ze heeft academie's georganiseerd, is bezig met een boek en een handeltje opgezet met haar schilderijen. Van mij mag ze winnen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat we dat te weinig doorpakken door de vingers mogen zien. Ze kon niet in haar uppie dat earthship bouwen en ze heeft het wel geprobeerd. Ze kon niet in haar eentje die tuin onderhouden terwijl het kamp Charlotte het snel wat geld verdienen belangrijker vond omdat het roken vooral niet in gevaar mocht komen. ......from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
bij mij vliegen de streams er om de haverklap uit en ik lees het hier bij meerJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Isa wordt al direct in bezit genomen door haar fans
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Patrick mag dus niet erbij maar Naomi wel![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
In Utopia niet...quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef utopinee het volgende:
[..]
niet overdrijven hoorNo mercy for animal abusers![]()
Wat een griezels inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Chris met zn biertje "Ik snapput nie, nu kommuh er zomaar mensuh hier wonen?" "hohohoho"
Nico "Nou Chris, hou effe je gemak"
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]omgquote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En de wijven hebben gewonnen, Col gaat verhuizen.............. jammer nouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ruzie om de bedden , het moet niet gekker worden , en Lot toch weer met haar grote bek er boven uit
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echt he? Het wordt steeds erger, dan knallen 2 en 4 eruit, dan weer nietquote:
en dan 1 en 3 ,
tijd om mijn paspoort op te gaan zeggen door dat gepruts van die siteMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja daar zit je op te wachten na 11 maanden ellende. Fans die je thuiskomst vergallen...quote:Op maandag 1 december 2014 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zoete here jezus heb genade.. laat deze planeet in stukken barstenThere's a virus in my system
Ik kan die streams niet zien , die knallen er uitquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan en Lot weer aan het bekvechten.
Lot gaat zingen perfecte samenleving zingt zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die zitten beiden ondertussen in een badje met sodaquote:Op maandag 1 december 2014 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
Vanes zweert weer op haar twee kinderen....![]()
Ik lach me rot. Wat een klerezooi is het ineens nu Isa weg is. Alle lelijkheid gaat nu alle kanten op ipv alleen naar Isa....No mercy for animal abusers![]()
uhm wat bedoeld wordt als zaadcontainer.quote:There's a virus in my system
Vanessa doet net of ze niet weet dat er een bed bij komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergens is het wel een verademing zo.quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lach me rot. Wat een klerezooi is het ineens nu Isa weg is. Alle lelijkheid gaat nu alle kanten op ipv alleen naar Isa....
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dus geen feestje vanavond?
quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lach me rot. Wat een klerezooi is het ineens nu Isa weg is. Alle lelijkheid gaat nu alle kanten op ipv alleen naar Isa....Geweldig op dit moment
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat is dan wel weer mooi.quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lach me rot. Wat een klerezooi is het ineens nu Isa weg is. Alle lelijkheid gaat nu alle kanten op ipv alleen naar Isa....![]()
![]()
Was wel een stuk makkelijker voor al die paupers toen alle woede nog gewoon richting Isa kon. Nu is het totale chaos![]()
Ja nu gaan ze los op elkaar zonder Isa om zwarte piet toe te spelenquote:Op maandag 1 december 2014 20:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ergens is het wel een verademing zo.![]()
Lau ineens er bijEr is niet tegenop te typen
marije.quote:
goh die was ik snel vergetenI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Colinda gilt. Vanas kijft!
Alabastinesletje is geïntimideerd..
Goed zo!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wiequote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo!![]()
![]()
Een ding....................................nu kunnen ze Isa niet de schuld geven
O ja, had ze niet weg moeten gaan zeggen ze zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Einstein gaat direct weer een reden zoeken waarom zij en RKV niks fout gedaan hebben, zoals altijd.wooblabalurg![]()
Rand apen waren het rand apen zijn hetThere's a virus in my system
Dat ze maar goed weet met wie ze in zee gegaan is.quote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo!![]()
Het kind jankt, ja meid dat krijg je als je je met die twee slangen ophoudtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
standard go to jaquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Baconbus het volgende:
Einstein gaat direct weer een reden zoeken waarom zij en RKV niks fout gedaan hebben, zoals altijd.
Geniet jequote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo!
Straks nog even seks en het plaatje is compleetquote:
Die poedersnol die Isa eruit heeft gekeildquote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Einstein is opeens 'de Redelijke'. En RKV doet alsof ze altijd de schuld krijgt. Ze bedoelt het goed. Voor zichzelf.wooblabalurg![]()
Wow krokodillentranenquote:Op maandag 1 december 2014 20:26 schreef Cheszy het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat een drama, dit moet echt anders"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eerlijk gezegd is ook dat kijkenswaardig voor mij.quote:Op maandag 1 december 2014 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ik lach me rot. Wat een klerezooi is het ineens nu Isa weg is. Alle lelijkheid gaat nu alle kanten op ipv alleen naar Isa....
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
heeft ze niet door, wilde net ook niet met ivan meelopen omdat ze al helemaal gehersenspoeld is door die tweequote:Op maandag 1 december 2014 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Het kind jankt, ja meid dat krijg je als je je met die twee slangen ophoudtTEAM TAFEL![]()
Nu gaan RKV en Einstein vol op Collie, omdat Collie wel eerlijk tegen ze is. Kunnen ze niet hebben.wooblabalurg![]()
O die lot blijft maar zuigen en zuigen en zuigen wat een vies vuil gemeen...................... ga op me handen zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lot - Ik wilde alleen maar goed voor die meid!
Col - Nee, voor jezelf Lot!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Amen to thatquote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Lot - Ik wilde alleen maar goed voor die meid!
Col - Nee, voor jezelf Lot!![]()
![]()
![]()
Nou Naomi je bedje is gespreidVeel succes!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Gore aanstelster. Ze heeft 11 maanden gestreamd, Ze kent heus het klappen van de zweep wel in die graftakkenloods.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
doet pijnquote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Baconbus het volgende:
Nu gaan RKV en Einstein vol op Collie, omdat Collie wel eerlijk tegen ze is. Kunnen ze niet hebben.
En toch krijgt ze het voor elkaar dat alles wat zij wil gebeurd.quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Dotteke het volgende:
O die lot blijft maar zuigen en zuigen en zuigen wat een vies vuil gemeen...................... ga op me handen zitten![]()
maar ondertussen heeft RKV alweer haar zinnetje doorgedrevenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Serieus, hoe kan het nu toch dat twee meisjes die een lage intelligentie hebben en die weinig bewonderenswaardige kwaliteiten laten zien die groep in hun greep hebben?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ja leuk die kaniet meer tegen d zwaar negatieve energie in die kamer dat voelt collie goed aanquote:I will do what i must !!![]()
Ze vond Charlotte zoooooooooooooo eerlijk en echt overkomen op de streams/TVquote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gore aanstelster. Ze heeft 11 maanden gestreamd, Ze kent heus het klappen van de zweep wel in die graftakkenloods.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi: Dit ben ik niet gewend. Schreeuwende mensen, dan ga ik huilen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Helemaal niet jammer, perfect!quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Odaiba het volgende:
Naomi gaat echt verpest worden op die kamer... Jammer..
Die Gnomi moet helemaal ingepakt worden in het gif van de groene kamer!![]()
![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Dotteke het volgende:
O die lot blijft maar zuigen en zuigen en zuigen wat een vies vuil gemeen...................... ga op me handen zitten![]()
![]()
Kut kind is hetquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Urb het volgende:
Lot "Sorry dat ik niet weg ben"
Ja daar hebben we veel aan
Hele dagen op bed !!!quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Kijkertje het volgende:
Nou Naomi je bedje is gespreidVeel succes!
![]()
Ja, helaas wel, hoop dat Col door gaat op deze weg en dat vieze loeder eens even een lesje leertquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
En toch krijgt ze het voor elkaar dat alles wat zij wil gebeurd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahaaa.. wilde het ze net toe wensen..quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Kaleddi het volgende:
Zou het zo zijn dat Lot nu een vreselijke laatste maand krijgt?![]()
![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Wat doet ze dan daar?quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Agossie Nomi kan niet tegen schreeuwende mensen.![]()
![]()
Ze komt er wel achterquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vond Charlotte zoooooooooooooo eerlijk en echt overkomen op de streams/TV
Het zijn bully's.quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Serieus, hoe kan het nu toch dat twee meisjes die een lage intelligentie hebben en die weinig bewonderenswaardige kwaliteiten laten zien die groep in hun greep hebben?![]()
Dat heeft ze toch al die tijd ook bij Isa gedaan ........ net zolang door treiteren tot die ander bezwijktquote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Dotteke het volgende:
O die lot blijft maar zuigen en zuigen en zuigen wat een vies vuil gemeen...................... ga op me handen zittenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Verwend en vertroeteld kasplantje...quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Voxs het volgende:
Naomi: Dit ben ik niet gewend. Schreeuwende mensen, dan ga ik huilen.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
omdat de groep het toelaat. Als makke lammeren naar de slachtquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Serieus, hoe kan het nu toch dat twee meisjes die een lage intelligentie hebben en die weinig bewonderenswaardige kwaliteiten laten zien die groep in hun greep hebben?There's a virus in my system
Die kan soms zo heerlijk uit de hoek komenquote:Op maandag 1 december 2014 20:29 schreef rowan634 het volgende:
nicole: ''ik huil nooit en ik schreeuw nooit, ik steek je gewoon in de brand!''![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
zal je zien dat patje erbij kruipt. en dan begint het onsmakelijke walgelijke gedoequote:Op maandag 1 december 2014 20:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah Collie gaat in Isa's bed. Beter voor Nico.![]()
![]()
![]()
I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Had wel verwacht dat Patrick voor zijn vriendinnetje op zou komen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Kaleddi het volgende:
Collie wordt gelukkig goed opgevangen in de roze kamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 1 december 2014 20:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
nie gek geworden. het heeft alleen niets met een 'utopia' te maken. om te beginnen roep je dan geen winnaar uit.Isa had gelijk. De winnaar zal ook een ... net niet'er' .... zijn
![]()
![]()
Nikoole tegen Collie - Kom we gaan eerst even een peukie roken en daarna gieten we er een fles martini in!
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Kaleddi het volgende:
Collie wordt gelukkig goed opgevangen in de roze kamer.![]()
Goden ten hemel, een 50 jarige vrouw in tranen om een fittie met een kind van 20
Dat niet alleen maar ze zijn ook niet selectiefquote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Urb het volgende:
Wat een schatten zijn Nico en Nicole ook, vangen Colinda op
Ja daar is ze wel gewenst.quote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Kaleddi het volgende:
Collie wordt gelukkig goed opgevangen in de roze kamer.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
het is zo fout wat hier nu gebeurd![]()
![]()
Mja tis niet alsof ze hier Lot al niet veel vaker op gewezen heeft maar toch iddquote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Voxs het volgende:
Goden ten hemel, een 50 jarige vrouw in tranen om een fittie met een kind van 20![]()
Een paar dagen lang praten die domme meisjes op Naomi in en Naomi trapt er in.quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vond Charlotte zoooooooooooooo eerlijk en echt overkomen op de streams/TV
Ik zou met een glimlach op mijn gezicht Charlotte naar huis hebben gestuurd.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat kreng van 20 regeert al maanden die loods en iedereen accepteert het, hoe zo net ook tegen Ivan deed ppfffffquote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Voxs het volgende:
Goden ten hemel, een 50 jarige vrouw in tranen om een fittie met een kind van 20Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er geen schuimpjes die plannetjes hebben met Lot...??![]()
Als ze vliegtuigjes kunnen bestellen, moet een drone ook lukken toch?
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Dat kunnen ze in ieder bed doenquote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
zal je zien dat patje erbij kruipt. en dan begint het onsmakelijke walgelijke gedoe![]()
Natuurlijk was dat beter geweest, maar Lot kan met iedereen ruzie makenquote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik blijf erbij, Lot eruit was beter geweest, wat een darm is het.
SOONY![]()
Ze kunnen Lot er nu ook niet meer uitstemmen voorlopig
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Maar dat de groep niet harder ageertquote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja tis niet alsof ze hier Lot al niet veel vaker op gewezen heeft maar toch iddEen kind van 20
Omdat er schaapjes zijn die dit gedrag voedenquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Serieus, hoe kan het nu toch dat twee meisjes die een lage intelligentie hebben en die weinig bewonderenswaardige kwaliteiten laten zien die groep in hun greep hebben?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jammer dat Gio dit niet heeft meegekregen had hij ook zijn gal kunnen spugen naar die twee slangen
Die twee gaan het echt wel krijgen op de markt denk ik zaterdag en zondagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de eerste week lijken nieuwe bewoners zelf geen flikker in te brengen te hebben. script volgen of wegwezenquote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een paar dagen lang praten die domme meisjes op Naomi in en Naomi trapt er in.
Ik zou met een glimlach op mijn gezicht Charlotte naar huis hebben gestuurd.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
wilco wil ook nog op de gif kamerquote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Flow3r het volgende:
Het kaf van het koren gescheiden...bijna, alleen LauraB ligt nog op de verkeerde kamerIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Dikke darm tochquote:Op maandag 1 december 2014 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik blijf erbij, Lot eruit was beter geweest, wat een darm is het.lot is het laatste stukje .. dat wat voor 't lichaam, echt rotzooi is
![]()
![]()
bel amnestyquote:There's a virus in my system
Wat doet Colinda ineens hysrterisch, het maakt toch geen ene moer uit in welke kamer iemand ligt? of kan ze dan haar roddelkransje niet meer geheimhouden ?🐱![]()
9-11 on their sorry assesquote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Zijn er geen schuimpjes die plannetjes hebben met Lot...??![]()
Als ze vliegtuigjes kunnen bestellen, moet een drone ook lukken toch?I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Maar waarom?quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kreng van 20 regeert al maanden die loods en iedereen accepteert het, hoe zo net ook tegen Ivan deed ppfffff
Ze is dom, ze gedraagt zich onbeschoft en ze kan niets goed wat de groep nodig heeft.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Zei ik toch.quote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef bull1966 het volgende:
maar ondertussen heeft RKV alweer haar zinnetje doorgedreven
"Godverdomme wat had ik nou gezegd, je moest dat kind van Wally eruit sturen. Nu gaat hij ons nog meer lastig vallen...."quote:SOONY![]()
varken straf je door varken er ín te latenquote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef pullup het volgende:
Ze kunnen Lot er nu ook niet meer uitstemmen voorlopigI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Ik snap alleen Nico niet ,die Wilco alsnog in de roze kamer wil krijgenquote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Kaleddi het volgende:
Collie wordt gelukkig goed opgevangen in de roze kamer.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niemand meer om overal de schuld van te geven, tsja wat nu?quote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef rowan634 het volgende:
toch is het wennen, drama in de hele loods en isa heeft er niets mee te maken!![]()
![]()
Wel een beetje.quote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef rowan634 het volgende:
toch is het wennen, drama in de hele loods en isa heeft er niets mee te maken!
Isa heeft ze vanmiddag drank gegeven, dus indirect ligt de schuld bij Isa.![]()
![]()
Opvolgster van Isa, wat dat betreft. Nu Gio nog neuken.quote:Op maandag 1 december 2014 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi , die zal nog wel vaker gaan janken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: