quote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef GotC het volgende:
Deze superheld loopt mank. Hardlopen is toch zo goed voor je? T. haalde me zelfs lopend in.
Zie? Weer zo'n superheld... ik doe het je niet na!quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel net de buddyloop gehad 3,5km in 18:18
+1.quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
L-E![]()
Kon ik maar zo leuk schrijvenEn Stickert is awesome!
Met die reden doet mijn kind ook 75% van de rare dingenquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:24 schreef L-E het volgende:
Ik verdenk hem ervan soms gewoon rare dingen te doen zonder reden anders dan dan dat wij ons gaan afvragen wat de reden is, wat al hilarisch is want ER IS GEEN REDEN HAHA! enzo
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef Omentielvo het volgende:
Of als je een bepaald liedje hoort, meteen daarna een ander liedje verwacht, omdat shuffelen bij cassettebandjes niet kon
OMG!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:00 schreef aapieannie het volgende:
In de jaren 80 zat ik nog niet eens in de planningmaar ook ik ben opgegroeid met lp's en casettebandjes!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:25 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste net: Kom Sticker, we gaan SKYLANDERRRR spelen!![]()
Sticker: Woohooo!
Kijk daar, een slechterik, bukken!
Sticker bukt.
Oeh een reuzenspin, vang 'm Stick!
Sticker vangt iets denkbeeldigs.
Nu weg rennen, ze zitten achter ons aan!
Sticker doet armen de lucht in, wil gaan rennen, ziet in het voorbijgaan een rest van een koekje aan zijn linkerhand kleven, neemt even pauze om uitgebreid zijn eigen hand af te likken..
Sticker kom nou! ZE ZITTEN ONS OP DE HIELEN AAAHHH!
Sticker kijkt zo:
Nu gaan we dood hoorDoor jou!
![]()
Sticker kijkt nog even zo:duwt vervolgens linkerhandmetchocoladekoekjerest in mond van oudste, kijkt hier iets te zelfingenomen bij, alsof hij de wereld een dienst bewijst, roept dan: AAAHHHH HIELEEEE! en gaat rennend lopen. Keihard tegen de deur aan
Oudste:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:25 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste net: Kom Sticker, we gaan SKYLANDERRRR spelen!![]()
Sticker: Woohooo!
Kijk daar, een slechterik, bukken!
Sticker bukt.
Oeh een reuzenspin, vang 'm Stick!
Sticker vangt iets denkbeeldigs.
Nu weg rennen, ze zitten achter ons aan!
Sticker doet armen de lucht in, wil gaan rennen, ziet in het voorbijgaan een rest van een koekje aan zijn linkerhand kleven, neemt even pauze om uitgebreid zijn eigen hand af te likken..
Sticker kom nou! ZE ZITTEN ONS OP DE HIELEN AAAHHH!
Sticker kijkt zo:
Nu gaan we dood hoorDoor jou!
![]()
Sticker kijkt nog even zo:duwt vervolgens linkerhandmetchocoladekoekjerest in mond van oudste, kijkt hier iets te zelfingenomen bij, alsof hij de wereld een dienst bewijst, roept dan: AAAHHHH HIELEEEE! en gaat rennend lopen. Keihard tegen de deur aan
Oudste:![]()
![]()
Nee nog niet, maar dat gaat vast nog komen..quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:13 schreef L-E het volgende:
Loj, dat is wel heel sneu zegJs geen last?
Gelukkig is ze wel supertofquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
Ah, dat klinkt vervelend ja. Hopen dat ze gauw het licht weer ziet!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef L-E het volgende:
Ze kan zo in een boek van Annie M.G. Schmidt LB!
Oooh echt? Wat fijn zeg!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef L-E het volgende:
Hier gaat het slapen juist wel goed! Hij maakt zelfs wel eens rukken van vier uur, weet je hoe lang dat is als je 2,5 uur gewend bent![]()
Hij slaapt nu met kussen en dekbed, helemaal lekker vindt-ie dat
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:11 schreef Loj het volgende:
Oh en Phaidra, mijn vriendje weet ook wie jij bent!
Mijn vriendje is tof he
Eeeeeh....ik denk van eva want Rosalie gaat nu net uit 86. Maar volgens mij had ik hem gekregen en heeft ze die niet gedragen....quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Jasje en laarsjes zijn de goede smaak van Kleinzusje
Oh enenen het (nijntje)jurkje is van danic geweest(maat 86, dus ik denk dat ie van jouw Eva is geweest? of ook van Rosalie?)
<3quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel supertof![]()
Ik was vanmiddag dus even met dr lopen, en ze leek echt zo'n peutertje, net als Riley laatst!
[ link | afbeelding ]
Baby Gap!quote:
Oh wat fijn zeg! Nou ja, niet dat je in deze situatie zit, en dat het lang gaat duren natuurlijk... maar wel ontzettend fijn dat ze het erkennen, en er weinig tot geen druk achter zetten... (dat was bij mij toen wel anders, kan er soms nog steeds boos om worden.. stelletje eikels toen hoe ze met mijn gezondheid omsprongen...quote:Op woensdag 3 december 2014 12:48 schreef Omentielvo het volgende:
Fijn gesprek gehad. De bedrijfsarts zag dat werken op dit moment echt niet kan en zei dat het waarschijnlijk ook nog een hele tijd gaat duren. Over 4-6 weken moet ik terug.
Dat. We hebben niks. Ja, een harde schijf vol foto's. We zijn niet zo albummerig.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:22 schreef Omentielvo het volgende:
En ik heb dus geen digitale albums ook. En geen gewone albums
Hoe is het nu met jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. We hebben niks. Ja, een harde schijf vol foto's. We zijn niet zo albummerig.
Omen, fijn dat de bedrijfsarts zo begripvol was.
En verder sterkte voor de slechte nachten voor wie het nodig heeft.
Vandaag weer gestart met emdr. Pittig.. en verder hetzelfde eigenlijk. Geen nieuws.quote:
Heb je al eens aan een 4 seizoenen slaapzak gedacht? Die hebben ons hier door de winter heen geholpen. Het kon op E's kamertje soms maar 14 graden zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 07:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah arme T wat een bloed geeft dat he? Hoe is het nu met hem?
XM klinkt erg pittig die emdr hopelijk merk je gauw verschil.
Mijn dreumes blijft absoluut niet onder een laken en een deken liggen en ik vind het toch echt wel heel erg koud deze week. Ze heeft nu een lange mouwromper+pyjama+winterslaapzak aan. Zonder mouwen want met mouwen kan ze niet goed duimen. Een lakentje en een dikke deken. Maar ik heb het idee dat ze het wel wat koud heeft ze wordt toch wel 1 a 2 keer per nacht wakker.
Ik denk er nu aan een extra dekentje erbij te leggen want voor een dekbedje is ze nog te jong. maar dat helpt denk ik ook weinig omdat ik haar regelmatig met haar hoofd bij het voeteneind tegenkom.
Ah heb jij er ook zo één. Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef L-E het volgende:
Mannen en een meningDie van mij kan nooit onthouden wat zijn mening is over iets, en stelt dat dus bij naar gelang zijn pet staat. Soms handig, soms niet
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:21 schreef L-E het volgende:
Mannen en een meningDie van mij kan nooit onthouden wat zijn mening is over iets, en stelt dat dus bij naar gelang zijn pet staat. Soms handig, soms niet
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:04 schreef Loj het volgende:
Ow is zo fantastisch vanochtend
Wij gingen samen de was opvouwen. Bij kleding van Ow vroeg ik of hij het naar z'n eigen kamer wou brengen. Soms zei hij mooie kleren, soms zei hij niets. Kom ik later in z'n kamer heeft hij alleen de kleding waarvan hij zei: "mooi" naar z'n kamer gebracht, de rest lag in de kamer van Js
Later ben ik de kleding aan het ophangen en doet hij een wasmand op z'n hoofd en roept: "verstoppen, Ow Sinterklaas" en rent blind de hele boven verdieping door.. En botst nergens tegenaan.
Als laatste ben ik Js aan het aankleden. Ow krijgt de antischimmel crème te pakken, hij roept: "Ow schoonmaken" en doet vervolgens alsof hij het op z'n wang uitsmeert
Terwijl ik dit typ, nog een mooie. Js is nogal luidruchtig aan het poepen. Ow hoort dat en zegt: "wat doe baby nouw". Dus ik antwoord: Js is aan het poepen. Ow: "Js vies bah, Ow daar spelen"
Wat is Ow toch fantastisch
En haat aan krentenbaard
SPOILER: SPAMMMMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakantiefoto's gooi ik van de week misschien nog wel in de groep.
Het was gaaf, mooi, warm, super en nog meer van dat alles!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mabawa wat een fantastische fotospam!! Was t tof op vakantie en familiebezoek?
+1.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:37 schreef Cwen het volgende:
XM, ik zou het zo graag willen begrijpen maar ik snap 't gewoon niet. Je lijf fluit je keihard terug, waarom doorgaan? En ja het is een forum en wat zou het mij ook uit moeten maken en het is mijn zaak niet - maar ik merk dat het me toch raakt en dat ik tegen m'n beeldscherm wel "LUISTER NAAR JE LIJF" zou willen schreeuwen alleen is dat zo zinloos hè. Want jij leeft je eigen leven en dat is prima. Dus excuus voor deze bezorgde rant die eigenlijk nergens op slaat.
Dat heb ik. Maar ik vind ze vrij prijzig voor 1 jaar nog. En ik bedacht mij ook nog dat ze vorige week inentingen heeft gekregen en daar last van kan hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een 4 seizoenen slaapzak gedacht? Die hebben ons hier door de winter heen geholpen. Het kon op E's kamertje soms maar 14 graden zijnmaar ze had het in haar combisleeper (+ romper, velours pyjama aan) nooit koud.
De mijne zijn van januari en die zijn nog niet ingeschreven. Hier moet je 3 maanden ingeschreven staan en dan starten met 2,5. Dus heb nog wel even.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:14 schreef -mandy- het volgende:
Mama's van aprilbaby's, zijn jullie dreumessen al ingeschreven op de psz?
M gaat naar een kdv. De meiden gaan straks naar de psz als de situatie dan nog is zoals het is. M hoeft nog maar een jaartje dus ga hem niet switchen per 1 januari.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:32 schreef -mandy- het volgende:
M gaat toch niet naar de psz maar naar een kdv kyara? Of zit ik nu helemaal mis?
Voor mijn ex-schoonpa was het een regelmatig uitje. Bij ikea (gratis) kopje koffie drinken in Groningen.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:08 schreef Shandaly het volgende:
Toch nog bijeffect van de crisis? Of veel mensen met parttimebanen? Flexibelere werktijden? (ik ben vreselijk aan het 'woggen' atm btw)
Ik had wel het idee dat ik de gemiddelde leeftijd van de Ikeaklanten vanmiddag flink omlaag trok... zag erg veel grijs...
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Net als de vele gezinnen die er lekker voor 1 euro gaan ontbijten. Ideale stunt van ze.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
He kut en nou ben ik ook nog afgewezen voor die baan
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
He kut en nou ben ik ook nog afgewezen voor die baan
Wat fijn zeg!!! Ik weet nog goed hoe het wasquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:48 schreef L-E het volgende:
Verdorie LBNu ga ik er ook nooit meer werken, dat zal ze leren, eikels
Kan E. niet iets onder de leden hebben trouwens, of doorkomende kiesjes ofzo?
Mabawa, welkom terug! Wat heb je toch een bizar knap kind!
Doorbraak hier: Sticker is gaan slapen zonder de borstGewoon hem in bed gelegd en hij is in slaap gevallen. Geen gedoe, geen gehuil, geen gemopper, wel een jongetje dat zich lekker opkrulde op zijn hoofdkussentje en zijn kont de lucht in gooide en acuut ging snurken
Nooit gedacht dat dat nog ging gebeuren
Ik zou ook aan dat eerste denken Mandy! Voor niet meer slapen is ie nog wel erg jong.... en leren praten is nogal een verschuiving he. Maar ook hartstikke tof, dus hopelijk heeft ie het gauw door!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:14 schreef -mandy- het volgende:
Overdag slapen is zo niet meer van deze tijd, max een half uur. En in combi met slecht eten, gok ik op of een sprongetje (misschien eindelijk meer dan alleen mama zeggen), of een overgang naar niet meer slapen overdag, who knows.
Ik zag een baan staan waarbij ze werken met wisselende roosters tussen 8:00-17:00 uur. Maar die weet je dan 'slechts' 7 dagen ervoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:16 schreef Omentielvo het volgende:
Het ligt aan de reden. Ik had vorig jaar een begrafenis op een vrijdag. En kon op zeer korte termijn Riley brengen die dag.
Als het komt door een wisselend rooster heb je daar verschillende opvangen voor die flexibel zijn.
Het beste kan je het ook aan het kdv zelf vragen hoe flexibel ze zijn
Tja, hier gaat het natuurlijk alleen nog maar om Aiden maar voor de toekomst moet er wel goed nagedacht worden. Wil bij een eventuele tweede niet ineens weer van baan moeten wisselen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Kyara het volgende:
Dat zul je al snel richting flexibele opvang gaan denk ik. Alleen ligt het tarief voor flexibele opvang vaak net iets hoger en krijg boven een bepaald urtarief ook niks meer terug van de belastingdienst. Was hier (met 3 kinderen dus) reden dat een flexibele baan niet echt tot de mogelijkheden behoort.
Is man-op-luchtbed een optie?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:55 schreef Cwen het volgende:
En het is hier een taalsprong denken we... Ze probeert alles na te zeggen en is echt heel gefrustreerd daardoor. Best sneu want ik kán haar niet meer helpen dan ik doe. Maar m'n rug is stuk van de hele nacht met Ellie op een luchtbedje liggen. Hoe lang duurt dit nog?
Het is een klassieke Montessori, tweetalig en om juist in te spelen in een actieve taalperiode gaan de kinderen vanaf 3 jaar twee ochtenden per week naar 'school'. Ze hebben een eigen lokaal en juf/meester maar leren ook al de school en andere kinderen kennen. Ook werken ze met Montessori materiaal voor peuters. Die ochtenden worden dan door het jaar heen uitgebreid tot 4 ochtenden en als ze 4 is gaat ze 'gewoon' naar groep 1 - alleen in dezelfde school en volgens de methode die ze al kende.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:36 schreef Omentielvo het volgende:
Lb klinkt fijn zo jullie avond.
Zielig dat ze zo verdrietig was met aankleden. En aankleden is gewoon stom. Ik heb het net even Riley gevraagd
Cwen, duidelijk.
Hier een kind dat nog steeds hoest en dan hoor je even een snikje en dan slaapt ze weer verder. Hopelijk is ze gauw van deze verkoudheid af. Sneutje
Is tweetalig de reden dat jullie voor deze school kiezen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:23 schreef Cwen het volgende:
[..]
Het is een klassieke Montessori, tweetalig en om juist in te spelen in een actieve taalperiode gaan de kinderen vanaf 3 jaar twee ochtenden per week naar 'school'. Ze hebben een eigen lokaal en juf/meester maar leren ook al de school en andere kinderen kennen. Ook werken ze met Montessori materiaal voor peuters. Die ochtenden worden dan door het jaar heen uitgebreid tot 4 ochtenden en als ze 4 is gaat ze 'gewoon' naar groep 1 - alleen in dezelfde school en volgens de methode die ze al kende.
LB wat sneu. Kon ze het maar uitleggen he?
En nee, man op luchtbed is geen optie. Hij vindt dat ik r maar moet laten huilen en ze wil toch steeds drinken.
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Is tweetalig de reden dat jullie voor deze school kiezen?
Heb ik al de optie cosleeper genoemd?Vermoedelijk tot vervelens aan toe al, hoi stokpaardje! sorry dan
Gevalletje spons en zo. Gevoelige leeftijd om taal te leren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:21 schreef L-E het volgende:
Mijn vraag was onduidelijk denk ik
Wat is de meerwaarde van een kind in de kleuterleeftijd al op hoog niveau Engels mee te geven, als je dat ook kan leren op de middelbare school, blijkbaar ook op hoog niveau?
Ik vraag dit me oprecht af he, ik heb er niet al een mening over
Jouw NL is prima!quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:05 schreef GotC het volgende:
Wel interessant om te lezen over tweetalig onderwijs. Ik ben Engelstalig opgevoed en heb Nederlands geleerd op de basisschool. Ondanks een grote liefde voor lezen, is het praten en schrijven in het Nederlands nooit echt goed geweest voor m'n gevoelStoor me er elke dag aan..
Gevoelsmatig is het ook voornamelijkquote:
Hier dat huilen bij het verschonen alleen 's morgens bij het opstaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Tally het volgende:
Dat is hier niet anders LB. Als ik dr uit of omkleed of zelfs maar dr luier verschoont is het huilen alsof ze vermoord word.
In totaal 6 groepen dus he, 2 kleuter, 2 middenbouw en 2 bovenbouw.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:07 schreef mousemicky het volgende:
2 stamgroepen, da's een kleine school dan...
Vind je het een groot bezwaar, 2 kinderen bij elkaar in de klas (of 3, kunnen ze samenspannen tegen de juf
)? Ik heb ook een jaar bij m'n zusje in de klas gezeten (ik groep 5, zijn in 3) en dat ging prima. Maar goed, wij hebben ook beide bij mijn vader in de klas gezeten, dus niet de standaard situatie zeg maar...
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
In totaal 6 groepen dus he, 2 kleuter, 2 middenbouw en 2 bovenbouw.
Of het een bezwaar is weet ik niet. Maar ik wil zelf in de hand hebben of kinderen wel of niet bij elkaar in de klas komen (in overleg met de school). Of dat is nu dus niet het geval. Plus dan nog andere bezwaren hoor: school is verder weg dus moet bijvoorbeeld altijd met de auto halen en brengen, betekend dus ook dat oma niet de naschoolse opvang ivm vervoer. Om nog maar niet te spreken van speelafspraken voor 3 kinderen etc. Dus wat dat betreft gaat ook hier de voorkeur uit naar een school in de buurt met kindjes uit dezelfde wijk.
Dat is ook wat ik bedoel met het moet bij je passen. En iedereen heeft daar weer andere dingen die voor hem/haar belangrijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omen dat is zeker stoer! Knappe Riley
Loj wat rot dat je je zo voelt![]()
mijn familie is bij ons thuis gekomen voor Sint omdat L dan in zijn eigen omgeving/ bed is. Dus ik herken het probleem. Maar ik heb niet zo'n grote familie dus dan is dat makkelijk geregeld.
Als je nog ns zin hebt in n playdate weet je me te vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -mandy- op 06-12-2014 21:58:03 ]Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Ik heb dat juist met de voeding van 2 uurquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:54 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara. Klinkt als een goede nacht. Misschien dat de voeding van vijf uur de oorzaak is. Ik vind die tijd echt zo'n in between tijd altijd dat je de rest van de dag moe lijkt
Dit hebben we bij Jelle ook gehad. Als ik hem bij opa en oma in bed legde was het Grote Paniek. Het kwam dan ook niet meer goed. Maarr.. Als opa hem in bed legde dan was het wel meteen goed. Wellicht heb je het al geprobeerd, maar wilde het toch nog even delen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:45 schreef Loj het volgende:
Leuk! Sint!
Hier ook een leuke Sint gehad, alleen besloot meneer dat hij niet bij opa en oma wou slapen. Hij over de rooie en ik stiekem verdrietig.
Ik weet dat ik beter met hem mee kan gaan, maar ik baal dat ik al in tijden niet gezellig bij opa en oma heb kunnen blijven.
Nu zitten alle zussen daar nog en ik ben alleen thuis.
Stiekem baal ik daar dan best van, voel me ook best eenzaam op het moment en dit soort dingen helpt niet
Hoi!quote:Op zondag 7 december 2014 07:46 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen beeld bij, hoe accentloos engels zou klinkenGulara, hier ook een kiezenklantje.
Sorry, niet echt teruggelezen noggewoon even een algemene 'hoi!'
van mij!
Nee helaas niet. Eigenlijk was het plan om een game drive (safari) te doen, maar mede ivm tijdgebrek maar niet gedaan. Andere reden was dat we vrienden gingen bezoeken die 'in het wild' wonen en we onderweg van en naar hun dus dieren aan het spotten waren.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef mousemicky het volgende:
En Mabawa, een leeuw! Heeft ie ook echte gezien op vakantie?
Zoonlief heeft hier opeens besloten dat praten toch best handig is. Echt, elke dag wel 1 of 2 woorden erbij
Hij had het daarvoor ook alquote:Op maandag 8 december 2014 08:54 schreef Kyara het volgende:
Mabawa, misschien ook nog onder de indruk van de reis? Dat lijkt me ook nog best wel wat om te verwerken voor zo'n kleintje?
Hier een zieke peuter. Meiden gingen daar gister best goed mee om (als in, uit de buurt blijven en met rust laten). Hopelijk is peuter vandaag meer opgeknapt en kunnen we nog eventjes weg. In elk geval geen kdv voor hem vandaag.
quote:Op maandag 8 december 2014 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
Oh Shandaly, weet je wat ik vanochtend had?! Ik kan er niet over uit. OK, noem me een slechte moeder, maar Isa heeft anderhalf uur aan een stuk op de bank gezeten en tv gekeken, Zappelin. Ze was helemaal in trans. Ik kon de was doen, haar bed verschonen, afwassen en het mooist van alles: alleen plassen!! Zonder huilende jengeldreumes! Het bestaat!!
+1quote:Op maandag 8 december 2014 22:17 schreef Cwen het volgende:
Gefeliciteerd Sylver!
Alvast gefeliciteerd voor Omen
Druk!quote:Op maandag 8 december 2014 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
En waar is iedereenWat saai zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |