quote:Op maandag 1 december 2014 20:47 schreef GotC het volgende:
Deze superheld loopt mank. Hardlopen is toch zo goed voor je? T. haalde me zelfs lopend in.
Zie? Weer zo'n superheld... ik doe het je niet na!quote:Op maandag 1 december 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel net de buddyloop gehad 3,5km in 18:18
+1.quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef GotC het volgende:
L-E![]()
Kon ik maar zo leuk schrijvenEn Stickert is awesome!
Met die reden doet mijn kind ook 75% van de rare dingenquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:24 schreef L-E het volgende:
Ik verdenk hem ervan soms gewoon rare dingen te doen zonder reden anders dan dan dat wij ons gaan afvragen wat de reden is, wat al hilarisch is want ER IS GEEN REDEN HAHA! enzo
quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef Omentielvo het volgende:
Of als je een bepaald liedje hoort, meteen daarna een ander liedje verwacht, omdat shuffelen bij cassettebandjes niet kon
OMG!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:00 schreef aapieannie het volgende:
In de jaren 80 zat ik nog niet eens in de planningmaar ook ik ben opgegroeid met lp's en casettebandjes!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:25 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste net: Kom Sticker, we gaan SKYLANDERRRR spelen!![]()
Sticker: Woohooo!
Kijk daar, een slechterik, bukken!
Sticker bukt.
Oeh een reuzenspin, vang 'm Stick!
Sticker vangt iets denkbeeldigs.
Nu weg rennen, ze zitten achter ons aan!
Sticker doet armen de lucht in, wil gaan rennen, ziet in het voorbijgaan een rest van een koekje aan zijn linkerhand kleven, neemt even pauze om uitgebreid zijn eigen hand af te likken..
Sticker kom nou! ZE ZITTEN ONS OP DE HIELEN AAAHHH!
Sticker kijkt zo:
Nu gaan we dood hoorDoor jou!
![]()
Sticker kijkt nog even zo:duwt vervolgens linkerhandmetchocoladekoekjerest in mond van oudste, kijkt hier iets te zelfingenomen bij, alsof hij de wereld een dienst bewijst, roept dan: AAAHHHH HIELEEEE! en gaat rennend lopen. Keihard tegen de deur aan
Oudste:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:25 schreef L-E het volgende:
Mijn oudste net: Kom Sticker, we gaan SKYLANDERRRR spelen!![]()
Sticker: Woohooo!
Kijk daar, een slechterik, bukken!
Sticker bukt.
Oeh een reuzenspin, vang 'm Stick!
Sticker vangt iets denkbeeldigs.
Nu weg rennen, ze zitten achter ons aan!
Sticker doet armen de lucht in, wil gaan rennen, ziet in het voorbijgaan een rest van een koekje aan zijn linkerhand kleven, neemt even pauze om uitgebreid zijn eigen hand af te likken..
Sticker kom nou! ZE ZITTEN ONS OP DE HIELEN AAAHHH!
Sticker kijkt zo:
Nu gaan we dood hoorDoor jou!
![]()
Sticker kijkt nog even zo:duwt vervolgens linkerhandmetchocoladekoekjerest in mond van oudste, kijkt hier iets te zelfingenomen bij, alsof hij de wereld een dienst bewijst, roept dan: AAAHHHH HIELEEEE! en gaat rennend lopen. Keihard tegen de deur aan
Oudste:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |