Zelfs SuperHelden lijden onder de crisis Omen

Om maar weer een beetje ontopic te gaan: mag ik even vertellen hoe ubertof mijn dreumes is? Hij gaat juichen als er eten op tafel komt, inclusief beide handen de lucht in ('JAAAAAAAAAAAAAAAA!'

), hij vindt dat hij zelf de trap op kan klimmen dus als ik te dicht achter hem loop gaat hij demonstratief zitten tot ik meer afstand neem

, hij vindt dat al-le deuren al-tijd dicht moeten, of daar nu een kat of mens in de opening staat of niet, hij kijkt met grote broer mee naar Freek (zo'n dierenprogramma) en doet dan 'miauuww' als er een bloeddorstige gevaarlijk uitziende cheetah in beeld komt. Of een kikker. Hij leest graag kookboeken en komt bij mij aanwijzen wat hem wel lekker lijkt, hij kan inmiddels lopen maar doet dat heel sporadisch: alleen als hij er zin in heeft. Dat blijft een ongoing dingetje: Sticker bepaalt wat Sticker doet, fuck de wereld

! En hij knuffelt zo graag, en zo veel, hij onderbreekt soms echt wat hij doet om eventjes een kus te komen brengen of te kroelen, om erna weer verder te gaan met wat hij deed, te lief

En vanavond aten we taco's, hij begint heel plots enorm te huilen, geeft een beetje over, en alsof er niets aan de hand is eet hij weer verder

Oh jongens, ik wil ook anderhalf zijn, wat een awesomeness!